بازی Disintegration در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
اطلاعات جدیدی از بخش داستانی بازی Disintegration منتشر شد
حدود چهار ماه پیش، بازی Disintegration توسط مارک لتو (Marc Letho)، یکی از خالقان سری Halo، معرفی گردید. Disintegration توسط استویوی ویوان اینتراکتیو (V1 Interactive) توسعه یافته و وظیفهی انتشار آن را شرکت پرایوت دیویژن (Private Division) برعهده دارد. اخیرا، آقای مارک لتو ، کارگردان بازی Disintegration، در مصاحبه با وبسایت DualShockers اطلاعات جدیدی را در مورد بخش داستانی این عنوان ارائه داده است.
آقای لتو بخش داستانی Disintegration را به عنوان قسمت بزرگی از این بازی توصیف کرد.
وی اظهار داشت:
بخش داستانی Disintegration در واقع قسمت بزرگی از بازی ما است. در بخش داستانی، ما در نقش شخصیتی به نام Romer بازی میکنیم. همهی شخصیتهای ما به طور طبیعی انسان هستند. با توجه به چیزهای عجیبی که در آینده علیه بشریت وجود دارند، مکانی وجود دارد که در سراسر سیارهی زمین گسترش مییابد و بشر را به سوی نابودی میکشاند؛ تا جایی که ما واقعا نگران نابودی و انقراض احتمالی هستیم. بنابراین یک سری اقدامات حدی را انجام دادهایم. ما مغز انسان را گرفتهایم، آن را داخل یک جعبهی زرهی قرار داده و با یک ربات آماتور ادغام کردهایم. آنها شخصیتهای اصلی ما در طول بازی هستند.
همهی آنها انسان هستند. همهی آنها یک فرد معمولی مانند من و شما هستند. بنابراین همهی آنها شخصیت و ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارند. اما چندی بعد، گروهی از آنها از هم گسیختند. آنها تمایل دارند که هرگز دوباره به انسان تبدیل نشوند. آنها در حال حاضر چیزی که هستند (ربات) را دوست دارند و میخواهند که تکامل را آغاز کنند و بشریت را پشت سر بگذارند. ما با آنچه که اتفاق افتاد موافق نیستیم. دشمن در بازی Rayonne نام دارد که به معنای روشنایی است. Rayonne به دنبال ما است. آنها به دنبال کشتن انسانها هستند. ما یاغی شمرده شدهایم و حالا با این گروه کوچک از مردم که شبیهمان هستند، در حاشیه یک درگیری و جنگ بسیار بزرگ جهانی قرار گرفتهایم.
آقای لتو در ادامه توضیح داد که بازی قرار است به شدت برروی سیارهی زمین متمرکز شود و مسائل فرعی را کنار میگذارد.
وی ادامه داد:
ما به طور عمیق در مورد اینکه بشر چگونه به توسعه و گسترش ادامه میدهد، نمیپردازیم. آنچه که ما نشان میدهیم در مورد زمین است و ما آن را بسیار زمینی ( در اصطلاح دنیوی) در نظر گرفتهایم؛ زیرا میخواهیم به این مسئله بپردازیم که این سیاره زادگاه بشریت است و اگر مراقب نباشیم میتواند به نابودی آن منجر شود. ما در بازی انسانهای طبیعی داریم و در عین حال، برخی از آنها جزو شخصیتهای داستان و متحدین ما هستند؛ اما در مورد اینکه آیا به دیگر سیارهها راه پیدا کردهایم و یا خیر، زیاد صحبت نمیکنیم و این مربوط به دنبالهی بازی است.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
نظرات
ایول
وقتی از الآن برای دنباله ی بازی برنامه دارن یعنی خیلی خوب داستان رو نوشتن .
شبیه رمان های علمی تخیلیه
خیلی وقته یه بازی خوب داستانی با همچین تمی ندیدیم
امیدوارم موفق بشه
جنگ بین انسان و تکنولوژی :inlove:
بعد کیل زونه بازی خوبی است :yes: