برای طراحی برخی مراحل Uncharted 4 از بازی Crysis الهام گرفته شده است
خبرهای اخیر در مورد بازسازی نسخهی اول سری بازیهای Crysis در اواخر نسل فعلی باعث شگفتی بسیاری شد. با اینکه طبق اطلاعات منتشر شده به پایان نسل کنونی نزدیک میشویم اما خبر بازسازی عنوانی از سری بازیهای Crysis که از سال ۲۰۱۳ به کار خود پایان دادهاست، بسیار هیجانانگیز خواهد بود.
جیمز کوپر (James Cooper) طراح باتجربهی بازیهای ویدئویی، که برروی بازی Crysis و بعداً برروی عناوین Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy فعالیت داشت، بیان کرد که طراحی مراحل خطی گستردهی Uncharted 4 از رویکرد سندباکس-محور بازی Crysis الهام گرفته است.
او در این باره میگوید:
واقعاً از شنیدن ساخت بازسازی Crysis هیجان زده شدم. خاطرات خوبی از کار کردن روی نسخهی کنسولی بازی اصلی دارم. جالب است بدانید بعدها طراحی مراحل خطی گستردهی Uncharted 4 و عناوین بعدی از رویکرد سندباکس-محور بازی Crysis الهام گرفتند.
هستهی اصلی گیمپلی بازی Crysis “واقعاً قدرتمند” است و تعجب میکنم که چرا اکثر عناوین تیراندازی از مکانیسمهای آن استفاده نکردهاند.
این عنوان در واقع یک بازی تیراندازی بود که بسیار کمتر از ارزشهایش به چشم آمد. بیشتر به خاطر گرافیک خارقالعادهاش در یادها مانده است اما هستهی گیمپلی بازی نیز بسیار قدرتمند ظاهر میشود.
آخرین نسخه از سری بازیهای Crysis در سال ۲۰۱۳ با استقبال کمتر از انتظاری روبرو شد (کوپر دیگر برروی این سری کار نکرد زیرا به استودیوی ناتیداگ پیوسته بود). در حالی که منتقدان بازی را بخاطر جلوههای بصری و گرافیک فوقالعاده ستایش میکردند اما بخاطر کمبود بخش داستانی عالی مورد نقدهای فراوان قرار گرفت. عنوان Crysis 3 نتوانست انتظارات فروش الکترونیک آرتس (Electronic Arts) را برآورده کند و استودیوی کرایتک (Crytek) از عملکرد تجاری این بازی ناامید شد.
هنوز تاریخ انتشار نسخهی بازسازی شدهی Crysis مشخص نشده است.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
همین مکان توی عکس پست رو فکر کنید میشه کل درختارو قطع کرد بعد جالبیش اینه اونم از هر جایی که بخواین :rotfl: یادم سوار همین ماشین توی تصویر میشدم تیراش بی نهایت بود بعد کل درختارو تیکه تیکه میکردم اونم سال ۲۰۰۷ 😀
واقعا کرایسیس شاهکاری فوقالعاده است که در هیچ زمینه ای کم نزاشته از داستان و گیم پلی بگیر تا موسیقی گرافیک
این نشونه عظمت کرایسیسه که بازی بزرگی مثل انچارتد در بعضی مکان ها ازش الهام گرفته :yes:
بابا Crysis… :rotfl:
هستهی اصلی گیمپلی بازی Crysis “واقعاً قدرتمند” است و تعجب میکنم که چرا اکثر عناوین تیراندازی از مکانیسمهای آن استفاده نکردهاند.(حتی خوده کرایتکم پشت کرد به ساخته خود و در شماره ۲ و۳ روند خطی cod پیش گرفت و همین باعث پسرفت بازی نسبت به شماره ۱ و نسخه وارهد شد)
اتفاقا شماره ۲ قشنگ تر از ۱ بود
دقیقا جناب heropersia درست میگوید
کرایتیک گیم پلی و منابع عالی خودش رو حفظ نکرد و خط مش آقا EA را در پیش گرفت . همانا دشمنی با call of duty
که در crysis 3 (بحران۳) به بحرانی برای خودش تبدیل گشت.
خب چون استقبال نشد اونموقع….خیلی بازیا صرفا به خاطر همین استقبال نشدنا افت کردن….کرایسیس فقط نسخه ۲ افت داشت ۳ دوباره همون راه ۱ رو رفت….دو خیلی سعی کردن ولی از همه جهت تاسف بود….یه نمونه دیگه هم فارکرای از نسخه ۲ به بعد فقط افت بود ۳ رو اومدن یه ویلن روانی گذاشتن و بعدش تموم…اون جزئیاتی که تو دو بود اصلا نسخه های ۴ و ۳ و ۵ رو بزاری رو هم به گرد ۲ نمیرسن…
شک دارم کرایسیس ۳ و ۲و فارکرای ۲ و ۳ بازی کرده باشی
کلا مقایسه ات اشتباهه
کرایسیس دو اوج سری بود
نسخه سه فارکرای هم عالی.
یا بازی نکردی یا سلیقه ات خیلی عجیبه.
بازی کردم همرو…من تو بازی دنبال چیزا دیگه هستم….فقط داستان برام مهم نیست….جزئیات همیشه تو اولویته واسم…..کرایسیس دو اتفاقا بدترین نسخه حساب میشد تو سری اینو دیگه خیلیا میدونن….نسخه ۳ فارکرای هم بازم کاری ندارم ولی شما بشین دو رو یه بار دیگه بازی کن متوجه میشی….
به نظر منم کرایسیس۲ بهترین کرایسیس بود چه از نظر داستانی که ۳ خط داستانی داشت چه از نظر بصری و چه از نظر موسیقی متن و گیمپلی عالی ولی ۳ در اونحد خوب نبود این نظر همه منقداست لطفا اول برئ نر اونارو بخون بعد بگو همه میدونن.از منتقدا بگزریم بالای ۹۵ درصد بول دارن که ۲ بهترینه اون ۵ درصد هم میگن ۱ بهترینه.درباره فارکرای هم.نسخه ۲ و۳ هردو عالی بودن و این که کدوم بهترینه اتفاق نظر نیست بین منتقدا(درست برخلاف کرایسیس۲)
چیزی ک فارکرای۲ (واغلب بازی های قدیمی) رو مخ بود تونالیته رنگی بی روح و ی نواختش بود
عملا سردرد میگرفتی توش
این مشکل خیلی از بازیا بود و اون رنگایی نارنجی و قرمز و استفاده زیاد از bloom کلا امضای نسل ۷ حساب میشد همه پسندشون نبود….
د فاز؟ 😐
فارکرای ۳ یکی از بهترین شوتر های اول شخص و واس یکی از بهترین ویلن های تاریخ بود
فک کنم اشتباه گرفتی
اتفاقا فارکرای ۳ هر کاری کنه به حد نسخه ۲ نمیرسه حداقل از نظر من پاینتر از ۲ هست…..
لعنتی اون بهشت گمشده عجب مرحله ایی بود
دیگه نظریشو تا سکیرو ندیدیم
پلی استیشن ۴ پرو ۸۶۰۰
پلی استیشن ۴ اسلیم ۵۹۰۰
ایکس باکس وان ایکس ۶۳۰۰
ایکس باکس معمولی ۴۵۰۰
سوئیچ ۷۳۰۰
سوئیچ لایت ۴۶۰۰
😐
خدایی دیگه وان ایکس می ارزه
پ.ن:یادته میگفتی مایکی ۱۰۰ دلار گرونتره پس قوی بودنش کار شاقی نیس…وان ایکس از ۴ پرو و سوییچ ارزونتر و قوی تره و حدود قیمت ۴ معمولیه تازه با ۲۰۰ تومن هم پر بازی میکننش
بله و با این حساب ظاهرا برای خرید کنسولهای نسل بعد به ویژه با وجود دلال های گرامی در بازار، ملت باید بانک بزنن تا بتونن تهیه کنن
جالبه قبلا از اساسینز هم کپی زده بودن یه چیزایی رو که حتی خود یوبیسافت بود یادم نمیاد کی بود گفته بودن اینا سارق مثل اسم خود بازی…. خبرش تو همینجا هم هست
به هر حال اشکال نداره
اون خبر در مورد این بود که همین اقای جاناتان کوپر که توی ناتی داگ نیست رو الکس هاتچینسون بهش تیکه انداخته بود که کار خودتو بکن و ناتی داگم بابت این اشتباه سریعا معذرت خواهی کرد
مقصر همین اقای کوپر بود نه ناتی داگ
شما که گیرزتون کپی هستش فورتزاتون کپی هستش دیگه صحبت نکنید بهتره :rotfl: جان هرکی دوست داری اسمت رو عوض کن خیلی بی طرفی تو
اگه اینجوریه که ، لست کپی re4 ، آنچارتد کپی تامی رایدر ، گاد کپی DMC و …
.
دوستان سونی فن به دل نگیرن ، فقط میخواستم جواب این رو بدم )
lastofus2
آخ که چقدر بامزه ای.
Lastofus2 میتونی ثابت کنی که forza از چه بازی کپی کرده و gears از چه بازی کپی کرده اگه اینجوری هست پس به قول mimkaf1350. The last of us کپی resident evil و uncharted کپی tomb rider هست. لطفا فکر کرده و دور از فن بازی حرف بزنید
Crysis تو گرافیک همیشه بهترینه
واقعا نادیده گرفته شد یکی این بازی یکی فارکرای ۲ این دوتا برای زمان خودشو خیلی جلو بود مخصوصا کرایسیس…..
جالبه.
قسمت دوم برای من بهترین در سری هست
بنظرم بهتر بود یکسال صبر میکردن و برای نسل بعد بازسازیش میکردن
کرایسس خیلی بازی پیشرفته ای بود اما توان اجراش رو نود درصد پی سی های اون زمان نبود در نتیجه باعث شد خود کرایتک هم اون راهو دنبال نکنه