E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا
E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا
E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا
E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا
E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا
E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا

E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت

سعید حلاجیان
۱۷:۱۶ ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا

شب گذشته رویداد E3 2019 رسما با کنفرانس شرت مایکروسافت آغاز شد. در جریان این کنفرانس شاهد معرفی و نمایش بازی‌های انحصاری استودیوهای اکس باکس و نمایش دیگر عناوین ترد پارتی نظیر Cyberpunk 2077 بوده‌ایم. اگر به هر دلیلی موفق به تماشای این کنفرانس نشده‌اید، پس بیایید با یکدیگر مروری داشته باشیم بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت در E3 2019.

تاریخ انتشار The Outer Worlds مشخص شد

کنفرانس شرکت مایکروسافت با نمایش تریلری هیجان انگیز، از بازی جدیدی استودیوی آبسیدین انترتینمنت یعنی The Outer Worlds آغاز شد. در طی این نمایش سرانجام از تاریخ انتشار این بازی تیراندازی و نقش آفرینی رونمایی شد. این بازی در تاریخ آبان ماه سال جاری (۲۵ اکتوبر ۲۰۱۹) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و همچنین کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید تریلر متشر شده را مشاهده کنید:

بازی Bleeding Edge رسما معرفی شد

سال گذشته مایکروسافت اعلام کرد که استودیوی نینجا تئوری را خریداری کرده و این استودیو از این پس به جمع استودیوهایاین شرکت خواهد پیوست. در سال جاری همان طور که انتظار می‌رفت، عوامل استودیوی نینجا تئوی از بازی جدید خود رونمایی کرده‌اند. این بازی Bleeding Edge نام داشته و می‌توان آن را مشابه سری بازی‌های Borderlands دانست. این بازی به شما اجازه می‌دهد از میان شخصیت‌های متفاوت و متعدد موجود، شخصیت مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید و در قالب تیم‌های کوچک ۴ نفره، به رقابت با تیم حریف بپردازید. این بازی تابستان امسال برای کنسول اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تاریخ انتشار بازی Minecraft Dungeons مشخص شد

مایکروسافت به طور رسمی طی کنفرانس خود در E3 2019 تایید کرد که این بازی در بهار سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. سازنده‌ی بازی، استودیوی موژانگ (Mojang) است و شرکت مایکروسافت نیز وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده دارد. Minecraft Dungeons برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تاریخ انتشار بازی Ori and the Will of the Wisps مشخص شد 

پس از نمایش تریلر هیجان‌انگیزی از عنوان Ori and the Will of the Wisps، سرانجام از تاریخ انتشار این بازی رونمایی شد. بازی Ori and the Will of the Wisps نیز در تاریخ سه‌شنبه ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ (۱۱ فوریه‌ی سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این عنوان را در قسمت پایین مشاهده نمایید:

تریلری از بازی Battletoads منتشر شد

Battletoads نام عنوانی است که ابتدا در سال ۱۹۹۱ توسط استودیوی Rare توسعه یافت. این بازی به سبک Beat ’em Up است که دیگر بعد از سال ۱۹۹۴ نسخه‌ی جدیدی از آن منتشر نشد. اما مایکروسافت در سال ۲۰۰۳ استودیوی Rare را خریداری کرده و بسیاری از هواداران قدیمی این سری امیدوار بوده‌اند تا این سری دوباره احیا شود. این اتفاقا اما کمی دیرتر از انتظار همگان رخ داد و مایکروسافت در جریان E3 2019 رسماً از نسخه‌ی جدید این سری رونمایی کرد. متاسفانه در جریان این رویداد، مایکروسافت جزئیاتی از تاریخ انتشار بازی Battletoads را ارائه نداد. در نهایت شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در قسمت پایین مشاهده کنید:

معرفی بازی Blair Witch، عنوانی جدید در سبک وحشت بقا !

