مسیرهای زندگی Cyberpunk 2077 برروی نحوهی تعامل با دنیای بازی تاثیر خواهند گذاشت
با اینکه هنوز یک سال تا زمان عرضهی Cyberpunk 2077 فاصله داریم، اما سیدی پراجکت رد (CD Project Red) با انتشار پیوستهی اطلاعات جدید از مکانیکها و عناصر این بازی، طرفداران را حسابی تشنه و بیتاب کرده است. حال به تازگی آقای متیوز توماسکیویچ (Mateusz Tomaszkievicz)، کارگردان ماموریتهای Cyberpunk 2077، جزئیات جالبی را در مورد تاثیر مسیرهای زندگی به اشتراک گذاشته است.
اینطور که به نظر میرسد، مسیر زندگی شخصیت شما (مسیری که در ابتدای بازی انتخاب میکنید) و تصمیماتی که در طول تجربهی Cyberpunk 2077 میگیرید، تاثیر قابل توجهی را برروی نحوهی تعامل با دنیای بازی و ماموریتها خواهند گذاشت. آقای توماسکیویچ با ارائهی یک مثال توضیح داد که در صورت انتخاب مسیر یک بچهی خیابانی، شما میتوانید به شکل آسانتری با گروههای خلافکاری مذاکره کنید؛ چراکه شما با این سبک زندگی آشنایی دارید. از طرف دیگر، اگر کسی زندگی سازمانی را انتخاب کرده باشد، از مزایا و برتریهای مورد قبل محروم شده و به سختی میتواند با این گروهها کار کند. البته عکس این موضوع نیز صادق است. شما باید با توجه به شخصیت خود، مسیر زندگی وی را انتخاب کنید.
با اینکه انتخاب مسیر زندگی ویژگی تازهای نیست و برخی از بازیهای نقش آفرینی نیز در گذشته از آن استفاده کردهاند، اما سیدی پراجکت رد قصد دارد کاری کند که این عنصر، تاثیر قابل توجهی را برروی نحوهی تعامل شما با دنیا بگذارد. حال باید دید که آیا این استودیوی لهستانی میتواند به وعدهی خود عمل کند یا خیر.
بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. اگر قصد دارید تا اطلاعات بیشتری را در مورد این عنوان مورد انتظار به دست آورید، پیشنهاد میکنیم این مصاحبهی جذاب و خواندنی را مطالعه کنید.
ویدئوی مربوط به توضیحات آقای توماسکیویچ:
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
واقعا بازی بزرگی میشه امیدوارم موفق بشه معلومه خیلی زحمت کشیدن واسش ♥
یادش بخیر dragon age origins شش تا شروع متفاوت داشت که اولای بازی رو کامل تغییر می دادن
رفتار کل دنیا باهات فرق داشت مخصوصا اگه elf و witch بودی
امیدوارم اینم در حد اون و حتی بهتر باشه :inlove: :inlove:
انگار باید با دقت و حوصله بازیش کرد و مشخصه اشتباهات جبران ناپذیره
خیلی خوبه که میشه لذت یه زندگی رو در یه بازی چشید
مثل dying light 2
خدایی بعد از تریلر کیانو ریوز cp 2077،هایپم ۱۰۰برابر شد :inlove: :drool: بیا دیگه لامصب :pain:
راستش رو بخوای من اصلا نمی دونستم کیه :/
ولی بعدش نشستم هر سه تا جان ویک رو دیدم تا بهتر بشناسمش 😉
بازیگر مناسبی رو برای این نقش انتخاب کردن
حاجی بازیگر ماتریکسم ایشون بوده فقط جان ویک نیست بیچاره 😀 ( فیلم زیاد بازی کرده ها این دوتا بین ایرانی ها بیشتر دیده شده )
نه بازیش، بلکه شخصیتش برای ما جذابه
حتما بیو گرافیشو بخون اگه نخوندی
زندگی سختی هم داشته
کسی که انقدر خاکیه که توی مترو جای خودشو به سالمندا و بقیه که بار مار دارن میده این یعنی اقا ایشون توی این دوره زمونه خیلییی خفنه
اینو در نظر بگیر که طرف بازیگره!!! معروفه! کلی هوادار داره ! کلی سرمایه داره
اینکه با مترو میره کلی کار خیر و … میکنه
موقع عکس انداختن با خانوما و … ( فن ها ) دستشو اصلا نمیزاره رو پشتشون و با فاصله نگه میداره و کلی نکته ی خاص دیگه که با ما میگه اقا کیانو فرق داره با بقیه … از این نظر که همیشه سعی میکنه این کارارو هیچوقت دوربین ضبط نکنه اما از دست خبرنگارا و .. نمیتونی در بری که 🙂
