بازی Little Nightmares 2 بزرگتر و متنوعتر از نسخهی اول خواهد بود
در جریان رویداد Gamescom 2019، شرکت بندای نامکو (Bandai Namco)، نسخهی دوم از بازی Little Nightmares را به طور رسمی معرفی کرد. این سری بازی ساختهی استودیوی تارسیر (Tarsier) است. طبق گفتهی سازندگان، به نظر میرسد نسخهی دوم بازی Little Nightmares پیشرفتهای مختلفی نسبت به نسخهی اول داشته است.
آقای لوکاس روسل (Lucas Roussel)، تهیهکنندهی بازی، در گفتگو با وبسایت Twinfinite توضیح داد که آنها بازخوردهای نسبت به نسخهی اول بازی را که اغلب مثبت بودهاند، در نظر داشتهاند. وی اشاره کرد که این بازخوردها به تیم سازنده کمک کرد تا برای نسخهی دوم قسمتهایی از بازی را بهبود ببخشند. وی تاکید کرد که بازی Little Nightmares 2 نسبت به نسخهی اول آن بزرگتر است و تنوع بیشتری در محیط و دشمنان در بازی وجود دارد.
آقای روسل در این مورد اظهار داشت:
ما بازخوردهای مختلفی از نسخهی اول بازی Little Nightmares دریافت کردیم که اغلب بسیار مثبت بودند، اما در عین حال چیزهایی وجود داشت که میتوانستیم آنها را بهبود دهیم. این بار هدف ما در نسخهی دوم، ارائهی یک بازی بزرگتر همراه با محیطهای بیشتر، تنوع گوناگون و دشمنان بیشتر است.
همچنین ما میتوانستیم در مورد برخی از سیستمهای چکپوینت بازی بهتر عمل کنیم. این چیزی است که ما در نظر گرفتیم و قصد داریم برای نسخهی دوم آن را بهبود ببخشیم.
با اضافه شدن پیشرفتهای مختلف در مبارزات بازی و وعدههایی که سازندگان دادهاند، به نظر میرسد با یک عنوان گسترده روبهرو خواهیم بود. بازی Little Nightmares 2 در سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
تعامل موثر تر با محیط را از نسخه دوم میخوایم.
خیلی خوب بود که بازی اجازه برداشتن یا لمس خیلی چیزا رو میداد ولی کاربردی و موثر نبود.
انتظار دیگه روایت بهتر و سر راست تر داستان هست.هر چند که انتظار ندارم دیالوگ تو بازی باشه یا اشاره مستقیم به چیزی ولی میخوام مثل نسخه اول داستان اونقدر گنگ نباشه.
مثلا inside هم داستانش رو این طوری روایت میکنه ولی گنگ و گیج کننده نیست،بالاخره یه برداشت شخصی میشه ازش کرد.
نسخه اول این طور نبود زیاد باید شرلوک می بودی تا یه برداشت سطحی از داستان بکنی.
امیدوارم موفق بشه