کوجیما: Death Stranding یک سبک جدید ابداع کرده است
سرانجام پس ازمدتها انتظار، از گیمپلی و تاریخ انتشار بازی محبوب و مورد انتظار Death Stranding رونمایی شد. Death Stranding به مانند تمام بازیهای ساخته شده توسط کوجیما دارای ابهامات بسیاری است و هنگامی که گیمپلی این بازی را مشاهده کنیم، خیلی سخت بتوانیم آن را در سبک یا ژانر خاصی قرار دهیم. جالب است بدانید شخص کوجیما نیز چنین عقیدهای داشته و بر این موضوع تاکید دارد که با Death Stranding یک بازی کاملا جدید خلق کرده است.
در نگاه اول وقتی گیمپلی بازی Death Stranding را مشاهده کنید، قطعا به این نتیجه خواهید رسید که این عنوان یک بازی به سبک مخفی کاری است اما هیدئو کوجیما، خالق و کارگردان بازی، چنین عقیدهای نداشته و بر این موضوع تاکید دارد که Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست. وی به تازگی پستی در توییتر منتشر کرده و این موضوع را روشنتر ساخته است:
از آنجایی که سوالات مشابهی را دریافت میکنم بنابراین باید دوباره این پست را منتشر کنم. Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست. با وجود اینکه به نظر میرسد این یک بازی تیراندازی اول شخص باشد، باز هم این گونه نیست. با ترکیب ایدهی ارتباط (اتصال)، Death Stranding یک سبک کاملا جدید است. شاید بهتر باشد آن را یکی بازی اکشن یا یک بازی ارتباط (Strand) بنامیم.
همان طور که آقای کوجیما اشاره کرد، المانهایی از هر دو سبک مخفی کاری و تیراندازی در بازی Death Stranding وجود دارد. زیرا به وضوح مشاهده میکنیم که Sam، شخصیت اصلی بازی، با مخفی کاری و یا تیراندازی به دشمنان به مسیر خود ادامه میدهد. اما تفاوت بازی Death Stranding با سایر بازیها این است که به گفتهی کوجیما برروی ارتباط (Strand) تمرکز دارد و همین موضوع Death Stranding را متمایز کرده است.
بازی Death Stranding در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹) به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر میشود. البته شایعات از این موضوع خبر میدهند که این بازیانحصاری زمانی خواهد بود و در آینده برای پلتفرم رایانههای شخصی نیز عرضه میشود.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
کوجیما هم آدم عجیبیه ها نه به این که چند وقت بجز دو تا تریلر هیچی نداد نه به الان که داره هر روز یه خبر میده
پنج ماه تا عرضه مونده
عجیب نیست که داره بازاریابی و تبلیغ میکنه
هر سازنده ای اینکارو میکنه
اسپم :
دوستان یه سوال
چطوری میشه کاری کرد که با کلیک کردن روی اسم کاربریمون ، یه عکس یا فیلم یا یه لینک یا هرچیز دیگه ای به نمایش در بیاد ؟
رفع اسپم :
استاد سبک اکشن_رشته ای رو به بازی های رایانه ای اضافه کردن
امیدوارم موفق بشه این بازی تا یه سبک جدید و خفن به بازی ها اضافه شده باشه
این قابلیت قبلاً وجود داشت ولی الان بیشتر از دوساله نمیشه رو آواتار چیزی لینک کرد.دلیلش هم دوستان قدیمی سایت میدونن.
همین الانم میشه
فقط نمی دونم چطوری ؟؟
خواهشا هر کدوم از دوستان که میدونه یا همینجا بگه یا بفرسته تو صندوق دریافتم
ممنون
برو تو شناسنامه بخش website
تمام.
ولی رو نظرهای قدیمی که گذاشتی اثری نداره.
ممنون
ایده جاه طلبانه ای داره کوجیما و سعی داره سبک متفاوتی رو ارائه بده
قبل از کف و خون قاطی کردن دوستان این توضیح رو بدم که اول صبر کنید بازی منتشر بشه ببینیم ریسک بزرگ کوجیما روی گیمپلی بازی چه نتیجه ای رو در بر داره، وگرنه هیچکس بدش نمیاد اولین بازی مستقل کوجیما تو استودیوی خودش عنوان موفقی بشه !
به امید موفقیتش :yes:
هایپ ملت رو با همچین کامنتایی پایین نیارید
کارگردان بازی کسیه که ۴۰ سال متال گیر ساخته
تضمین شده است کارش
قطعا بازی جدید کوجیما باب میل طرفدارای متال گیر میشه و من به شدت با تریلر جدید براش خیلی بیشتر از قبل هایپ شدم احتمال اینکه گیم پلی اصلی هم هنوز رو نشده باشه هنوز هست (شاید المان های زیادی معرفی نشده باشن) ولی خب احتمال اینکه گیم پلی همین میزان هم باشه هست.
