نورپردازی محیطی شهر در Final Fantasy 7 Remake «فوقالعاده» خواهد بود
نسخهی بازسازی شدهی بازی Final Fantasy 7 به طور حتم یکی از مورد انتظارترین عناوین این نسل است. این نسخه قرار است در کنار وفادار ماندن به بازی اصلی، تغییراتی را در داستان و گیمپلی ایجاد کرده و آنها را تا حد ممکن گسترش دهد. در کنار این موضوع، تیم سازنده تلاش دارد با استفاده از جدیدترین امکانات موجود، بهترین و زیباترین دنیای دیده شده در این سری را نیز خلق کند.
تا به امروز، تمام آنچه که از بازی دیدهایم و حتی دموی منتشر شده از آن نیز گواهی بر این موضوع هستند که بازی Final Fantasy 7 از نظر بصری بسیار زیبا و خیره کننده است. در کنار این موارد، یکی از کارگردانان بازی اخیرا با وبلاگ پلیاستیشن مصاحبه کرده و اطلاعات جالبی از نورپردازی استفاده شده در بازی Final Fantasy 7 را در اختیار هواداران قرار داده است. با توجه به صحبتهای آقای هاماگوچی (Hamaguchi)،به نظر میرسد استفاده از موتور بازیسازی آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) نورپردازی خیرهکنندهای را به شهر میدگار (Midgar) آورده است.
ما از تکنولوژیهای جدید برای نورپردازی در بازی استفاده کردهایم تا بتوانیم شهر میدگار را تا حد ممکن به واقعیت نزدیک کنیم. شبکهای شامل بیش از ۱۰۰ رایانهی شخصی متصل به هم شبیهسازیهای بسیار زیادی در زمینهی فیزیک انجام دادهاند. این شبیهسازیها برای محاسبهی دقیق انعکاسهای واقعی نور و نحوهی بازتاب نور برروی سطوح اجسام درون بازی استفاده شدهاند. با انجام این کار ما توانستیم یک نورپردازی محیطی فوقالعاده را در شهر ایجاد کنیم.
بازی Final Fantasy 7 Remake، در تاریخ ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۱۰ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری در دسترس کاربران کنسول پلیاستیشن ۴ قرار خواهد گرفت. تیم سازنده پیش از این اعلام کرده بود که روند ساخت بازی به پایان رسیده است و دیگر خبری از تاخیر دوباره نخواهد بود. با این حال، اگر نمیتوانید تا انتشار بازی اصلی صبر کنید، میتوانید نسخهی دموی این عنوان مورد انتظار را از طریق فروشگاه پلیاستیشن دانلود کرده و از تجربهی آن لذت ببرید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
خیلی منتظر این ریمیک هستم
دموش عالی بود ولی چیزی که منو بیشتر از همه موارد متعجب کرد این بود که انگار یکی از استودیوهای تاپ سونی مخصوصا بازی رو برای PS4 بهینه کرده. من که افت فریم آن چنانی ندیدم حتی تو اوج اکشن و صحنه های پر افکت :yes: :inlove:
ای کاش سونی Square Enix رو میخرید.
فان فکت: بعد از شکست فیلم Final Fantasy The Spirits Within استودیوی Squaresoft داشت ورشکست میشد که سونی فقط همون مقداری که Square پول لازم داشت از سهامشون رو خرید تا ورشکست نشن (درحالی که میتونست یکم صبر کنه و کل استودیو یا IP هاشون رو راحت بخره).
😀 😀 😀 😀 خیلی خوبی رفیق خیلییییی
از اونجاییکه پروازها کلا بسته اس اگه احیانا این بازی این روزا آورده شد پیشنهاد میکنم فعلا نخرید همین بسته های پستی هم از جاهای مختلف با خودش ویروس میاره خونتون، جونتون مهم تره بذارید وقتی همه چی ردیف شد بخرید
خب مجبور نیستیم دیسک تهیه کنیم که…اکانت های قانونی بازی هستن اونارو میشه خرید…
گرچه بازی خیلی گرافیکش بالاست اما محیط ها خیلی بی روح و نچسبه خیلی بی سلیقه است ، حس خوبی نداره
کلا اینطوریه فضایه این بازی تویه ps1 هم همین بود هرچی باشه دارن انرژی سیاره رو میخورن دیگه
انجین آنریل ۴ نیاز به توضیح نداره همه چیزش مشخصه
مطمعنا در این بازی برای اجرای روان نیاز به cpu قدرتمند هست
کلا آنریل cpu خواره
دموی بازی واقعا عالی بود. اکشن و مکانیک بازی عالی درست شده بود و حس خوبی میداد خاطراتم برام زنده شد…Cloud یه ابهت خاصی پیدا کرده لعنتی.
واقعا منتظر این بازیم.