کوجیما ۲ جایزهی The Japanese Guinness World Records را دریافت کرد
آقای هیدئو کوجیما ۲ جایزهی بزرگ جهانی را به عنوان کارگردان بازیهای ویدئویی که بیشترین تعداد دنبالکننده (Followers) را در شبکههای مجازی اینستاگرام و توییتر دارد، دریافت کرد و نام خود را در لیست جهانی این جوایز ثبت کرد.
بدون شک، یکی از بزرگترین مجموعههای تاریخ بازیهای ویدئویی توسط آقای هیدئو کوجیما ساخته شده است و سری Metal Gear Solid بدون ایشان، لطفی برای بازیبازان ندارد. اکنون که بازی جدید او یعنی Death Stranding نیز منتشر شده است، یکی از مراسمهای کشور ژاپن، ۲ جایزهی جالب را به نام ایشان به ثبت رسانده است. جایزهی مذکور The Japanese Guinness World Records (جایزهی گینس ژاپنی) نام دارد که در ۲ حیطهی مختلف، جایزهای را به آقای کوجیما اهدا کرده است.
جالب است که بدانید در میان تمام کارگردانهای مختلف در جهان بازیهای ویدئویی، آقای کوجیما بیشترین دنبالکننده را در فضای مجازی دارد. ابتدا به سراغ شبکهی مجازی اینستاگرام برویم. در زمان اهدای جایزه، آقای کوجیما بیش از ۸۸۸۵۳۹ دنبالکننده در این شبکه داشت که بالاترین رکورد یک کارگردان بازیهای ویدئویی است.
از طرفی دیگر، وضعیت در شبکهی مجازی توییتر نیز به همین منوال است. آقای کوجیما بیش از ۲۸۱۳۳۸۵ دنبالکننده در توییتر دارد که این مورد نیز باعث اهدای جایزهای مستقل از طرف مراسم The Japanese Guinness World Records شد.
در قسمت زیر میتوانید توییت رسمی استودیوی آقای کوجیما را مبنی بر دریافت این جوایز مشاهده کنید.
بدین واسطه، شاید بازی Death Stranding نتوانست همان قدر که سری Metal Gear Solid موفق بود، خوب ظاهر شود، ولی حداقل اگر جوایز احتمالی که این بازی در مراسمهای مربوط به بازیهای ویدئویی دریافت میکند را نادیده بگیریم، ۲ جایزهی مستقل برای این کارگردان به ارمغان آورده است.
بازی Death Stranding در حال حاضر برای پلیاستیشن ۴ و در تاریخ نامشخصی از تابستان ۲۰۲۰ برای رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. شما میتوانید نقد و بررسی این بازی را به زودی در وبسایت گیمفا مطالعه کنید. البته اگر تمایل دارید، میتوانید نقدها و نمرات منتشر شده از این بازی را در این نشانی مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
این همه بازی خوب ساخته شدن ما حعتا اسم کارگردانشونو هم نمیدونیم این خیلی مغروره اسمش اول اخر وسط همه جای بازی هست نه به اون متال ۴ با اون همه اوبهت نه به اون فان توم پین که گند زد به متال هم صداپیشه اسنیک عوض کرد اوپن ورد کرد ر.. تو بازی اینم از این بازی جدیدیش شبسازی باربری
اولن ونوم اسنیک شخصیت اول بازی بود نه بیگ باس اصلی، بخاطر همین از ی صداپیشه جدید استفاده شده بود و هوشمندی استاد کوجیما رو نشون میداد!
دوما فانتوم پین با متا ۹۴ یه بازی مادر و پایه در سبک جهان باز محسوب میشه و همه بازی ها ازش الهام گرفتن
سوما دث استراندینگ تو هرزمینه ای ضعیف باشه ، حداقل تو ساخت جهان بازی ، گرافیک و فیزیک بازی یه شاهکار تحویل داده!
