جزئیات جدید گیم‌پلی Death Stranding منتشر شد | گیمفا
جزئیات جدید گیم‌پلی Death Stranding منتشر شد | گیمفا
جزئیات جدید گیم‌پلی Death Stranding منتشر شد | گیمفا
جزئیات جدید گیم‌پلی Death Stranding منتشر شد | گیمفا

جزئیات جدیدی از گیم‌پلی Death Stranding منتشر شد

حسین چوبین
۱۳:۱۵ ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
جزئیات جدید گیم‌پلی Death Stranding منتشر شد | گیمفا

به طور رسمی عنوان Death Stranding برای پلی‌استیشن ۴ در روز جمعه ۱۷ آبان ( ۸ نوامبر) منتشر می‌گردد. سونی هم درپی انتشار این خبر و تریلر مربوط به آن برخی از جزئیات این عنوان را تایید نمود.

هیدئو کوجیما اخیرا در پیامی توضیحاتی در رابطه با این بازی ارائه داد. این درحالی است که نسخه‌ی ویژه‌‌ی این عنوان جزئیاتی را همراه خود داشت. در حال حاضر اطلاعات به‌روز شده‌ی مربوط به Death Stranding در وب سایت رسمی پلی‌استیشن قرار گرفته‌اند. اطلاعات جدید درمورد جنبه‌های مختلف این بازی شامل بخشی از گیم‌پلی، المان‌های بخش چند نفره و غیره می‌شوند.

شاید یکی از جالب‌ترین جزئیات منتشر شده از این بازی مربوط به داستان آن باشد. همانطور که در تریلر Death Stranding مشاهده کردید داستان بازی ارتباطی با ایالات متحده دارد در حالی که هیچگونه تجارتی با ایالات متحده صورت نگرفته است. این بازی ادعا می‌کند مرگ پایان نیست. در عنوان مذکور اگر شما در نبردی کشته شوید به جای دیدن بخش‌های مربوط به Game Over وارد قلمروی وارونه می‌شوید که در آن شما وظیفه‌ی پیدا کردن راه بازگشت به قلمرو زندگی را دارید. همچنین باید بگوییم در بازی مذکور مرگ نتایجی را با خودش دارد. بنابراین باید شیوه‌ی مبارزاتی خود را با دقت انتخاب کنید. در این بازی کشتن دشمنان هیچوقت راه حل نیست.

بخش جذاب‌تر دیگر مربوط به بخش چند نفره‌ی Death Stranding است. بازی یاد شده بخش آنلاین ناهمگام دارد. هیچ یک از بازیکنان با یکدیگر از یک مسیر عبور نخواهند کرد اما به یکدیگر کمک می‌کنند با روش‌هایی همانند ارسال تدارکات، اشتراک گذاری خانه‌های امن و تعقیب ردپا برای پیوستن به تمدن با یکدیگر همکاری می‌کنند.

حمل کردن بار بخش بسیار مهمی از بازی است، هرچند که دقیقا چه اهمیتی دارد هنوز برای ما مشخص نشده است. ما فعلا فقط می‌دانیم باید بسته‌ها را حمل کنیم در حالی‌که ماموریت داریم تا یک ملت از هم پاشیده  را با یکدیگر متحد کنیم. بازی‌باز باید به هر طریقی از کالاهای خود در مقابل جانوران فراطبیعی با نام Beached Things و راهزنان محافظت کند.

در پایان هم اینگونه عنوان شد که به لطف موتور دسیما Death Stranding دارای محیطی فوق واقعی است. در این عنوان بازی‌بازان باید از موانع مختلف عبور کنند و گاهی مسیرهای جایگزین را بیابند در حالی که مدام در مبارزه با عناصر و موجودات فراطبیعی هستند.

در نهایت باید بگوییم یکی دیگر از بازی‌های موردانتظار در روز جمعه ۱۷ آبان برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود. جهت مطالعه‌ی سایر اخبار مربوط به این بازی اینجا را کلیک کنید.

نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با گیم‌پلی این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات جدید گیم‌پلی Death Stranding منتشر شد | گیمفا
جزئیات جدید گیم‌پلی Death Stranding منتشر شد | گیمفا
جزئیات جدید گیم‌پلی Death Stranding منتشر شد | گیمفا
جزئیات جدید گیم‌پلی Death Stranding منتشر شد | گیمفا
جزئیات جدید گیم‌پلی Death Stranding منتشر شد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PERSIAN NAZI گفت:

    اگه کسی تو همدانه میتونه بره از سر پل یخچال بازیها رو کرایه کنه و اگه میخواد بازی بخره بره به سراغ محمد رایان که هم مسترکارت داره و هم میتونه پول دیجیتالی ارزانتر از سایتها رو تهیه کنه و هم میتونه تو گیم وو بازی دیجیتالی با تخفیف ۵ الی ۲۰ دلاری بخره

  • به نظر من بازی فقط هایپ الکی هست…از گیم پلی بازی که هیچ چیز معلوم نشد جز اینکه یه نرده بوم درست کرد رفت بالا یه طناب درست کرد رفت پایین…چارتا تیر هم یه چند جا شلیک شد…داستان هم که هر چی تخیلی تر و مرموز تر برای ملت جالب تره…گرافیک هم در حد بقیه بازی ها…حتی به نظرم the order پنج شش سال پیش بهتر بود

  • Be taraf گفت:

    فقط با بازی کردن میشه نظر آخر رو راجبه این بازی داد نمیشه گفت عابیه :yes: بلآخره هرکس از تریلر ها یک جور برداشت کرده یکی خوب یکی نیمه خبود یکی بد
    من که امیدوام همه خوششون بیاد :yes:

  • تریلر جدید بازی تودهنی محکمی در دهان ابلهان بود

  • Hala madrid گفت:

    الان متوجه نشدم تمام آنلاینه؟یا میشه آفلاین هم زد؟اگر تمام آنلاین باشه خیلی ضدحاله :-((

  • R6.Forever گفت:

    خب حالا چی میگین؟؟ بازم ایراد میگیرین؟؟ به احتمال زیاد اگر امسال بازی آنچنان قوی نیاد ، GOTY مال خودشه :inlove: :inlove:

  • گیم پلی جذاب و گیرایی داره دیشب هم که موقع دیدن تریلر بازیش به وضوح نشون داد با یک شاهکار به تمام عیار روبرو هستیم واقعاً ناز شصتت کوجیما گل کاشتی با اینکه ناراحتم که بازی مورد علاقه ام که چند ساله بی صبرانه منتظرشم عرضه بشه تا تجربش کنم و ازش لذت ببرم ( Last 2 ) اما از یک طرفم خوشحالم که بازی فوق العاده زیبای death stranding را قراره تجربه کنم هرچی از سونی به ما رسد نکوست :heart:

  • Y PS گفت:

    “در عنوان مذکور اگر شما در نبردی کشته شوید به جای دیدن بخش‌های مربوط به Game Over وارد قلمروی وارونه می‌شوید که در آن شما وظیفه‌ی پیدا کردن راه بازگشت به قلمرو زندگی را دارید.”
    ما هیچ ما نگاه!

  • من هنوز متوجه نشدم که بازی AAA هست یا Survival?
    ولی شخصا عاشق بازیهای مرموز و پر از محیطهای واسه اکتشاف هستم که این بازی ظاهرا خوراک خودمه.

  • این بازی کلا با هر چیزی که تا الان دیدیم فرق داره

  • عجب چیزیه گیم پلیش . وقتی میمیره. داستانش گرافیکش . موسیقیش (قسمتی که تو گیم پلی با اون اهنگ فوق العاده اش به مبارزه با ادما میپرداخت) بخش انلاینش.
    از بازی هایی هست که باید چندین بار بازیش کنی تا داستانو بفهمی چون به نظر که نه معلومه داستانش بسیار غنی و پیچیدست باید بیش از یبار بازیش کنی البته فقط برا داستانش برا دیگر چیز هاش قشنگ معلومه ارزشش خیلی بالاس برای بازی کردن دوباره اش.