جان ویک فوق العاده بود ناموسا :inlove:
فقط اون سکانس پارتی و موزیکش تو john wick 1 :doh: :victory: :inlove:
سه گانه ماتریکسم ببین :yes:
استدیو سی دی پراجکت رد یه مجموعه پر از نخبس که به کم قانع نیستن..خودشون بهتر از هر کسی میدونن که بعد از ویچر چه وظیفه سنگینی به عهده دارن و ما جامعه گیمربهتر از هر کسی میدونیم با چه شاهکاری طرفیم و البته کیانو ریوز هم میدونه چه افتخاری نصیبش شده
کجا نخبس تنها دلیل اسم و رسم درآوردنشون اینه که بجز یسری استودیو محدود بازی سازا کارشونو به نحو احسن انجام نمیدن سی دی پراجکت داره از این ضعف استفاده میکنه سایبرپانک کجاش نوآوری داره گلچینی از بازیایی که تا امروز منتشر شدن یه GTA اول شخص زمان آیندس بخاطر همین جرئت نکردن مود سوم شخص بهش اضافه کنن ترسیدن بهشون انگ کپی برداری بزنن ولی هر کاری هم کنن باز از زیر سایه راکستار نمیتونن بیرون بیان
اولا فیک نزن اون M.C هست! ونه M C من سپری اون کار بررو نمیکنم! و همیشه با نظراتش مخالف هستم. اما فیک کسی رو نزنید کمی بزرگ بشید این کارارو بیخیال بشید بنده اصلا این مدتیه اف هست.
استودیوی CDPR کبیر چه بخای چه نخای بیشتر اعضاعش باهوش و بخصوص خالق این شرکت یک انسان نابقه و دوست داشتنی هست که همیشه دوست داره توی شرکت خودش یک چیزای جدیدی توسعه بده و به گیمران گرامی ارائه کنه!
مثل بازی محبوب TW خدایی تا امروز وقتی که بازی میکنم میبینم هنوزم چیزای جدیدی داره که اصلا توی تمام تجربه در TW ندیده بودم! و این یعنی اوج تمرکز در پر محتوا کردن بازی!.
حالا بازی سایبرپانک یک RPG هست که از دو هسته اکشن گیمپلی تشکیل شده و اون دو هسته یکیش شوتر و دومیش فنسینگ هست! که این بسار مارو هایپ کرده!
یعنی بازی هم تیرندازی داره وهم شمشیر زنی یعنی هر کدوم از این دو راه انواع و اقسام فن های خودش رو داره و با این CDPR کبیر داره سرنوشت جدیدش رو روشنه روشن بر محک میذاره!
اون اکانت امکان نظر دادن نداشت دیگه نمیتونستم زیر هیچ پستی نظر بدم حتی با این اکانتم نمیتونم زیر پستای آقای آهاز و یمانی نظر بدم من به قصد کوبیدن دوباره اکانت نساختم فقط نظراتمو میگم الانم این احساس واقعی من نسبت به سایبرپانکه و با توهین ها و کوبیدن های دیگه تفاوت داره ضمنا از شیوه برخورد الانتون تعجب کردم و خوشحالم
چقد عالی
ولی مطمعنم خیلیا مخصوصا ما ایرانی های بچه خیابونی رو انتخاب میکنیم
به سبک زندگی خودمون بیشتر میخوره 🙂
سبک مرفه بی درد هم داره ایا؟ 😎
آره Corporate ها همون مرفه بی درد حساب میشن
فکر کنم Corpo اینجوری باشه
بچه ها این ویدیو رو ببینید راجب سایبرپانک و کیانو
https://youtu.be/auP2RMKz6iw
از الان میتونم تصور کنم هر بار که خط داستانی رو تموم میکنم دوباره از اول شروع میکنم با پیش زمینه دیگه برای یه روند داستانی جدید
بله حتما با انتخاب دیالگو های مناسب! خوب و منطقی راه شخصیت عوض خاهد شد. و البته این بار با یک سری راه های جدیدی هم میتونیم بر روی زندگی و سرنوشت شخصیت اثر بذاریم مثل گشتن و نکشتن یا عملیاد در شب یا روز و همینطوری بیشتر افعال و اعمال میتونن برای سرنوشت شخصیت اصلی اثر گذار باشد :rose: :heart: ای ماشالله
همیناس که ارزش تکرار بازی رو صدبرابر میکنه.
همیناس که ارزش تکرار بازی رو صدبرابر میکنه.
من از قبل هم بچه خیابونی رو در نظر داشتم و دارم.
اینطور که معلومه البته از قبل هم معلوم بود بچه خیابونی برتری هایی نسبت به دیگر مسیر ها داره ولی دیگر مسیر ها هم برتری هایی نسب به بقیه دارن.