محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد - گیمفا
محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد - گیمفا
محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد - گیمفا
محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد - گیمفا

محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد

ابوالفضل مناف زاده
۱۹:۱۵ ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد - گیمفا

پس از گذشت ۵ سال از عرضه‌ی Batman: Arkham Knight، همچنان شاهد عرضه‌ی محتوای رایگان برای آن هستیم. روز گذشته، استدیو راک‌استدی (Rocksteady)، اعلام کرد که در تاریخ ۲۸ ژانویه، پوسته‌ی رایگان جدیدی با نام Earth 2 Dark Knight Skin دردسترس کاربران پلی‌استیشن۴ این بازی قرار خواهد گرفت.

استدیو راک‌استدی طی پیامی در شبکه‌ی اجتماعی خود نوشت:

همانطور که سال گذشته وعده داده بودیم، پوسته Earth 2 Dark Knight، به زودی در دسترس بازی‌بازان Batman: Arkham Knight قرار می‌گیرد. این پوسته در تاریخ ۲۸ ژانویه، از طریق فروشگاه پلی‌استیشن۴ دردسترس خواهد بود.

این پوسته، بخشی از مجموعه Batman: Arkham است که اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی دردسترس بازی‌بازان اروپایی قرار گرفت. البته، این مجموعه پیش‌تر در اختیار بازی‌بازان آمریکای شمالی نیز قرار داشت و استدیو راک‌استدی، قول عرضه‌ی آن در سراسر جهان را داده بود.

محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد - گیمفا

Earth-2، که یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت DC است، داستانی از یک زمین موازی را روایت می‌کند که چرایی وجود ابرقهرمانان این شرکت را توضیح می‌دهد. البته، می‌توان بتمن را از جمله ابرقهرمانانی دانست که از ۱۹۶۱ و بدو تولد Earth-2، نقش مهم و مداومی در داستان‌های مصور این شرکت داشته ‌است.

علاوه براین، اعضای شعبه‌ی مونترال استودیو برادران وارنر (WB Montreal)، که در سال ۲۰۱۳ وظیفه ساخت بازی Batman’s 2013: Arkham Origins را داشتند، از چند ماه گذشته در حال انتشار اخبار ضد و نقیضی در مورد ساخت نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه هستند. اکنون و پس از گذشت ۵ سال از عرضه‌ی آخرین بازی از مجموعه‌ی بتمن، انتشار یک پوسته‌ی جدید می‌تواند مهر تاییدی بر شایعه‌ی ساخت عنوانی جدید از این مجموعه باشد.

بازی Batman: Arkham Knight، هم اکنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن۴ و اکس‌باکس وان در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد - گیمفا
محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد - گیمفا
محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد - گیمفا
محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد - گیمفا
محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Clara گفت:

    شاید اگه بگم بهترین تجربه من تو ۲۰۱۵ بود دروغ نگفتم خیلی منتقدا باهاش بد تا کردن تو همه زمینه ها از تمامی نسخه های قبلی بهتر بود و نوآوری های خوبی هم داشت نمیدونم چرا انقدر انتقاد ها ازش زیاد شد و نسبت به ارکام سیتی ۹ نمره تو متاکریتیک پایین تر گرفت! از لحاظ روایت و داستان که از همه نسخه های قبلی یه سر و گردن بهتر بود قشنگترین دوگانگی ذهنی پروتاگونیست بازی رو برای یه بازی ابرقهرمانی به تصویر کشیده بودند گرافیک فنی ش هم که زمان عرضه بهترین بود گیمپلی ش هم که هم ساختار اصلی رو حفظ کرده بود هم بخش بتموبیل ش خیلی قشنگ از کار در اومده بود! نمیدونم من واقعا هیچ ضعفی تو بازی ندیدم ولی چرا اینطوری شد نمیدونم!

    • هنوز که هنوزه هوش مصنوعیش هوش از سر ادم میپرونه از بش که خوبه
      چقد دیالوگای خلافکارا و جنایتکارا زیاد بودن
      هر اتفاقی هم میافتاد راجع بهش نظر میدادن این خیلی جالب بود برام اونموقع
      گرافیکش هم هنوز عالیه از بهترین تجربه های زندگیمه

    • s.a.m گفت:

      تو همه ی زمینه ها از تمام نسخه های قبلی بهتر بود ؟!!!
      !!!? Are you kidding me
      چون گرافیکش بهتر بود و بتموبیل به گیمپلی بازی اضافه شد دلیل نمیشه بگی در همه ی زمینه ها از تمام نسخه های قبلی بهتر بود !!
      به نظرم یه ذره تند رفتی
      هر چند منظورتو متوجه شدم
      میخوای بگی با اینکه بازی فوق العاده قشنگی هست ولی بازخورد هایی که دریافت کرد کمتر از لیاقتش بود (که البته کاملا حق داری اینو بگی و منم موافقم باهات :yes: )
      ولی به شدت با این جمله ای که گفتی مخالفم و به نظرم اشتباهه:
      تو همه ی زمینه ها از تمام نسخه های قبلی بهتر بود !! :no:
      این حرف( حداقل برای من ) قابل قبول نیست :-))

    • Mr Hill93 گفت:

      مهم ترین و اصلی ترین ضعفش نبود باس فایت های درست حسابی مث نسخه های قبلی بود حتی اوریجینز هم باس فایت های خوبی داشت ولی ارکهام نایت ن ( شامل اون تعقیب و گریز مسخره فایر فلای یا دستگیری ۲ فیس و پنگوئن هم میشه چون باس فایت نبودن )
      و دومین ایرادش هم به نظرم استفاده بیش از حد از بتموبیل بود

    • dj eric گفت:

      معمولا منتقدا در یک مجموعه به اولین نسخه بیشترین نمره رو میدن و براشون مهم نیست که نسخه های بعدی چقدر بهتر و کاملتر از قبلی ها هستند. به عنوان مثال متال گیر سالید ۳ که از هر لحاظ از متال گیر سالید ۲ بهتر و خوش ساخت تر بود با این حال متای متال گیر ۲، ۹۶ و متای متال گیر ۳، ۹۱ شد.
      یا متای سه گانه گاد آف وار که به ترتیب ۹۴، ۹۳ و ۹۲ شد.
      به نظرم ملاک منتقدها نوآوریه. به همین خاطر به آرکام سیتی که اولین نسخه اوپن ورلد سری بود نمره های بهتری دادند.

    • Yunes گفت:

      این بازی واقعا در حقش با اون نمره ظلم شد

    • PC and PS4 گفت:

      فکر کنم خیلی با بازی های اون سال مقایسه شد
      مثل ویچر

    • جوابت جوکره.
      تو دو نسخه قبل انتاگونیست بازی جوکر بود که به بهترین شکل ممکن نمایش داده شده بود و واقعا بتمن و به چالش می‌کشید و بقیه انتاگونیست ها به نوعی مهره شطرنجش بودن ولی تو نسخه سوم سه گانه انتاگونیست مترسک بود که در عین حال پیچیدگی های خودش رو داشت ولی میخواست نقش جوکر رو بازی کنه و که نشد البته یه فرضیه راجع به پایان ارخام سیتی هست که ممکنه اون فرضیه باعث شاهد حضور مجدد جوکر باشیم تو نسخه جدید.

      • Clara گفت:

        دقیقا اشتباه همینجاس دوست عزیز که من میگم بهترین داستان مال ارکام نایت ه به نظر تو انتاگونیست کی بود تو این نسخه؟ جوکر؟ crane یا همون مترسک؟ انیگما یا همون ریدلر؟؟ هیچ کدوم!
        انتاگونیست این بازی کسی نبود جز خود بروس وین و ذهن آشفته ش! باورت نمیشه وقتی تو اون تخیل ه اواخر بازی مجسمه های مختلف بتمن رو با جوکر خراب میکردم چقدر به نویسندگی بازی تو دلم درود میفرستادم چقدر راکستدی کار بلده چقدر عالی نشون داد به قول معروف غول آخر بازی خود بتمن ه! بتمن باید از آشفتگی در میومد باید به آرامش میرسید! جوکر صرفا جسمش از بین رفته بود ولی لحظه لحظه عین مته روی سر بتمن عمل میکرد و داغونش میکرد!
        اصلا چرا scarecrow؟؟ تا حالا به این موضوع فکر کرده بودین چرا در ظاهر اسکرکرو شده باس فایت نهایی؟ (( ترس)) ترس بتمن ولی نه از اسکرکرو بلکه ترس از خودش بود که اونو دیوونه کرده بود

        • درود بر تو . عالی بود. تحلیل بیست. بتمن برخلاف همه ابرقهمران های دیگه که همش مثبت و شادن یه تبهکار پنهان داره درونش که میترسه که هر لحظه بیاد بیرون. دقیقا بتمن اینجا بزرگترین دشمنش که خودشه درگیره. و عحب شاهکار هم تو بازی این موضوع در اومده. شاهکاره این بازی شاهکار.