  • گرافیک هنری ، طراحی محیط و شخصیت پردازی این بازی در سطح بالایی قرار داره ..
    البته شخصاً از گیم پلی بازی راضی نیستم و داستانش هم برام جذاب نیست ولی این به خاطر این نیست که بازی مشکل داره ، من خودم علاقه ای به این سبک از بازی ندارم و این سلیقه منه که این ژانر رو نمی پسنده و گرنه قطعاً برای طرفداران این سبک و البته کوجیما هیجان انگیز خواهد بود ( به نظر نمیاد بازی همه پسندی باشه ) و امیدوارم هواداراش با بازیش کیف کنن و بعد یه تنفس و بعد لست ۲ 😎 .. فقط امیدوارم کسی نباشه که بخوادش و نتونه تجربش کنه
    … راستی نمره بازی هم به نظرم ۸۹ یا ۹۰ بشه هرچند خیلی مهم نیست ولی خب پیش بینی همیشه بوده :yes:

    • Farshad.redmondy گفت:

      اره منم دقیقا همینو گفتم بازی همه پسند نیس طرفدارای خاص خودشو داره با گیم پلیش انگار خشکه ولی بازی عالی هستش و موفق میشه مبارک طرفداراش و منتطزر نقد ها میمونیم

  • Gray Fox گفت:

    عده ای تحت تاثیر کوجیما ویا سری عالی MGS(به جزنسخه V)هر چیزی از ایشون صادر بشه رودر حدمعجزه وانقلاب در صنعت گیم قلمداد میکنن و هیچ نقدی رو برنمیتابن.در این تریلرDS که چیز خاصی از گیم پلی ندیدم،در عوض معنای connection از دید کوجیما تا حدی برام اشکار شد.بعیده که یه گیم پلی خالص رو تازمان عرضه بازی شاهد باشیم،چون هم کار جدیدیه و هم موضوعش خاصه(وقتی قراره بازی پنج ماه دیگه عرضه بشه قطعا مراحل اصلی ساخت تموم شده و در حال رفع ایرادات و تسته، ولی تا الانم گیم پلی درست درمونی به همین دلایل ارایه نداده).احتیاط میکنه که مبادا بافاش شدن مدل بازی کسی از بازی بدش نیادوهمچنین بتونه نظرقشر خاکستری گیمرها رو هم به خرید یا پیش خرید بازی جلب کنه.هنوز یادم نرفته دموها و تریلرهای عالی کوجیما که برایmgsvمیداد(مثلا آهنگ nuclear باصدایmike oldfield)واقعا عالی بودن،اگراون زمان ازم میپرسیدن بازی چجوری خواهدبود میگفتم عالی میشه،اما بعدعرضه وپلات کردن بازی نظرم کاملا فرق کرد.(کسی خواهشا نگه کوجیمارو نذاشتن کار کنه و کونامی فلانه و…هرگز کوجیما اعتبارشو برای کونامی یاهرکسی خراب نمیکنه!اگر نمیذاشتن کار کنه بازیو نمیساخت)این تریلرهای DSکه هنوز در حدتریلرهاوانتخاب اهنگهای mgs vهم نیست.خدابیامرزه زمانیو که سازنده ها هرچی داشتن رو میذاشتن تو بازی وبه فکر پرداخت درون برنامه و اتصال و اپدیت و پچ و dlcپولی و…..جهت دوشیدن گیمرا نبودن،(جز دیوید کیج و کوری بارلوگ که این نسل هم بازیو کامل دادن).یه نگاه به محتویات پیش خریدبازی در دونسخه دلوکس و عادی و تفاوت۲۰دلاری قیمتش برای چهارتا ایتم بندازید.واقعا ادم نمیدونه چی بگه.
    درآخر،خیال همه از بابت نمرات منتقدان راحت باشه احدی نمره ی کم نخواهد داد.نه به خاطر اینکه شاهکاره،بلکه بدلیل نفوذ بالای شخص کوجیماو باندش.

    • Y PS گفت:

      شما از یه نسخه متال گیر خوشت نیومده تقصیر کوجیماست؟!
      سری متال گیر این همه طرفدار داره دلیلش نفوذ کوجیما و باندش هست؟!
      دموی چند دقیقه ای p.t که کوجیما ساخت دنیای گیم و ژانر وحشت رو لرزوند…نکنه اینم کار باند کوجیماست؟!
      حالا اگه با اسپنسر قرارداد بسته بود فداییش میشدین!

      • Gray Fox گفت:

        پیداست که حتی متوجه نشدین عکس پروفایلم GTSاه و از۲۰سال پیش کارای کوجیمارومیشناسم و از قضا یکی از بهترین و زیباترین داستانها و گیم پلی رو در سریmgs1,3,4تجربه کردم،اماتابحال xboxنداشتم ( PS1-2-3-4دارم)چه برسه بخوام مثه ادمای متعصب و فن بوی طرفدار چیزی یاکسی باشم!میتونید به بنده که دموی p.Tروهم تجربه کردم بفرمایید چجوری ژانرو وحشت و بقاروبا میشه باچنددیقه دموی قابل بازی لرزوند؟همیشه نقطه قوت کوجیما داستان سرایی و کات سینهای نفس گیرشه، میشه بگیدداستان در همونP.Tچی بود،کدوم کات سین هیجان انگیزامضایی دراثر بود؟نکنه امثال اقایان میکامی و تویوما(کارگردان سایلنت هیل ۱)هم شاگرد مکتب کوجیما دراین ژانرمحسوب میشن؟مشکل این مدل تفکره کوجیماس که ادمارو با چیزی سرکار میذاره و تهش یه چیز دیگه تحویلشون میده و کسی هم صداش در نمیاد وخیلی راحت به اینکارش ادامه میده!این دیگه اسمش سورپرایز وغافلگیری نیس،عدم رعایت حق مشتری در دانستن محتویات چیزیه که بابتش داره پول میده.کسی هست که دوس داشته باشه ۲۰دلار برای اون آیتما پول بیشتر بده؟بنظرتون حداقل برای افرادی که پیش خریدمیکنن نباید مجانی باشه؟اینکه دیگهdlcداستانی هم نیست. اسم اینکارا پول پرستیه و این واقعیته که کار وقتی دلی نباشه لاجرم بر دل هم نخواهد نشست.وقتی برای یه بازی انلاین مثهapexو fortniteبه گیمرای مطرح و پر بیننده یوتوب برای تبلیغ بازی پول کلان میدن تافقط گیمرامجاب به نصب بازی بشن وبعد از پول نت و پرداختای درون برنامه ای استفادشو ببرن،توقع دارید کوجیما از قدرت و نفوذش در رسانه های گیمینگ برای کسب متای بالا استفاده نکنه وبشینه نمراتو واگذار کنه به کرم وانصاف منتقدان؟!از همین نمرات mgs vمنتقدان که یه کلمه از ضعف فجیع داستان بازی نگفتن این حقیقت براتون مسجل نشد؟این متارو همونایی مهم کردن که شغلشون در گیر این نمراته نه من و برای تثبیت شغلشون کارایی از قبیل کوبیدن بازی هم میکنن(مثه اون احمقایی که به انچارتد۴نمره کم دادن).الان به دیترویت کم دادن اما کی میتونه بگه شاهکار نبوده؟؟کسیکه بازیش کرده باشه میفهمه چی میگم ،گاد و اسپایدی صفرم بگیرن بازم گیمرا میفهمن شاهکاره.خوبه ادم از پنجره ای غیر از دوگانه ی کاذب سونی فن و ماکرو فن به دیگران و نظراتشون نگاه کنه.موفق باشید.

    • saeed_nl70 گفت:

      چه بسیار بوی سوزش میاید از این کامنت

  • DFSHINNOK7 گفت:

    میدونم که اینجور کامنتا اصلا تو گیمفا طرفدار نداره، ولی دوستان عزیز در پایان تریلر جدید DS خبری از علامت “Only on PlayStation” بالای باکس بازی نیست.
    خیلی از سایت های خارجی تو ۲۴ ساعت اخیر پوشش دادن این قضیه رو.
    اون عزیزانی هم که میگن IP مال سونی هست، خب IP بازی Detroit هم هنوز دست سونیه ولی نسخه PC اون بازی در راهه.

  • mo1234 گفت:

    فکر نمیکنم بازی مالی باشه در ضمن نورمن ریدوس رو میبینم همش یاد واکینگ دد میوفتم 🙂

  • God.game گفت:

    نمیدونم چرا هیچ حسی به این بازی ندارم نه اینکه بازی بدی باشه معلومه شاهکاره ولی فقط فقط منتظر یه بازیم
    #just_tlou :inlove:

  • Solder Of War گفت:

    یه نکته : هر تریلری که از بازی میاد اخرش یا اولش تا حالا ننوشته ONLY ON PS4 فک کنم برای پی سی هم پورت کنن و اینکه یه انحصاریه زمانی شاید باشه … یا شایدم من اشتباه میکنم چون خود کوجیما قبل معرفی بازی گفته بود بازی بعدیمم برای پی سی میاد

جزئیات جدید گیم‌پلی Death Stranding منتشر شد | گیمفا