کیفیت گرافیکی نسخهی رایانههای شخصی بازی Control کاهش نیافته است
حدود یک ماه پیش، استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) سیستم مورد نیاز بازی Control را اعلام کرد. با این حال، این استودیو هفتهی گذشته، مشخصات نهایی و جدید سیستم مورد نیاز بازی را منتشر کرد که در آن سیستم خواسته شده نسبت به چیزی که پیشتر ارائه شده بود، پایینتر بوده است. این موضوع سبب شد تا صحبتهایی مبنی بر کاهش کیفیت گرافیکی بازی در نسخهی رایانههای شخصی ارائه شود. حال بر اساس صحبتهای جدید رمدی، این موضوع تکذیب شده است.
به تازگی، آقای توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر روابط عمومی استودیوی رمدی، در انجمن ResetERA، با توضیح کوتاهی اشاره کرد که کیفیت بصری بازی Control کاهش نیافته است. با این حال، هنوز دلیل کاهش سیستم مورد نیاز بازی توسط رمدی مشخص نشده است. برای ساخت این عنوان با موتور گرافیکی Northlight استفاده شده و همچنین بازی از تکنولوژی رهگیری پرتو (Ray Tracing) بهره میبرد.
بازی Control در روز سهشنبه ۵ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۲۷ آگست ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
امیدوارم بازی خوبی بشه
من حاضر بودم گرافیک بازی افت میکرد ولی انیمیشن دویدن شخصیت اصلی بازی هاشون رو از زمان مکس پین ۱ یه تغییری میدادن 🙁
موقعی که میخواد بایسته انگار ترمز دستی میکشه 😀
ولی گیم پلی و داستان بازی های رمدی همیشه استاندارد و خوب بوده
منم امیدوارم مدیرعامله خالی نبسته باشه و گرافیکش حفظ شده باشه
متاسفانه چون pc پلتفرم عام هست،یک طرف کمپانی قطعه ساز و طرف دیگر بازیساز،قطعه ساز به کمپانی بازی ساز پول میدهد که کیفیت را در pc بالا ببرد تکسچر،بافت ها و هرچیز دیگه ای که فکر کنید.به عبارتی دیگر،قطعه ساز به بازی ساز میگوید که به چه توانی رسیدید؟میگویند ۱۰۰۰ میگه همین توان رو اجرا کن و اصلا خبری از بهینه سازی نیست.و شاهد سیستم های پیشنهادی هستیم.ولی در کنسول شرایط اینجوری نیست مایکروسافت و سونی از لحاظ شهرت و تجارت با کمپانی های قطعه ساز همکاری میکنند و اگر قرار باشد از کنسول ps4 fat 5 الی ۶ سال هم بگذرد با بهترین شکل بهینه میشود.به قول گفتنی اون توان ۱۰۰۰ با توان ۸۰۰ که مثلا حداکثر توان فت است بهینه میشود و بدون هیچ مشکلی اجرا میشود.در ادامه این هم بگم که دوستان در ps4 pro نمیتوانند ۴k بازی کنند،بلکه ویدیو ها به صورت ۴k اجرا میشود.کارت گرافیکی که بتواند بازی رو بصورت ۴k اجرا کند،حتی بیشتر از ps4 pro قیمت دارد که همچین کیفیتی بازی کردن فقط فعلا در pc است.شاید کنسول در نسل آینده کنسول ها به چنین کیفیتی دست پیدا کنند.
کنسول چون قیمتش باید پایین هیچ وقت به PC نخواهد نرسید. PC سخت افزار نامحدود داره و نباید با کنسول ها مقایسه بشه.
خب بازی رو بهینه تر کردن ربطی به کاهش گرافیک نداره. امیدوارم رو کنسول هم کیفیتش بالا باشه. از Quantum Break زیاد خوشم نیومد با اینکه دوبار تمومش کردم ولی امیدوارم این بازی خوبی بشه.
کوانتوم خیلی خسته کننده بود همش باید راه میرفتی
داستان بازی جالب نبود، یعنی اصلاً در حد بازی های سم لیک نبود. میگفتن بخاطر تمرکز تیم سازنده روی گیم پلی به داستان اهمیت کمتری دادن. ولی حتی گیم پلی بازی هم جالب نبود. کاور گیری و گان پلی داغون بود و حتی تعداد ability ها هم خیلی کم بود.
یعنی سیستمو اشتب دادن یا یه کاری باهاش کردن که سیستم پایین تری میخواد