هنگامی که تریلر این بازی به نمایش درآمد، بسیاری گمان کرده‌اند که مایکروسافت قصد دارد از نسخه‌ی جدید سری Alan Wake رونمایی کند زیرا فضای بازی مورد نظر بسیار به بازی‌های این سری شباهت داشت. در نهایت مشخص شد که بازی مورد نظر یک عنوان به سبک وحشت و بقا است که توسط استودیوی بلوبر (Bloober) ساخته می‌شود؛ استودیویی که سابقه‌ی ساخت عناوینی چون Layers of Fear و Observer را در کارنامه‌ی خود دارد. در تریلر منتشر شده مشاهده کردیم که در بازی  هدف، پیدا کردن شخصی در اعماق جنگل است و در این مسیر یک سگ نیز شما را همراهی خواهد کرد. متاسفانه اطلاعات دیگری در دسترس نیست ولی از آن جایی که بازی در تاریخ ۸ شهریور ماه (۳۰ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول اکس‌باکس وان منتشر می‌شود، مدت زیادی طول نمی‌کشد تا جزئیات بیشتری از آن در دسترس قرار گیرد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در قسمت پایین مشاهده کنید:

عنوان Spiritfarer بازی جدید سازندگان Sundered و Jotun خواهد بود

با وجود اینکه بازی‌های بزرگی در کنفرانس مایکروسافت نمایش داده‌ شده‌اند، عناوین مستقل اما از این قافله عقب نمانده‌اند و این شرکت تریلرهایی از بازی‌های کوچکتر نیز به نمایش گذاشته است. یکی از این عناوین، Spiritfarer نام دارد که بازی جدید استودیوی تاندر لوتوس گیمز (Thunder Lotus Games) به حساب می‌آید. این استودیو، ساخت و توسعه‌ی عناوینی همچون Sundered و Jotun را در کارنامه‌ی خود دارد. Spiritfarer را می‌توان یک بازی در سبک پلتفرمر به حساب آورد. طراحی محیط این عنوان نیز بسیار هنری و زیبا به نظر می‌رسد. در تریلر رونمایی این بازی، می‌توان المان‌هایی همچون ساختمان‌سازی را مشاهده کرد که ویژگی‌های خاصی برای بک بازی پلتفرمر به شمار می‌آیند. بازی Spiritfarer در تاریخی نامشخص برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه نیز می‌توانید تریلر رونمایی آن را در قسمت پایین مشاهده کنید:

بازی Microsoft Flight Simulator معرفی شد

اگر از طرفداران بازی‌های شبیه‌ساز پرواز باشید، قطعا با سری محبوب Flight Simulator شرکت مایکروسافت آشنایی دارید. پس از انتشار نسخه‌ی Micrsoft Flight در سال ۲۰۱۲، دیگر نسخه‌ی جدیدی از این سری عرضه نشد تا اینکه مایکروسافت در جریان E3 2019 از نسخه‌ی جدید این سری شبیه‌ساز پرواز رونمایی کرد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در قسمت پایین مشاهده کنید:

از تریلر جدید و تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 رونمایی شد

شاید هیجان انگیزترین بخش کنفرانس مایکروسافت مربوط به نمایش و رونمایی از تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 بود. پیش از آغاز رویداد E3 2019، شایعات ضد و نقیضی در رابطه با انتشار بازی Cyberpunk 2077 به گوشی می‌رسید که برخی به انتشار آن در سال ۲۰۱۹ و برخی دیگر نیز به سال ۲۰۲۰ اشاره داشتند. اما در نهایت استودیوی سی‌دی پراجکت به تمام شایعات پایان داد و رسماً از تاریخ انتشار بازی محبوب و مورد انتظار Cyberpunk 2077 رونمایی کرد. این بازی در تاریخ پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Cyberpunk 2077 در جریان کنفرانس E3 2019 را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تریلر جدید Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

اگرچه در جریان رویداد EA Play از گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی شد اما سازندگان ترجیح داده‌اند تا در کنفرانس شزکت مایکروسافت نیز به نمایش این بازی بپردازند. در این تریلر، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی به مانند سرقت یک ربات At-At و نبرد علیه نیروهای امپراطوری را شاهد هستیم؛ مواردی که بازی جدید استودیوی ریسپاون را بسیار هیجان انگیز ساخته‌اند. Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان ۹۸ (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌‌های شخصی قرار می‌گیرد. در ادامه شما را به مشاهده‌ی تریلر جدید این بازی دعوت می‌کنیم:

تریلر جدیدی از بازی Wasteland 3 منتشر شد

در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2019، استودیوی اینزایل اینترتینمت (InXile Entertainment) تریلر جدیدی از بازی Wasteland 3 منتشر کرد. Wasteland 3 در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۹ برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی Gears 5 مشخص شد + تریلر

