درجات سختی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای جذب طیف گستردهای از بازیبازان طراحی شده است
کمتر از یک ماه دیگر تا انتشار بازی مورد انتظار Star Wars Jedi: Fallen Order باقی مانده و تاکنون جزئیات و نمایشهای مختلفی از این عنوان ارائه گردیده و حال به تازگی، اطلاعات جدیدی در مورد درجات سختی این بازی منتشر شده است.
سازندگان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order پیشتر تایید کرده بودند که قسمتهایی از مبارزات این عنوان از سری بازیهای Dark Souls و Sekiro الهام گرفته شده است. تیم سازنده برای جذب طیف وسیعی از بازیبازان، چهار نوع درجهی سختی برای این بازی در نظر گرفته و اخیرا، آقای استیگ آسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، در گفتگو با وبسایت Eurogamer توضیحاتی را در خصوص این موضوع ارائه داده است.
وی اظهار داشت:
از زمان نمایش بازی در E3 2019، تستهای مختلفی را انجام دادهایم. ما پیش از E3 نیز تستهایی انجام دادیم، اما اغلب تستهای صورت گرفته پس از این رویداد انجام شده است. بزرگترین تغییری که ما انجام دادهایم، در درجهی سختی بازی بوده است. اکثر ما در کار با یک چالش روبهرو هستیم و میدانیم که این یک Star Wars است و مخاطبان گستردهای دارد. ما نمیخواهیم کسی از این بازی دور شود. ما برخی اصلاحات را انجام دادیم و یک درجهی سختی جدید را به بخش داستانی بازی اضافه کردیم. حتی یک حالت سختتر نیز ایجاد کردهایم و همهی این موارد به وسیلهی آنچه که در تستها پیدا میکردیم، انجام میشد.
چندی پیش، مراحل ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رسما به پایان رسید و همچنین اطلاعاتی از محیطها، عملکرد فنی و سیستم مبارزات این عنوان منتشر ارائه شد.
بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۸ (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و همچنین پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. شما میتوانید تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به بازی را از طریق این نشانی دنبال نمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بعد از تریلر e3 یه سری ابراز نگرانیها در خصوص سختی بازی شد که به نظر میومد بازی آسونه
ولی به شخصه تا به اینجا از نمایش های بازی راضی بودم و مهمتر از اون به رسپاون اعتقاد دارم
قطعاً این بازی رو بالاترین درجه سختی برا کسی آسون نیست.
سر سکیرو هم همه میگفتن آسونه.آسون که بود اما به روش خودش.ولی بعدا همه فهمیدن که از دارک سولز هم سختره
خیلی نسبت به این بازی امیدوارم.خدا کنه ناامیدمون نکنه.از ی طرف نمایش هاس تا حالا نوید ی بازی خوب رو دادن از طرف دیگه نام EA ی شک بزرگی تو دلم میندازه :idk:
شبیه سولز هستش ولی به اون سختی نیستش که همه خوششون نیاد