ایول
واقعا دمت گرم بالاخره یکی حرفام فهمید بین اینمه که فانتوم پین کوبیدن یکی تونس درکش کنه
همه حرفاتو قبول دارم
خوشحالم تنها نیستم مثل اینکه تو یه جزیره گیر بیفتی که هیچکس زبونتو نفهمه خیلی سخته
تا حالا کجا بودی تو
این دلیل هوشمندی کوجیما نمیشه! چون صدا پیشه naked snake و solid snake هم یه نفر بود
چرا دنبال ایراد الکی میگردین؟ بگیم شماها درست میگید ارامشتون برقرار میشه انشالا؟
خو این کلونه اونه معلومه ممکنه صداش شبیه باشه یکی باشه
اون یکی یه انسانه جدایی بود کلا
خدایا اخه این چیزا هم توضیح دادن داره؟
نه داداش خوب اگه اونجوری بود پس باید صدای لیکویید هم همون میشد
دلیل انتخاب صدا پیشه دیگه رو خود کوجیما قبلا توضیح دادن که david hayter انجوری که کوجیما می خواست نمیتونست احساسات شخصیت رو نشون بده
قصد بنده تخریب نیست ولی وقتی از کسی تعریف میکنین درست تعریف کنین!
دلیلش هوشمندیه چرا خودت نمیخوای قبول کنی؟
هم صدا پیشه اش عوض شد هم مدل موهاش.اینا نشونه های لایه ایه
یه چیزی داریم به اسم نماد
تو بلک اپس یک و دو رو مقایسه کنی بعضیا صداشون تغییر کرد ولی اصلیا دست نخوردن
حالا مغروره مگه حق تو رو خورده؟ این همه بازی خوب شناخته شده نیستن مگه فرنچایزه سی سالن؟ یه فرنچایزه سی ساله داره که هر نسخه اش یکی از یکی بهتر.تو چرا حسودی میکنی؟
عوض شدن صداپیشه ی اسنیک دلیل داره وقتی بازی رو انجام ندادی فقط میخوای ایراد بچسبونی.چهارتا چیز از اینور اونور شنیدی فقط عین طوطی تکرار میکنی
تو اگ یه خورده اطلاعات داشته باشی میفهمی
کوجیما خودش گفت اگر داستان،کارگردانی،و طراحی بازی بخش زیادیش کار خودم باشه اسم خودمو مینویسم
کونامی اسم کوجیما از روی باکس بازی حذف کرد و حتی اجازه حضور تو مراسم و گرفتن جوابز بهش نداد در جواب هم کوجیما گفت کاری میکنم اسمم تو بازی بیشتر بیگ باس بشنوین و اسمش آخر هر مرحله اورد
مگه غیر از این که کوجیما نابغه نیست یکی از نابغه های صنعت گیم هست
کارنامه درخشان کوجیما گواه همه چیز هست :yes:
استاد کوجیما موفق باشی همیشه و امیدوارم حالا حالا ها در صنعت گیم باقی بمونی :yes:
کوجیما آدم بزرگیه
ولی همه بزرگه یروز از رده خارج میشن
معنی حرفمو شاید الان نفهمی ولی در آینده درک میکنی
اره خوب همونطور که مثلا یه بزرگی مثل استنلی کوبریک از رده خارج شد!
تو که کلا معنیه هیچی رو نمیفهمی نه الان نه ۱۰۰ سال دیگه
ایول استاد :yes:
اصلا کاری به این دو تا جایزه ندارم….همه افرادی که اونو دنبال میکنن…اصلا مشکل دارن…جالب اینجاست،اونی که میاد کوجیمارو ترول میکنه…خودش توی همه شبکه های اجتماعی اونو دنبال میکنه.
کلا کاری به کوجیما و دث استرندینگ ندارم(چون هنوز تجربش نکردم) اما آخه میخوای طرف بکوبونی ، میری به متال گیر میدی؟
هیچ شاهکاری توی هیچ زمینه ای بدون ایراد نیست(فکت)
اما نمیتونی (با شما هیترا هستم) به امثال متال گیرها و بایوشاک ها و زلداها گیر بیخود بگیرین…
اینا ویترین تاریخ صنعت گیم هستن…
طرف نیم ساعت دمو از p-t داد بیرون…بعد کنسل شد(خدا لعنتت کنه کونامی)….کنسل شدن پی تی شد بزرگترین حسرت گیمرا در مورد یک پروژه کنسل شده…
حاضرم قسم بخورم طرف توی کل مجموعه متال گیر…تونسته ۲ساعت از فانتوم پینو تجربه کنه…بعد جوری میاد اینجا کوجیما و متالو میخواد به سخره بگیره که انگار داره راجب دشمن خونیش صحبت میکنه
متاسفم
بنظرم این کوجیما با این کاراش اعتبار خودشو زیر سوال میبره…
نه این که از خودش و بازیش بدم بیاد نه ولی بنظرم دیگه یکم داره زیاده رووی میکنه…
بهتین و معروفترین کارگردانای صنعت گیم رو میشناسید؟ هیدتاکا میازاکی، شینجی میکامی، کن لوین، تاد هاوارد (تا قبل از فالوت ۷۶)، تیم شیفر اینا هیچکدوم این مسخره بازیا رو راه ننداختن بخدا.
