Resident Evil 3 تغییرات بزرگی در گیمپلی نسبت به Resident Evil 2 خواهد داشت
به نظر میرسد که سازندگان تغییرات بزرگی در گیمپلی بازی Resident Evil 3 نسبت به Resident Evil 2 ایجاد کردهاند که تهیهکنندهی این عنوان در رابطه با موضوع توضیحاتی ارائه داده است.
بدون شک، بازی Resident Evil 3 نسبت به Resident Evil 2 روندی کمی اکشنتر را در پیش گرفته است. اشتباه نکنید، بازی همچنان طعم ترس و وحشت خود را حفظ کرده و تنها کمی چاشنی اکشن آن را زیادتر کرده است. تهیهکنندهی Resident Evil 3 بیان کرده است که در این نسخه، شاهد تغییرات بزرگی نسبت به Resident Evil 2 خواهیم بود. اگر به یاد داشته باشید، در Resident Evil 2 شما آخرین سنگر خود را چاقو خود میدانستید که اگر از آن نیز زیاد استفاده میکردید، از بین میرفت. اکنون این موضوع در Resident Evil 3 پیش نخواهد آمد و آخرین سنگر شما در مبارزات، سنگری محکم و همیشگی خواهد بود.
تهیهکنندهی بازی Resident Evil 3 در رابطه با این موضوع چنین گفته است:
در Resident Evil 3، ما چاقوی شما را به صورتی طراحی کردهایم که از بین نرود. شما تا ابد میتوانید از آن استفاده کنید. ما با عنوانی در سبک وحشت-بقا روبرو هستیم که شما در آن با کمبود همه چیز روبرو خواهید شد؛ گلولههایتان تمام میشود، کمکهای اولیهتان تمام میشود، آیتمهایی که میتوانید از آنهاغ استفاده کنید تمام میشوند. پس اگر تمام چیزهایی که دارید از بین رفته باشند و دیگر چیزی برای شما باقی نمانده باشد، باید چه کار کنید؟ چاقو! بله! ما کاری کردیم که شما در بازی همیشه تکیهگاهی نهایی و تیری آخر برای پیروزی داشته باشید! از آن درست استفاده کنید.
بازی Resident Evil 3 قرار است که برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر شود. قابل ذکر است که شما با خریداری این بازی، میتوانید از بخش چندنفرهی Resident Evil Resistance نیز بهرهمند شده و از آن لذت ببرید. بنا بر مشکلاتی که ویروس کرونا ایجاد کرده است، نسخهی فیزیکی بازی ممکن است با کمی تاخیر به منطاق مختلف برسد، اما قبل از تجربهی بازی اصلی، شما میتوانید دموی این عنوان را به صورت رایگان هماکنون تجربه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بابا تو رزیدنت اویل های کلاسیک هم چاقو بی کاربرد بود.وقتی بخوای با چاقو به زامبی بزنی میاد جلو گازت میگیره میمیری این جدیدا هم همینطوره.مگر گلوله بزنی بیفتن زمین بعد عوض کنی با چاقو بزنی که باز هم جواب نمیده چون زامبیش پات رو گاز میگیره پس یکی به من بگه دقیقا کاربرد چاقو چیه؟ من که هم کلاسیک رو بازی کردم هم این ریمیک ۲ رو دیدم چاقو نقش پشمک حاج عبدالله داره
راستی اویل ۲ ریمیک نسبت به اویل ۲ کلاسیک خیلی قشنگ تر بود ولی عمرا اویل ۳ ریمیک به قشنگی اویل ۳ کلاسیک نخواهد بود مخصوصا با این نمسیس مسخره دماغ کجه کمر باریک
برو ری اکشن دمو بازی رو تو یوتیوب ببین مثل چیز از این نمسیس کمر باریک میترسن تو همون دمو دهن همرو سرویس کرد خیلی هم بهتر از نسخه کلاسیک میشه بیبی 😉
اینم از گیمرهای ما…
شما قبل از اینکه ایول ۳ رو تجربه کنی عاشق نمسیس شدی؟ !!! نه اول بازیش کردی بعد یواش یواش از نمسیس خوشت اومد
الانم صبر کن بازیش بیاد مزش رو بچش بعد اگه خوشت نیومد بیا بگو بابا آدم تا زمانی که غذا رو مزه نکنه که نمیتونه در مورد مزش نظر بده
داداش چرا داغ کردی قیافه نمسیس که با دو تا مود حل میشه.
نمسیس در هر صورت ترسناکه
باشه
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
کی از تو نظر خواست با هم مقایسشون کنی.
گل گفتی
نمرات اویل ۳ منتشر شد افتضاحه
بنظر من بیشتراز اینکه مشکل خود چاقو باشه نوع عملکرد و گیم پلی که براش ساختن هست من خیلی دوس داشتم وقتی زامبی میپره روم به جای کلید زنی الکی که آخرش هم گازم میگیره میتونستم با همون کلید چاقو را فرو کنم توی گردن زامبی نوع چاقو زنی توی رزیدنت خوب نیس باید انواع حالت های چاقو زنی را شبیه سازی میکردن
حرفت رو کاملا قبول دارم مگر این که خیلی حرفه ای باشی تند تند جا خالی بدی بعد با چاقو بزنی
من دمو رو بازی کردم این چاقو خیلی کار برد داشت تو بازی، برای ذخیره مهمات خیلی خوبه می تونی با ترکیب تیر و ضربات چاقو زامبی هارو بزنی و تو مهمات صرفه جویی کنی برای مراحل سخت تر. وقتی که زامبی ها روی زمین می افتن هم اگه درست چاقو بزنی پاتم نمی تونن بگیرن و راحت رو زمین میکشی زامبی رو قبل از بلند شدنش با چاقو، یجورایی از re2 آسون تر شده با وجود این چاقو چون تو re2 اگه تیرات تموم میشد دیگه کارت تموم بود فقط باید فرار میکردی ولی شاید مراحل رو سخت تر و تعداد زامبی ها رو هم بیشتر کرده باشن برای این بازی که خیلی راحت نشه بازی.
عکس تیتر آواتار محمدرضاست.
حدود ۲ ساعت از بازی گیمپلی لو رفته توی یوتیوب هستش بازی به شدت دیالوگ ها و رفتار های بچه گانه ای داره
داخل بعضی از کاتسین ها هم انیمیشن های طبیعی و دیالوگ های خوب وجود داره ولی داخل گیمپلی دیالوگ ها رو انگار بچه ۵ ساله نوشته و بازیگر ها هم بد بازی کردن جیل نمسیس پشتشه بعد خیلی طبیعی میگه اون چی بود بزن بریم. و یا برد وسط زامبی ها برای جیل دست تکون میده
تنها نکته خوب ابهت نمسیس بود که واقعا روش کارکردن
نسخه کلاسیکش هم نسبت به شماره ۲ اکشن تر بود ،امیدوارم حس نوستالژی مونو خراب نکنه من که بی صبرانه منتظرشم هفت بار نسخه دموشو تموم کردم
تهیه کننده کاپکام به احتمال زیاد نسخه های قبلی رو بازی نکرده و نمیدونسته که چاقو جون یا جان نداره و فکر میکنه با این کار صنعت گیم یا سری evil یه پله بالاتر میره
جک خنده دار از این جا شروع میشه : چاقو! بله
در Resident Evil 3، ما چاقوی شما را به صورتی طراحی کردهایم که از بین نرود. شما تا ابد میتوانید از آن استفاده کنید
evil 2 رو خوب ساختن و یکسری ضعف ها و مشکلات که قابل چشم پوشی بود
نسخه تمرکز اصلی چاقو هست
نمسیس هم اتیش دادن دستش و چهره ای کمدی و ناراحتش واقعا نسخه ۳ جای کار زیادی داره
یه نفر به شوخی به تهیه کننده گفته با چاقو حال کردم اینم جدی گرفته
resident evil knives
اوه اوه عجب تغییرات بزرگی دمشون گرم با اتاق فکرشون که ایده هاشون واقعا بینظیره 😐
امیدوارم این تغییر بزرگ صرفا به همین چاقو ختم نشه چون غیر از جاخالی و چاقوی پایدار چیزی در دمو مشاهده نکردم .
یک حمله تمام کننده حین مخفی بودن می تونه چاشنی خوبی به سری رزیدنت اویل اضافه کنه .
ضمنا دوست عزیز ، شما اگر از چاقو به موقع استفاده کنی ( مثل وقتی که زامبی ها روی زمین هستند و شما از پشت ضربه وارد کنی و هر بار که تکون خورد سریع جا عوض کنی تا شما رو از جلو خفت نکنه ) متوجه میشی که چاقو اون قدر ها هم پشمک نیست .
درسته اکشن بازی زیاد تر شده اما دشمنان بازی مخصوصا nemesis مطمئنا بازی رو نسبت به نسخه قبل سخت تر می کنه.
Re 4 هم اکشن زیادی داشت اما در عین حال ترسناک هم بود.من به نظرات منتقدان خیلی اهمیت می دم اما معیار نمره دهی منتقدان با ما کاربرا تفاوت های قابل توجهی داره.
۱-منتقدان پازل های نسخه اصلی رو خیلی خوب چالش بر انگیز تر از نسخه remake می دانند و آسان شدن معما ها رو نکته منفی می دانند.
۲-دیالوگ های سطحی و کم اهمیت مشکل دیگه این بازی هست که منتقدان بهش گیر دادند
تغییر اندک بازی نسبت به نسخه قبل(re remake 2) نیز از مشکلات دیگر این بازیه. البته بنظر من شباهت این نسخه به نسخه قبل امری کاملا طبیعیه چون که بازه زمانی این دو تا ریمیک خیلی نزدیکه و شباهت در این مورد نکته مثبته. خراب نشدن چاقو هم نکته مثبته چون که چاقو در حالت منطقی و رئال به این زودیا خراب نمیشه.
خواهشی که ازتون دارم اینه که فقط نمره بازی ها رو مد نظر قرار ندید و اگر نمره براتون مهمه علت و معیار اون رو هم برسی کنید.
مثلا بازی Wd 1 رو منتقدان به این دلیل نمره کم دادند چونکه بیش از اندازه ازش تعریف و تمجید شده بود و اگر هایپ نبود نمرش خیلی بهتر می شد.