کریستال داینامیکس: Avengers بزرگترین ساختهی ما خواهد بود
حدود ۲۵ سال است که استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) در حوزهی گیم و سرگرمیهای دیجیتال فعالیت دارد و طی یک دههی گذشته نیز ریبوت مجموعهی محبوب و قدیمی Tomb Raider را به ما عرضه کرده است. حال سرپرست این استودیو طی مصاحبهای اطلاعات جدید از وسعت آخرین اثر خود در بخش توسعه یعنی Avengers در اختیارمان قرار داده است.
عنوان The Avengers در سبک اکشن ماجرایی و به صورت تکنفره در بخش اصلی داستانی و البته همکاری چهارنفره در ماموریتهای فرعی توسط استودیوی قدیمی کریستال داینامیکس در حال توسعه میباشد. حال سرپرست این استودیو یعنی اسکات آموس (Scott Amos) طی مصاحبهای، توضیحاتی را در رابطه با وسعت کار خود و همچنین همکاری دیگر استودیوها، با طرفداران به اشتراک گذاشت.
The Avengers بزرگترین بازی است که طی چند دههی گذشته توسعه دادهایم. در حال حاضر پنج استودیو برروی این اثر کار میکنند. شعبهی ردشور کریستال داینامیکس و همچنین استودیوی جدید ما واقع در بلویو واشنگتن با نام کریستال نورث وست (Crystal Noth West). همچنین همکارانمان در استودیوی نیکسس (Nixxes) واقع در هلند که حدود ۲۰ سال هست که با یکدیگر همکاری داریم. ایداز مونتریل (Eidos Montreal) که در مجموعهی Tomb Raider همیشه همراه ما بوده و همچنین دوستانی از شعبهی ژاپن اسکوئر انیکس (Square Enix) که ما را در بخش تکنولوژی پشتیبانی میکنند.
وی افزود:
ما این پنج استودیو را دور هم جمع کردیم و گفتیم: Tomb Raider عالی بود، Rise Of Tomb Raider از قبلی هم بهتر بود، Shadow Of Tomb Raider… اما نه، ما باید عنوانی فراتر از مرزها را توسعه دهیم.
آموس در ادامه افزود که استودیو برای عملی شدن Avengers باید تغییراتی را در اساس آن ایجاد میکرد و برای اینکار نیز افراد متخصصی مانند شوون اسکایگ (Shaun Escayg) از ناتیداگ را به عنوان کارگردان بخش خلاقیت این محصول استخدام نمود. در بخش چندنفره دیو فیفیلد (Dave Fifield) که برروی نبردهای مجموعهی Call of Duty و Halo فعالیت داشته و همچنین در کنار او شاهد حضور وینس ناپولی (Vince Napoli) از عنوان God of War هستیم.
ما تمام این افراد را دست چین کردیم و کنار یکدیگر قرار دادیم تا اثری را چندین برابر بزرگتر از دیگر عناوین خود خلق کنیم.
بازی The Avengers در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۹۹ (۱۵ مه ۲۰۲۰) و برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و نینتندو سوییچ و همچنین پلتفرم رایانهی شخصی در دسترس قرار میگیرد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
یازی خوبی به نظر میرسه ولی قیافه کاراکترا اصلا خوب نیست یکم باید وزن کم کنن مخصوصا کاپیتان آمریکا
Shadow Of Tomb Raider موافقم که افتضاح بود
اره منم خوشم نیومد
من از این ور دنیا هم حدس زدم بزرگترین بازیشونه هر کی بود این حدسو میزد اخه فقط به صدا پیشه ها نگاه کنید
تروی بیکر نولان نورث لورا بیلی جف شاین و تراویس ویلینگهام
نیرو های کاربلدی استخدام کردن به این ای پی معروفشون مارول..استودیو کریستال بازی هاش عالین.…امیدوارم بزرگترین ساختشون هم که طرفدار زیاد پیدا کرده موفق باشه…منتظر عرضه بازی هستیم
من بی صبرانه منتظر نتیجه کار هستم
این جمله اش زیبا بود
ما این پنج استودیو را دور هم جمع کردیم و گفتیم: Tomb Raider عالی بود، Rise Of Tomb Raider از قبلی هم بهتر بود، Shadow Of Tomb Raider… اما نه، ما باید عنوانی فراتر از مرزها را توسعه دهیم.
همه بیاین امضا کنین اگ سایبرپانک رو زیرنویس فارسی میخواین…
http://chng.it/zX8Mgdb8
ببین اگه اضافه بشه هم باز باید ps4 پشتیبانی کنه وگرنه میشه مثل دارک سایدرز ۳ ! البته من هم عضو این کار شدم و لینک رو share کردم اما خیییییلی خوشبینانس که بخواد اضافه بشه و حتی قابل انتخاب باشه در ps4
گیم پلی و گرافیک که به نظر ردیفه داستان هم خوب به نظررمیاد مشکل منم فقط با طراحی چهره هاس البته انتظار ندارم بلک ویدو رو کپی خود اسکارلت جانسون در بیارن 🙂 اما خب واقعا به یه تغییر اساسی نیاز داره
راستش من فکر نکنم در حد سری تومب ریدر باشه.