جزئیات بسیار زیادی از بازی Avengers طی نمایشگاه کامیک‌کان نیویورک منتشر شد

نیما شعبانی
۱۳:۴۵ ۱۳۹۸/۰۷/۱۷

بازی Avengers به عنوان دومین اثر از جهان نوپای بازی‌های ویدئویی مارول و همچنین یکی از مورد انتظارترین آثار سال آینده به شمار می‌آید و بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدئویی و البته کامیک‌های ابرقهرمانی، دوست دارند تا به تجربه‌ی این اثر بپردازند. به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Avengers طی نمایشگاه کامیک‌کان نیویورک در دسترس قرار گرفت. این اطلاعات شامل موارد بسیاری از جمله تصاویری از خود بازی، تصاویر هنری آن و همچنین زندگی‌نامه‌ی شخصیت میز مارول (کامالا خان) می‌شوند.

پوستر بازی Avengers

طی نمایشگاه کامیک‌کان نیویورک، از پوستری جدیدی مربوط به بازی Avengers رونمایی شد که هر شش قهرمان اصلی این اثر را همراه با لباس‌های مبدل خود در کنار یکدیگر قرار داده بود. همچنین جزئیاتی ریز در این تصویر مانند برج انتقامجویان وجود دارد که این احتمال را می‌دهد که بخشی از بازی در شهر نیویورک نیز صورت بپذیرد. همچنین با توجه به این موضوع که میز مارول لباس مبدل خود را به تن کرده و در کنار کاپیتان آمریکا قرار گرفته است، بازی دیگر این موضوع را تائید می‌کند که کاپیتان آمریکا در میانه‌ی داستان به جهان بازی Avengers باز خواهد گشت.

طرح‌های مفهومی و هنری

طی نمایشگاه کامیک‌کان نیویورک، از سه طرح مفهومی جدید رونمایی شد که در یکی از آن‌ها شاهد حضور هالک با یک چهره خشن و البته با ریش و در تصویری دیگر نیز شاهد حضور شخصیت بیوه‌ی سیاه با لباسی متفاوت و مویی نسبتا کوتاه‌تر نسبت به ظاهر پیش فرض‌اش در بازی بوده‌ایم.

سومین تصویر نیز نشان دهنده‌ی هر شش عضور گروه انتقامجویان است. این تصویر مفهومی نیز دارای نکاتی بسیار زیادی هست که همه‌ی آن‌ها ممکن است به قابلیت شخصی‌سازی شخصیت‌ها مربوط شده و یا خط داستانی بازی باعث شوند تا تغییراتی را در ظاهر و سلاح شخصیت‌ها در طول بازی شاهد شویم. اولین تغییر که می‌توان به عنوان اساسی‌ترین تغییر از آن یاد کرد، مجهز بودن بیوه‌ی سیاه به یک جوب‌دستی الکتریکی است. همچنین هالک از یک شلوار مجهز به راکتور قوسی شکل ساخت تونی استارک بهره می‌برد که احتمالا به او در انجام پرش‌های بسیار بلند کمک خواهد کرد. همچنین ثور را در تصویر مشاهده‌ می‌کنیم موه‌های خود را تراشیده است.

زندگی‌نامه‌ی میز مارول (کامالا خان)

در بخشی از غرفه‌ی بازی Avengers طی نمایشگاه کامیک‌کان نیویورک، بیوگرافی از شخصیت کامالا خان قرار داده شده است که جزئیات بسیاری را در رابطه با وی و همچنین جهان و شخصیت‌های بازی Avengers فاش می‌کند. متن این زندگی‌نامه بدین شرح است:

یک زن جوان پاکستانی-آمریکایی باهوش و سریع همراه با شخصیت خوش‌بین. کامالا خان دارای شخصیتی کاملا مثبت بوده و تمایل بسیار زیادی برای مبارزه با ناعدالتی در هرجایی که یافت می‌کند، دارد. کامالا از دورانی کودکی خود، طرفدار گروه انتقامجویان بوده است و جدا از این موضوع که آن‌ها جذاب می‌دانست، اعضای این گروه به خصوص کاپیتان مارول را تحسین می‌کرده است؛ به دلیل که گروه انتقامجویان نشان دهنده‌ی بهترین بعد انسانیت هستند و در سطحی عمیق‌تر، گروه انتقامجویان باعث شدند تا وی تبدیل به نسخه‌ی بهتری از خود بشود. کامالا خان در روز A-Day، تحت تشعشعات Terrigen Mist قرار گرفت که باعث فعال شدن ژن ناانسانی در بدن او شد. از تاثیرات این تشعشات در بدن وی، می‌توان به افزایش سرعت ترمیم و بروز قدرت‌های چند ریختی (پولی‎‌فرومیک) اشاره کرد. وی برای چندین سال قدرت‌های خود را مخفی کرده بود اما به‌زودی ماجراجویی به سراغ‌اش آمده و باعث خروج وی از خانه‌اش از شهر جرسی شده و الهام بخش وی برای تبدیل شدن به یک ابر قهرمان به خواست خودش می‌شود.

حضور کاپیتان مارول

زندگی‌نامه‌ی کامالا خان به خوبی این موضوع را تائید کرد که شخصیت کاپیتان مارول در بازی Avengers و یا حداقل همراه با اشاراتی، در جهان‌ بازی‌های مارول حضور خواهد داشت.

تائید حضور ناانسان‌ها

شخصیت میز مارول در واقع دارای قدرت‌های ناانسانی بوده اما وی قرار نیست تا تنها ناانسان حاضر در بازی Avengers باشد و استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) تائید کرد که ناانسان‌های دیگری نیز در بازی Avengers حضور خواهند داشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از ناانسان‌های مورد نظر در دست وجود ندارد اما ممکن است تا مهم‌ترین اعضای نژاد ناانسان‌ها یعنی بلک بولت و مدوسا که از اعضای خاندان سلطنتی ناانسان‌‌‌ها به شمار می‌آیند را در بازی Avengers مشاهده کنیم.

Terrigen Mist

با توجه به زندگی‌نامه‌ی میز مارول، مشخصی شد که عامل انفجار کشتی هوایی سازمان شیلد در ابتدای بازی، یک Terrigen Mist ناپایدار بوده است. این ماده در واقع توسط ناانسان‌ها برای شکوفایی ژن‌های ناانسانیشان استفاده می‌شود. البته این ماده برروی تمام موجودات تاثیر نخواهد گذاشت و تنها برروی موجوداتی تاثیر می‌گذارد که دارای ژن ناانسانی و جهش‌یافته باشند و به همین دلیل امکان دارد که کاپیتان آمریکا و بسیاری از دیگر شخصیت‌ها که تحت تاثیر تشعشعشات Terrigen Mist قرار گرفته‌اند، تغییری در ژن‌ها و قدرت‌هایشان ایجاد نشود. حال تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که Terrigen Mist در کشتی شیلد چه کار می‌کرده؟ آیا سازمان شیلد از آن به عنوان یک منبع انرژی بهره می‌برده است؟

سیستم شخصی‌سازی

همچنین در نمایشگاه کامیک‌کان نیویورک، بخشی از بازی Avengers قابل تجربه بوده که بازی‌بازان می‌توانستند در این تجربه‌ی کوتاه، در نقش مرد آهنی حضور پیدا کنند. حال یکی از کسانی که به تجربه‌ی این اثر پرداخته، تصاویری را از بخش شخصی‌سازی سلاح‌های مرد آهنی منتشر ساخته است که ما را هرچه بیشتر با این بخش آشنا می‌کند. همچنین در بخش مورد نظر به نظر می‌رسد که شاهد دسته‌بندی سلاح‌ها و آیتم‌ها به چند دسته‌ی پایه، مرسوم و کمیاب باشیم.

بازی Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ (۱۵ مه سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و استدیا در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید جزئیات بیشتر در رابطه با مدت زمان خط داستانی اصلی این اثر را از طریق این لینک مشاهده فرمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید