سازندهی The Witcher 3 از تنها پشیمانی خود دربارهی شخصیت Ciri رونمایی میکند
بازی The Witcher 3: Wild Hunt بدون شک نه تنها از لحاظ تجاری بلکه از نظر محبوبیت و نظر منتقدان، موفقیت بسیار بزرگی برای استودیوی لهستانی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) بود. عنوانی که حتی از نظر بسیاری از بازیبازها یکی از بهترین بازیهای تاریخ این صنعت است. با این حال تمام این موفقیتها به این معنا نیست که آنها از هیچکدام از تصمیمات خود ناراضی و پشیمان نبوده و در صورت امکان آنها را تغییر نمیدهند. حالا یکی از اعضای استودیوی سیدی پراجکت رد از تنها پشیمانی خود دربارهی شخصیت Ciri رونمایی کرده است.
آقای یاکوب سامالک (Jakub Szamalek)، نویسنده اصلی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در طی مصاحبهای با وبسایت پیسی گیمر (PC Gamer) گفته است که تنها پشیمانی آنها دربارهی شخصیت Ciri، عدم گسترش کافی داستان پشت خالکوبی رز او بوده است. طبق صحبتهای وی این خالکوبی نماد بخشی از زندگی Ciri است که او در طی آن زمان مغلوب نیمهی تاریک وجود خود شده و از بدترین غریزههای وجودی خود پیروی کرده است. به نظر آقای سامالک به نمایش کشیدن این بخش از زندگی Ciri میتوانست برای داستان بازی بسیار جذاب باشد و او به خاطر از دست دادن این موقعیت بسیار پشیمان است.
بازی The Witcher 3: Wild Hunt در حال حاضر برای رایانههای شخصی، اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و به تازگی برای نینتندو سوییچ عرضه شده است.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
یک dlc داستانی باید در مورد این خالکوبی میدادن :rotfl:
صندوقتو چک کن
چک کردم داداش قضیه چیه؟
داداش موردیه با منم در میون بزارید :yes: :kissing:
هنوزم دیر نشده یه دی ال سی دیگه بده :evilgrin: بهترین شخصیت ویچر فقط گانتر اودیم :yes:
برای دوستانی که متوجه داستان hearts of stone دی ال سی نشدن کمی کمکشون میکنه داستان بازیو متوجه بشن :yes:
دوست عزیز کامنت شما حاوی لینک سایتای داخلی بود و به همین دلیل لینک از کامنت شما حذف شد
از اولگرید ون اوریک هم خوشم میاد (اگه درست گفته باشم اسمش خیلی سخت بود)
خیلی می تونست عالی بشه
شخصیت سازی سیری به اندازه گرالت و همسراش و حتی دوستاش خوب نبود و به اندازه کافی حداقل در نسخه ۳ معرفی نشد
البته با این حال داستان بازی عالی هستش و تا اخر بازی عاشق سیری می شوید حتی ممکنه از گرالت هم محبوب تر بشه براتون و حس پدری داشته باشید 😀 در پایان بازی هم این سیری هست که در اولویت داستان قرار داره نه خود گرالت
همسراش؟
تو بازی همه همسرای گرالت حساب میشن
ME TOO :heh:
:snicker:
آقا راستش من دوبار ویچر رو شرو کردم اما بعد چند ساعت هرکاری کردم نتونستم ادامش بدم..
گرافیک بازی خیلی تو ذوق میزد و اون تعریفهایی ک میکردن نبود…
همینطور دیالوگ های طولانی وقتی زبان بلد نباشی آزار دهنده هم میشه…
به هرحال تریلر سریالش خیلی نظرمو جلب کرد امیدوارم بعد دیدن فصل اول بتونم دوباره ویچر ۳ رو شرو کنم…
منم دقیقا مثه شما بودم چون زبان بلد نیستم ولی زمانی که با زیرنویس فارسی بازیو تجربه کردم جزو یکی از زیباترین بازیهای عمر گیمریم شد…حتما با زیرنویس فارسی تجربش کن چون اگه نفهمی چی ب چیه داستان هیچ جذابیتی نداره
نسخه کنسولی گرافیکش پایینه.
کاش یه dlc با محوریت ciri میساختند
درسته بازیه ویچر اصلا و ابدا هیچ کم و کسری نداشت و عیبی ازش به هیچ وجه نمیشه گرفت اما از شناختی که از شرکت و افرادش و خود سری ویچر دارم با این نظرشون موافقم
کلا هر چی تو ویچر بوده و هست همیشه هیجانی عالی با پتانسیل بالا و خیلی های دیگه بوده و اگه در مورد این خالکوبی هم همونطور که میگفتن بیشتر میپرداختن بی شک عالی عالی میشد
the most over rated game of all the time
واقعا نمیفهمم چطور این بازی همچین نمراتی گرفته و همه ازش انقد تعریف میکنن
مشکلات گیم پلی و حرکت کاراکتر و دوربین زجراوره ادمو روانی میکنه
فایت ها خیلی ابکی هستن ضربات شمشیر هیچ حس نمیشه پاسخ دهی گرالت همیشه دو ثانیه عقبه کنترل ها توی شعاع خاصی از دشمنا عوض میشن سیستم قفل کردن رو دشمن مذخرفه ایتما و منوها بیش از حد شلوغ و گیج کنندست
طراحی دشمنا سطحی و قدیمیه
واقعا چطور این چیزا رو متوجه نمیشید داستان بازی هم خوب هست اما چیز فوق العاده و عجیب غریبی نیست
این همه سال تعریف میکردن ازش هرجا میرسیدم اما الان میبینم هایپی بیش نیست
جالبه این بازی با این مشکلات بزرگ نمره بالای ۹۰ گرفته حتی یوزر اسکوراش هم خیلی بالان
خودت جواب خودتو دادی دیگه
هم یوزر بالس هم نمره
پس نتیجه میگیریم سلیقه تو نبوده
داداش ویچر یه بازی نقش افرینی ارپیجیه قرار نیست المان های واقع گرایانه داشته باشه درمورد دقت به جزعیات هم فقت بگم جا دویه باد میتونه تیر تیرکمونه رو منحرف کنه که مشابه این هنوز توی هیچ بازیه دیگه ای دیده نشده
demon souls
dark souls
skyrim
fallot
mass efect
اینا همه نقش افرینی ان حتی سالای قبل تر از ویچر ۳ برو ببین کدومش تو بخش مبارزات یا حرکت دوربین وکاراکتر مشکلات ویچرو داره
اصلا ربطی به نقش افرینی بودن نداره حالا بماند خود نقش افرینی هم چند مدل مختلف داره ویچر اومده توی مبارزات از بازی مثل اساسین الگو برداری کرده(اختصاص هردکمه به کاری به خصوص مثل ضربه سبک و سنگین یا جاخالی و بلاک و پری) اما مکانیکارو خوب اجرا نکردن یه مبارزه ابکی و مسخره تحویل ادم میده
نوع دیگه rpg میشه بازیای قدیمی تر که فقط دستور حمله رو میدادی از یک منو مثل بازیای استراتژی
اسکایریم هم مبارزاتش خیلی جوندار و باحال نبود(باز سگش شرف داشت به ویچر) اما خب میتونستی اسنیک کنی یا کلا از جادو استفاده کنی یا سلاحای دورزن خیلی اپشنا داشت
من از زمان ps2 بازیای rpg دارم پلی میدم بله گیم پلیشون به اندازه بازیای مثلا هک اند اسلش یا شوتر همزمان خودشون باحال نبوده هیچ بازی نقش افرینی اما این مشکلات تو مخی هم نداشتن هیچ کدوم(البته بزرگانش)
گیم پلی ویچر برای سال ۲۰۰۵ هم خیلی داغونه چ برسه به ۲۰۱۵
والا ویچر خودشو ثابت کرده خیلی وقته
یه کلمه بگو هنوز نمیدونی rpg چیه دیگه چرا خودتو خسته میکنی از بازی ایراد میگیری گند بزنن تو این صنعت ک امثال تو توشن
کاملا باهات موافقم . به دلیل همین مشکلاتی که گفتی نتونستم بازی رو ادامه بدم . کنترل بد کاراکتر و فیزیک ضعیف بازی و گیم پلی خسته کننده و پر از اشکال . فراوونی بیمزه ایتمهای بدرد نخور .
هرچند دیگه قرار نیست کنترل گرالت بزرگ رو تو دستمون بگیریم ولی امیدوارم بازم داستان های این سرزمین و شخصیتاش ادامه دار باشن
ینیفر
تریس
سیری
هرکدوم ازینا در حد ی نسخه کامل هستن و داستان های زیادی برای گفتن مونده هنوز
بازی رو همون سه چهار سال پیش تموم کردم رو PS4 . والا بازی خوبی بود ولی نه در حدی که بهش نمره دادن چون واقعا حداقل روی کنسول خیلی مشکل داشت . گرافیکش رو کنسول افتضاح بود . مخصوصا یه سری موجودات آبی که تو ساحل بودن . بازی پر از باگ و گلیچ و افت فریم و کرش . یه جا از قایق اومدم بیرون گرالت کوتوله میشد . یه جا فکر کنم با اردین در حال مبارزه بودم که طرف تا کله رفت تو زمین هر چی میزدمش بهش نمیخورد . بیرون هم نمیومد . یه جای پر از یخ بود فکر کنم کرشینگ وحشتناک داشتم . بازی رو چند جا با یک فریم در دو ثانیه رد کردم . چند جای بازی کلا حس کردم ایراد فنی داره داستان . یه ماموریتی بود تموم نمیشد . بازی دیگه ای بود با این همه مشکل کلی نمره ازش کم میکردن.