مدت زمان به اتمام رساندن بازی The Dark Pictures: Man of Medan مشخص شد
Man of Medan عنوان جدید ماجراجویی ترسناک استودیوی سوپرمسایو گیمز (Supermassive Games)، اولین اپیزود از مجموعهی The Dark Pictures است. این بازی قرار است همانند عنوان قبلی این استودیو یعنی بازی Until Dawn، یک داستان درگیرکننده و پیچیده را به بازیبازان ارائه دهد.
اخیرا، آقای تام هیتون (Tom Heaton)، کارگردان بازی، در گفتگویی با وبسایت GamingBolt اطلاعاتی در مورد بازی و مدت زمان گیمپلی آن ارائه داده است. وی گفته است که به پایان رساندن بازی حدود ۴ الی ۵ ساعت طول میکشد. همچنین وی اشاره کرد که این مدت زمان برای یک داستان شاخهدار مناسب است و گفت که سازندگان انتظار دارند که بازیبازان بر اساس انتخابهایشان و برای دیدن نتیجههای مختلف این تصمیمها، دوباره بازی را از ابتدا انجام خواهند داد. این مورد همانند چیزی است که در بازی Until Dawn نیز وجود داشت.
وی اظهار داشت:
مدت زمان بازی حدود ۴ الی ۵ ساعت است. این احتمالا به ۵ ساعت نزدیکتر خواهد بود. این برای یک داستان شاخهدار مدت زمان خوبی است. این بدان معناست که داستان و روایت بازی بیش از حد طول نمیکشد. مدت زمان آن طولانیتر از یک فیلم است، اما به طور کلی بازیها روند متفاوتی را دارند.
وی ادامه داد:
به دلیل چند شاخه بود داستان بازی، ارزش تکرار آن زیاد است. بنابراین هنگامیکه شما بازی را یک بار تمام کنید، همانند چیزی که در Until Dawn دیدیم، افراد بازی را دوباره تکرار و سریعا تلاش میکنند تا افرادی را که کشته شدهاند، نجات دهند. سپس بار دیگر بازی را از ابتدا انجام میدهند و اینبار تلاش میکنند که همه را به قتل برسانند. ما فکر میکنیم که مردم بازی را برای چندین بار تکرار و سعی میکنند تا همهی محتوای مخفی بازی را پیدا کنند.
Man of Medan در تاریخ ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ (۳۰ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
۴ یا ۵ ساعت که کمه اخه Until Dawn حدود ۱۰ ساعت گیم پلی داشت
ولی بازم مهم نیست چون اینجور بازیا ارزش تکرار بالایی دارن یعنی در واقع با هر بار تموم کردن بازی اتفاقات و چیز های جدیدی رو میشه درون بازی کشف کرد
Until Dawn یکی از بهترین تجربه های من در نسل هشت بود ۴ بار تمومش کردم و هر بار اتفاقات جدیدی رو توی بازی میدیدم اصلا خسته کننده نبود برای من
این بازی رو هم اگه پول دستم بیاد حتما میگیرمش ولی فعلا عناوین بهتری تو لیسته خریده
متا ۷۸ تا ۸۴
به نظرم من ۷۰ تا ۸۰
بازی Until Dawn که بسیار خوش ساخت بود و از معدود بازی های ترسناکی بود که غیر از ۴ تا جامپ اسکر حرف دیگه ای هم واسه گفتن داشت. به شخصه خوشحالم که ژانر وحشت رو وارد این سبک گیم کردن. چون سینمای تعاملی پتانسیل های زیادی برای ژانر وحشت داره.
خب خیلی کوتاهه ولی برا یه بازی که فقط باید به حرف های کاراکتر ها گوش کنی و چند تا تصمیم بگیری مناسبه (ببینید اینجا منظورم این نیست که بازی بده یا هر چیز دیگه فقط منظورم این بود تو این بازی فقط باید تصمیم گرفت همین)
اپیزودیک هست ؟ ینی هر اپیزود پنج ساعت طول میکشه یا نه فقط ی اپیزوده ؟ اگه اپیزود اپیزود باشه هر کدومش هم پنج ساعت عالیه ولی اگه تک بازی باشه پنج ساعت اصلا ارزش نداره
۵ ساعت و ۶۰ دلار :no:
عاشق این سبکم
یکی از مشکلات آنتیل داون این بود که دیالوگ ها تاثیر زیادی در داستان نداشتن و امیدوارم توی این این مشکل رفع بشه ولی مشکلی که توی آنتیل داون و توی این بازی هم مشهوده طرز حرکت شخصیت هاست که به نظرم زیاد روش کار نشده و مثل آنتیل داونه و امیدوار بودم این مشکل هم توی این بازی رفع بشه و همینطور کم بودن موارد تعامل با محیط که در آنتیل داون بود که امیدوارم توی این بازی رفع بشه در کل آنتیل برای من یکی از بهترین تجربه های این نسل و این بازی رو هم قطعا تجربه می کنم
دیالوگ ها تأثیر نداشتن؟؟ طرز حرکت شخصیت ها مشکل داشت؟؟
مطمئنی بازیش کردی و از youtube ندیدیش؟؟
بازی بی نقصی نبود ولی همچین مشکل هایی هم که میگی نداشت، نمیدونم والا چه انتظاری از بازی داشتی ولی تو سبک خودش بازی عالی بود. حیف که سونی با quanticdream قرار داد نبست یا اونا نخواستن، ولی خب هنوزم چیز زیادی عوض نشده بازی برای همه پلتفرم ها میاد ولی بعید میدونم اون کیفیت سابق رو داشته باشن (موقعی که انحصاری برای سونی میساختن).
بازی supermassive میسازه نه quantic dream انتیل داون هم همین مسیو ساخته
دوست عزیز من بازی رو تقریبا ۶ بار تموم کردم و کاملا از دیدن گیم پلی بازی از طریق یوتیوب بیزارم
در مورد تاثیرگذلری حرف من اینه که دیالوگ ها برای کاراکتر های مختلف چند شاخه نیستند و موقعیت های تنش زای کلامی زیادی ایجاد نمی کنن در مورد حرکت شخصیت ها هم واقعا کم کاری مشخصه نمی دونم چه جوری متوجهش نشدی
حرکت شخصیت ها در موقعیت های مختلف چه در زمان آرامش و چه در زمان ترس یه شکل مشخصیه و خوب ایراد کمی هم نیست