نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد - گیمفا
نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد - گیمفا
نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد - گیمفا
نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد - گیمفا

نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد

مرصاد قدیری
۲۰:۰۰ ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد - گیمفا

شرکت نینتندو به تازگی وب‌سایت ژاپنی مختص استخدام توسعه دهندگان جدید را به‌روز کرده و در بخشی از آن، روند این شرکت برای تولید صحنه‌های سینمایی را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر در واقع بخشی از مراحل ساخت تریلر E3 2019 دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild را نشان می‌دهد.

از آن‌جایی که به زودی وارد سال ۲۰۲۰ میلادی خواهیم شد، نینتندو نیز مثل همیشه خود را برای استخدام بهترین فارغ التحصیلان دانشگاه آماده کرده است. نینتندو به تازگی با انتشار برخی جزئیات فنی در مورد روند تولید بازی‌های خود، قصد دارد تا افراد با استعدادی که به دنبال کار هستند را جذب کند.

بخشی از این اطلاعات به نمایش بخش مختصری از روند ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild اختصاص یافته‌اند. همان‌طور که در ادامه مشاهده خواهید کرد، توسعه دهندگان نینتندو ابتدا صحنه‌ی مورد نظر را به صورت مفهومی طراحی کرده و سپس برای طراحی دقیق انیمیشن‌ها از تکنولوژی موشن کپچر (Motion Capture) و نرم افزار مایا (Maya) استفاده می‌شود.

نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد - گیمفابا این‌که شاید این توضیحات چیز جدیدی را برای ارائه نداشته باشند، اما از آن‌جایی که نینتندو معمولاً روند توسعه‌ی بازی‌های خود را مخفی نگه می‌دارد، مشاهده‌ی چنین جزئیاتی قطعاً در نوع خود جالب است و بازی‌بازان را با مراحل ساخت عناوین این شرکت بیشتر آشنا می‌کند.

در طی مراحل توسعه‌ی The Legend of Zelda: Ocarina of Time، نینتندو برای ساخت برخی از انیمیشن‌ها از رویکرد موشن کپچر مخصوص خود استفاده کرد. حال شاید جالب باشد بدانید که آقای شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) در ابتدا قصد داشت برای هرچه واقعی‌تر کردن انیمیشن‌های بازی، یک اسب واقعی را به استودیو بیاورد. البته در نهایت این اتفاق رخ نداد و توسعه دهندگان این کار را به روش دیگری انجام دادند.

دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد - گیمفا
نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد - گیمفا
نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد - گیمفا
نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد - گیمفا
نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نینتندو تصاویر جدیدی را از مراحل ساخت تریلر دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرد - گیمفا