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره در جریان کنفرانس شرکت ماکروسافت در رویداد E3 2019، تاریخ انتشار عنوان Gears 5 مشخص شد و تریلر هیجان‌انگیزی نیز از آن به نمایش درآمد. طی رویداد E3 2019 و در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت، آقای راد فرگوسن (Rod Fergusson) از استودیوی The Coalition برروی صحنه حاضر شد و از تاریخ عرضه‌ی این بازی رونمایی کرد. یکی از نکات جالب توجه در بازی Gears 5 این است که برخی از شخصیت‌های فیلم‌ Terminator در Gears 5 قابل بازی هستند. عنوان Gears 5 در روز سه‌شنبه ۱۹ شهریور سال ۱۳۹۸ شمسی (۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. دارندگان اشتراک Xbox Game Pass نیز می‌توانند ۴ روز پیش از عرضه‌ی جهانی، این عنوان را برای اولین بار تجربه کنند. تریلر جدید بازی Gears 5 را می‌توانید در قسمت پایین مشاهده کنید:

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Forza Horizon 4 معرفی شد

بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بعدی بازی Forza Horizon 4 در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت در E3 معرفی شد. این بسته‌ی الحاقی که Lego Speed Champions نام دارد، در تاریخ ۲۳ خرداد ماه (۱۳ ژوئن) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ویدئوی نمایش داده شده از این بسته‌ی الحاقی جدید، یک دنیای متفاوت و خلق شده توسط Lego را نمایش می‌دهد. در این جهان جذاب و متفاوت، شما می‌توانید با خودروهای عادی و یا با خودروهای ساخته شده توسط Lego، با دیگران به رقابت بپردازید. شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده از بسته‌ی الحاقی جدید این بازی را در قسمت پایین مشاهده کنید:

E3 2019 | بازی جدید فرام سافتور با نام Elden Ring معرفی شد

یکی دیگر از قسمت‌های هیجان انگیز و یا بهتر بگوییم نفس‌گیر کنفرانس مایکروسافت، معرفی بازی جدید استودیوی فرام سافتور بود. این بازی که با همکاری آقای جورج آر.آر. مارتین (George R.R. Martin)، نویسنده‌ی رُمان تاج و تخت، در حال توسعه است، Elden Ring نام دارد. تریلر منتشر شده از بازی به مانند دیگر آثار استودیوی فرام‌سافتور بسیار مرموز است و فضای آخر الزمانی عناوین این استودیو را به نمایش می‌گذارد. بازی Elden Ring در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در قسمت پایین مشاهده کنید:

بازی Crossfire X برای اکس‌باکس وان معرفی شد

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت، از بازی مرموز شرکت اسمایلگیت (Smilegate) تحت عنوان Crossfire X رونمایی شد. با اینکه هنوز جزئیات بیشتری از این بازی توسط استودیوی توسعه دهنده‌ی آن یعنی اسمایلگیت منتشر نشده است، ولی به نظر می‌رسد که Crossfire X عنوانی ریمستر شده یا بازسازی شده از بازی CrossFire باشد که در سال ۲۰۰۷ میلادی برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. طبق گفته‌های فیل اسپنسر، رئیس بخش اکس‌باکس شرکت مایکروسافت، بازی در ابتدا برای کنسول اکس‌باکس وان در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر بازی را در قسمت پایین مشاهده کنید:

از سری دوم کنترلر Xbox Elite Wireless رونمایی شد 

شرکت مایکروسافت در طی کنفرانس خود در رویداد E3 2019 از دومین سری کنترلر Xbox Elite Wireless رونمایی کرد و توضیحات مختصری نیز در رابطه با آن ارائه کرد. سری جدید کنترلرهای Xbox Elite Wireless دارای قابلیت‌های جدید بسیاری است. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به آنالوگ جدید و قطعات قابل‌تعویض این کنترلر اشاره کرد. باتری آن نیز بیش از ۴۰ ساعت دوام آورده که برای بسیاری از بازی‌بازان فوق‌العاده خواهد بود. همچنین قابلیت‌های شخصی سازی جدیدی نیز از طریق برنامه‌ی Xbox Accessories برروی کنسول اکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ برای این کنترلر در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید تریلر معرفی دومین سری از کنترلر‌های Xbox Elite Wireless را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تریلر جدید Dying Light 2 منتشر شد