        • ذهن اشفتش مگه به خاطر آمپولی نبود که مترسک بهش تزریق کرده بود اواخر بازی دقیق یادم نیست راستش چون یه چهار یا پنج سالی میشه از زمان عرضه بازی و پلی دادنش. کلا خاصیت مترسک اینه که اون موادی که به طرفش تزریق میکنه از همون چیزی که ترس داره میبینه مثلا وقتی همون آمپول به مترسک میزنن همش بتمن ترسناک میبینه که نشون میده عینه سگ از بتمن ترس داشته و بتمن هم همش خودش میبینه که نشون از ترس از شخصیت خودش داره و یه جورایی از خودش بیشتر می‌ترسید تا تبهکارا

        • souless گفت:

          اولا اینکه دشمن بازی خیلی چرت بود. خود داستان بی معنی بود. دوما اینکه اصلا نمیدونی چرا بتمن اون ریختی شده بود! عمه من بود که گاز ترس رو تو شهر ول کرده بود؟ دِ آخه چرا یه چیزی مینویسی که وقتی خودت هم درکش نکردی دوست عزیز. اصلا میدونی بزرگترین ترس بروس چیه؟ کمیک ها رو خوندی؟ بزرگترین ترس بتمن اینه که خودش بشه جوکر و گاز ترس صرفا ترس ها رو میاره وسط. دقیقا عین لحظه ای که فکر میکنه باربارا کشته شد! بتمن شخصیت اصلی بروس هست برای همین هم تونست جوکر رو تو ذهنش شکست بده.

    • lastofus2 گفت:

      بهترین نسخه بتمن همین آرخام نایت بود ابرشاهکار بود سگی حال کردم

    • aliboostani گفت:

      با بخشی از حرفت موافقم که منتقدا با بازی خوب تا نکردن ولی بازی یه سری ایراد داشت که باعث شد نتونه به آرکام سیتی برسه یکیش استفاده بیش از حد بتموبیل که واقعا این مقدار زیاد نیاز نبود و اینکه بازی فاقد یک باس چالشی بود که منو حداقل ناامید کرد ولی در کل یکی از بهترین تجربه هام در این نسل بود

  • Mgs4 گفت:

    یه سوال چجوری باید لباس بتمن رو تقیر بدم ۹۸ درصد بازی رو رفتم فقط ۴،۵تا علامت سوال مونده ولی نمی دونم چجوری لباس بتمن رو تقیر بدم توی منو های بازی گشتم ولی پیداش نکردم 😥 راستی اگر این بازی رو دارید پیشنهاد میکنم پلاتش کنید چون واقعا مراحل فرعیش هم طراحی شده از ایسترگ های بازی هم نگم که وقتی قبر بین رو دیدم داشتم سکته میکردم راستی یه سوال دیگه هم دارم چطوری باربارا میتونه بت ومن باشه اخه مگه فلج نیست ?:-)

  • alimahyari گفت:

    خداوکیلی بهترین بازیه من از نظر گیم پلی و داستان بود در نسل هشتم که تا الان ۱۳ بار یا بیشتر از اول رفتم

  • holiday گفت:

    اقا لعنت به این زندگی.منی که علاقه زیادی به گیم دارم خیلی وقته بخاطر کارم از کنسولم دورم.خدایی خیلی سخته بعد ۱۲ سیزده سال گیم زدن بخای فراموشش کنی یا نتونی بازی کنی.چرا تو کشور ما سنت که بالا میره گیم زدن از چشم مردم یه کار بچگونست اخه چرا

  • یک شاهکار به تمام معنا. جز ضعف پورت بازی روی PC و نبود باس فایت بزرگ مثل شماره های قبلی ایراد دیگری در این بازی ندیدم. بت موبیل کاملا تو قسمتهای دیگه بازی نشست. با اینکه با یک لشکر درگیر بودیم بازی حتی با بتموبیل سبک و اصول خودش رو گم نکرد. و بهترین جمله ای که یکی از دوستان گفت این بود که دشمن اصلی خود بتمنه این سری. و چقدر این ایده فوق العاده تو بازی پیاده شده. چقدر دیالگوهای و نق نق های جوکر تو بازی شنیدنی هستند. چقدر این بازی عالی و شاهکاره.

  • Oracle گفت:

    خیلی مشکوکه این راک استدی، وقتی که سری آرکهام رو معرفی کرد بتمن با نولان داشت اوج میگرفت.
    الانم که جوکر داره اوج میگیره حداقل فیلمش به تنهایی نامزد کلی اسکار شده.
    راک استدی بعید نیست تو بازیای بعد مثل فیلم بخاد از تبهکار گیم بسازه. بازی بعدی راک استدی احتمالا مشابه لیگ عدالت خواهد بود یا جوکر.در آینده ای نچندان دور معلوم میشه.

  • ERFAN103079 گفت:

    بابا اسکین میخایم چیکار ؟ یه تیزری تریلری خبری از بازی جدیدت که قراره نمرش بالای ۹۰ شه بده

  • Old_Gamers گفت:

    من از این سری فقط اسیلوم رو رو پی سی بازی کردم که عالی بود . سه بار بازی رو پشت سر هم تموم کردم با تمام جزئیاتش . پورت پی سی ارکام نایت خوب نیست بنابراین میخوام واسه پی اس فور بگیرمش و بازی کنم .

محتوای رایگان جدیدی برای Batman: Arkham Knight عرضه خواهد شد - گیمفا