توضیحات تهیهکنندهی Resident Evil 3 Remake در خصوص ویژگیهای Nemesis
تنها ۱۱ روز دیگر تا انتشار عنوان مورد انتظار Resident Evil 3 Remake باقی مانده و تا به حال اطلاعات و نمایشهای مختلفی از این بازی ارائه گردیده است. مدتی پیش نیز نسخهی دموی این اثر منتشر شد که در آن کاربران میتوانند در حدود ۲۰ دقیقه به تجربهی این بازی بپردازند. پیشتر کپکام تایید کرده بود که شخصیت Nemesis بسیار سریعتر و ترسناکتر از Mr.X در عنوان Resident Evil 2 است. بهتازگی وبسایت Gaming Bolt مصاحبهای را با پیتر فابیانو (Peter Fabiano)، تهیهکنندهی Resident Evil 3، ترتیب داده و از وی در رابطه با طراحی و ویژگیهای Nemesis سوالهایی مطرح شد.
آقای فابیانو در این خصوص اظهار داشت:
اول از همه و از لحاظ جنبهی طراحی بصری، یونگهی چو، کارگردان هنری بازی میخواست که Nemesis را طوری طراحی کنیم که احساس شود به طور کامل از نو طراحی شده و به عنوان نمونهی اولیه، به طور واقعی حضور آن در راکون سیتی حس شود. از نظر گیمپلی ما میخواستیم Nemesis این حس را بازیبازان بدهد که تحت تعقیب بیوقفهی آن هستند. این شخصیت در حرکات بسیار فرز و چابک است.
با این حال، توسعهدهندگان به این واقعیت توجه داشتند که یک وجود یک دشمن سرسخت و خستگیناپذیر ممکن است تعادل بازی را برهم بزند. به همین علت آنها سعی کردهاند تا میان حملات Nemesis، اتاقی را برای استراحت و تنفس بازیبازان ایجاد کنند.
فابیانو در ادامه گفت:
سرعت در بازی مهم است و ما تلاش کردیم تا بین احساس اضطراب بازیبازان تعادل برقرار کنیم و قسمتهایی را برای استراحت به آنها اختصاص دهیم. Nemesis یک دشمن سرسخت و ترسناک است، اما حضور آن به گونهای نیست که غیرقابل تحمل باشد.
بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ (۳ آوریل ۲۰۲۰) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. بهتازگی جزئیات جدیدی از این بازی منتشر شده که میتوانید اخبار آن را از اینجا و اینجا مطالعه بفرمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر از این بازی میتوانید پیشنمایش آن را به قلم مصطفی زاهدی را از طریق این نشانی مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
تو این شرایط که بازار گیم رونق داره شرکتی که بیاد خدماتشو رایگان کنه برنده نسل نه و همه نسل ها بوده
این تو دمو بدون اسلحه سرویس کرد منو، با اسلحه اش چیه دیگه…
احتمالا واسه نمسیس یه سیکس پک هم گزاشتن…امیدوارم این ریمیک هم به اندازه ریمیک قبلی عالی از آب در بیاد
توی دموش که خیلی ترسناک بود
کاش کارگردان هنری چنین خواسته ای نداشت.
وای چقد هایپم برا این بازی عاالیه ولی واقعا یه ریمیک درست حسابی از اویل۱ برا اوایل نسل بعدی میتونه یه چیز باورنکردنی باشه :inlove: :inlove: :inlove:
متاسفانه طراحی نمسیس بشدت از نسخه اصلی تو لول پایینتری قرار داره
دمورو تو …تیوب دیدم اما چنگی ب دل نمیزد
امیدوارم حداقل از نسخه ریمیک شماره دوم بهتر باش،ولی چشمم آب نمیخوره!
موفق باشید
تو یکی رو بگو که تو این چند سال تغییر خاصی نکرده باشه.
تنها کسی که تغییر نکرده،بانو لارا کرافت است که همچنان زیبایی خودش را حفظ کرده.
متاسفانه طراحی جیل که اصلا تو نسخه دموش خوب نبود وهیچ شباهتی به نسخه کلاسیکش نداشت ،نمسیس خوب بود وتا حدودی در حد و اندازه های عظمتش ظاهر شده بود
من تو دموش که بازی کردم دیدم نمسیس تو جاهای سربسته نمیومد. تا دم در ساختمون میومد ولی داخل نه.
قشنگ اونجا امن بود انگار. حالا یا اونجا نمیومد کلا. یا چون دمو بود نمیومد.
اینطور که تحلیل دیجیتال فانداری دیدم به طرز عجیبی دموی بازی روی اکس وان اکس به شدت ضعیفه و پرو و ps4 معمولی بهترین کیفیت بازی رو ارائه میدن، امیدوارم نسخه نهایی بازی انقدر بد نباشه
فقط منتظرم که بیادش این جیگر
تو دمو خیلی سریع بود
حس ترس نسخه اصلی داشتم
طبیعتا باید سرعت بازیکن هم بیشتر شده باشه وگرنه :beatup:
بشدت منتظر نمسیس کبیر هستم
S.T.A.R.S :rotfl: