The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا
The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا
The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا
The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا
The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا
The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا

The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد

مهرداد آهاز
۱۵:۳۱ ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا

همان‌طور که مطلع هستید، دشمنان و خطرات جدیدی به بازی The Last of Us Part 2 اضافه شده است که آن را نسبت به نسخه‌ی اول این مجموعه، چالش برانگیز و دشوارتر خواهد کرد. همچنین، فرقه‌ی جدیدی به بازی اضافه شده است که در کنار کلیکرها (Clickers) و شکارچیان منطقه‌ی سیاتل (Seattle)، عرصه را بر الی (Ellie) تنگ خواهند کرد. با این تفاسیر، استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) نقش پررنگ‌تری را برای شخصیت‌های همراه در نظر گرفته است که در ادامه به مرور این موضوع خوهیم پرداخت.

بدون شک شخصیت‌های همراه نسخه‌ی اول این مجموعه، بسیار منحصر به فرد بودند و در مبارزات نیز شما را یاری می‌کردند. اما در کنار این موضوع، سال‌ها است که از پتانسیل‌های کامل این شخصیت‌ها استفاده نمی‌شود و تنها کمکی جزئی را به بازی‌بازان در حین مبارزات می‌کنند. اکنون آنتونی نیومن (Anthony Newman)، دستیار کارگردان بازی The Last of Us Part 2، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری Gamespot اعلام کرد که استودیوی ناتی داگ در نظر دارد تا این مشکل را رفع نموده و شخصیت‌های همراه، تاثیر بسزایی را در پیش‌برد مبارزات این بازی خواهند داشت. وی در این خصوص اظهار داشت:

من نمی‌توانم زمان دقیقی که شما الی را تنها در داستان پیش می‌برید، اعلام کنم. اما می‌توانم اشاره کنم که در بخش دموی به نمایش در آمده، پیش‌روی در داستان با پیش‌برد الی به صورت تنها، ترکیب شده است. شخصیت‌های همراه، همواره هسته‌ی اصلی بازی‌های استودیوی ناتی داگ هستند. همان‌طور که در بخش نخست دموی به نمایش در آمده از این بازی تا حدودی متوجه شدید، تعامل با دینا (Dina) و و متحدان الی، پیامدهای هیجان‌انگیز و جدیدی را در پی خواهد داشت؛ آن‌ها می‌توانند دشمنان را به صورت مخفیانه و جداگانه از پای در آورند و مکانیزم حملات از راه نزدیک متمایزی را خواهند داشت. به علاوه، آن‌ها این بار تا حدودی متمایز و پیچیده‌تر از گذشته عمل خواهند کرد و شما را می‌توانند در حین مبارزات نجات دهند.

اما از کنار این موضوعات که بگذریم، استودیوی ناتی داگ هوش مصنوعی این مجموعه را در نسخه‌ی جدید، به شدت ارتقا داده است. همچنین دشمنان بسیار باهوش‌تر از گذشته خواهند بود و تلاش می‌کنند تا شما را با حقه و استدلا‌ل‌های منطقی، مغلوب کنند. نیومن در این خصوص توضیح داد:

هوش مصنوعی ما وارد مرحله‌ی جدیدی شده است و چیزی میان کاملا آگاه بودن و نبودن از موقعیت شما است که ما آن را دانش مبهم می‌خوانیم. برای مثال: اگر شما دشمنی را به صورت مخفیانه با تیر و کمان و یا سلاح دارای لوله خفه‌کن به قتل رسانید، دیگر دشمنان می‌توانند جسد وی را پیدا کرده و جهت شلیک شدن گلوله، تیر و وقوع حمله را شناسایی نمایند. سپس آن‌ها به دنبال دیگر اجساد در منطقه خواهند گشت و شما می‌توانید از الگوی جستجوی دشمنان استفاده کرده و از آن‌ها باهوش‌تر عمل کنید. با این تفاسیر، موارد یاد شده نه تنها لحظات تنش‌زایی را به بازی‌بازان ارائه می‌کنند، بلکه فرصتی را برای بازی‌بازان به منظور پیش‌بینی وقایع بعدی نیز ایجاد خواهند کرد. ما به عنوان بشر، هر روز با دیگران تعاملاتی را داریم و می‌توانیم نسبت به واکنش‌های آن‌ها، پیش‌بینی‌هایی را داشته باشیم. در نتیجه، بازی‌بازان می‌توانند با با دارا بودن چنین لایه‌های متمایز و پالایش شده‌ای از دانش، درک و تناسب، پیش‌بینی‌ها و تصمیات بهتری را به منظور اقدامات بعدی خود، اتخاذ کنند.

همان‌طور که اطلاع دارید، هوش مصنوعی در جنبه‌های دیگر بازی نیز تاثیر گذاشته است و با کشتن سگ‌ها و صاحبان آن‌ها، واکنش‌های احساسی و مختلفی را میان آن‌ها مشاهده خواهید کرد. همچنین دشمنان، یکدیگر را با نام صدا می‌کنند و واکنش‌های خارق‌العاده‌ای را نسبت به حضور شما خواهند داشت که با اضافه شدن اطلاعات یاد شده، هیجان طرفداران را به شدت افزایش داده است.

بازی The Last of Us Part II در تاریخ جمعه ۲ اسفندماه ۱۳۹۸ (۲۱ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از طریق این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به منظور اطلاعات بیشتر از عوامل محبوبیت این مجموعه، مقاله‌ی آن را تحت عنوان «وجه تمایز ناتی‌داگ | عواملی که باعث موفقیت و محبوبیت بازی The last of Usشدند» مطالعه نمایند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا
The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا
The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا
The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا
The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا
The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا
The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • dj eric گفت:

    “اگر شما دشمنی را به صورت مخفیانه با تیر و کمان و یا سلاح دارای لوله خفه‌کن به قتل رسانید، دیگر دشمنان می‌توانند جسد وی را پیدا کرده و جهت شلیک شدن گلوله، تیر و وقوع حمله را شناسایی نمایند. ”
    پشمام 😮 😮

    • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

      یعنی این بازی بیاد نیمیدونم با این حجم از جزییات چیکار میخوام بکنم. هنوزم پارت اول رو پلی می دم انگار دفعه اوله بازی کردم . فک کنم با پارت ۲ تا ۱۰ سالی درگیر باشیم. این حجم از زیبایی و چیز های جدید بی سابقست :inlove:

    • گرافیک و فضاسازی بازی حرف نداره. اصن همین راه رفتن تو این بازی هم شرف داره به خیلی از بازیها. دیگه داستان و گیم پلی اگه اینایی باشه که ناتی داگ میگه قطعا شاهکار میشه.

      • OzHaN گفت:

        اینو تو پست قبلی نوشتم ولی چون کسی ندید دوباره میگم چون سواله خیلی از دوستانه
        تو این پست دیدم چون دوستان پرسیدن جوابشونو بدم
        این حرفایی که میگم شایدم درست نباشه:
        تنها شرکتی که موتور نداره و با مایا و بقیه نرم افزارا محیط میسازه و با بقیه نرم افزارا ابجکت هاشو و تمامیه کارش بدون‌ موتوره ناتی داگه
        سونی یه تیم داره به اسم آیس که واسه ورد واید استدیو(استدیوهای فرست پارتی سونی)نرم افزار و سخت افزار واس ساخت بازی میسازن
        فقط ناتی داگه که همه چیو دستی انجام میده حتی موشن کپچر صورت واس همین خیلی واقعیه انیمیشن های صورت کرکترا
        درضمن ناتی داگ واس هر بازی استاندارد های بازی سازی رو هم عوض میکنه…قبلا بودن کسایی که از موشن مچینگ استفاده کردن ولی چون ناتی داگ به بهترین نحو انجامش دادن به اسم خودشون ثبت شده مث دوربین بدون کات گاد یا کاور گیری گیرز که به اسم خودشون ثبته…
        در مورد موشن مچینگ هم چون دوستان میپرسن میگم موشن مچینگ تکنولوژیه که اجازه میده وسط یه انیمیشن یهو کات بشه و انیمیشن دیگه اجرا بشه یا چندین انیمیشن از پیش رندر شده باهم مخلوط انجام بشن
        مثلا در حین انیمیشن پریدن؛ الی بچرخه یا اسلحشو غلاف کنه

        • eli_lastofus گفت:

          البته دوربین بدون کات مخصوص گاد هستش ولی کاورگیری در بازی های قبل تر بود که گیرز اون رو استفاده کرد
          اگر بازی روگ تروپلز و کیل سوئیچ و یک بازی قدیمیتر هستش اسمش یادم نیست دیده باشی اون ها استفاده کردن
          معمولا برای ساخت آبجکت از تری دی مکس و زبراش استفاده میشه
          بعضی ها هم مایا استفاده میکنند
          مایا برای انیمیشن بهتر هستش تری دی مکس برای مدل سازی
          زبراش هم برای جزئیات و خلق پیچیدگی های زیاد مثلا یک درخته شکسته شده یا یک ربات خفن یا مثلا یک سنگ تیکه شده و …
          توضیحات خوبی بود مرسی

    • Arash.last of us گفت:

      بهترین بازی تاریخ تو راهه تا یه انتقام از سایبرپانک و سی دی پراجکت بگیره.من فاز کسایی که به نظرشون سایبرپانک از لست بهتره رو نمی فهمم.لست۱ خیلی از ویچر۳ بهتر بود.به دلیل مولای بود ویچر. بیشتر جایزه گرفت اینم بگم سی دی پراجکت و راک استار انگشت کوچیکه ناتی داگ بهترین استودیوی دنیا نیستن.

      • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

        داداش این نوع مقایسه صحیح نیست چون سبک بازی ها متفاوته اما خودم بازی های ناتی داگ رو از هر شرکت بازی سازی دیگه بیشتر دوس دارم و قطعا برام بهترینه. ایشالا سال بعد هم رقابت عظیمی بین ناتی داگ و سی دی پراجکت می بینیم.

  • dj eric گفت:

    اسپم:سلام دوستان میشه چند تا بند هوی متال خوب معرفی کنید؟

    • Sina5124 گفت:

      پیشنهاد میدم این سوالو از آقای آقابابایی بپرسی :rose:

    • Alireza.sh17 گفت:

      سلام رفیق گلم
      من از اینا خیلی خوشم میاد،‌امیدوارم تو هم کیف کنی:
      Rammstein
      Megadeath
      Metallica
      Slipknot
      Merilyn manson

    • eli_lastofus گفت:

      آلترناتیو گوش کن
      سیستم آف دان عالیییییییییییییییییییییییییه

    • mohamad 47 گفت:

      ببین باید ببینی از چه سبکی از هوی متال خوشت میاد.من خودم همه سبک هاشو دوست دارم ولی بعضی ها مثلا سبک های خیلی سنگین مثل دث متال یا متال کر رو نمیتونن گوش کنن.
      ببین برای شروع اینارو پیشنهاد میدم.
      avenged sevenfold: این گروه برای کسایی که تازه میخوان به متال رو بیارن پیشنهاد میدم چون اهنگ هاش ریتم ها و سولو های گیرایی داره که هر شنونده ای خوشش میاد.مثل ترک های afterlife یا buried alive.البته کارای سنگینی هم دارن که میتونی از این گروه گوش کنی.
      metallica: اینم که دیگه باید بشناسی چون یکی از بهترین و معروف ترین گروه های متاله.کله البوم های دهه ۸۰ دشون رو گوش بده.ترک welcome home و one و nothing else mater ,کارای خوبشون هست که برای شروع میتونی گوش بدی.
      pantera:این گروه هم خیلی خوبه میتونی کارای دهه ۹۰ دشون رو گوش کنی و لذت ببری.یکم سنگینه کاراشون ولی کارای متوسط هم دارن.اگر سبک تند و سنگین بخوای که دو تا گروه رو بهت میگم یکی slipknot که یکی از دوستان هم گفت.موزیکشون و سبکشون خیلی کوبندس.من خودم تا ۲ سال خوشم نمیومد ولی الان گروه مورد علاقم شدن.یکی هم گروه seplutura رو بهت پیشنهاد میدم که کلا اهنگ های تند با ریتم های گیرا دارن.خیلی خوشم میاد ازشون.گروه machine head هم مثله pantera هست کاراشون.اگر از اون گروه خوشت اومد اینم گوش کن.
      در اخر اینو بگم منو سعید اقابابایی چند سال پیش وارد متال کرد.دمش گرم

      • dj eric گفت:

        خیلی از پاسخ کاملت متشکرم دوست عزیز
        حتما همشون رو امتحان میکنم

        • mohamad 47 گفت:

          خواهش میکنم.خوش حال میشم که کسی رو بتونم با این سبک اشنا کنم.خیلی ها فکر میکنن این سبک همش جیغ و داد و ایناست.عده متال بازا نسبت به سبک هایی مثله پاپ و … کمتره ولی بهترین سبک موسیقیه.اگر یه مدت گوش بدی میگی اصلا اونا چی هستن!
          فقط گروه seplutura که گفتم کاراشون تا سال ۹۶ میلادی خوبن بعد از اون ممبر هاش جدا میشن از گروه. البوم های Beneath the Remains و ARISE این دو البوم رو یادت باشه که یه وقتی بهشون گوش بدی چون خدای سبک ترش متالن.
          کلا هر گروهی خواستی و هر سبکی خوشت اومد بگو تا بهت راهنمایی بدم داداش.

          • z for zack گفت:

            میبینم که بحث موسیقی متال و راک داغ شده تو گیمفا
            به نظر من آرام بخش خالصه برای مخصوصا برای اونایی که به یه تخلیه انرژی احتیاج دارن
            پیشنهاد من این ۳ تا بند هست که فکر نکنم رو دستشون اومده باشه
            Motionless in white
            Of mice and men
            I prevail
            آلبومهای جدیدشون ۲۰۱۹ رو کرد بهترین سال برای موسیقی متال
            کسی اگه علاقه داشت به نظرم بره سایت Kingdom leaks.
            آلبوم های کامل متال یه روز یا دو روز قبل از ریلیز جهانی رو میشه دانلود کرد
            Nine shrines
            Wage war
            Parkway drive
            Breaking benjamin

      • z for zack گفت:

        Slipknot آلبوم جدیدشون رو من از لحاظ درام و بیتی که رو موزیک بود نپسندیدم به غیر از solway firth با birth of the cruel
        اگه با اکثر سبکاش حال میکنی حتما حتما آلبوم جدید as i lay dying رو گوش کن. Shaped by Fire
        لامصب بنگر خالصه

    • R6.Forever گفت:

      پیش خوب کَسی اومدی
      Metallica
      Slayer
      Rammstein
      Five Finger Death Punch
      Anthrax
      Slipknot
      Megadeath
      Gojira
      Iron Maiden
      Avenged Sevenfold
      Arch Enemy
      اینا میشه گفت اسطوره ها هستن ، ولی اگه بخوای یه سری دیگه هم هستن
      مثلا مثل
      Korn
      I Prevail
      Sons of Apollo
      Tool
      امیدوارم کمکی کرده باشم
      برو تک‌تک آلبوماشونو پیدا و تِرکاشونو گوش کن 😉

  • “دوستان” عزیز اجازه داریم از خبر لذت ببریم یا بازم میخواین (به علت سـوزش بیش از حد) بحث معنوی و اخلاقی راه بندازین؟ :clown:

  • Sina5124 گفت:

    هوش مصنوعی فقط IGI :laugh:
    چنان نشانه گیری دقیقی داشتن…
    با AK-47 از فاصله ده کیلومتری میزدنت… :rotfl:
    برای شوخی گفتم، کسی ناراحت نشه :rose:

    • Sina5124 گفت:

      آقای آهاز لطفا این مشکلات رو به طراح سایت اطلاع بدید
      ۱. فونت نظرات کوچکتر از ایموجیا هست شکل جالبی نداره
      ۲. گزینه “پاسخ” کمی شل طراحی شده، حالا نمیدونم منظورمو میفهمید یا نه، من که با گوشی تو سایت میگردم برای دیدن نظرات همیشه چند بار دستم به اطراف گزینه پاسخ میخوره و خب کمی دردسر درست میکنه، قالب قبلی این مشکلو نداشت
      ممنون میشم اگه اطلاع بدید :rose:

  • mahdi.r گفت:

    این ۵ ماه هر روزش انداره یه ماه میگذره لامصب

  • pc and ps4 گفت:

    بسه دیگهههههه خسته شدیم چطور تحمل کنم shit

  • HEAVY SQUAD گفت:

    اگه همینپجوری باشه که میگن یعنی هوش مصنوعی رو چند لول ارتقا دادن و از این به بعد شاهد پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی خواهیم بود :yes:
    اما چنین چیزی رو در حالت سخت تومب ریدر شاهد بودیم و من دوست دارم رو حالت معمولی بازیها چنین هوش قدرتمندی رو داشته باشن :yes:
    در کل به امید ۲ اسفند :rose:

  • yusef67 گفت:

    گرافیکش از انچارتد کمتره.اون نمایشe3 یه چیز دیگه بود

    • جدای از اینکه سایت گیمفا سعی داشته ذهن ما بازیبازها را ارتقا بده به سمت اولویت های اصلی یک بازی مثل گیم پلی و داستان. ولی خدمت دوست عزیزم باید عرض کنم که گرافیک بازی در همه جنبه های هنری و تاکتیکی ارتقاء حداکثری داشته .
      توجه به بافت ها و تکسچرها مشخص می کنه که ناتی داگ از تمام قدرت سخت افزاری پی اس ۴ استفاده کرده.
      دوست عزیز توجه کنید که ساخت بازی با نصف این گرافیک و با ثبات نگه داشتن آن به شکلی که بازی دچار افت فریم نشود . سخت تر از افزایش گرافیک است . که در این ضمینه هم ناتی داگ کولاک کرده و بازی را بدون افت فریم ساخته .

  • HEAVY SQUAD گفت:

    من موندم تو که خودت گفتی کلا اهل گیم نیستی و وقتی برای بازی نداری دیگه فازت چیه :laugh:
    گفتی لنگ ظهر از خواب پا میشی و میری ناهار حیف و میل میکنی و میری باشگاه و بعدش هم میری مغازه بابات این وسط وقتت واسه بازی کجاست که سونی فن دواتیشه و جان سخت و غیرتی هم هستی :laugh:
    مشخصه تو این سایت بزرگترین هیتر سونی تو هستی چون داری بروبکس رو با سونی که چه عرض کنم با گیم دشمن میکنی :laugh:

  • مورد انتظار ترین بازی سال. بعد کال آف و نایوه. :brokenheart: :brokenheart:

  • Majid گفت:

    «اگر شما دشمنی را به صورت مخفیانه با تیر و کمان و یا سلاح دارای لوله خفه‌کن به قتل رسانید، دیگر دشمنان می‌توانند جسد وی را پیدا کرده و جهت شلیک شدن گلوله، تیر و وقوع حمله را شناسایی نمایند»
    خیلی قدیمیه این قابلیت ها
    فکر کنم برای بیشتر از ۱۰ سال پیش باشه این موارد
    شاید الان برای آسون تر کردن بازی ها تا حد زیادی این موارد حذف یا محدود شده باشه ولی یه زمانی خیلی از بازی های مخفی کاری داشتنش

    • Y PS گفت:

      چندتا از بازی هایی که ۱۰ سال پیش این قابلیت رو داشتن مثال میزنی؟

    • Roohi گفت:

      یعنی همینجوری میاید یه فکتی صادر میکنید که بحث راه بندازید!!!

      ادمینای گرامی سایت گیمفا لطفا قابلیت بلاک کردن رو اضافه کنید!!!
      من خییییییلی کم پیش میاد کامنت بزارم…اکثرا فقط اخبار + بخش کامنتا رو میخونم ولی دیگه انقد بخش کامنتا خراب شده که دیگه واقعا حال بهم زن شده و یاد اون قدیما بخیر که با چه لذتی و با چه ذوقی میومدم گیمفا برا خوندن کامنتا…

      بازم مجددا تکرار میکنم که لطفا لطفا لطفا قابلیت بلاک رو به بخش کامنتا اضافه کنید که به شدت نیازه!!!
      ممنون :heart:

  • برای مثال: اگر شما دشمنی را به صورت مخفیانه با تیر و کمان و یا سلاح دارای لوله خفه‌کن به قتل رسانید، دیگر دشمنان می‌توانند جسد وی را پیدا کرده و جهت شلیک شدن گلوله، تیر و وقوع حمله را شناسایی نمایند
    چه جالب فک کنم اولین باری هست تو بازی های این نوع هوش مصنوعی به کار رفته

  • Y PS گفت:

    “اگر شما دشمنی را به صورت مخفیانه با تیر و کمان و یا سلاح دارای لوله خفه‌کن به قتل رسانید، دیگر دشمنان می‌توانند جسد وی را پیدا کرده و جهت شلیک شدن گلوله، تیر و وقوع حمله را شناسایی نمایند.”
    پناه بر خدا از هوش مصنوعی است ۲

  • تنت می خاره نه؟
    پیشنهاد می کنم وقتی کسی حرفی نزده به خودت فشار نیار الکی برای سلامتیت خوب نیست … می ری باشگاه سالم باشی بعد میای اینجا جوش می زنی همش میره رو هوا

  • عاشق همین برنامه ریزی برای از بین بردنشونم

  • eli_lastofus گفت:

    دورد بر شرفت حضرت نیل دراکمن عزیز ( ع ) و ( ص )
    شماره یک برترن بازی تاریخ درنسل هفت شد اون هم در برابر رقیب های قدری مثل بایوشاک جی تی ای ماریو تام رایدر و ….
    یعنی جلوی راک استار و خیلی های دیگه پوز همه رو زمین زد و گوتی و برترین بازی تاریخ در اون نسل شد
    نسل هست هم تا امروز بازی ویچر تونسته برترین بازی نسل در نسل ۸ بشه البته خداییش رقیب های لست قوی تر بودن و امسال هم باز رقیب هاش قوی تر هستند ولی هیچ استودیویی به ناتی داگ بزرگ نرسیده و نخواهد رسید برترین استودیو تاریخ بازی سازی که یک کراشش بعد از ۲۰ سال اونجوری میفروشه دیگه اینکه ۳تا از بازی هاش هم گوتی شده و هیچ استودیویی همچین رکوردی نداره
    (گوتی یعنی بردن همه جوایز مراسم ها )
    ******************************