استودیوی تک‌لند (Techland)، طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2019، تریلر جدیدی از عنوان Dying Light 2 را به نمایش گذاشت. تریلر جدید به نمایش در آمده از عنوان مورد انتظار Dying Light 2 اطلاعات چندانی را در رابطه با داستان و همچنین مکانیزم‌های بازی ارائه نمی‌دهد اما به معرفی کوتاه شخصیت اصلی این عنوان می‌پردازد. بازی Dying Light 2 بهار سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. وظیفه‌ی انتشار این عنوان بر خلاف نسخه‌ی اول، بر دوش شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) قرار دارد. در ادامه شما را به تماشای تریلر منتشر شده دعوت می‌کنیم:

زمان انتشار کنسول نسل بعدی مایکروسافت، اسکارلت، مشخص شد

بالاخره شب گذشته و در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال شاهد رونمایی از کنسول نسل بعدی این شرکت بودیم. به لطف استفاده از یک هارد SSD و یک پردازنده‌ی مرکزی خاص که با همکاری شرکت AMD طراحی و ساخته شده، کنسول اسکارلت مصمم است تا زمان بارگزاری بازی‌ها را به صورت کامل حذف و یا به حداقل برساند. کنسول اسکارلت در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی در دسترس کاربران و هواداران قرار خواهد گرفت. ما می‌توانید ویدئوی مربوط به معرفی کنسول نسل آینده‎‌ی شرکت مایکروسافت را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تریلر جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر شد

در پایان کنفرانس مایکروسافت در E3 2019، این شرکت از کنسول نسل آینده‌ی خود رونمایی و اعلام کرد که این کنسول در حال حاضر اکس باکس اسکارلت نام دارد. بر همین اساس مایکروسافت از اولین بازی انحصاری این کنسول نیز رونمایی کرد؛ بازی Halo Infinite. بازی Halo Infinite عنوان هنگام انتشار کنسول اکس باکس اسکارلت خواهد بود و در تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. احتمالا همان طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، Halo Infinite یک عنوان میان نسلی باشد و برروی کنسول‌ اکس باکس وان نیز قابل بازی خواهد بود. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Halo Infinite را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تریلر جدید Borderlands 3 منتشر شد + معرفی بسته‌ی الحاقی Borderlands 2

در طی کنفرانس E3 2019 مایکروسافت، شرکت‌های گیرباکس سافتور (Gearbox Software) و ۲K Games، توسعه دهنده و ناشر Borderlands 3، تریلر جدیدی را از این عنوان مورد انتظار منتشر کردند. به علاوه سازندگان از انتشار یک بسته‌ی الحاقی برای Borderlands 2 خبر داده‌اند که به صورت رایگان در دسترس دارندگان Borderlands 2 و The Handsome Collection قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی  Borderlands 3 را در قسمت پایین مشاهده کنید:

 بازی Tales of Arise معرفی شد 

شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس خود، با انتشار تریلری از جدیدترین بازی از سری Tales با نام Tales of Arise رونمایی کرد. بازی Tales of Arise همچون عناوین پیشین سری، در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی یا همان JRPG است و به آن‌ها شباهت بسیاری دارد که البته به هیچ عنوان جنبه‌ی منفی ندارد. چراکه سری Tales بسیار پرطرفدار بوده و کاربران زیادی خواهان تجربه‌ی نسخه‌ی جدید آن بوده‌اند. از لحاظ گیم‌پلی و گرافیک فنی نیز این بازی بسیار دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد. این بازی در سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه نیز می‌توانید تریلر معرفی این عنوان را مشاهده کنید:

شما کاربران گرامی گیمفا می‌توانید نظرات خود در رابطه با کنفرانس شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2019 را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا
E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا
E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا
E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا
E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • John Rick گفت:

    فقط Xbox جدید لعنتی ۸k پخش میکنه ۴ برابر Xbox scorpion قدرت داره

    دقت کردین مایکروسافت اسم پروژهاش و از اسم شخصیت های mortal kombat گرفته
    این از Scarlett
    قبلیشم scorpion

    • Nemo گفت:

      لابد دریکم از مورتال کمبات اسکی رفته

      • Hala madrid گفت:

        ببخشید بابت ریپلی:heart:
        اسپم:دیروز آهنگساز the last of us part 2 یه قطعه ۵۸ثانیه ای از یکی از ساندترک های بازی منتشر کرد که خیلی قشنگ بود :music: :doh: :inlove: ای کاش پوشش میدادین این خبر رو.حدس میزنم بخشی از ساندترک تیتراژ پایانی بازی باشه :drool:

    • bushwhack گفت:

      سخت افزارای افسانه ای و فوق العاده قدرتمند پوشش نرم افزاری فوق العاده هم میخواد…
      وقتی من اکس باکس رو مسخره میکنم به این دلیل نیست که اکس باکس بده یا به درد نمیخوره خیلی هم خوبه… ولی این طور نمایشی برای یه کمپانی مثه مایکرو که ارزشش سر به تریلیون دلار میزنه واقعا خیلی کوچیکه…هر کسی رو به اندازه قدرت و ثروتش میسنجن و یه نکته خیلی جالب‌تر اینه که شرکتی مثه سونی که سالیان ساله سخت افزارهای فوق العاده بیرون میده و اصلا به عنوان یه شرکت سخت افزاری میشناسنش داره مایکرویی رو به چالش میکشه که چند دهه اس پادشاه نرم افزار جهانه یعنی این فقط یه پیام رو میرسونه و اون مدیریت ضعیفه بخش اکس باکسه…
      اگه مایکرو در حد واندازه های خودش مثه سونی عمل کنه حداقل حداقل باید شاهد ۱۰۰ تا انحصاری در حد هورایزون و دیزگان تو یه نسل باشیم!!!

    • داداش ایکسباکس qeiton رو یادت رفت….. قیتوننه جلوی پلی استیشن و pc

    • A.M.K گفت:

      چرا اینهمه دیسکلایک!؟!؟بابا خوب داره قدرت دستگاه رو میگه مگه فن بازی دراورده؟!!!!

  • این پست مجدد قرار گرفت چون اولش بعضی تریلر ها رو نذاشته بودن.
    و اما تحلیل من همراه با وقایع گذشته.

    https://gamefa.com/560349/xbox-teases-something-new-for-e3/
    قبل E3
    مایکروسافت چیز جدیدی را به مراسم می اورد: فک کنم ماشین لگویی بود!
    کامنتای فن ها:
    بروس استرلی-بلزینسکی-امی هنینگ-گروه موسیقی-بلوپوینت گیمز-Io Interactive
    بحث فنای سونی و مایکرو دیدنیه تو این پست.برید نگاه کنید.

    ۱۴ بازی فرست پارتی در مراسم مایکرو:
    https://gamefa.com/558887/xboxs-phil-spencer-says-14-first-party-games-will-appear-at-microsofts-e3-2019-briefing/#comment-1437035

    https://gamefa.com/558887/xboxs-phil-spencer-says-14-first-party-games-will-appear-at-microsofts-e3-2019-briefing/#comment-1437059

    https://gamefa.com/547237/xbox-exec-talks-about-this-years-e3-without-sony/#comment-1418227

    وقتی یه عده میگن کنفرانس مایکرو شکست خورده یعنی نتونسته به پیش بینی فن هاش نزدیک بشه و یه چیز پرت و ضعیف در مقایسه با انتظارات تحویل داده.
    فقط عاشق پیش بینی هاتون هستم
    قصدم هم این نیست بگم که چیزی سرتون نمیشه یا پیش بینی بلد نیستید
    میخوام بگم سطح توقعتون وحشتناک بالا بود.وحشتناک!

    • joel گفت:

      یادی کنیم از جمله تاریخی اسپنسر( فیل اسپنسر: مایکروسافت نماینده صنعت گیمینگ در E3 2019 خواهد بود) :rotfl: بس دیگه بیشتر نخندین :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • G0ldberg68 گفت:

      مایکرو این همه استادیو خرید که ما انتظارشو نداشتیم
      The Initiative
      Undead Labs
      Playground Games
      Ninja Theory
      Compulsion Games
      inXile Entertainment
      Obsidian Entertainment
      Double Fine
      و از همه بیشتر سونی فنا همه از دم انتظاز یک نمایشی از کمپانیشون داشتند
      دو تا بازی انحصاری جدید معرفی کرد و crossfire x هم شاید باشه چیزی نگفتند
      سونی از پارسال تا الان یک بازی نیوح ۲ کلا جدید معرفی کرد دیگه چی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • mahdi.r گفت:

      دمت گرم داداش همه حرفایی که میخواستم بزنم رو زدی
      من فکر میکردم بعد e3 2018 مایکرو تغییر رویه داده ولی دوباره ثابت کرد همونی هست که بود
      واقعا جای تاسف داره مایکرو که نسل قبل رقابتش با سونی جذاب بود و نزدیک تین نسل از اول تا آخرش فقط داشت به خودش گند میزد
      بعضیا میان میگن مایکرو تو بخش انحصاری ضعیف بود چون استودیو نداشت باید بهشون بگم مایچرو نسل ۷ هم استودیو نداشت ولی تعداد انحصاری هاش واقعا اندازه سونی بود سونی هم با اینکه تین همه استودیو داشت فقط رو اونا حساب نکرد و دیدیم که spider man و detroit و bloodborne رو دادن استویو های second party بسازن

  • Weedgamer گفت:

    خیلی قوی عمل نکرد باید انحصارریه بیشتری معرفی میکرد سونی تو e3بعدی میکشه مایکروسافتو

    • UNCHARTEDIV گفت:

      چرا E3 بعدی، تو مراسم خودش psx 2019 که چند ماه دیگه قرار برگزار بشه شاهد مراسم باشکوه هستیم

    • mahdi.gamer77 گفت:

      ببخشید روی شما ریپلای میکنم دوست عزیز
      منظورم شما نیستی
      اینو توی یک پست دیگم گذاشتم میخوام همه ببینن و بهش فکر کنن
      ……………………………………
      دوستان نگا کنین من پی سی گیمرم ینی نمیتونم تعصبی اصلا داشته باشم
      تو رو خدا گیم ارزش جنگ و دعوا نداره اخرش این رفاقته که میمونه…اینقدر تو سر هر پست تو سر هم کوبیدن به والله که نه سودی به شما میرسونه نه به مایکرو یا سونی….نه پوبی از جیب اونا میره نه از قدرتشون کم میشه فقط باعث آزار و اذیت هم میشین…فقط هم این دو تا نه…هر شرکت دیگه ای…این بازیارو برا این نمیسازن که بکوبینشون…که بالا یکی از کاربرا بگه gears فقط اسمش مونده..اونور نمرات دیز گان بیاد یه عده کیف کنن از شکست بازی…بعضی وقتا ما ادما اصلا قضیه رو یادمون میره…این بازیا رو برای چی میسازن؟ برای سرگرمی عزیزان من
      برای لذت بردن….اونا که نمیخوان ما و شمارو به جون هم بندازن همه دارن تلاش خودشون رو میکنن ما گیمرا لذت ببریم پس تو رو خدا اینقدر از اصل قضیه که گیمینگه منحرف نشید…
      ضمنا یه نکته هم بگم…E3 امسال هر جور حساب کنی بسیار کم فروغ تر از گذشته بود اینکه حالا بیای بگی سونی چرا اصلا نیست چون چیزی نداره…بیای بگی مایکرو کنفرانسش جز هیلو و گیرز و یه سری بازی ساده چیزی نداشت…اینکه امشب باز یوبیسافت فقط یه واچ داگزی نشون بده و مثل سالهای گذشته پر بار نباشه..اینکه بگیم EA جز استاروارز هیچی نداشت…اینکه چیزی نیست شما بخاطرش اینقدر جنگ و جدل میکنین عزیزان من….همه ی این شرکت ها دارن برای نسل بعد اماده میشن و مشخصه ای کنفرانس ها از اینکه اونقدرر پر بار نیستن…مایکروسافت یه نسل متوسط نسبت به خودش و یه نسل ضعیف نسبت به سونیو پشت سر گذاشت و حالا میخواد (امیدوارم که بخواد) نسل بعد جبران کنه…سونی نبود چون با د لست و DS میخواد پرونده ی این نسلو ببنده و امده شه تا نسل بعد هم با بازیای درجه یک فراوان بترکونه….یوبی و EA هم سراغ ای پی های بزرگ نرفتن چون به احتمال قوی میخوان برای نسل بعد منتشر کنن و خلاصه همه دارن برای میشه گفت بزرگ ترین لانچ تاریخ گیم اماده بشن….
      پس امسال رو سخت نگیرین….
      و عاقا بازم میگم
      ارزش نداره بخدا
      دوستیو بهم نزنین…و از گیم ها لذت ببرین…لذت!

      • Hala madrid گفت:

        احسنت بر شما مهدی جان:yes: :inlove: :rose: :heart:
        بهترین کامنت چندسال اخیر گیمفا بود :yes: :rose: :heart:
        ولی کیه که گوش بده :-(( مدام‌ تیکه بارون میکنن همو :-/ 😕 🙁 والله بالله مشکل ما اصلا اینا نیست.مثلا اینکه ps4 بهتره یا xbox1 چه فرقی داره واستون آخه؟بشینین بازی کنین لذت ببرین دیگه.بخدا تا دوسال دیگه گیم هم لاکچری میشه هممون باید حسرت بخوریم 😥 این کارای بیهوده چه دردی ازتون دوا میکنه آخه؟تهش چی؟دلار پایین میاد؟دنیا پر از صلح و دوستی میشه؟
        یکی از کنفرانس مایکروسافت لذت برد،به کسی چه ربطی داره؟سونی تو E3 نبود،به کسی چه ربطی؟
        این مسخره بازیا رو کی میخواین تموم کنین؟ :no: بچه این مگه؟هی میپرین به جون هم
        یکی میگه سایبرپانک گوتی ۲۰۲۰ میشه،خب نمیتونه نظرشم بگه؟!!میپرین به جونش؟من خودم بهترین بازی عمرم تلو هست از عکس پروفایلم هم معلومه و از نظر من هم سایبرپانک بخاطر نوآورانه بودن دنیاش و خودبازی،گوتی رو میگیره.الان سایبرپانک گوتی شه و تلو ۲ بیگ وینر یا برعکس چه فرقی میکنه؟از شاهکار بودنشون کم میشه؟از شاهکار بودن رد دد کم شد؟آنچارتد چی؟گوتی نشد و جاودانه شد.تلو چی گوتی شد؟نه،دلیل بر بد بودنشه؟
        بس کنین توروخدا بس کنین

    • Nemo گفت:

      انحصاری خوب پفک نمکی نیست که سریع بیان معرفی کنن تازه استدیو خریده چند سالی طول میکشه تا انحصاری جدید معرفی کنه توقع رفقا بالاس
      این کنفرانسم روهم رفته خوب بود نمیشه ازش ایرادی گرفت

    • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

      متاسفانه عمو فیل همیشه کارش همینه کلی هایپ می ده تهش بازی مولتی پلتفرم معرفی می کنه ! به خدا pc برای ماکرو سافت نیست دلیل نمیشه انحصاری باشن وقتی رو کامپیوترم میان. 😐

  • joel گفت:

    اگه از عناوین مولتی پلتفرم مثل سایبر پانک فاکتور بگیری فقط ori احتمالا بهترین بازی مایکروسافت خواهد بود ?:-) و همچنین اگه هیلو و فورتزا رو بزاریم کنار نمایش گیرز ۵ به شدت منسوخ شده بود واقعا با دیدن نمایش گیرز با خودم گفتم که تو سر راد فرگوسن اصلا مغز هم هست :reallyangry: چی بود بابا این داره به ابروی ایپی گند میزنه. لپ کلام اینکه نمایش گیرز یک قدم رو به عقب بود.
    ماینکرفت اکشن ?:-)
    فورزا لگو ?:-)
    اسپنسر حتی سعی هم نمیکنه که خوب شه :no:

  • اون چیزی که فکر میکردم نبود مثلا ۱۴ بازیه جدیدش من یکی میگفتم عناوین با کیفیت انحصاری هستن ولی نه اما باز خیلی کنفرانس خوب و هیجان انگیزی بود بیشتر از همه با cyberpunk حال کردم.
    از میان ۲۱ نمایشش همگی خوب بودن و میشه گفت بدون در نظر گرفتن نمایش ایکس باکس و دسته جدید ۱۴ ۱۵ بازیه معرفی شده اش رفته تو لیستم یه بعضی ها که قبلا بودن مثل cyber . dying light .halo . gears . star wars و… و یه بعضی ها هم تازه مثل blair witch و ELDEN RING و…
    بی صبرانه منتظر نمایش جدید DYING LIGHT 2 تو کنفرانس square enix هستم همچنین تریلر جدید cyber که پشت درهای بسته به نمایش در میاد ولی چند روز دیگ مطمعنا عمومی منتشر میشه و تریلر جدید cod mw و بازی های یوبی کلا همشون :-))

  • Sina5124 گفت:

    E3 را شب امتحان باید دید. #گیمر :laugh: :rotfl:

    Cyberpunk 2077 رو میتونید پیش خرید کنید (PC چک کردم، کنسول رو نمیدونم)، رو استیم رفته تو Top selling و Global top sellers 😯 😯 :heh:

  • Mohammadreza7 گفت:

    کنفرانس بدی نبود ولی اون چیزی که انتظار داشتم هم نبود
    به هر حال خوشحالم که آخرین E3 این نسل بد واسه مایکی هم گذشت و تموم شد:yes:
    ببینیم واسه لانچ اسکارلت چیکار میکنه
    دیگه E3 سال آینده جای هیچ بهونه ای نداره!

  • navid313714 گفت:

    یعنی تریلر سونی از Death stranding به کل این کنفرانس سنگینی میکرد 😐

  • Hala madrid گفت:

    دیشب حوالی ساعت ۱ صبح بود که تریلر سایبرپانک رو نشون دادن :inlove: وقتی کیانو ریوز رو دیدم پریدم رو مبل فنر زیرش در رفت مبل کج شده بود 😐 :rotfl: یکی از نشیمنگاه هاش فرو رفت.بردیم نمایندگی تعمیر کنن :rotfl: :laugh:

  • دوستان اگه یادتون باشه تو the witcher 3 وقتی برا اولین بار سیری رو پیدا میکنی و بعدش با گرالت به تعریف میشینه در مورد دنیاهایی که بهشون سفر کرده بود به گرالت توضیح میداد یکی یه ایستراگ بود مربوط به cyberpunk 2077 میگفت من به دنیایی رفتم که ادماشون اهن تو سرشون بود . کشتی پرنده (اشاره به ماشین پرنده) داشتن.اسب نبود و هر کدوم وسیله نقلیه خودشو داشت اون ها یه چیز هایی مثل مگااسکوپ (همون دستگاه های ارتباطی که نمونشو ینفر داشت)داشتن که باهاش با یکدیگر ارتباط برقرار میکردن بعد که تموم میکنه گرالت میگه سیری مسخره بازی درنیار و سری میگی بهت گفتم که باور نمیکنی . اینو تو یه تریلر خود cdpr هم منتشر کرد.
    حالا نکته جالب اینه اگه با سیری تو cyberpunk 2077 ملاقات کنیم چی اگه تعدادی از مراحلو باهاش بودیم چی؟
    هایپ دونم پکید.

  • ظاهراً فناش خیلی راضی نیستن 🙁 .. من منتظر عصر فرمانروایان ۴ بودم :-/ 😕
    هی از دست تو مایکرو

  • Farshad.redmondy گفت:

    خیلی از بلارید وینتچ و کراس فایر ایکس هیجان زده ام دوتا انحصاری جدید به علاوه گرز هیلو ٱری بازی شبیه ساز هواپیمایی کلا جمع بندی کنفرانس عالی بود و مخصوصا بازی های گیم پس که مترو اکسدوس امشب میگیرمش…عالی بود بازم کنفرانس دوتا بازی جدید برا ایکس باکس فوقالعاده بود بنظرم مبارک ماکرو ها حالشو ببرید

  • Farshad.redmondy گفت:

    تایید شد که بخش داستانی بازی کراس فایر ایکس که سال بعد میاد رمدی میسازه
    خیلی تریلرش جذاب اصلی بود.خیلی منتطزرشم انحصاری جذابی بود البته اول برا ایکس باکس میاد چند مدت بعد برای پی سی
    عالی بود رمدی هم میترکونه

  • بی جهت نیست سایت معروف شده به سونیفا یا نوبفا احمقا

  • گیمفای عزیز باید لینک دانلود این ویدیو ۷ دقیقه ای از cyber رو میزاشتی چون این قسمت از تریلر کیانو هم هست.
    من که نرسیدم زنده ببینمش ولی کل کنفراسو دانلود کردم حالا دارمش و میخواستم جدا هم داشته باشمش ولی بازم میتونم از روی اول ویدیو اصلی کنفرانس ضبطش کنم یا جداش کنم ولی خواستم از اینجا دانلودش کنم.
    حیف ما کجا اونا کجا اونطرف از حضور کیانو رو صحنه رفتن بهشت و اومدن ما هم اونور دنیاشون تو یه ویدیو دیدیمش و تا پشت درهای بهشت رفیتم.

E3 2019 | مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده از کنفرانس مایکروسافت - گیمفا