بازی Control رسما گلد شد
بازی مورد انتظار Control در حدود ۱ ماه دیگر منتشر خواهد شد و حالا استودیوی رمدی (Remedy)، گلد شدن این عنوان را با ارسال پستی در شبکهی اجتماعی توییتر، به طور علنی اعلام نمود که این اقدام توسط یکی از کارگردانهای استودیوی رمدی، صورت پذیرفته است.
مایکل کاسورینن (Micheal Kasurinen)، یکی از کارگردانهای بازی Control، با ارسال پستی در صفحهی شخصی خود به طور رسمی گلد شدن این عنوان را اعلام نمود. وی اظهار داشت:
پورت برروی ۳ پلتفرم، عنوان، فناوری، ساختار و رویکردی جدید سرانجام به پایان رسید. چه دستاورد بزرگی برای بهترین تیم توسعهدهندهی دنیا.
تمام موارد ذکر شده توسط مایکل کاسورینن، تغییرات بزرگی است که در استودیوی رمدی به وسیلهی توسعهی بازی Control رخ داده است؛ مخصوصا پورت بازی برروی ۳ پلتفرم. بازی Control اولین عنوان توسعه یافته توسط این استودیو، بعد از جدایی آنها از شرکت مایکروسافت است و توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب نموده است.
همچنین توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر ارتباطات استودیو رمدی، در پی صحبتهای مایکل کاسورینن اظهار داشت:
توسعه یافتن موارد بسیاری فقط در ۳ سال. خارقالعاده است که با کمتر از ۱۰۰ نفر توانستیم به این کیفیت دست یابیم. از تمام کسانی که در ساخت این بازی مشارکت داشتند، تشکر مینمایم.
این عنوان بسیاری از عناصر بازی Quantum Break را قرض گرفته است ولی در عین حال، متفاوت از آن عمل مینماید. طرفداران این بازی به شدت منتظر انتشار آن هستند و قطعا خبر گلد شدن این عنوان، بسیاری از طرفداران آن را در سراسر جهان خوشحال نموده است.
بازی Control قراراست در تاریخ سهشنبه، ۵ شهریورماه سال ۱۳۹۸ (۲۷ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه گردد. شما میتوانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
من که تا به حال بازیه گلد نگرفتم
.
.
آقا پوشش بدین: مایکروسافت در حال استخدام کردن بازی سازان God of war
نه داداش منظور از “گلد” اتمام فرایند ساخت بازی و آماده شدنش برای عرضه تو بازاره :yes: :rose:
آها
آخه یسری بازیا gold edition دارن
داداش من از وقتی یادمه ماکروسافت داره این استدیو و اون استدیو و فلان کارگردان و طراح استدیو های سونی رو میخره چیز جدیدی نیست که
کیفیت کجا بود بازی رو پی سی فقط روشون نشده بگن titan rtx واسه سیستم پیشنهادی هیچ بخشی از بازی هم که در محیط باز نیست کلا رمدی یا با پی سی مشکل داره یا بلد نیستن بازی رو بهینه کنن کوانتم بریک هم همین مشکل بهینه سازی رو داشت
خیالت راحت دوست عزیز؛ مطمئن باش با سیستم خیلی ضعیف تر هم اجرا میشه. بازی هم یکم داغان به نظر میاد (از نظر فنی وگرنه بازی خیلی مفاهیم زیبایی داره) و من مرددم تو خریدش و به احتمال ۹۰% کرکی بزنمش:struggle:.
من که جز پرتاب چارتا میز و صندلی مفهوم خاص و زیبایی که شما میگیو ازش ندیدم:-/ فاقد ارزش یه شبیه ساز تله کینزی اگه چیز دیگه ای واسه ارائه داشتن قاعدتا تا الان باید نشون میدادن
خب این نظر شما است دوست عزیز (کاملا هم محترم هست). من بر حسب سلیقه ام خیلی از اینجور عناوین سبک تخیلی (در واقع عناوینی که در مورد جهان معکوس علم کوانتوم و کلا همچین عناوینی) خوشم میاد و برام معنا و مفهوم دارن. حتی عنوان کوانتم بریک که کلی نقدش کردن هم برام جالب بود. در کل برمیگرده به سلیقه؛ شما پرتاب چندتا میز و صندلی میبینید، من یکی از سبک هایی که میپسندم رو میبینم :mean: .
مردیکه چه غلطی کردی که همه فکر میکنن منم به درد نخور بی خاصیت
این زنه شبیه پیلار زن راموس نیست؟
چرا خیلی شبیهشه جون تو :laugh:
حالا کلک طرفدار کجائی ها ؟
من طرفدار قاباخ تپه جنوب شرقی هستم :laugh:
اونجور که باید دل منو نبرده گیم پلی هاش .
دلیل اول تخیلی است بدم میاد از این کار.
یکم تو محیط های تاریک زیاده .
و راه رفتن دختر خانوم رو :rotfl: دوست ندارم قشنگ پاهاش روی زمین نیس وقتی وایمیستی ترمز دستی میکشه خخخ
فقط بهینه باشه
چیزی ازت نمیخوام سم
خیلی خوبه که تو این بازی میشه همه چی رو کنترل کرد مخصوصا اگر تو pc خودم باشه که با اخرین تنظیمات گرافیکی کنترلش کنم
عباس خیلی شیرینی میدونستی
از دید من ضعیفترین بازی این نسل هستش 😀
خب عالیه.
یان میلر، کای ژنگ، کریس اونیل و ری یومنس (که برروی Tomb Raider هم کار کرده بود) همگی طی چند ماه گذشته با توجه به پروفایل LinkedInشان از استودیوی همسایه Sony Santa Monica به The Initiative پیوستند و در این بین طراح ارشد سابق استودیوهای Motive و Naughty Dog یعنی رابرت رایان هم دیده میشود.
پس منم رسما باید برم دنبال پول برای خرید این بازی با تشکر
سم لیک و رمدی فقط شاهکار ساختن
این که خیلی ها عقلشون نمیرسه مشکل خودشون هست نه رمدی
امیدوارم به درخشانی الن ویک باشه…