بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا
بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا
بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا
بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا
بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا
بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا

بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد

عليرضا يماني
۱۸:۱۵ ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا

استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) در گزارشی به بیان برخی از ویژگی‌های بازی Control پرداخت و از تفات‌های آن با عنوان Quantum Break سخن گفت. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه‌ی مطلب همراه شوید.

استودیوی رمدی اینترتینمنت موارد جدیدی را به این بازی اضافه کرده که تاکنون در عنواین قبلی این استودیو دیده نشده است. سازندگان قول این را داده‌اند که بازی Control از حالت خطی کمتری برخوردار است و به بازی‌باز آزادی بیشتری می‌دهد. به همین منظور این بازی دارای ماموریت‌های فرعی هیجان‌انگیزی است که بازی‌‌‌باز را به خود درگیر می‌کند و این عنوان را کمی از حالت خطی خارج می‌نماید. این عنوان به گونه‌ای طراحی شده که شما در طول تجربه‌ی آن باید تمام حواس خود را جمع نموده و به جزئیات توجه ویژه‌ای داشته باشید زیرا که گیم‌پلی آن بسیار چالش‌برانگیز و تهاجمی‌تر از عنوان Quantum Break خواهد بود.

از مایکل کاسورینن (Mikael Kasurinen) کارگردان و بروک مارگز (Brooke Maggs) طراح داستان و روایت بازی، در مصاحبه‌ای که به تازگی با سایت GamingBolt داشته‌اند، سوال شد که چه المان‌های از عنوان Quantum Break در بازی Control مورد استفاده قرار گرفته است. آن‌ها در جواب گفتند:

در عنوان Quantum Break، سعی بر ایجاد یک تعادل نسبی بین گیم‌پلی و بخش سینمایی بازی بود ولی در اغلب موارد به آن چیزی که می‌خواستیم نمی‌رسیدیم. در بازی Control، ما یک بازنگری اساسی انجام دادیم و در نتیجه توانستیم که محیطی با عملکرد قابل قبولی به‌وجود آوریم که مشکلات عناوین قبلی ما رانداشته باشد. گیم‌پلی از آن چیزی که شما در کارهای قبلی ما مشاهده کرده‌اید، سخت‌تر و چالش‌برانگیز تر است. برای موفقیت در این بازی شما باید به به محیط بازی و عملکرد دشمنان خود توجه کنید و بر اساس آن تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهید. در کل هدف ما خلق عنوانی بود که بازی‌باز را به خود مشغول کند و این حس را به او بدهد که برای موفقیت در این بازی باید صبور باشد و از اشتباهات خود درس بگیرد. استودیو رمدی قصد دارد پا را از عناوین قبلی خود فراتر گذارد، به همین منظور ما دست به اقداماتی جدیدی زده‌ایم و از آن‌ها می‌توان به تشکیل یک تیم قدرتمند در جهت ساخت ماموریت‌های فرعی مهیج و ایجاد فایل‌های صوتی و نوشتاری در سرتاسر دنیای بازی اشاره کرد که شما می‌توانید با کشف این فایل‌ها به ابعاد مختلف داستان پی ببرید. همچنین شما قادر خواهید بود تا در راستای داستان بازی با شخصیت‌ها به مکالمه بپردازید. در نتیجه بازی Control از لحاظ داستانی بهتر از عنوان Quantum Break عمل خواهد کرد و مطمئن باشید که این بازی شما را در قسمت گیم‌پلی به‌وجد می‌آورد.

بازی Control در تاریخ ۵ شهریورماه سال جاری (۲۷ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های‌شخصی عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا
بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا
بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا
بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا
بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا
بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا
بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hala madrid گفت:

    خوبه :inlove: نشون بده به اونایی که میگن کنترل کپی کوانتوم‌بریک هست :yes: :heh:

    متأثر گشته
    • هیچ شباهتی به کوانتوم بریک نداره از نظر من … این حتی تو تریلر ها هم معلومه

      متأثر گشته
      • VMahdi گفت:

        یعنی همین که قرار نیست ۱۰ دقیقه راه بریم ۱۰ دقیقه گیم پلی ببینیم دوباره ۱۰ دقیقه راه بریم یک معما ۲ دقیقه ایی حل کنیم باز ده دقیقه راه بریم ۱۰ دقیقه گیم پلی ببینیم ۱ نفر ادم بکشیم بعد باز ۱۰ دقیقه راه بریم و بعد ۳۰ دقیقه سریال وسطش پخش بکنه و به صورت لوپ تکرار بکنه قضیه رو (چیزی که گفته الان قرار نیست بکنیم) خودش نعمته .
        برای اونایی که کوانتوم بریک رو بازی نکردن بگم منظورم از راه رفتن دقیقا راه رفتنه ، نه از جایی پریدن ، نه از جایی بالا رفتن فقط و فقط راه رفتن و کات سین دیدن بود کوانتوم بریک .
        و من احساس میکنم رمدی دیگه تحت فشار نیست و چیزی که میخواد رو میسازه نه چیزی که مجبورش بکنند رو و کنترل میشه همون چیزی که کوانتوم بریک اگر زیر نظر بعضی اشخاص که ریاست بعضی بخش های بعضی شرکت هارو داشتن نبود باید میشد .
        جدا دخالت فیل اسپنسل تو ساخت بازی هارو درک نمیکنم برای مثال من نمیفهمم این حرف رو که سر کرک دان زد که “علت تاخیر من بودم چون رفتم بازی کردم خوشم نیمد و گفتم تغیرش بدید” !!! خوب یعنی چی یعنی یک استودیو هیچ ازادی عملی نداره و تو ابتکار به خرج دادن محدوده ، نکته اینه کرک دان ۳ افتضاح بود ، من که نشستم بعدش باز کرک دان ۲ رو رفتم که اون افتضاح رو بشوره ببره از ذهنم

    • postman گفت:

      فک کن سه سال رو یه عنوان کار میکنی پوستت کنده میشه. بعد یکی میاد میگه از این به بعد (چون حالا یه خرده سمت سونی رفتی. البته این تیکه حرفشو جرات نداره بگه چون خودشم میدونه چقدر احمقانس) بازیای استودیوت دیگه عنوان خاصی نمیشن. حالا طرف خودش نهایتا املای ایکس باکسو بلده.
      فهمیدی کیو میگم آراد؟ :‌ )))))))))))))))))))))))))

  • Ali mccloud گفت:

    تا ماه قبل رمدی شاهکار ساز بود 😐
    الان بد شد 😐
    الن ویک هم مرد چراغ قوه بدسته؟ وات؟؟؟
    فازتون چیه دقیقا ؟

  • خیلی به این بازی امیدوارم.
    میگم cdpr طبق روال همیشگی که هر روز از سایبرپانک خبر میداد اومد یکی از اهنگ های بازی رو که گروه جانی سیلور هند اونو ساخته منتشر کرد (گروه تو بازی) همون اهنگی که اخر تریلر e3 و همزمان با ورود استاد کیانو شروع شد همونه خواهشا پوشش بدید.

بازی Control تفاوت‌هایی اساسی با عنوان Quantum Break دارد - گیمفا