بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ میلادی برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، پلتفرم رایانههای شخصی و همچنین سرویس گوگل استدیا منتشر شود. علاقهمندان میتوانند مقالهی مرتبط با این بازی، تحت عنوان «قهرمانان گمنام | ۵ قهرمانی که دوست داریم در Avengers ببینیم» را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند.
مدت زمان بخش داستانی Avengers اعلام و اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شد
مدتی است که از تاریخ انتشار و گیمپلی بازی مورد انتظار Avengers رونمایی شده و طرفداران پاسخ بسیاری از سوالات خود را در یافتهاند. اما همچنان مدت زمان به اتمام رساندن بخش داستانی Avengers و محتوای این بازی، در هالهای از ابهام قرار دارد که طرفداران را مشتاق انتشار اطلاعات بیشتری از آن میکند. اکنون ریچ بریگز (Rich Briggs)، مدیر ارشد استودیوی کیستال دانمیکس (Crystal Dynamics)، اعلام کرده است که محتوایی غنی در بازی Avengers، انتظار آنها را میکشد که در ادامه به مرور این موضوع خواهیم پرداخت.
ریچ بریگز، طی مصاحبهای با وبسایت خبری Comicbook اظهار داشت که مدت زمان به اتمام رساندن بخش داستانی Avengers، مطابق با عناوین گذشتهی این استودیوی خواهد بود و محتوایی غنی انتظار آنها را خواهد کشید. همچنین، محتوای اضاقی بیشتری نیز پس عرضهی این بازی، به آن اضافه خواهد شد. وی در این خصوص توضیح داد:
من معتقد هستم که مدت زمان به اتمام رساندن این بازی، به عمق تجربهی بازیبازان بستگی خواهد داشت. در نتیجه اگر شما نگاهی را به بازیهای گذشتهی استودیوی ما داشته باشید، بخش داستانی آنها را میتوانید در حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت به اتمام رسانید. اما اگر به دنبال کشف تمام محتوای این بازیها مانند مجموعهی Tomb Raider باشید و بیشتر مراحل فرعی و فعالیتها را به اتمام رسانید، به اتمام رساندن آنها چیزی در حدود ۳۰ ساعت به طول میانجامد. با این تفاسیر، مدت زمان به اتمام رساندن این بازی نیز مطابق با عناوین گذشتهی ما خواهد بود و در حال حاضر، زمان دقیقی را برای آن اعلام نمیکنیم. به علاوه، شما میتوانید در آینده انتظار محتویات اضافهی بیشتری را حول محور داستان و ابرقهرمانهای آن داشته باشید.
از این موضوعات که بگذریم، اسکات آموس (Scott Amos)، رئیس استودیوی کریستال دانمیکس، پس از رونمایی از شخصیت کامالا کان (Kamala Khan) و طی مصاحبهای با وبسایت خبری Gamespot اعلام کرد که هدف بازی Avengers، درگیر کردن بازیبازان در جریان تمام بخشهای بازی است. وی در این خصوص توضیح داد:
ما هرگز نمیخواهیم بازیبازان با تجربهی Avengers، احساس خستگی کرده و فعالیتی را برای به اتمام رساندن نداشته باشند. ما از عناوین شگفتانگیز بسیاری آموختیم که چه مواردی را بایستی در بازی استفاده کنیم. همچنین، آموختیم که بازیبازان چگونه میتوانند به تجربهی محتوای گنجانده شده در بازی بپردازند. سوال اصلی این بود که چگونه میتوانیم آنها را به طور هوشمندانهای درگیر بازی کنیم و به مدت زمانی که برای تجربهی بازی صرف میکنند، ارج نهیم؟ این سوال دقیقا اقدامی است که ما در نظر داریم تا آن را به واقعیت تبدیل کنیم و اگر خواهان محتوای بیشتری باشید، آنها را برای شما فراهم خواهیم کرد.
همچنین وی اشاره داشت که ابرقهرمانهای بسیاری وجود دارد که توسعهدهندگان Avengers، میتوانند آنها را در آینده به این بازی اضافه کنند و استودیوی کریستال دانمیکس، پس از عرضهی این عنوان، بازخوردهای بازیبازان را مد نظر قرار خواهد داد. وی بیان داشت:
من برای محتویات اضافه و ابرقهرمانهایی که میخواهیم در آینده به Avengers اضافه کنیم، هیجانزده هستم. امیدوارم که پس از انتشار این بازی، طرفداران خواستار محتوای بیشتری باشند. تیم مدیریتی ارتباطات و جامعه مجازی خارقالعاده، از مزیتهای استویدیوی کریستال دانمیکس به شمار میروند؛ که به وسیلهی آنها میتوانیم به راحتی با طرفداران ارتباط برقرار کرده و به حرفهای آنها گوش و واکنش دهیم.
همچنین وی اظهار داشت که اضافه شدن ظواهر ثانویهی ابرقهرمانها، همچنان در مرحلهی گفتگو و بحث قرار دارد. احتمالا این موضوع بدین معنی است که اگر طرفداران بیشتری خواهان آن باشند، ممکن است در آینده رنگ واقعیت به خود بگیرد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
واقعا ۱۰ ساعت خیلی کمه.نمیدونم چرا ولی احتمال شکستش زیاده
زیاد جالب نیست احساس میکنم بازی خوبی نمیشه نمیدونم چرا 😯
ده تا دوازده ساعت برای بازی که اینهمه تنوع شخصیت قابل بازی داره واقعا کمه
احتمالا تنوع شخصیت ها باعث بالاتر رفتن ارزش تکرار بازی می شه
ولی من خیلی خوشبین نیستم به اون همه افت فریم ریتی که تو نمایش های بازی بود
بازی جاه طلبه ایی بشخصه از گیم پلی هاش خوشم اومده حذاب و هیجان انگیزه واقعا و اینکه نیمه خطیه بازی خوشم میاد و گرافیک بسیار عالی هم داره…در مدت زمان بازی هم خوبه به سازنده ها ۱۲ ساعته به خومون گیمر ها خیلی بیشتره میشه ۱۸ ساعت…بلیر ویچ نزدیکا ۸ ساعت بود به من خیلی بیشتر از ۸ ساعت رفت تازه کل بازی هم نگشتم نرفتم فقط یه پایان بازی رفتم…به شخص دوس دارم بازی ها با کیفیت پر جزییات باشن مدت زمات ۸ تا ۱۲ ساعت هم باشن عالیه… تا اینکه ۳۰ ساعت باشع ولی داستانش حدشو دست بده ابکی بشه و ماموریتا تکرار اینا….
ده ساعت بسیار زمان خوبیه برای یک بخش داستانی چون اکثر بازیها بخش داستانیشون یا به همین اندازه هست یا کمتر برای یک بخش داستانی بازی ۱۰ ساعت الی ۱۲ ساعت بسیار زمان خوبو نسبتا زیاد هم هست
۱۰ ساعت برای یه بازی عادی بد نیست ولی اونجرز قرار کلی شخصیت قابل بازی داشته باشه همینه که نگرانم میکنه
برای این بازی من چیزی بیش از ۱۵ ساعتو پیش بینی میکنم اخه این همه شخصیت و پتانسیل داستانی بسیار زیادش