موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne - گیمفا
موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne - گیمفا
موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne - گیمفا
موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne - گیمفا

موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne

سعید حلاجیان
۱۶:۰۰ ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne - گیمفا

سلام خدمت کاربران و همراهان همیشگی گیمفا؛ امیدوارم حالتان خوب باشد. در این روزهای سرد پاییزی بار دیگر با بخش «موسیقی‌ گیمفا» همراه شما هستیم. به مانند گذشته، در این بخش سعی داریم تا موسیقی متن بازی‌های ویدئویی محبوب شما را تهیه کرده و برای دانلود قرار دهیم. در جدیدترین قسمت به سراغ موسیقی‌های بازی محبوب استودیوی فرام سافتور یعنی  Bloodborne رفته‌ایم؛ پس با ما همراه باشید.

این هفته به سراغ موسیقی‌های بازی محبوب Bloodborne رفته‌ایم؛ یکی دیگر از آثار استودیوی فرام سافتور و البته کارگردان خوش نام و محبوب این استودیو یعنی هیدتاکا میازاکی. اگرچه از نظر موسیقی، بازی Bloodborne شباهت‌های بسیاری به سری سولز دارد اما ویژگی‌های منحصر بفرد خود را داراست. به بیان ساده‌تر بازی Bloodborne در یک دنیای تاریک جریان دارد و سازندگان برای اینکه بتوانند حس دقیقی از این دنیا را به بازی‌بازان القا کنند موسیقی‌های خاص و متناسب با این بازی را طراحی کرده و از این جهت شاهد موسیقی‌های دارک و البته دراماتیکی هستیم.  در هر جایی که قدم می‌گذارید، موسیقی بازی به خوبی ویژگی‌های آن محیط را به تصویر می کشند. به هنگام مبارزه با دشمنان عادی موسیقی قطع شده و سکوت عجیبی محیط بازی را در بر می‌گیرد اما پس از اندکی مبارزه و چند قدم آن طرف‌تر این سکوت عجیب به یک باره شکسته می‌شود، موسیقی بازی ریتم تند‌تری به خود گرفته و این‌جاست که متوجه می‌شویم بله روبروی ما یک باس غول پیکر ایستاده و باید وی را از پای درآوریم؛ اینجاست که باید تصمیم سازندگان برای طراحی استادانه‌ی موسیقی‌های بازی را تحسین کنیم.

شما می‌توانید موسیقی‌های بازی Bloodborne به همراه موسیقی‌های بسته‌ی الحاقی The Old Hunters را در قسمت پایین و از طریق لینک‌های قرار داده شده دانلود کنید:

موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne - گیمفا

موسیقی‌های بازی Bloodborne

دانلود موسیقی‌های بازی Bloodborne با کیفیت FLAC

دانلود موسیقی‌های بازی Bloodborne با کیفیت MP3

موسیقی‌های بسته‌ الحاقی The Old Hunters

دانلود موسیقی‌های بسته‌ الحاقی Old Hunter با کیفیت FLAC

دانلود موسیقی‌های بسته‌ الحاقی Old Hunter با کیفیت MP3

Mohsen bakhtiariPouria_gamer_goty

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne - گیمفا
موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne - گیمفا
موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne - گیمفا
موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne - گیمفا
موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mgs4 گفت:

    در یک کلام شاهکار در زمینه موسیقی رو دست نداره امیدوارم
    نسخه ۲ در دست ساخت باشه

    Mohsen bakhtiari
  • sarafraz گفت:

    این گیم از خوش ساخت ترین یا بهتره بگم خوش ساخت ترین گیمی بود که این نسل بازی کردم و به شخصه با وجود لست و گادو .. برای من بهترین انحصاری بوده از هر نظر گیمپلی موسیقی داستان صداگذاری و.. یه لول جدیدی بود برای من
    ایشالله نسخه دومشم روی کنسولای نسل هشت هم بیاد(میان نسلی باشه) و فقط برای نسل بعد نباشه که واقعا حالا حالا ها نمیشه به خریدش فکر کرد!!

    Mohsen bakhtiari
  • dj eric گفت:

    این بازی موسیقی های بسیار خاص و حماسی ای رو داره پیشنهاد میکنم عبارت soulsborn music videos رو (البته بعد از وصل شدن اینترنت) در یوتیوب سرچ کنید.
    پیشنهاد من به شما آقای حلاجیان برای قسمت بعدی موسیقی گیمفا: بازی بی‌ نظیر life is strange

  • دستتون درد نکنه بابت قرار دادن موسیقی این شاهکار
    موسیقی بازی هاست که در تجربه بازی یک اثر فوق العاده زیاد میزاره تصور کنید یه بازی بدون موسیقی چه حالی داره
    در حین بازی کردن عادی همیشه یه موسیقی ملایم پخش میشه در لحظه های مهم تعغیر میکنه مثلا صحنه های ترسناک یا صحنه های اکشن یا صحنه های غم انگیز
    مثلا داری یه بازی ترسناک انجام میدی و موسیقیش حسابی تو رو میترسونه یا در بعضی مواقعش موسیقی تعغیر میکنه و تو هم با اون تعغیر میترسی و میدونی الان یه اتفاقی میفته
    یا مثلا در بازی هایی که بخوان فضایی غم انگیز بسازن موسیقی حدو ۶۰تا۷۰ درصد اون حس و حال غم انگیزو به بازیکن منتقل میکنه
    یا در بازی های اخرالزمانی که فضایی غم زد رو نشون میدن
    یا بازی های اکشن که موسیقی هیجان انگیز پخش میشه و باعث ترشح ادرنالین میشه و هیجان بازی رو چندین برابر میکنه
    حالا حساب کنید که موسیقی توشون نبود چی میشد

    Behrouz
  • دلم خیلی برا بازیش تنگ شده امیدوارم بتونم دوباره کنسول تهیه کنم و تو یارنام جولون بدم

  • PERSIAN STALKER گفت:

    هر موقع اسم بلاد بورن رو میشنوم یاد اورفنت اف کاس میفتم که چقدر وحشی و حار و سخت و بی غلق بود حملاتش

  • Tahasedroya گفت:

    دمت گرم آقا سعید خیلی وقت بود دنبال نسخه flac ش بودم دمت گرم

  • r_dh گفت:

    عاشق موسیقی باس Gehrman بودم. یادمه وقتی دفعه ی اول رسیدم بهش و موسیقیش شروع شد، چند ثانیه دسته رو گذاشتم رو زمین و محوش شده بودم. بی نظیر. امیدوارم نسخه دومش هم بسازن

  • تشکر میکنم از تیم زحمت کش گیمفا انتخاب خیلی خوبی بود فقط آقای حلاجیان من یک خواهشی دارم لطفا اگه میشه بخش موسیقی گیمفا رو تسریع بدید بخش موسیقی بازی ها طرفداری زیادی داره و دنیای جدا گانه برای خودشه لطفا اگه ممکنش هست هر دو روز یک بار آلبوم موسیقی بازی قرار بدین چون که بخش موسیقی بازی واقعا خیلی وسیعه که حتی کلمات نمیتونه بیانش کنه میدونم که اینو قبلا تو پست موسیقی بازی silent hill 2 گفتم اما عزیزان و کاربران گیمفا اگه مثل من وسواس شدیدی به موسیقی بازی ها دارید میتونید از سایت khinsider.com و همچنین zophar soundtrack استفاده کنید البته زمانی که این نت خراب شده رو وصل کردن و یه چیز دیگه آقای حلاجیان لطفا سعی کنید از دوران نسل سه تا نسل ششم بازی ها موسیقی بیشتر بذارید چون که اکثر این بازی ها مال نسل هشت هستن و مردم با این بازی ها بیشتر آشنا هستند تا بازی های قدیمی تر پس اگه درخواستی زیادی نیست لطفا هفته ی بعد موسیقی بازی the legend of zelda ocrinia of time 1998 و بازی pepsiman playstation 1 رو در دستور کار قرار بدین با تشکر از زحمات شما :yes:

  • Hmmm گفت:

    بهترین بازی فرام سافتور با اختلاف

  • ای جان سراغ چه چیزی رفتین.. دستتون درد نکنه
    کلا بازی های فرام سافتور موسیقی های شاهکاری دارند ، از دیمون سولز تا سکیرو.. باز از بین همین ها ‌، من دارک ۳ و بلادبورن رو بیشتر می پسندم و به جرئت میگم این دست عناوین به سادگی میتونن و باید در بین بهترین موسیقی متن بازی ها قرار بگیرند.
    قطعه های : The first hunter , Hunters dream , bloodborne , omen , Ludwig , lady maria , laurance هر کدوم به نحوی خارق العاده‌اند..
    من خودم اولین بار که به باس گرمن رسیدم ، از موسیقی متن بی نظریش حیرت کردم ، یه آهنگ غمگین و باشکوه که از هر نتش رستگاری می‌باره!! رستگاری نخستین شکارچی…
    و یا مثلا موسیقی hunters dream که آرامشی وصف نشدنی به آدم میده.. در دنیای بلادبورن که پر است از ناامنی ، ترس ، وحشت و اینها ، یک مکان امن و آرام وجود داره و همین یک نقطه‌ی سفید در بین دنیای تاریکی ، با این موسیقی آرام و گاهی حزن انگیز ، روح آدم رو تسکین میده.
    یا موسیقی متن لورانس ، که آمیخته ای هست از وحشت و اندوه ، دقیقا عین خود این شخصیت که هیولایی ددصفت شده اما با این حال دنیایی از حسرت و پشیمانی پشت سرش قرار داره.
    و همین شرح احوال برای تک تک موسیقی های دیگر بازی. این چنین عناوین فرام سافتور سر ریز است از حس و حال و تاثیرگذاری و معنی ، در تک تک اجزا ، حتی در کوچکترین حرکات دشمنان و نت های موسیقی..
    ضمنا ، فکر میکنم قطعه‌ی Lullaby for the mergo که از جالب ترین موسیقی های بازی هست ، در لیست دانلود نسخه‌ی flac قرار داده نشده.. در این صورت ، ممنون می‌شم اصلاح کنید.

  • Mahan Rostami گفت:

    یک شاهکار موسیقی تک به تک قطعات بازی بی همتا ساخته شدند

  • Old_Gamers گفت:

    تراک کلریک بیست . cleric beast . رسما به فنا میده .

    Behrouz
  • Milad martell گفت:

    ترک کلریک بیستش برگای آدمو میریزونه انقدر زیباعه و خفنه

    Behrouz
موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی Bloodborne - گیمفا