اگه بخوام کلی بگم منظورم اینه که بازی حتما برای طرفداران متال گیر به علت داستان غنی ماندگار میشه. اما برای بازیکنای جدید و منتقدای غیر قابل پیش بینی الان احتمال نمره کم تر از ۹۰ هست ولی کمتر از ۵۰ در صد.
ولی قطعا آرزو میکنم نمرش بالای ۹۵ حتی بشه 😀 چون بالاخره واس من فعلا هیچی بهتر از متال گیر نبوده و امیدوارم دث استرندینگ بتونه جای متال گیرو برای من بگیره و از اون بهتر عمل کنه
یه سبک جدید
این بازی ها یا یه افتضاح بزرگ بوجود میارن
یا تبدیل به یه شاهکار تاریخی میشن
با این حرفت موافقم ولی با کارنامه و سابقه عالیش احتمال شکست این بازی کمتر از یک هزارم درصده (۰٫۰۰۱%) حتما موفق میشه
سبک پیاده روی
سوم شخص – بارکشی/قدم زدن
الکترو هاوس بیا تل
ahmad77abedi
دادا صندوق خصوصیتو چک کن آیدی تلمو واست فرستادم. :yes:
والا منم بعد دیدن گیمپلی یه ذره نا امید شدم از بازی ولی این سبک بازی ها) اگه اونطور که فک میکنم باشه) همه بد نیستن مثلا everybody’s gone to the rapture داستان خوبی داشت در صورتی که افتضاح ترین گیمپلی ممکن رو داشت.
نه ژانر جدیدی نداره. احتمالاً ژانرش شوتر سوم شخص – اکشن ماجراجوئی. (البته شاید)
کسی از شما نپرسید ژانرش چیه 😐
بازی هم المان های مخفی کاری داره و هم اکشن ولی اگر بخوایم از نظر گیم پلی بگیم که سبک جدیدی نیست
سازنده بازی میگه یه سبک جدیده
و تو میگی نیست
یک لحظه با مغزت فکر کن
حرف کدوم رو باید قبول کرد
شما یک لحظه فکر کنی و تعصب رو بذاری کنار میفهمی کدوم درسته
اقا چرا راه دور میرید؟یکی از بازیسازای عزیز داخلی مون هم یک با یک بازی فراشاهکار!
یک سبک جدید اختراع کرده به اسم:پیاده روی در خواب،خواب بازی،پیاده روی در فضای سورئال
سبکش بزن درو نیست ؟؟؟؟ ?:-) 😛
زمان بزن در رو گذشته موشک جواب موشک !
):
با وجود اینکه به نظر میرسد بازی شوتر اول شخص باشد؟ کجای بازی اول شخص بود
مگه یه جا توضیح نداد که منظورش اینه که بازیکن ها روی دنیای همدیگه تاثیر میذارن و بدون اینکه تو بازی ملاقات کنن باید به همدیگه کمک کنن؟! (شاید بشه از همدیگه سواستفاده هم کرد) چرا باز میپیچونه؟
هر چی از کوجیما برسد نکوست
بعد از مدت ها سلام به دوستداران گیمفا…
جمله تکراری هست ولی گفتنش خارج از لطف نیست…
{باید خدا رو روزی صد مرتبه شکر کنیم.. که در دورانی زندکی میکنیم… که شخصی مثل کوجیما در حال نفس کشیدنه}
درود
درود Mikasa عزیز…
به نظرم فایت کلاب جعل شده چون معمولا این جوری کامنت نمیزاره ?:-)
جناب حلاجیان عزیز لطفا یه نگاه بندازین اگه جعل شدن بن کنید
چجوری کامنت کذاشتم عزیز؟؟؟
لذتی از این بالاتر داریم که بدونیم استاد داره دوباره بازی میسازه..
عزیز،خوب اومدی :yes:
ولی هنوز واست زود :rotfl:
ولی وژدانن کار اخلاقی نیست نکن
سلام علیکم.
سلام و عرض احترام خدمت شما فرزین عزیز.کاملا با شما موافقم.
مرسی عزیز دل..
فرزام هستم 😀
تا نیاد کسی زیاد به این حرفا اهمیت نمیده
من که فقط منتظر متاش هستم
به نظر که گیمپلی بازی بیشتر شبیه مسخره بازی:دی نردبون میزاری نمیدونم مثل اوسکلااینور اونور میری .
یه سبک جدید مارو که گیج کرد هیچ خودشم گیج شد اتصال اینا منظورت چیه.
یعنی خود کوجیما هم نفهمیده چی ساخته ما هم نمیفهمیم چی ساخته حالا همین که نمیفهمیم چی ساخته باعث جذابیت بازی شده یعنی چی خب!!!
کوجیما متاش بالای ۸۰ میشه تضمین شدست 😉