    حرف از هوش مصنوعی شد
    خداییش هوش مصنوعی گیرز آف وار ۵ بازی ۲۰۱۹ و بازی گنده هه ماکروسافت تعطیله
    ( هر جایی که دارم اشتباه میگم خدا رو بزارید وسط بیایید بگید دروغ میگی )
    یا یارت یکجایی گیر میکنه ( خدا شاهده یکی از صحنه های بازی بود من رفتم جلو این یک جایی عقب تر قایم شده بود داشت جیش میکرد نمیومد ) یا مثل مانعت میشه گیر میکنی یا کلا هنگ میکنه
    هوش مصنوعی دشمن ها که هیچی تعطیل رسمی مثلا اون وسط وایساده میزنیش فوقش یکمی میره اون طرف تر نمیره کاور بگیره خنگ
    خطر اسپویل یکی از مراحل یا مثلا یک جایی هست یخ هستش میشکنی این صاف میاد میره توش یا گیر میکنه نمیره توش نمیره یکمی اون طرف تر رد بشه
    الان فهمیدم چرا گیم اسپات به این بازی ۷ داده
    بازی قشنگی هستش ولی نمره بخوای بهش بدی به خاطر هوش مصنوعیش و باگ هاش باید بشه ۷
    یک سری اسکی هم از آنچارتد رفته
    مثل اینکه بوست کنی یا محیط سند باکس با یک وسیله بری این ور اون ور ماموریت انجام بدی
    یک باگ های باحالی داره مثلا میری سوار این وسیله که میگم میشی بعد یارو سیاهه نگاهت میکنه نمیره پشت سوار شه
    بعد میری پشت سوار میشی یارو غیب میشه یکدفعه پشت این ظاهر میشه :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    یا مثلا یک جایی بود این تیر خورد رباته هم تیر خورد منم گازش روگرفتم مرحله رو رفتم جلو بعد یکدفعه دیدم بدون اینکه من هیلشون کنم خوب شدن دارن میان 😯 :pain: :pain: :pain: :pain: :pain: :pain:
    الان فهمیدم چرا آقای منطقی سایت بهش ۷۵ داد
    این بازی اگر بخوای ایرادات و باگ هاش و فیزیک داغونش رو درنظر بگیریم و با ورژن یک مقایسه کنیم؟
    نمره گیرز ۵ میشه ۷
    اگر بخوای پارتی بازی کنیم نهایت نهایت ۷۵
    بازی قشنگی هستش ولی کاش روش بیشتر کار میکردن
    یک اسکی دیگه هم رفتن قیافه جی دی جلوتر ( اسپویل زدم قبلا ) شبیه کریتوس کچل و ریش دار میشه
    باگ زیاد داره یک اسلحه خوب داشتم یک مرحله سوار آسانسور شدم کلیک راست زدم اسلحه افتاد کف آسانسور نیافتاد از کف رد شد دیگه هم نمیشه با آسانسور اومد پایین برشداشت
    راستی غیر از حالت اینسین بازی روی هاردش ( اکسپرینس ) اصلا سخت نیست و مسخرس
    حتما روی اینسین بازی کنید تا بعضی جاهاش به چالش کشیده بشید بقیه جاهاش که راحته
    یک بدی دیگه هم داره همین وجود ربات و یار کمکی هستش که دشمن و باس میرن این رو میزنند و شما راحت میتونی دشمن رو بزنی مثلا واردن ها رو
    میرن سراغ این ها من میزنمشون دشمن رو مخی هستش واردن
    بازی میتونه خیلی قشنگ و چالش برانگیز بشه ولی دوباره در کنار صحبت بالا اسلحه لنسر هم کارو خراب میکنه
    اره برقیو روشن میکنی ربات هارو یک ضرب میکشی
    روی اینسین دشمنا به این راحتی نمیمیرن ولی این اره برقی کار رو آسون کرده
    در کنار کمک های اون ربات
    در کل نمره من به این بازی ۷۰ هستش مثل گیم اسپات خیلی بخوام پارتی بازی کنم قشنگیش رو در نظر بگیرم نهایت ۷۵ دلم میخواد بهش ۸۰ بدم ولی در حق بقیه بازی ها اجهاف میشه

    • postman گفت:

      من گیرز ۱ آلتیمیت ادیشن رو بازی کردم یارت گاهی اوقات گیر میکنه. گیرز ۵ رو بازی نکردم. واقعا درست نشده این مشکل؟

      • eli_lastofus گفت:

