بازی Disintegration حس یک Halo رو خواهد داشت
در حال حاضر توجه همگان به سوی مراسم Gamescom 2019 دوخته شده است که عناوین بزرگی بهمانند Death Stranding، Borderlands 3 و Cyberpunk 2077 در آن حضور خواهند داشت. اما در این بین، یک بازی است که اطلاعات چندانی دربارهی آن منتشر نشده است ولی با معرفی خود، دلهای بسیاری از بازیبازان را ربوده است که عنوانی نیست جز، Disintegration!
بازی Disintegration که در سبک تیراندازی اولشخص قرار دارد، در دنیایی علمی تخیلی و آیندهوارانه جریان خواهد داشت و قرار است اطلاعات جدیدی از آن در جریان مراسم Gamescom 2019 منتشر شود. اما لازم نیست تا آن زمان صبر نمایید و خوشبختانه مارکوس لتو (Marcus Lehto)، کارگردان بازی Disintegration، توضیحاتی را دربارهی آن ارائه نموده است. وی در طی مصاحبهای با منبع مطبوعاتی Edge، اطلاعاتی را دربارهی تصمیمات طراحی و گیمپلی این عنوان به اشتراک گذاشت. وی در این مصاحبه توضیح داد که در ابتدای توسعهی بازی Disintegration، این عنوان برگرفته از یکی از پروژههای استودیوی بانجی (Bungie) یعنی بازی myth بود که این عنوان از قرار معلوم میتوانست به نوعی جایگزینی شایسته برای آن باشد. اما بازی Disintegration با پیشرفت در مراحل توسعه، راه خود را پیدا نمود و به عنوانی جدید تبدیل گشت. همانطور که مطلع هستید، بازی Disintegration توسط کارمندان سابق استودیوی بانجی توسعه مییابد که شباهت این بازی به ساختههای استودیوی یاد شده چندان غافلگیرکننده نیست. البته این بازی به مرور زمان به مجموعهی Halo شباهت پیدا کرد که لتو و تیم وی به آن به شدت افتخار مینمایند. وی در این خصوص اظهار داشت:
بازی Disintegration از ذات عناوین استودیوی بانجی بهره میبرد. هنرمند سابق شخصیت مستر چیف (Master Chief) برروی این بازی همکاری مینماید و نه تنها از نظر بصری به مجموعهی Halo شباهت دارد، بلکه گیمپلی و حس تجربه نمودن آن نیز به بازی یاد شده شبیه است. من نمیتوانم از شر این مورد خلاص شوم زیرا این موضوع جزوی از ذات من شده است، آن سبک هنری و اکشنهای مخصوص مجموعهی Halo بسیار برای من جذاب است و عقیده دارم که برای بازیبازان نیز این موضوع صدق میکند. در زمانی که من بازی Disintegration را در سر میپروراندم، برای دیگران هم جذاب بود و هم غیر جذاب. زمانی که من بازی Disintegration را به شرکت مایکروسافت (Microsoft) ارائه نمودم، آنها اظهار داشتند که «این بازی شبیه به مجموعهی Halo است». من در پاسخ به آنها توضیح دادم که انتظار چه چیز دیگری را داشتید؟ من شخصی هستم که Halo را خلق نمود.
مبارزات بازی Disintegration سریع و روان است که به شدت برروی پیشروی تاکید مینماید. این عنوان بازیبازان را برای احیای مجدد و کاهش زمان آمادهسازی تواناییهای خود تشویق مینماید که به نوعی به مجموعهی Destiny در این مورد شباهت دارد. به علاوه در این بازی وسیلهی نقلیهی شناوری به نام Gravcycle نیز وجود دارد که آن را میتوانید به سلاح مجهز نمایید. همچنین لتو در این خصوص توضیح داد:
رویکردی که ما برای توسعهی بازی Disintegration اتخاذ نمودیم چنین است که بازیبازان را به عنوان خلبان تصور میکنیم. وسیله نقلیهی Gravcycle را در دست راست شما تصور مینماییم و اعضای مبارزان شما را در دست چپ.
در حال حاضر مارکوس لتو به همین مقدار توضیحات بسنده نمود و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی بایستی تا رونمایی کامل آن در مراسم Gamescom 2019 صبر نمایید. همچنین بازی Disintegration که توسط استودیوهای ویوان اینتراکتیو (V1 Interactive) و پرایوت دیویژن (Private Division) توسعه مییابد، قرار است در تاریخی نامشخص و در سال ۲۰۲۰ میلادی برروی پلتفرمهای نامشخصی عرضه گردد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
چه حس خوبی :chic:
به نظرم از Halo بهتر میشه. :inlove:
عالی
صبر ندارم برا تریلری چیزی تا چند روز دیه.با این جمله اش خیلی خندیدم
زمانی که من بازی Disintegration را به شرکت مایکروسافت (Microsoft) ارائه نمودم، آنها اظهار داشتند که «این بازی شبیه به مجموعهی Halo است». من در پاسخ به آنها توضیح دادم که انتظار چه چیز دیگری را داشتید؟ من شخصی هستم که Halo را خلق نمود.
حمید سیستم پی سیت (pc) رو مینویسی برام
آره والا چقدر میتونن پر رو باشن که همچین حرفی بزنن.
Destiny رقیب خودشو داره پیدا میکنه
برای من هیچ شوتری بهتر از دستینی نبوده و نخواهد بود. البته تو سبک اول شخص.
اگر حس کیل زون داشت خوب بود هالو :pain:
هالو تویی که این چرندیات رو میگی. :laugh:
هالو میدونی کیه و چیه خودت و اون اسمو پروفایلت هست بچه جون، یک هفته از گیمر شدنت نمیگذره، نمیدونم چرا نظرات بی ادبیه این رو تایید میکنید، میگید نه برید تمام پست هارو بخوندی که این رپلای (رپلای میکنه)میکنه و فحاشی میکنه واقعن متعصفم.
الان تو باادبی و فحش ندادی ؟
یه سری بچه ریختن تو سایت تلفظ بازیا رو بلد نیست نظر میدن
Only sonu اکانت خودته که اینجوری ناراحت میشی اقای متعصف ؟ املا هم که حتما تجدیدی بعد به ایشون میگی بچه ؟ حتما باباجونت چون املا ۱۰ گرفتی تجدید نشدی برات ps4 خریده حالاهم میای اینجا به این دوستمون میگی یه هفته گیمر شده منم برات متعصفم خیلی متعصفم
ممنونم ازت که حرف حق رو زدی. :brokenheart: ولی بحث کردن با این بچه ها وقت تلف کردنه.
:heart:
من همین یه اکانتو دارم و xbox و pc دارم من هیچوقت توهین نکردم به جز وقتایی که توهین شنیدم همیشه هم سعی کردم منطقی باشم با این مسخره بازیاتم چیزی عوض نمیشه فیلم هندیه مگه ؟
دوست عزیز من باشما نبودم شرمنده اگه ناراحت شدید
خوشبختانه همه بچه های گیمفا میشناسنت، میدونن چقدر تعطیلی. من دیگه نیازی نیست چیزی بگم. 😉
Halo بهترین تاریخ هست.