Greedfall به دنبال پر کردن جای خالی ساخته‌های بایوور است - گیمفا
Greedfall به دنبال پر کردن جای خالی ساخته‌های بایوور است - گیمفا
Greedfall به دنبال پر کردن جای خالی ساخته‌های بایوور است - گیمفا
Greedfall به دنبال پر کردن جای خالی ساخته‌های بایوور است - گیمفا

Greedfall به دنبال پر کردن جای خالی ساخته‌های بایوور است

truth seeker
۱۵:۰۰ ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
Greedfall به دنبال پر کردن جای خالی ساخته‌های بایوور است - گیمفا

به نظر می‌رسد استودیوی اسپایدرز امیدوار است ساخته‌ی جدید آن‌ها یعنی Greedfall بتواند جای خالی ساخته‌های استودیوی بایوور را در بازار را پر کرده و علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی داستان‌محور را راضی کند.

آخرین ساخته‌ی استودیوی خوش‌نام و محبوب بایوور (BioWare) یعنی Anthem، در زمان عرضه با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و نتوانست انتظارات هواداران و منتقدین را برآورده کند. باید منتظر ماند و دید آیا استودیوی سازنده می‌تواند با انتشار به‌روزرسان‌ها و محتوای جدید، این شکست را در نهایت به یک پیروزی تبدیل کند یا خیر. با این حال، فارغ از همه‌ی این مسائل، این نکته را باید در نظر گرفت که در مقایسه با ساخته‌های قبلی این استودیو، Anthem عنوانی کاملا متفاوت بود. استودیوی بایوور، در گذشته به خاطر ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی و داستان‌محور با کیفیت که تمرکز بالایی برروی انتخاب‌ها و نقش بازی‌بازان داشت، به شهرت رسیده بود و این سبک همان‌چیزی است که بسیاری از کاربران به شدت منتظر تجربه‌ی دوباره‌ی آن هستند. سازندگان بازی Greedfall، از دسته‌ی افرادی هستند که به شدت دل‌تنگ بازی‌های این‌چنینی شده‌اند و امیدوارند بازی جدید آن‌ها بتواند خلا ایجاد شده در بازار را پر کند.

مدیر ارشد اجرایی استودیوی اسپایدرز (Spiders Studio)، خانم جیهان روسیو (Jehanne Rousseau )، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت Escapist Magazine بیان کرده است که استودیوی آن‌ها به دنبال کنار زدن استودیوی بایوور نیست ولی به نظر آن‌ها، بازی Greedfall توانایی پر کردن جای خالی سری‌هایی مانند Dragon Age یا Mass Effect را دارد. تیم سازنده امیدوار است بازی Greedfall بتواند نظر مثبت کاربرانی که عاشق بازی‌های نقش‌آفرینی داستان‌محور هستند را به خود جلب کند.

ما این بازی را نه برای جایگزینی (ساخته‌های بایوور)، بلکه برای پر کردن فضای خالی به وجود آمده ساخته‌ایم. ما واقعا قدرت رقابت با آن‌ها را نداریم. ما تیمی بزرگ و یا بودجه‌ی مشابهی را در اختیار نداریم ولی قصد داریم به ساختن بازی‌هایی که عاشق آن‌ها هستیم، ادامه دهیم. ما امیدوار هستیم که بازی‌بازان بازی ما را دوست داشته باشند و کسانی که بازی‌های نقش‌آفرینی و داستان محور ساخته‌ی استودیوی بایوور را دوست داشته‌اند، از تجربه‌ی Greedfall نیز لذت ببرند.

استودیوی اسپایدرز مدتی پیش به شرکت بیگ‌بن اینتراکتیو (BigBen Interactive) فروخته شد تا بتواند بخشی از هزینه‌های توسعه‌ی بازی جدید خود را تامین کند. بازی Greedfall در روز سه‌شنبه ۱۹ شهریور ماه سال جاری (۱۰ سپتامبر سال  ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‎های شخصی منتشر خواهد شد. تیم سازنده در کنار انتشار یک ویدئوی جدید، مدت زمان لازم برای اتمام بازی را نیز مشخص کرده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Greedfall به دنبال پر کردن جای خالی ساخته‌های بایوور است - گیمفا
Greedfall به دنبال پر کردن جای خالی ساخته‌های بایوور است - گیمفا
Greedfall به دنبال پر کردن جای خالی ساخته‌های بایوور است - گیمفا
Greedfall به دنبال پر کردن جای خالی ساخته‌های بایوور است - گیمفا
Greedfall به دنبال پر کردن جای خالی ساخته‌های بایوور است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خداروشکر
    bioware که نابود شد
    baulder’s gate 3 رو هم خیلی خوبه که larain می سازه به جای این bioware فعلی
    فقط dragon age رو بدن دست cd red
    knights of the old republic هم دست obsidian
    خیلی ناراحت کننده س که استودیوی به این خوبی انقدر خراب شده 😥

  • Kaladin گفت:

    عالیه
    امیدوارم فروش خوبی داشته باشه :yes:
    این شرکت بازی به بازی پیشرفت کرده واقعا 😉
    آخرین بازیشون Technomancer با اینکه نمره های بدی گرفت اما به اون بدی که منتقدا میگفتن نبود . :shout:
    خوبی greed fall اینه که علی رغم شباهت به dragon age و دارا بودن اون دوربین تاکتیکال که اساس بازی های نقش آفرینی تاکتیکال هست ، اکشن جذابی هم داره و میتونه تو دسته ی بازی های اکشن نقش آفرینی قرار بگیره. :pirate:

    • aliboostani گفت:

      کلا من دلم برای فوکس هوم اینتراکتیو میسوزه چون بازیاش خیلی مهجور موندن و کمی بهشون ظلم میشه هم از طرف منتقد ها و هم از طرف گیمرا

    • تکنومنسر کلیشه های نقش آفرینی رو خوب پیاده کرده بود مبارزاتش انصافا از کل ماهیت بازی قوی تری بود ولی نتونست هویت مستقل به خودش بگیره.
      هرکی تجربه کنه تکنومنسر رو خیلی واضحه که استودیوی spider از طرفدارهای قدیم بایوور هستن و حسابی یاد گرفتن از دوران اوج این استودیوی بزرگ.
      بایوور هم باید از دست ea فرار کنه تا با آرامش به دوران اوج برگرده.
      greedfall حتی به نظر من میتونه بلاک باستر بشه یعنی به عنوان یه بازی با بودجه AA بتونه کیفیت و موفقیت تجاری یه بازی AAA رو داشته باشه.

  • بایوور که فاصله گرفته از اوج.حداقل تو بیا جبران کن 🙂

  • امیدواریم از این گفتش هم خیلی خوشم اومد
    ما این بازی را نه برای جایگزینی (ساخته‌های بایوور)، بلکه برای پر کردن فضای خالی به وجود آمده ساخته‌ایم. ما واقعا قدرت رقابت با آن‌ها را نداریم. ما تیمی بزرگ و یا بودجه‌ی مشابهی را در اختیار نداریم ولی قصد داریم به ساختن بازی‌هایی که عاشق آن‌ها هستیم، ادامه دهیم. ما امیدوار هستیم که بازی‌بازان بازی ما را دوست داشته باشند و کسانی که بازی‌های نقش‌آفرینی و داستان محور ساخته‌ی استودیوی بایوور را دوست داشته‌اند، از تجربه‌ی Greedfall نیز لذت ببرند.

Greedfall به دنبال پر کردن جای خالی ساخته‌های بایوور است - گیمفا