        تازه من روی کامپیوتر دارم بازی میکنم
        خداشاهده یکجایی کاور گرفتم اون یار کمکی من و عموش به هیچی گیر کرده بودن نه دمیج میدادن نه راه میرفتن میخواستم فیلم بگیرم تقریبا ۱ ۲ دقیقه اینجوری بود یک کوچولو تکون خوردم راه رفتن
        یک جای دیگه هم مثلا من رفتم جلو این کاور گرفته بود عقب تر جایی که نمیتونست به دشمن دمیج بده من اومدم عقب دیدم این برای خودش کاور گرفته :silly:
        ببین بازیش قشنگه ولی خداییش ایرادات و باگ هایی داره
        همون نمره ۷ گیم اسپات براش خوبه خودم چون بهم حال داده ۷۵ هم میتونم بهش بدم ولی کاش این باگ ها وهوض مصنوعی بازی درست میشد محیط ها دارکتر میشد گل و بلبل نبود
        بعد فیزیک بازی هم مثل نسخه های قدیمی میشد
        کلا فیزیک میزیک تعطیله
        یک جاهایی مثلا یک تیکه سنگ یخی باشه مثلا خورد بشه یا شاید یک باس کلی تیر بزنه به یک ستون یک کوجولو خراب شه

  • دستیار کارگردان آقای نیومن

    هوش مصنوعی ما وارد مرحله‌ی جدیدی شده است و چیزی میان کاملا آگاه بودن و نبودن از موقعیت شما است که ما آن را دانش مبهم می‌خوانیم. برای مثال: اگر شما دشمنی را به صورت مخفیانه با تیر و کمان و یا سلاح دارای لوله خفه‌کن به قتل رسانید، دیگر دشمنان می‌توانند جسد وی را پیدا کرده و جهت شلیک شدن گلوله، تیر و وقوع حمله را شناسایی نمایند. سپس آن‌ها به دنبال دیگر اجساد در منطقه خواهند گشت و شما می‌توانید از الگوی جستجوی دشمنان استفاده کرده و از آن‌ها باهوش‌تر عمل کنید. با ان تفاسیر، موارد یاد شده نه تنها لحظات تنش‌زایی را به بازی‌بازان ارائه می‌کنند، بلکه فرصتی را برای بازی‌بازان به منظور پیش‌بینی وقایع بعدی نیز ایجاد خواهند کرد. ما به عنوان بشر، هر روز با دیگران تعاملاتی را داریم و می‌توانیم نسبت به واکنش‌های آن‌ها، پیش‌بینی‌هایی را داشته باشیم. در نتیجه، بازی‌بازان می‌توانند با دارا بودن چنین لایه‌های متمایز و پالایش شده‌ای از دانش، درک و تناسب، پیش‌بینی‌ها و تصمیات بهتری را به منظور اقدامات بعدی خود، اتخاذ کنند

  • | E r F a N | گفت:

    خلاصه که با هوش طبیعی طرفیم D:

  • sarafraz گفت:

    به عنوان یه پیسی گیمر با اینکه کلا از بعد رددد سمت پلی فور نرفته بودم و همینطور خاک میخورد اما این گیم باعث شد هم برم پاش که پارت یکشو باز پلی بدم هم نسخه دومو تونستم از طریق یکی از آشنایان پیش خرید کنم :inlove: این صد و n روز بگذره زودتر خداییش :inlove: :yes:

  • Alireza97 گفت:

    فوری

    متاسفانه به علت انحصارطلبی های زورگویانه سرویس های اشتراکی فیلیمو و نماوا 
    سرورهای اکثر سایت هایی که فیلم های خارجی را رایگان برای دانلود میگذاشتند از دسترس خارج شدند
    خبر رسیده که مافیای نماوا و فیلیمو دارن سرورهای سایت های دانلود فیلم و سریال رو میبندن تا کاربران به اجبار سرویس های اون ها رو بخرن
    تا الان دیبامووی سلام دانلود هستی دانلود هکس دانلود و چند سایت دیگر سرورهایشان بسته شده و بعضی نیز فیلتر شده اند
    هم اکنون امکان دانلود از دیبامووی میسر نمی باشد
    لطفا پیچ اینستاگرام نماوا و فیلیمو را ریپورت کرده تا از دسترس خارج شوند

  • sasuto گفت:

    این جوری که اسمش دیگه هوش مصنوعی نیست . هوش واقعی شد که . ناتی داگ دوست دارم :inlove:

The Last of Us Part 2 | اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های شخصیت همراه و هوش مصنوعی دشمنان منتشر شد - گیمفا