بازیت عالیه داستانش محشره سبک جدیده اوکی می پذیرم. و بازیتو میخرم تجرب میکنم و بگم عاشقش شدم. من بازی داستانش برام یه رکن مهمه. اما این کارا واقعا نمیفهمم کوجیما داره یه کارایی میکنه انگار تازه به دوران رسیده است بابا تو یکی از نمادهای این صنعت هستی زشته این کارا از تو بابا
حسودا رو بشمارید
اخه مگه حق من و تو رو خورده؟ میتونه میکنه
احتمالا شما استاد رو خوب نمیشناسید اون از اول همینجوری بوده وهست طرفدار هاش هم برای همین کاراش دوسش دارن اصلا برای همین کارا معروف شده
یه تحقیق بکن راجبش از زمان انتشار متالگیر سالید۲ از همین کار ها کرده میکنه هنوز اون صحنه که اسنک داخل متال گیر سالید۴ اسم کوجیمارو زیر اسلحه مینویسه یادم مونده
عاقا اون گینس هست نه نوابغ (رکوردهای جهانی گینس ژاپن).
Guinness ≠ Geniuses
ممنونم دوست عزیز…اصلاح شد
من بازیاشو دوست دارم ولی این دیگه خیلی عجیبه تا جایی که خبر دارم خود طرف باید درخواست بده برای گینس شخضیت خیلی نارسیسیستی باید داشته باشی تا همچین کاری کنی موفق ترین بازی ها با بهترین کارگردان ها حتی نمیگن بازی من اله و بله و اقای کوجیما ول کن پاچه خواری از خودش نیست
با سلام خدمت دست اندرکاران گیمفا.
آقا منتظر نقد این بازی هستیم لطفا تمنا دارم سریعا نقد و بررسیشو بزارین ببینیم چه آشی پخته واسمون کوجیما.هنوز بازیش نکردم.منتظر نقد آقا سعید یا دوستان دیگه هستم.ممنون
کلا فقظ کارگردان نیست همه کاره خودشه دمش گرم از افرادی هست ایشون که اگه نبود سبک مخفی کاری رو خیلی دیرتر یا شاید هرکر نمیشناختیم
کوجیمای محبوب و دوست داشتنی ❤️❤️❤️
کمتر کارگران بزرگی داریم که متای ۸۴ رو واسش شکست حساب بیارن. :laugh: :yes:
جالبیش اینه تعداد زیادی که از اولم میگفتن ما بازیهای کوجیما رو دوست نداریم و با خودشم حال نمیکنیم؛ الآن اومدن بابت ساخت این بازی مواخذه اش میکنن. :rotfl:
۸۳
و برای کارگردان سری متال عقب گرده
حالا بعد از اون همه ۹۰ تو کارنامه اش یه آی پی کاملا جدید یه سبک جدید یه چیز جدید کلا داده همه هنگ کردن ازش همین ببین چه چیزه عالی ای بوده که شده ۸۳ که هر کی بخواد ریسک اینچنینی کنه بسیار سخته
عقب گرده خوشگل یعنی سری گرز که هر نسخه خوش امتیاز تر از نسخه ی قبلش! هیلو هم تقریبا همچین روندی داره
خب متال ۶ نساخته که عقبگرد باشه. یه بازی جدید و سلیقه ای ساخته. اونایی که باید لذت ببرن دارن میبرن.
کدوم کارگردان هست که فقط بازی متای بالای ۹۰ بسازه!؟
کوجیما هم به گینس پیوست
به نظرم کوجیما باید بازی خطی بسازه. اوپن ورد با ایده هاش سازگار نیست. بازیهای خطیش ارزش تکرار بالا دارن
سلام متاکریتیک مگه نه میانگین کل نمراته؟
متا رو زدن۸۳در حالی که میانگین تمام نمرات رو خودم حساب کردم ۸۵ونیم شد!!!
نه دوست عزیز open critic میانگین نمرات رو میگیره و ارزش و اعتبار سایت ها رو درش دخیل نمیکنه یعنی سایت x نمره ش به همون اندازه ارزش داره که سایت y داره ولی تو متا کریتیک نمره سایت به فرض Gamespot و game informer تاثیر بیشتری از فلان سایت گمنام داره
:yes: