توضیحات کارگردان Watch Dogs: Legion در مورد قابلیت بازی کردن در نقش NPCها
یکی از قابلیتهای ویژهی بازی Watch Dogs: Legion این است که بازیبازان میتوانند در نقش هر یک از NPCهای بازی قرار بگیرند که همهی آنها زندگی و داستانهای مربوط به خود را دارند. این قابلیت همزمان با نمایش بازی در E3 2019، معرفی گردید.
قطعا این یک ایدهی جاهطلبانه بوده است و زمانی که شما به همهی راههای این داستانگویی احتمالی پیچیده فکر میکنید، این قابلیت جاهطلبانهتر به نظر میرسد. اخیرا، آقای کلینت هاکینگ (Clint Hocking)، کارگردان Watch Dogs: Legion، در مصاحبه با وبسایت GamingBolt، در مورد این قابلیت و تصمیم سازندگان برای آوردن آن به بازی توضیحاتی را ارائه داده است. طبق صحبتهای وی، ایدهی زندگی و بازی کردن در نقش NPCها چیزی است که از مکانیک اولیهی این سری یعنی قابلیت هک کردن دستگاههای دیگران استفاده شده و رشد کرده است.
وی اظهار داشت:
زمانی که ما برای اولین بار شروع به بررسی ارکان سری Watch Dogs و تکامل آن کردیم، بازی کردن در نقش هر نفر به عنوان یک ایدهی جالب به ذهن ما آمد. یکی از وعدههای اصلی این سری، توانایی بازیبازان در هک کردن زندگی هر کسی بود که در دنیای بازی آن را مشاهده میکردند و با استفاده از Profiler چیزهای بیشتری در مورد آنها میآموختند. در Watch Dogs Legion، ما میخواستیم با قابلیت Profiler زندگی همهی افراد را به طور کامل شبیهسازی کنیم. در عین حال، ما چگونگی تکامل دادن قابلیت DedSec را در طول زمان بررسی کردیم؛ از یک گروهی که در نسخهی اول در پشت پرده با Aiden کار میکردند، تا مجموعهای از هکرها در نسخهی بعدی. ما از خودمان پرسیدیم اگر قادر به ساخت قابلیت DedSec مخصوص به خودش باشیم، به این نتیجه میرسیم که این ایدهی بازی در نقش هر شخصیت میتواند بسیار جالب و سرگرمکننده باشد.
توانایی بازی کردن در نقش هر NPC، چیزی است که در جنبههای دیگر Watch Dogs: Legion تاثیرگذار بوده است. به عنوان مثال، پیش از این اعلام شده بود که در بازی ۲۰ چهرهی مختلف از NPCها اسکریپ شده و به لطف قابلیت، هر شخصیت صحنهی سینمایی مخصوص به خود را دارد.
بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ ۱۶ اسفندماه سال جاری (۶ مارس ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرمهای رایانههای شخصی و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
سعی کن مثل شماره یک ولی پیشرفته تر بساز بقیش حله دایی یوبی
آره، یکش معرکه بود. من هنوز یکشو رو لبتاپ دارم. ولی دوشو بازی نکردم چون تمش ۳۶۰ درجه با یکش فرق کرده بود. سشم بازی نمیکنم چون همون تم نسخهی ۲ رو داره.
عکس پروفایل قبلیت بهتر بودا 😉
تو هم با این نظرت منم شاید از قسمت ۳ خوشم نیاد حالا ببینم بیاد چی میشه ولی ۲ خوب بود ارزششو داره
عزیزم اگه ۳۶۰ درجه فرق کنه که یعنی میشه همون یکش باید بگی ۱۸۰ درجع فرق داره :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
احتمالا یکی از درس هایی که ایشون افتاده ریاضی بوده :laugh:
چرا شما اینقدر از داستان یکش تعریف میکنین؟؟ مثلا چون دارک بود ، ازش خوشتون میاد؟؟؟ یا این که چون دوشو بازی نکردین؟؟؟ هرکسی دوشو تموم کرده باشه ، از داستانش هم تعریف کرده.
یکش که از نظر همه چی دو سه تا پله عقب تر از دوش بود :/ و عجیب اینه فقط هم توی گیمفا انگاری از داستان دوش انتقاد میشه. :idk:
پایه داستان سری WATCH DOGS در مورد یه قهرمان هکر و استفاده از هک کردن به عنوان سلان برای مبارزه با کنترل کننده های جوامع با سیستم های ارتباطی هستش.
نسخه اول قهرمان با ابهتی مثل ایدن داشت با شخصیت پردازی بهتر و داستان بازی دارک تر بود که با داستان کلی بازی هماهنگ تر بود ولی نسخه دوم قهرمانش در حد ایدن نبود و در کل سعی کرده بودن محیط شاد و شنگولی درست کنن که با داستان سری هماهنگ نبود
قسمت دوم قشنگ معلوم بود نمیخوان یه شخصیت با ابهت و خشن درست کنن.
مارکوس شخصیت باحالی بود از نظر من
دومی نسبت به یک خیلی تکراری بود و چیز جدید و جالبی نداشته
کلا دو تا اسباب بازی
مراحلش هم تکراری و خسته کننده بود
یکش به اندازه کافی مرحله شبیه به هم داشت
دوش خیلی بدتر بود
من که تموم نکردم و داستان هم نمیدونم چون کار به اونجا نکشید
WD یک محشره بود. هی باید چراغای راهنما، تلفنهمراه مردم و… رو هک میکردی! سیستم رانندگیش حتی از NFS هم روونتر بود. تبدیل شد به بهترین بازی عمرم.
خیلی قشنگه ولی فیلم هندیش نکن دیگه :/
فقط توی گیمفا میشه کسایی رو دید که میگن یکش بهتر از دو بود (در اصل یوبی با اون تریلراش manipulative بود :/ )
خدا رو شکر با توجه به شایعاتی که تا الان توی ردیت و سایتای دیگه هست و از تریلرا هم مشخص هست ، داستان بازی تم طنز هم داره و خلاصه تقریبا شبیه دوش هست :cute:
من یک رو بازی نکردم ولی دوش خیلی خوب بود
و ازش لذت بردم(نظر شخصییییی)
این نسخه خوشم نیومد از استایلش خدایی حال نکردم و نمیخرم
هنوز بازیو ندیدی که
بزار بیاد یه گیمپلی ازش بببنیم بعد تصمیم بگیر
هر چی هستش لطفا به ضررش تموم نشه.
یوبیسافت خدای دریت کردن تیزرهای با کیفیته