اپیک گیمز مزیت جدیدی را برای استفاده‌کنندگان از Unreal Engine معرفی می‌کند

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

روز گذشته شاهد رونمایی از موتورگرافیکی جدید اپیک‌ گیمز (Epic Games) یعنی Unreal Engine 5 بودیم. آن‌ها با یک دموی تکنیکی بسیار تحسین‌ برانگیز که برروی کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن ۵ اجرا شده بود، از تکنولوژی جدید خود پرده‌برداری کردند. حال اطلاعات بیشتری در مورد سرویس‌هایی که آن‌ها برای سازندگان در نظر گرفته‌اند دریافت کرده‌ایم.

دموی منتشر شده، تحسین بسیاری از بازی‌بازان و سازندگان را به همراه داشت، مخصوصاََ آن‌هایی که در زمینه‌ی فنی فعالیت دارند اما اپیک گیمز برای سازندگان کوچک‌تر و خانواده‌ی Unreal Engine چه برنامه‌هایی در نظر دارد؟ با توجه به بیانیات رسمی تیم سازنده، اولین درآمد یک میلیون دلاری بازی‌هایی که توسط Unreal Engine توسعه یافته‌اند شامل حق امتیاز نمی‌شود و اپیک‌ گیمز پولی دریافت نخواهد کرد. این تصمیم اپیک گیمز تنها در رابطه با Unreal Engine 5 اعمال نخواهد شد بلکه تمامی نسخه‌های قبلی این موتورگرافیکی نیز از چنین مزیتی برخوردار خواهند شد. این شرایط تازه در اوایل سال آینده اجرا می‌شود.

شما می‌توانید همانند همیشه موتورگرافیکی Unreal Engine را به صورت مجانی دانلود کرده و بازی‌ خود را توسعه دهید با این تفاوت که در اولین درآمدزایی میلیونی، هیچ پولی به اپیک گیمز پرداخت نمی‌کنید. شرایط جدید موتورگرافیکی اپیک گیمز مزیت بسیار بزرگی نسبت به رقبای خود ارائه می‌دهد، این شرایط جدید برای استودیوهای کوچک بسیار مفید واقع خواهد شد.

به زودی اطلاعات بیشتری در این مورد در دسترس بازی‌سازان قرار می‌گیرد.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • postman گفت:

    آقا همایون. استاد گرانقدر. بنده یک سوال فنی برام پیش اومده. توی ساختن یک گرامر برای یک کامپایلر چرا باید حتما حواسمون باشه که یک گرامر مبهم نسازیم؟ ممنون میشم بنده رو از جهل مرکب در بیارید با استفاده از منابعی که در غول نرم افزاری دنیا در اختیارتونه. موفق و موید باشید Big Frown Broken Heart Rose

    0
    0
  • djma گفت:

    دوستان لطف کردن نظر دادن گفتن این دمو رو ایکس باکس نمیتونه اجرا کنه ،من برام این سواله با هیصد و پنجاه گیگ حافظه کسی بازی چهارصد گیگی میسازه ؟،شاید راک استار آخرهای نسل یک بازی حجیم بده که تمام توان سخت افزاری رو استفاده کنه ،ولی بقیه شرکت ها اصلا بازی خودشون رو دو دیسکه نمیکنند ،با توجه به اینکه دیسک ها ظرفیت صد گیگ دارن ،این حجم برای بازی های معمولی واقع میشه ،این تریلر بیشتر جنبه بازار یابی داشت ،تا اینجای کار هر دو کنسول به نظرم خوب دارن رقابت می کنند و بعید میدونم این نسل اختلاف فروش کنسول ها اونقدر زیاد باشه ،امیدوارم برای هر دو کنسول بازی های خوبی بیاد و بازی های جدید هم برای هر دو معرفی بشه

    0
    0
  • دمشون گرم با این حساب نسل بعد بازیای با کیفیت و گرافیک بالا و غیر کارتونی زیادیو شاهد خواهیم بود بستگی به ناشرش

    0
    0
    • ashkandlv گفت:

      من پی سی گیمرم و حقیقتا واسم مهم نیست ولی اینو میدونم که همین ماربو و زلدای کارتونی رو ساختن آرزویه هر دولوپری هست …
      رفع اسپم : آنریل همیشه همچین دستو دل باز بوده چون آنریل ۴ هم هر ۱ فصل اگه بالاتر از ۱۰۰ک دلار میفروختی باید ۳ درصد سود برمیگردوندی به اپیک و یادمه دوستان مبگفتن اصلا یقه نمیگیره و کلی وقت میده له هرپحال به هر حال واسه تیم های بزرگتر خیلی کارآمده و واسه تیم های کوچک خود عذاب

      0
      0
  • TekkenGod گفت:

    آنریل اگه یه خورده رو طراحی چهره و مو کار میکرد عالی میشد. هر چی تو زمینه های دیگه عالیه تو این دو مورد افتضاحه.

    0
    0
    • mory_num1 گفت:

      اتفاقا خوبه، اگه شرکتی کم کاری میکنه تقصیر آنریل نیست، گواه این ادعا شاهکار گرافیکی مثل Hellblade نسخه اول هست، شما فقط طراحی چهره شخصیت اصلی رو نگاه کنی متوجه میشی. اگه شما دموهای تکنیکی که خود اپیک گیمز برای معرفی موتور آنریل چهار منتشر کرده هم نگاه کنی میبینی که میشه با آنریل چهره های خوبی درآورد.

      0
      0
    • notagamer گفت:

      دلیل اینکه گرافیک محیط بیشتر از چهره است مربوط میشه به تکنولوژی Quixel Megascans که خودشون هم گفتن که استفاده کردن
      و تو اکثر بازیهای نسل قبل هم استفاده شده
      quixel megascans گرافیک محیط بازی رو خیلی به واقعیت نزدیک میکنه(بیشتر اشیاء ثابت رو) و پردازش کمی هم لازم داره
      ولی در مورد چهره و تکسچرهای دینامیک فکر می کنم نمیشه ازش استفاده کرد

      0
      0