طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت‌ بزرگ بازی در یک سال گذشته می‌گوید - گیمفا
طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت‌ بزرگ بازی در یک سال گذشته می‌گوید - گیمفا
طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت‌ بزرگ بازی در یک سال گذشته می‌گوید - گیمفا
طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت‌ بزرگ بازی در یک سال گذشته می‌گوید - گیمفا

طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت‌ بزرگ بازی در یک سال گذشته می‌گوید

محسن رضوی فر
۱۳:۴۵ ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت‌ بزرگ بازی در یک سال گذشته می‌گوید - گیمفا

بازی Cyberpunk 2077 انتخاب‌های بسیاری را به همراه عواقب آن‌ها به بازی‌بازان ارائه خواهد داد و البته نظر داستان و روایت نکته‌ی غافلگیرکننده‌ای نیست. اما از سوی دیگر استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، به عنوان سازنده‌ قصد دارد تاثیر جنبه‌های انتخاب را در گیم‌پلی بازی بیشتر کند. Cyberpunk 2077 قرار است چندین راه را برای پیشروی در داستان و لایه‌های گیم‌پلی در بازی ارائه دهد.

طبق صحبت‌های آقای متیوش توماسکوویچ (Mateusz Tomaszkiewicz)، طراح مراحل بازی، بزرگ‌ترین پیشرفت و بهبودهایی که تیم سازنده در Cyberpunk 2077 انجام داده، در بین زمان نمایش بازی از E3 2018 تا E3 2019 بوده است. وی اخیرا در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GamingBolt، توضیحاتی در خصوص بازی ارائه داده است.

وی اظهار داشت:

من فکر می‌کنم تاکنون بزرگترین بهبود و پیشرفت را در مورد بازی انجام داده‌ایم. یکی از چیزهایی که ما می‌خواستیم با این نسخه‌ی نمایشی مشخص کنیم، معرفی بخش روایت گیم‌پلی به بازی بود. این چیزی است که ما در بازار Pacifica نشان دادیم. ما به شما نشان می‌دهیم که مهارت‌هایی که در بازی ارتقا می‌دهید، می‌تواند برروی روش بازی شما در بازی کردن و انجام ماموریت‌ها تاثیرگذار باشد. برای مثال شما می‌توانید انتخاب کنید که بازی را با استفاده از سلاح‌‌های سنگین و یا سلاح‌های سبک به پیش ببرید. شما می‌توانید از مخفی‌کاری استفاده و ابزارها و دستگاه‌های مختلف را هک کنید. همچنین شما با استفاده از مهارت‌های ویژه می‌توانید پاساژ‌های جدید را باز کنید. اگر شما قدرت خود را افزایش دهید، می‌توانید قسمت‌هایی خاص از پاساژ را باز کنید که در غیر این صورت در دسترس شما نخواهد بود. من فکر می‌کنم این یک چیز بزرگ است که ما در سال گذشته نشان ندادیم.

همچنین وی در این مصاحبه، در مورد تنوع سلاح‌ها و شخصی‌سازی در بازی توضیحاتی ارائه داد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت‌ بزرگ بازی در یک سال گذشته می‌گوید - گیمفا
طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت‌ بزرگ بازی در یک سال گذشته می‌گوید - گیمفا
طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت‌ بزرگ بازی در یک سال گذشته می‌گوید - گیمفا
طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت‌ بزرگ بازی در یک سال گذشته می‌گوید - گیمفا
طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت‌ بزرگ بازی در یک سال گذشته می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PERSIAN NAZI گفت:

    یعنی همه جوره یه بازی کامل و قدرتمند رو دارن به تصویر میکشن و میگن که بزرگترین بازی رو میسازن و بهترین رو بنام خودشون دارن ثبت میکنن :yes:
    بشخصه با افزایش قدرت و مهارت خیلی حال میکنم :inlove:

    • Sina5124 گفت:

      یه سوالی میخواستم بپرسم:
      چرا اینقدر هیتر داری؟

      • PERSIAN NAZI گفت:

        سینا جان
        ۱_ اعتقادی به واژه انحصار ندارم و قبلا گفتم که علاقه ای به انحصاریهای سونی ندارم
        ۲_ گرافیک بازیهای سونی نه تنها دلمو نمیبره بلکه منو دورتر هم میکنه . به عنوان یه گیمر متعهد بازی من باید سیستم ANTIALIASING داشته باشه تا چشم درد نگیرم و همه میدونیم که بجز وان اکس کنسولی این سیستم رو نداره و منم چون چشمامو عمل کردم اصلا برام توصیه نمیشه
        ۳_ این اسم سوپر نژادپرستی که من دارم خودش دشمن تراشه
        ۴_ حسادت برخی کاربران بالا رفته
        در کل من با مایکروفنها و نینتندو فنها مشکل ندارم اما برخی سونی فن نماها با من مشکل دارن و مدام هک و جعل و توهین میزنن و در عوضش اقای نراقی هم بنشون کرده :laugh: 😎
        هستن رفقای عزیز مثل خودت و یاسین و رضا و علی و سیامک و اراد و الیاس و عماد نیما …که همتون برام خیلی عزیزید و هستن هیترهای بنام عباس و معین و سلولی که بی خیالشونم :laugh:

  • amiryaghi222 گفت:

    ویچر۳ بازیه فعقولاده ای بود اما دلیل نمیشه چون اون خوب بود اینم باشه ویچر ۱.۲مزخرف بود فقط یه بازی خوب این شرکت داد پس بیایین متعصب نباشیم

    • saeedgreat گفت:

      ویچر یک و دو مزخرف بود؟این جملت دیگه حرفی واسه گفتن نمیزاره.

    • Roman گفت:

      شما اول روی املات کار کن که فوق العاده رو فعقولاده ننویسی، بعد درباره بازی که هنوز ریلیز نشده قضاوت کن.

    • EmperorX گفت:

      ویچر ۱ هم آی جی ان و هم گیم اسپات بهش ۸.۵ دادن و متای ویچر ۲ ، ۸۸ شد… ویچر ۳ هم که متاش بالای ۹۰ بود و هم خودش و دی ال سی هاش شاهکار بودن.
      سه گانه ی ویچر با توجه به بازخورد و نمراتش عالین. حالا اینکه شما میگی قسمت اول و دومش مزخرفه میتونه نظر شخصیت باشه.
      البته که یک بازی وقتی نیاد نمیشه در موردش نظر داد و با قطعیت گفت شاهکار میشه ولی یک سری معیار و استانداردهایی وجود داره که استدیوهایی خاصی ازش استفاده میکنن و راحت میشه پیش بینی کرد که بازیشون عالی میشه. نمونش راک استار که حتی قبل اینکه رد دد ۲ بازیش عرضه بشه همه میدونستن شاهکار میشه و شد… سی دی پراجکت رد هم یکی از همین استدیوها هست.

    • EverSinn3r گفت:

      یاوه نگو عزیز :laugh:

      شما خوشت نمیاد خب به هایپ دیگران چیکار داری ؟

      همین سرمون رو تو هر کار دیگرانه پیشرفت نمیکنیم دیه :smug:

    • cdpr شرکتی بوده که قبلا کارش رایت کردن disc های بازی های دیگر شرکت ها و عرضه کردن اون ها بوده و عمر طولانی تو صنعت بازی های ویدیویی نداره و تمام بازی هایی که تا به حال ساخته سه گانه ویچر و همین و یکی تو بازی کوچک تر ولی از همون اول که ویچر ۱ رو عرضه کرد نامی برای خودش جور کرد (بله اون در زمان خودش حتی همین حالا هم یه بازی بسیار عالی به حساب میاد هم نمرات خوبی گرفت و هم بازیبازان بسیار ازش استقبال کردن و فروش بسیار عالی هم داشت) با عرضه ویچر ۲ به شهرت بسیار زیادی دست یافت و هم نمرات بسیار عالی گرفت و هم بازیبازان بسیار تحویلش گرفتن و فروش عالی هم داشت و حتی جز بهترین بازی های سال هم شد اما با عرضه ویچر ۳ تمامی رکورد ها رو جابه جا کرد چه از نظر فروش چه از نظر نمرات چه از نظر طرفدارا و چه از نظر جایزه که بیش از ۸۰۰ جایزه برنده شد و حدود ۲۵۰ جایزه اش جایزه های بهترین بازی سال بودن (این جمله رو در بعضی تریلر هایی که بعد از عرضه بازی منتشر شدن نوشته more than 800 awards) حالا این وسط اینم اضافه کنم بازیهاش محتوای بسیار زیاد قیمیت مناسب dlc هایی که هر کدوم به اندازه یه بازی کامل و حتی دوبرابر یه بازی محتوا دارن و قیمیت های بسیار مناسبشون تمرکز کردن بسیار زیاد حتی روی کوچک ترین جزعیات بازی dlc و اپدیت های رایگان
      و هزاران دلیل دیگر که نمیشه همشونو گفت باعث شده cdpr به مورد احترام ترین شرکت بازیسازی دنیا و یکی از بهترین های جهان تبدیل بشه اونم توی مدت زمانی بسیار کم و اینده اش از همین حالا معلومه و میدونید با چی شروع شد همون ویچر ۱ که میگی مزخرف همون ویچر دو که میگی مزخرف.

    • OzHaN گفت:

      Amiryaghi داداش اول یکم تحقیق کن بعد نظر بده
      ویچر یک و دو جز بهترین بازی های دوران خودشون بودن
      اینکه به چشم شما فقط ویچر سه خوبه دلیلش اینه که پیشرفت و خوبیه ویچر سه نسبت به دو صدها برابر شد
      شما چون ویچر یک نسبت به دو پیشرفتش محسوس بود این حرف رو میگی که کاملا اشتباهه حرفتون

    • AXEL STONE گفت:

      خدایی همیشه کامنتات اینطورین! ببین بعلاوه بر TW3 (که هم متاش ۹۳ وهم یوزرسکورش ۹۴) هست نسخه TW1 وهم نسخه WT2 عالی هستن! اگه TW1 2 بازی نمیکردم اصلا شاید نمیتونستم TW3رو تجربه کنم.
      شرکت بزرگ CDPR تا حالا چیزی نداده که بد باشه مثل بازی GWENT عالی بود که الان دارم بازیش میکنم و همچنین THRONEBREAKER اصلا تجربش کردی؟ حتما برو و حد اقل گیمپلیش رو ببین اون وقت متوجه میشی CDPR چه تمرکزی داره بر عمق گیم پلی.
      همچنین بازی سایبرپانک هم بدون هیچ شکی میترکونه دلیلش اینه تریلراش رو دیدم خیلی خوشمون اومد از اجزاء تریلر و شرکت CDPR کارنامه بسیار زیبایی داره در ساختن بازی ها که این چند ساله با تمام حوصله متمرکزش رو بر ساخت و توسعه سایبرپانک گذاشته. دیگه چرا فکر میکنی موفقیتش معلوم نیست!؟
      والله من راجب سایبرپانک یک سوال به سرم میزنه که اینه چطوری به چه شکلی میترکونه و چقدر میترکونه

      • Hala madrid گفت:

        داداش حالا شما کوتاه بیا :rose:
        بنده خدا یچی گفت ولش کن.بازی کن عشق کن چیکار داری بقیه چی میگن:rose:

        • AXEL STONE گفت:

          من وقتی ریپلی کردم کسی کامنتش تایید نشده بود! و منم جوابش رو دادم بعد یهو تایید خورد دیدم همه جوابش رو دادن.
          حالا این همه کامنت گذاشتن یعنی من کامت بذارم اشکالی میشه؟ شماها مشکلتون چیه!؟ اتفاقا شما نباید کاری به نظر من داشته باشی! اگرم طاقت دیدن و خوندن نداری این مشکل خود شماست!
          هرچیزی که گفتم به این کاربر فقط توجیهی بوده و بدون توهین

  • من دلیل مقایسه سایبر پانک با ویچر نمیفهمم
    من دلیل مقایسه سایبر پانک با لست۲ نمیفهمم
    بچه ها این بازیا‌ توو سبک خودشون الگو هستن.
    این بازیا که کمم نیستن ویترین صنعت گیمن.
    چرا دوست دارین این ویترین خلوت باشه!!

  • mani0047 گفت:

    داداش ی سر به نمرات بازی ویچر ۱ و۲ تو سایتا بزن بعد بیا fact بده.مرسی اه

  • GameWorld گفت:

    برای مثال شما می‌توانید انتخاب کنید که بازی را با استفاده از سلاح‌‌های سنگین و یا سلاح‌های سبک به پیش ببرید. شما می‌توانید از مخفی‌کاری استفاده و ابزارها و دستگاه‌های مختلف را هک کنید. همچنین شما با استفاده از مهارت‌های ویژه می‌توانید پاساژ‌های جدید را باز کنید.
    یعنی این واقعا چیزای بزرگی هست ؟؟؟
    واقعیتش من خیلی منتظر این بازی هستم و قصد ترول کردن هم ندارم و امیدوارم به موفقیتش اما اخبارهایی که ازش میاد اینطوریه که یه چیز واقعا ساده رو خیلی میخوان بزرگ نشون بدن در نهایت این بازی واقعا شاهکار میشه

    • به نظر چیزای بزرگی نیستن؟
      اصلا کی گفته من گفتم شما گفتی یا بقیه یا اصلا خودشون گفتن چیز های بزرگی هستن.
      ولی اینو من بگم خیلی هم چیز های بزرگ و مهمی هستن cdpr هستش دیگه چیکار کنیم اینقدر روی همه چیز بازیهاش تمرکز میکنه که یدونه اس.

      • GameWorld گفت:

        داداش ساقیت کیه چی زدی
        نوشته که طراح ارشد از پیشرفت های بزرگ بازی داره میگه گفته که بزرگترین پیشرفت های ما یکیش اینا بودن
        بعدم چرا حمله میکنید چیز بدی که نگفتم گفتم این بازی شاهکار میشه اما یه سری چیزای عادی رو میان
        بزرگ جلوه میدن همین

        • AXEL STONE گفت:

          سلام ببین دادا سایبرپانک یک اخبار معمولی داره مثل گاراژ ملشین ها خوب این میدونی برای چیه!؟ این برای اینه که یک سری از دوستان بدونن که بازی گاراژ رو داره
          خیلیا راجب این تیکه ها مسخره میکنن ولی اگه یکم شعور و حس بود میفهمیدن که این بیانات و اخبار برای این که کسانی که نمیدونن چه خبر میتونه توجیه شون کنه :rose: :heart:
          اون خبر هم که میگه نمیتوانید NPC های بچه و نوزاد رو بکشی این هم یک خبر معمولی بود ولی هیچ کس درک نکرد!
          بعضیا هم بایوشاک رو کشیدن وسط اصلا بایوشاک اون کودک دختری که داشت فقط شبیه دختره اصلا کسی ببینه میفهمه یجور جنه و دختر نیست و از این همه مهمتر میتونستی بیخیالش بشی و نکشیش بازم پاداشت رو در اخر خاهی گرفت
          خلاصه این اخبار معمولی برای این که منتقدارو روشن کنه برای این که دوستان رو روشن کنه در مورد بازی همین :rose: :heart: موفق و مؤید باشی

  • EverSinn3r گفت:

    نویسندگان گل گیمفا

    یه سری اطلاعات جدید از سایبرپانک اومده لطفا بزارید رو سایت بقیه م پشماشون ریزش کنه :rotfl:

    https://www.neogaf.com/threads/cyberpunk-2077-new-demonstration-to-the-polish-press-with-many-new-details.1492741/

  • shayan14 گفت:

    ببخشید می دونم خیلی بی ربطه اما کسی از شما اگه اساسین کرید اودیسی بازی کرده بگه تو رو خدا “فایل ذخیره موقت”یهنی چی ؟یا بگه چجوری بسته الحاقی آتلانتیس این بازی رو شروع کنم؟

  • استودیو بسیار عالی.پرکار.باتجربه و با استعدادی هست.
    روز به روز سخت تر میشه صبر کردن برای این شاهکار.

  • cdpr شرکتی بوده که قبلا کارش رایت کردن disc های بازی های دیگر شرکت ها و عرضه کردن اون ها بوده و عمر طولانی تو صنعت بازی های ویدیویی نداره و تمام بازی هایی که تا به حال ساخته سه گانه ویچر و همین و یکی تو بازی کوچک تر ولی از همون اول که ویچر ۱ رو عرضه کرد نامی برای خودش جور کرد (بله اون در زمان خودش حتی همین حالا هم یه بازی بسیار عالی به حساب میاد هم نمرات خوبی گرفت و هم بازیبازان بسیار ازش استقبال کردن و فروش بسیار عالی هم داشت) با عرضه ویچر ۲ به شهرت بسیار زیادی دست یافت و هم نمرات بسیار عالی گرفت و هم بازیبازان بسیار تحویلش گرفتن و فروش عالی هم داشت و حتی جز بهترین بازی های سال هم شد اما با عرضه ویچر ۳ تمامی رکورد ها رو جابه جا کرد چه از نظر فروش چه از نظر نمرات چه از نظر طرفدارا و چه از نظر جایزه که بیش از ۸۰۰ جایزه برنده شد و حدود ۲۵۰ جایزه اش جایزه های بهترین بازی سال بودن (این جمله رو در بعضی تریلر هایی که بعد از عرضه بازی منتشر شدن نوشته more than 800 awards) حالا این وسط اینم اضافه کنم بازیهاش محتوای بسیار زیاد قیمیت مناسب dlc هایی که هر کدوم به اندازه یه بازی کامل و حتی دوبرابر یه بازی محتوا دارن و قیمیت های بسیار مناسبشون تمرکز کردن بسیار زیاد حتی روی کوچک ترین جزعیات بازی dlc و اپدیت های رایگان
    و هزاران دلیل دیگر که نمیشه همشونو گفت باعث شده cdpr به مورد احترام ترین شرکت بازیسازی دنیا و یکی از بهترین های جهان تبدیل بشه اونم توی مدت زمانی بسیار کم و اینده اش از همین حالا معلومه و میدونید با چی شروع شد همون ویچر ۱ که میگی مزخرف همون ویچر دو که میگی مزخرف.

  • AXEL STONE گفت:

    راجب گیمپلی والله من هیچ شکی ندارم که عالی در میاد من توی تریلر اولی خیلی از گیمپلیش و اجزاء گیمپلیش خوشم اومدم :rose: :heart:

طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت‌ بزرگ بازی در یک سال گذشته می‌گوید - گیمفا