تریلری از بسته‌ی الحاقی جدید Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شد

احسان دهشیری
۲۱:۰۰ ۱۳۹۸/۰۷/۰۴

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown مدتی است که در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار گرفته و بسیاری از افراد را به خود مشغول و سرگرم کرده است. پشتیبانی تیم سازنده نیز یکی از عوامل موفقیت این سری بازی منحصر به فرد بوده است که همواره با به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متنوع، محتویات جدید و مختلفی را به بازی اضافه کرده است. در همین راستا، به تازگی اولین بخش از یک بسته‌ی الحاقی سه قسمتی در دسترس قرار گرفته که چندی پیش نیز صحبت‌هایی از آن شده بود.

استودیوی بازی‌سازی بندای نامکو (Bandai Namco)پیش از این، از یک بسته‌ی الحاقی نوین برای بازی Ace Combat 7: Skies Unknown خبر داده بود که قرار است داستان جدیدی را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار دهد. حال بالاخره اولین قسمت از این بسته‌ی الحاقی سه قسمتی که تحت عنوان Unexpected Visitor شناخته می‌شود منتشر شده و فضای نوینی را برای بازی‌بازان و کاربران ایجاد کرده است. طبق اخبار و گزارش‌های ارائه شده، این قسمت داستان زیردریایی است که چهار سال پیش ناپدید شده و وظیفه‌ی ما این است که پیش از آنکه این زیردریایی دست افراد نادرست بیافتد آن را پیدا کنیم. نیروی دریایی Osean برای پیدا کردن این زیردریایی، ناوگان بزرگی را به دریا فرستاده است.

لازم به ذکر است که استودیوی سازنده اعلام کرده بود که به واسطه‌ی هر یک از این بخش‌ها، گیم‌پلی جدیدی در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار می‌دهند که در این قسمت نیز شاهد برخی از تغییرات و ویژگی‌ها هستیم. تیم سازنده تریلری را نیز از این قسمت بسته‌ی الحاقی سه‌گانه‌ی مذکور منتشر کرده که شما می‌توانید با مراجعه به قسمت پایین صفحه، آن را با کیفیت‌های مختلف دریافت و مشاهده کنید. همچنین بسته‌ی الحاقی گفته شده هم‌اکنون برروی تمامی پلتفرم‌های بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در دسترس قرار دارد.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. طبق اخبار و گزارش‌های ارائه شده، بخش‌های دوم و سوم این بسته‌ی الحاقی جدید، به ترتیب در تاریخ چهارشنبه ۱ آبان سال ۱۳۹۸ (۲۳ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) و چهارشنبه ۶ آذر سال جاری (۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) منتشر خواهند شد. به علاوه شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، نقد و بررسی آن تحت عنوان «بر فراز آسمان‌ها | نقد و بررسی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown» به قلم محمد مهدی حسین زاده را از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت مطالعه کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید