مایکروسافت تمایلی به خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد - گیمفا
مایکروسافت تمایلی به خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد - گیمفا
مایکروسافت تمایلی به خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد - گیمفا
مایکروسافت تمایلی به خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد - گیمفا

مایکروسافت تمایلی به خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد

truth seeker
۱۳:۳۰ ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مایکروسافت تمایلی به خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد - گیمفا

یکی از اعضای ارشد شرکت مایکروسافت در جدیدترین مصاحبه‌ی خود بیان کرده است که این شرکت نسبت به شرایط فعلی استودیوهای داخلی خود راضی بوده و برنامه‌ای برای خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد.

به لطف خریدهای متعدد در سال گذشته، تعداد استودیوهای تحت مدیریت شرکت مایکروسافت در یک بازه‌ی زمانی نسبتا کوتاه به شدت افزایش یافت. با خرید استودیوهای کوچک ولی موفقی همچون نینجا تئوری (Ninja Theory) و دابل فاین (Double Fine)، شرکت مایکروسافت حالا استودیوها و تیم‌های بازی‌سازی متعددی را در اختیار دارد. با این حال، سوال اصلی این‌جا است که هدف بعدی این شرکت کدام استودیو خواهد بود؟ اگرچه به احتمال بسیار زیاد شرکت مایکروسافت در آینده استودیوهای بیشتری را به مجموعه‌ی خود اضافه خواهد کرد ولی به نظر می‌رسد این شرکت در حال حاضر قصد تغییر شرایط تیم‌های بازی‌سازی خود را ندارد.

آقای آرون گرینزبرگ (Aaron Greensberg )، از اعضای شرکت مایکروسافت، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت Twinfinite به صحبت درباره‌ی شرایط فعلی استودیوهای اکس‌باکس گیم (Xbox Game Studios) پرداخته است. زمانی که صحبت از خریدهای بیشتر شد، آقای گرینزبرگ به توانایی و استعداد بالای تیم‌های فعلی اشاره و بیان کردند که به احتمال بسیار زیاد خبری از یک خرید بزرگ در آینده‌ی نزدیک نخواهد بود. با این حال، ایشان احتمال خرید استودیوهای بیشتر در آینده را به صورت کامل رد نکردند.

آشنایی و همکاری با تیم‌هایی مانند نینجا تئوری، این‌اگزایل (InXile) و یا دابل فاین برای ما بسیار هیجان‌انگیز بوده است. دیدن فعالیت آن‌ها برروی پروژه‌های معرفی شده و تمامی پروژه‌هایی که هنوز به صورت یک راز باقی مانده‌اند، بسیار عالی بوده است. ما در آینده اطلاعات بیشتری از آن‌ها (پروژه‌های معرفی نشده‌ی این استودیوها) را منتشر خواهیم کرد.

ما نسبت به محتوای تولید شده در استودیوهای داخلی‌ احساس بسیار خوبی داریم. البته ما پیش از این نیز نسبت به این موضوع راضی بودیم ولی شرایط خرید دابل فاین پیش آمد که یک عضو جدید بسیار عالی برای ما بود.

شما هیچ‌وقت از آینده خبر ندارید ولی به نظر من با توجه به ۱۵ استودیوی داخلی فعلی، ما از میزان محتوای تولید شده از سوی آن‌ها، چه در زمینه‌ی پشتیبانی از پروژه‌ی اسکارلت و چه در بحث کنسول‌ها و اکس‌باکس گیم پس برروی رایانه‌های شخصی، کاملا راضی هستیم. ما میزان قابل توجهی محتوا در زمینه‌ی سبک‌های مختلف و بازی‌های مختلف در اختیار داریم که به طور حتم طرافدارن را هیجان‌زده خواهد کرد.

البته پیش از این اعلام شده بود که شرکت مایکروسافت علاقه دارد یک تیم سازنده‌ی ژاپنی را به مجموعه‌ی استودیوهای خود اضافه کند. به هر حال، باید منتظر ماند و دید با توجه به نزدیک شدن به زمان انتشار کنسول‌های نسل بعدی، این شرکت چه برنامه‌هایی را برای آینده در نظر گرفته است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مایکروسافت تمایلی به خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد - گیمفا
مایکروسافت تمایلی به خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد - گیمفا
مایکروسافت تمایلی به خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد - گیمفا
مایکروسافت تمایلی به خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد - گیمفا
مایکروسافت تمایلی به خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • General RAAM گفت:

    دمتون گرم :inlove: منتظر شاهکارای فرست پارتیامون هستیم :inlove: :heart:چه شود E3 2020 و نمایش بازیای لانچ اسکارلت :inlove:
    Fable :inlove:
    FM8 :inlove:
    بازی جدید و داستان محور نینجا تئوری :inlove:
    بازی جدید ریر :inlove:
    بازی جدید ابسیدین :inlove:
    و از همه مهمتر خدای بازیها Halo infinite :pray: :worship: :heart: :inlove:

    • General RAAM گفت:

      البته ابنا که گفتم AAA ها بود Compulsion games هم قطعا یه شاهکار AA برامون داره اگرچه همون فیبل و هیلو کافیه که از الان مایکروسافت رو برنده E3 2020 بدونیم :yes:

      • PERSIAN NAZI گفت:

        یه زمان ممکنه یه بازی بیاد و اصلا نمرات درخشان نگیره و کشک حسابش کنن اما حسابی عالی و سرگرم کننده بشه
        یه زمان ممکنه یه بازی با دبدبه و قمپز در کردن بیاد اما اخرش هیچ و پوچ بشه
        من ارزو مندم که تمام این بازیها بیان و جناب عالی بخریدشون و ازشون حسابی لذت ببری
        ولی بالاغیرتن این سوال منو جواب بده
        برای کدام گیمرعاقل و بالغی مهمه که یه بازی بتونه بازی سال بشه یا تو نمایش بدرخشه ؟

      • Shot گفت:

        برنده :laugh: :laugh: :laugh: اره سونیم نشسته ناتی داگو اینسامنیاک و سانتا مونیکا و… نشستن که مایکرو برنده شه.
        فیلا هم پرواز میکنن.

      • دوست من…من احترام زیادی واسه برند شما قاعلم..خرید ۴.۵ استدیو اخیر مایکروسافت خیلی در خور زیر مجموعه بودن مایکروسافت نیستن(جز نینجا)
        مایکروسافت قبل کشیدن ترمز خرید استدیو ها باید یه اسم بزرگو میوورد…مثال زیاد..
        فکر میکنم الان مایکروسافت ۱۵ تا استدیو و سونی ۱۴ تا استدیو دارن(اگه اشتباه نکنم)
        کاری به اینکه سنگینیه ترازو به کدوم سمته ندارم
        اما نمیدونم چرا احساس میکنم مایکرو هیچ تغییری توو سیاستاش از نسل ۸ به ۹ نخواهد داد…یعنی همین فرمون میخواد بره جلو انگار…
        آخه چرا شرکتی با این قدرت باید inxile یا دابل فاین افتخار کنه؟
        من یه سوال میپرسم ازتون…بهترین استدیو مایکرو چیه؟
        بدون شک پلی گروند…میشه‌ بازم واسم مثال بزنی
        پلی گروند تنها استدیو مایکرو بود این نسل که آبرو داری کرد…کاری به اینکه نمیتونن یا نمیخوان بخرن ندارم…اما اگه ارنج نهایی مایکرو در برابر سونی این ارنج…به نظرم بازم با فاصله شکست میخوره…( کاش مدیران مایکرو یکم به کارشون دل میدادن)
        اینارو گفتم که بگم چه جوری با هیلو و فیبل بدون اسم بردن از عناوین سونیو نینتندو پرونده E3 2020 بستی؟
        (فکت عجیب صادر نکنیم#)

        • General RAAM گفت:

          همین فرمون مشکلش چیه؟وقتی راجع به این نسل xbox صحبت میکنید باید معلوم کنید اوایل نسل یا الان منظورتونه اون اویل رو تا حدی قبول دارم مثل عدم پشتیبانی از بازیای دست دوم و اتصال دائم به اینترنت و… البته اینا تصمیمات غلطی نبودن خیلی درست بودن ولی تو زمان مناسبی اعمال نشدن :yes: ولی الان دقیقا مشکل چیه؟اینکه اینهمه استودیو خریده؟فکر نکنید که inxile و دابل فاین همینی که الان هستن همینجوری تو همین سطح میمونن اصلا اینجوری نیست به شدت تقویت خواهند شد :yes: اینکه سرویس گیمپس رو عرضه کرده بده؟اینکه ۴K گیمینک و در نسل بعد ۸K گیمینگ رو با کمترین هزینه بهمون هدیه میکنه بده ?:-)بعدم پلی گراند بهترین استودیومون نیست مگه بهترین بودن به متاست؟کل مجموعه استودیوهای xbox از بهترینا هستن صبر کنید بازیاشون مثل همین گیرز بیاد بکوبونیم

          • والا به جز معرفی کنسول…اوایل‌ بهتر بود..
            زمان مناسب دیگه چه صیغه ای هست…کلا اون چند تا حرکت مثل اتصال به اینترنتو سی دی دست دومو کینکت اجباری کاره مسخره ای بود
            راجب اون دو تا استدیو…قطعا بعدا بهتر میشن اما حرف من اینه که تو وقتی عقبی باید یه حرکت یه ریسک یه کار بزرگ کنی…
            مثل آخر نسل ۷ که سونی با رو کردن لستو بیاندو گرن توریسمو از ۳۶۰ جلو زدو برد…
            راجب گیم پسو ۴کی ۸کی ۱۶کی ۳۲ کی….ما داریم راجب استدیو ها صحبت میکنیم…این موضوع چه ربطی داره…
            پلی گروند بهترین استدیو مایکرو نیست همشون خوبن؟
            اوکی…واقعا زبونو دلت یکیه؟
            وایسم گیرز بیاد تا بکوبونیمون؟؟؟؟!!!!!!
            فکر کنم اشتباه کردم که خواستم با شما گفتگو کنم

            • General RAAM گفت:

              منظورم این بود صبر کنید گیرز بیاد بعد اگه خراب کرد مایکرو رو بکوبونیم نه اینکه من بکوبونمتون دیگه وقت نشد ویرایش کنم :-Dنظرت قابل احترامه ولی نسل بعد همین حرفاتو پس میگیری مایکرو مسیر درستی رو پیش گرفته

        • Farshad.redmondy گفت:

          ،۷داداشOmidsoltani7 این استودیو هایی که خریده به غیر از دابل فاین که تقویت میشه مطمعنا
          همشون بهترین استودیو هستن بازی های وaa یا aaa میسازن نینجا تئوری ابسدین کمپالش گیمز اندلبز پلی گرند گیمز فقط سه بخش کرده استودیو رو یکی فقط برای فورزا یکی فبیل در حال ساخته و سومی ای پی جدید و اینزاگل..و اخرین و بهترین استودیو ماکرو د اینشینتی که در حد استودیو های بزرگ الان هستش خدایی همه اینو میدونیم الانم در حال ساخت بازی اکشن ادونچر aaa هستش پل گرند هم همینطور بازی هایaaa و همجنین نینجا که با تقویتی شده بقیه aa میسازن ولی مثل هل بلید و باقی استودیو های قبلی خودش که معرکن از کوالیشن که بعد از گرز ۵ صدرصد ای پی جدید کار میکنه تایید کردن و ۳۴۳ و ترن تن ریر…تازه فعلا نیاز خرید نداره اخر نسل یا اوایل نسل بعد باز استودیو هایی میخره واقعا فعلا نیاز ندارن

      • #جوگیرنشویم
        #آفتاب_پرست_نباشیم
        #رنگ_عوض_نکنیم
        داداش منم طرفدار مایکروسافت هستم ولی این رفتار دیگه نویره.
        «با چشمانی اشکبار از نداشتن پی سی خفن یا کنسول گوشی خود را برمیدارد»

    • General RAAM گفت:

      ولی من دلم میخواد EA رو بخره هنوزم امیدوارم اون شایعه ها نشون میداد یه نیم نگاهی به خریدش دارن شایدم فعلا دست نگه داشتن اواسط نسل ۹ که xbox در نقطه اوج خودش قرار داره اون موقع بخرتش به هر حال اون روزی که مایکروسافت EA رو بخره بهترین روز زندگیه من خواهد بود :inlove: :yes:

    • Shot گفت:

      اره بشین تا نینجا تئوری داستان محور بده :laugh: :laugh: بازی جدیدش معرفی شد کلا انلاین :no: خدای بازیها هم که یه چیز دیگه بود ازینایی ک میگی کلا اف ام ۸ احتمالا خوب باشه.

    • Kratos7703 گفت:

      فعلاً همینا که خریده رو خوب استفاده کنه و بازی آنلاین محور نسازه. جدید نخواستیم.

  • Mgs4 گفت:

    بهتره بجاش داخل این استودیو ها ادم جمع کنن یهاستودیو۳۰نفره چطور می خود یه بازیAAA
    بسازه کارمندای بدبخت جر می خورن همین نینجا تئوری هم۷۰نفر بیشتر ادم نداره مثلا
    ناتی داگ بیش از۵۰۰نفر کارمند داره

  • Farshad.redmondy گفت:

    واقعا فعلا دیگه نیاز نداره تا بعد نزدیک ها شروع نسل بعد تا اون موقع الان باید ای پی های این استودیو ها رو ببنیم خدایی هم هچکدوم از ای پی های جدیدی که در حال ساختن اطلاعات ندادن از ابسیدین که چند بار گفتن معلوم نیست چه گیمی داره برامون یا این اگزایل که گفتن تو چه سبکیه ای پی اینا یا نینجا تئوری که خیلی هیجان انگیزه و پلی گرند گیمز که همه میدونن فبیل رو و مهم تر از همه ای پی استودیو د اینشینتی که همه منتظرشن این بازی اکشن ادونچر رو ببینن با این همه نفرات خبره و هنوزم مونده استودیو ترن تن که فورزا ۸ در حال ساخته یا ۳۴۳ که هیلو داره میسازه این همه ای پی در حال ساخت دارن خدا وکیلی میشه صبر کرد برای این همه ای پی اعلام کردن e3 بعدی بازی های زیادی از استودیو ها معرفی میشه
    تازه هنوز هستن که دارن میسازن مثل کراس فایر ایکس و ۱۲ مینیوتس و استودیو کمپالین گیمز بعد از هپی وی داره ای پی بعدی میسازه و استودیو اندلبز هم که شاید ادامه استت اف دیکی ۳ باشه یا ای پی جدید بشمارین چند تا ای پی جدید میشن خدایی ۱۰ تا که چندتاشون برای این نسلن مثل هیلو و فبیل کراس فایر ایکس استودیو نینجا تئوری ۱۲ مینیوتس ای پی ابسیدین اینا برای این نسل که سخته تحمل براشون
    و مثل فورزا موتور ۸ استودیو د ایشینتی استودیو کمپالین گیمز و اندلبز و دابل فاین اینا برا نسل بعده واقعا نیاز نداره بخره
    چقد ای پی جدید :inlove:

  • Mohammadreza7 گفت:

    البته بعد از خرید استودیو ژاپنی :yes:

  • Farshad.redmondy گفت:

    و انشالله نزدیک ها نسل بعد خرید ها بعدی استودیو بلوپر تیم که همکاری خوبی داشتن و استودیو ریبلک خرید ها بعدی برای اخر نسله :inlove:

  • Farshad.redmondy گفت:

    من خیلی منتظر بازی هایی مثل بلیر ویچ و گرز ۵ و ویگور بودم که عرضه شد و کراس فایر ایکس و ۱۲ منیوتس و بازی استودیو نینجا تئوری منتظر اینام که بیشترشون تاریخ عرضه اشون مشخصه :inlove:
    دیگه هیلو و بازی استودیو بقیه بماند واقعا :inlove:
    واقعا بهترین دوره ای بازی های انحصاری داره میگذرونن طرفداران ماکروفن :heart:
    و حتی بهترین دوره ای انحصاری های سونی هست

  • crash گفت:

    حالا این خریدهای مایکرو چه تاثیری تو صنعت گیم داشت فکر کنم اینم مثل وعده هاe3 بوده هی میگفتنe3 بعدی دوباره فیل میومد میگفتe3 بعدی همینجوری وعده های پوچ میداد تا نسل رسید به اخر :laugh:

  • PERSIAN NAZI گفت:

    مایکروسافت و سونی اونهای که مد نظرشون بود رو خریدن
    این وسط فقط استروناتس بود که خودشو نفروخت

  • Star1 گفت:

    بنظر همین ۱۴ تا استودیو کافیه.
    بهتره بقیه بودجه بخش Xbox رو تو Xcloud و گیمپس سرمایه گذاری کنه چون آینده صنعت گیم خدمات و سرویس ها هستن.

  • PAY STATION گفت:

    دیگه استدیو نمونده که همه رو خرید فقط مونده بیاد یه استدیو مثل سونی رو بخره

  • Y PS گفت:

    باید رو همینایی که خریده سرمایه گذاری کنه و کارمنداشون رو بیشتر کنه
    کیفیت مهمتره تا کمیت

  • Code45 گفت:

    ایشالل که مایکروسافت نسل بعدی همه کم لطفی هایی که به ایکس باکس کردا جبران می کنه

  • الان نینتندو یک سر و گردن از سونی و مایکرو جلوتره.

  • همین حالاشم کلی استودیو داره ولی باید در گذر زمان استودیو هاشو بیشتر کنه نه اینکه یباره همه رو یه جا بخره

  • Fenrir گفت:

    تقریبا وضعیت مایکروسافت مشخصه.
    بازهم پیش گرفتن سیاستهای غلط و توجه نکردن به کیفیت بازیهاش و نیاز گیمرها و شکست بزرگتری در نسل بعدی.
    هرچند اگه مایکروسافت در رقابت باشه باعث میشه سونی هم جدی تر باشه و به نفع گیمرها میشه ولی متاسفانه مایکروسافت سالهاست کلا زده جاده خاکی و داره اشتباه میره.
    سونی تاج پادشاهی صنعت گیم رو داره چون به نیاز و علاقه مخاطبش توجه میکنه.

  • eli19 گفت:

    سلام ب گیمرهای توپ ایرانی.لست۲ انچارتد۵ گادجدید گوست تسوشیما هورایزون بازیهای انحصاریه سونی ک دراینده ب دنیای سونی فن ها خواهد اومدمن ک سروپا اماده ی استقبال از این غول گیمینگ هستم

مایکروسافت تمایلی به خرید استودیوهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد - گیمفا