داستان بازی Death Stranding فاش شد - گیمفا
داستان بازی Death Stranding فاش شد - گیمفا
داستان بازی Death Stranding فاش شد - گیمفا
داستان بازی Death Stranding فاش شد - گیمفا

داستان بازی Death Stranding فاش شد

سعید حلاجیان
۰۱:۰۷ ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
نسخه نهایی بازی death stranding در کنسول پلی‌استیشن ۴ کیفیت گرافیکی بهتری از تریلری که در مراسم tga منتشر شده بود دارد

پس از انتشار تیزر‌های جدیدی از بازی محبوب و مورد انتظار Death Stranding، حال به تازگی اطلاعات و جزئیات جدیدی از بخش داستانی این بازی فاش شده است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا هرماه باشید.

یکی از کاربران ResetEra با نام LifeJumper به تازگی گزارش داده که اطلاعاتی را در ارتباط با داستان بازی Death Stranding به دست آورده است.

سم بریجز (Sam Bridges) باید با دنیایی روبرو شود که به وسیله‌ی Death Stranding تغییر یافته است. او بقایای آینده را در دستان خود حمل کرده و برای متحد کردن دنیا با یکدیگر سفری را آغاز می‌کند. راز Death Stranding چیست؟ سم در مسیر هدف خود چه چیزهایی را کشف خواهد کرد؟ گیم‌پلی بازی به این سوالات و سوالات دیگر پاسخ می‌دهد.

اگر اطلاعات فاش شده درست باشند، بازی Death Stranding به نظر تجربه‌ی جالب و هیجان انگیزی است. Sam Bridges که نقش آن را نورمن ریداس ایفا می‌کند، شخصیت اصلی بازی است. جمله‌ی «بقایایی که وی در دستان خود حمل می کند» نیز احتمالا به محفظه‌های بچه‌ی اشاره دارد و «متحد کردن دنیا» نیز ارتباط نزدیکی با جمله‌ی «طناب را ایجاد کن» دارد که در تیزر اول بازی Death Stranding آن را مشاهده کردیم.

انتظار می‌رود طی روز آینده شاهد انتشار اطلاعات و حزئیات بیشتری از بازی Death Stranding از جمله تریلر گیم پلی و یا تاریخ انتشار بازی باشیم. بازی Death Stranding توسط استودیوی کوجیما پروداکشنز در دست توسعه قرار دارد. متاسفانه هنوز هیچ زمان دقیقی برای انتشار این بازی مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود که این بازی در سال ۲۰۱۹ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

داستان بازی Death Stranding فاش شد - گیمفا
داستان بازی Death Stranding فاش شد - گیمفا
داستان بازی Death Stranding فاش شد - گیمفا
داستان بازی Death Stranding فاش شد - گیمفا
داستان بازی Death Stranding فاش شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

    😐
    یا خدا این دیگه چیه ?:-)
    چقد باحال میشه :inlove:

  • برترین بازی تاریخ نسل بشر :inlove:
    میدونم دلتون برام تنگ شده بود 😎

  • مگه ملت خودشون برن چیزی از این بازی پیدا کنن کوجیما چه چیزی نمیگه

  • 2B گفت:

    واای دیگه صبرم داره لبریز میشه تریلر بدین سریعتر :inlove:

  • یکی واسم توضیح بده یعنی چی؟؟؟!

  • P∅P_موزیک فقط BABY جاستین بیبر گفت:

    یعنی لازمه یه گیم اینقد داستان عجیب و غریب، پیچیده و فلسفه و… داشته باشه؟
    Baby, fix me

  • Ladon گفت:

    حالا شد یه داستان کوجیمایی اگر یه چیز دیگه به غیر از این بود میگفتم یکی همینطوری واسه خودش ی چیز گفته اما الان تریلرش بیشتر معنا برام پیدا کرد به نظرم خیلی به تریلرش داستانش نزدیکه ( قیافه گرفتن هاش و خود نمایی ش الان به شکل عجیبی منطقی به نظر اومد)

  • Be taraf گفت:

    با اینکه این کاربر یه چیزایی گفته ولی بازم هیچی از داستانش معلوم نیست طرف گفته همه چیز در گیم پلی مشخص میشه نه بابا خب ما هم منتظر بودیم دیگه ببینیم کوجیما چی درست کرده .
    چیزی که من از تیزرا فهمیدم اینه که نمایش بعدی قرار نیست گیم پلی باشه همون تیزر ها رو میزاره رو هم یه تزیلر چند دیقه ایش میکنه نشون میده بازم آش و همون کاسه

  • DeadSpace گفت:

    بازی خیلی باید جذاب باشه، و بنظرم از تئوری ابعاد جهان های موازی و فیزیک هم استفاده کرده تو داستان، خیلی منتظر تریلر بازی ام

  • اینقدر نگفت اینقدر نگفت تا فاش شد و یکی دیگه گفت

  • Nima.1371 گفت:

    لامصب فاش هم شده باز من هیچی نمیفهمم ازش :evilgrin:

  • generalD4 گفت:

    Vpn بدستی میانه ما هست که بچه مچه ای بیش نیست از سوزشه شدید میاد در پست های سونی به بازیای توپمون منفی میده ادامه ادامه بده.براوو.

  • Emad-Martian گفت:

    قضیه اینایی که توهین میکنن دقیقا مثل داستان خرچنگ ها تو سطله. ینفر (خارجی) که پست هاش رو دنبال میکنم بارها این داستان رو گفته. داستان اینطوری که ماهی گیرا خرچنگ ها رو میگیرن میذارن تو سطل ولی در واسش نمیذارن. ینفر میاد میگه چرا سطل در نداره؟ ماهی گیر میگه لازم نیست خرچنگهای زیری خرچنگ هایی که دارن فرار میکنن رو میکشن پایین. این یه استعاره دقیق برای این آدماست. خودشون هیچی نیستن و بدجوری از وضعی که توش هستن ناراضین بعد وقتی بقیه رو میبینن که پیشرفت و کاری که خودشون هیچ وقت نمیتونن انجام بدن رو توش موفقن سعی میکنن طرف رو بکشن پایین یا در مورد طرف چرت بگن. انقدر بیچاره ان که حتی دروغ هم میگن واسشون اهمیت نداره جلب توجه رو به هر قیمتی میخوان بدست بیارن. میان توهین میکنن و چرت میگن. دستشون رو میکنن تو لونه زنبور و انتظار دارن نیش نخورن. وقتی جوابشون رو میدی بهت میگن فن نما، ترول، فنبوی، بی منطق.

  • Sackboy گفت:

    خب یه خبر خوب، یه خبر بد.
    خبر خوب این که با راه افتادن کمپین تبلیغاتی death stranding و نشر اطلاعات روشن! می‌شه تقریباً مطمئن بود چیز زیادی به عرضه ی بازی نمونده و احتمالا همین امسال عرضه می‌شه. توجه داشته باشید که این اتفاق هنوز برای last of us نیفتاده!
    ضمن اینکه من تا الان فکر می‌کردم کپچر بازی تموم نشده، در صورتی که ظاهراً ۶ ماه پیش این اتفاق افتاده! فاصله ی ۶، ۷ ماهه هم برای gold شدن بازی تقریباً کافیه.
    خبر بد این که احتمالا لست میفته برا اوایل ۲۰۲۰.

  • Emad-Martian گفت:

    با این که کوجیما نیازی به تعریف نداره و جایزه “نماد صنعت بازی” رو از گیم آواردز گرفته ولی…
    متال گیر سالید ۵ به نظر من یکی از بهترین بازیهای تاریخه و من بالای ۲۰۰ ساعت بازی کردمش. من متال گیر سالید ۱، ۲، ۳، ۴ و PW رو بازی کردم اما هیچکدوم به اندازه فانتوم پِین واسم جذاب نبودن. داستان بازی واقعا سینمایی و مهیج بود. متاسفانه بعضیا میگن داستان بازی ضعیف و بی سر و ته بود. بنظر میرسه با اینکه سالها از عرضه بازی میگذره هنوز خیلیا داستان رو نفهمیدن. اینکه دلیل و هدف حمله اسکال فِیس (Skull Face) به پایگاه مادر چی بود. بزارید توضیح بدم:
    _
    تو داستان متال گیر چند نفر هستن که تفسیرهای مختلف از خواسته Boss برای دنیای واحد (World as one) دارن.
    _
    تفسیر سرگرد زیرو (Major Zero) این بود که دنیا رو تبدیل به یک جامعه بزرگ از طریق کنترل دقیق اطلاعات بوسیله هوش مصنوعی میهن پرستان (Patriot A.I) کنه.
    _
    تفسیر بیگ باس (Big Boss) برای دنیای واحد، از طریق ایجاد جنگ های پروکسی (Proxy War) بی پایان در سراسر دنیا جوری که دنیا پر از سرباز میشه و در نتیجه یک جامعه برتر ساخته و توسط Outer Heaven کنترل میشه.
    _
    و حالا تفسیر Skull Face.
    ساخت یک دنیای واحد توسط کشتن تمام آدمایی که زبانشون با خودت فرق داره.
    _
    خیلیا هنوز نفهمیدن اصلا چرا Skull Face به پایگاه مادر حمله کرد ولی وقتی درک کنی زیرو، بیگ باس و اسکال فِیس داشتن برای سلطه بر جهان از طریق راه های مختلف رقابت میکردن و هرکدوم در نتیجه دو نفر دیگه رو شکست میداد میتونی ببینی چرا.
    در حالی که زیرو نمیخواست اسکال فِیس به پایگاه مادر حمله کنه، اسکال فِیس برای از بین بردن رقابت اینکارو کرد. اون حتی زیرو رو هم از بین برد (البته زیرو زنده موند و تا اخر عمرش مثل یه تیکه گوشت زندگی کرد).
    بعد از از بین بردن زیرو و بیگ باس میتونست تفسیر خودش رو بدون دخالت اون دو نفر به اجرا دربیاره.
    _
    شاید این یه کمکی به فهمیدن داستان کرده باشه
    _

    فهمیدن داستان لیکویید اسنیک و سایکو منتیس (Psycho Mantis) هم خالی از لطف نبود. کم حرف بودن ونوم اسنیک هم به احتمال زیاد بخاطر مشکلات مالی بود. بخاطر مزاحمت کونامی
    گراند زیرو به عنوان بخش ابتدایی بازی زودتر و جدا عرضه شد تا بودجه ادامه ساخت بازی دربیاد.
    شخصیت های بازی در کنار صدا گذاری عالی و بینقص، تو کات-سین ها خیلی واقعی بودن جوری که من نظیرش رو تو هیچ بازی ندیدم. بنظر من تو بقیه بازیها شخصیت ها رفتار اغرار شده دارن ولی این بازی اینطوری نبود.
    باید به این توجه داشت که فانتوم پین در واقع ریبوت سری و تغییر گیم-پلی بازی از خطی به جهان باز و دادن انتخاب به بازیکن برای روش انجام ماموریت ها بود. به احتمال زیاد در نسخه های بعدی داستان بیگ باس، ونوم اسنیک و پیدایش آتر هِوِن (Outer Heaven) رو با جزئیات بیشتری می دیدیم. اونم با دشمنان و شخصیت های جدید. که متاسفانه بخاطر پول پرستی کونامی در تمرکز روی بازار موبایل _که هزینه و ریسک کمی داشت و سود زیاد بجای بازیهای کنسولی که هزینه ساخت زیاد و پروسه طولانی داشت_ نابود شد.
    گیم-پلی بازی خیلی روان و مفصل بود از مخفی کاری و تسخیر پایگاه دشمن که خیلی هیجان انگیز و نفسگیر بود تا جمع آوری سرباز و گسترش پایگاه خودی. از هلیکوپتر خودی (Pequod) که چه زمان شروع ماموریت که باهاش وارد نقشه میشدیم و چه زمان خروج وقتی میرسید حس خیلی خوبی به آدم میداد. سگ همراه (D-Dog) هم خیلی مفید و دوست داشتنی بود.

    http://www.aparat.com/v/dGI4D
    _
    http://www.aparat.com/v/6VUEz
    _
    وقتی تو هلیکوپتر بهش نگاه میکردی پارس میکرد یا وقتی یمدتی یجا بیحرکت بودی، مثلا با Idroid کار داشتی، بیصدا دراز میکشید.
    شخصی سازی و تعداد اسلحه و تجهیزات بازی خیلی زیاد و مفصل بود.
    گرافیک هم عالی و خیره کننده بود.
    برای موسیقی بازی که سنگ تمام گذاشتن! هنگام مبارزه، مخفیکاری،کات-سین ها و… موسیقی فوق العاده زیبا، احساسی و شنیدنی بود و چیزی که باعث جذابتر شدن موسیقی شده بود، در حالت های مختلف مثل وقتی که دشمن به حضور بازیکن شک کرده و یا در وضعیت آماده باش یا جستجو بود و یا در زمان درگیری ریتم موسیقی متغیر بود. مثلا در زمان مخفیکاری یه موسیقی پخش میشه و وقتی دشمن بازیکن رو دیده و باهاش درگیر شده یه موسیقی پخش و بعد وقتی بازیکن از دید دشمن خارج میشه یه موسیقی دیگه در نهایت بعد از مدتی سطح هشدار پایین میاد و موسیقی دوباره عوض میشه. حتی موسیقی بازی در زمان شب و روز و تو افغانستان و آفریقا فرق داشت! آهنگ های Nuclear و The Man Who Sold The World هم که تو آلبوم موسیقی هستن شاهکارن.
    اما این بازی کامل نشد و کونامی برای کوجیما مزاحمت ایجاد کرد و نتونست این بازی رو اونطور که میخواست به کمال برسونه. محتویاتی از بازی حذف شد. مثل اینکه فصل سوم بازی به طور کامل حذف شده بود! مرحله ۵۱ رو طرفدارها با فایل های موجود بصورت یک فیلم ساختن که خیلی جذاب بود و حتی تانکِ Battle Gear بنظر میرسه قابل استفاده بود. در کل بازی کوتاه تر شده بود. اما الان دیگه از این خبرها نیست. سونی جدای اینکه بودجه خوبی در اختیار کوجیما گذاشته، آزادی هم بهش میده تا دقیقا اون چیزی که میخواد رو بسازه. کاری که تو کونامی نمیتونست انجام بده.

  • Obsidion گفت:

    بعد انفجار بمب اتم که توی دریا اتفاق میفته کره زمین رو سیل فرا میگیره از اون گودال بزرگ و نهنگ و ماهی های مرده مشخصه ! دلیل اینکار اینکه نمیخوان دنیا بکلی نابود بشه و میخوان هنوز مکانی برای زندگی کردن باشه پس بمب رو توی دریا میندازن تا آب همه جا رو فرا بگیره (اینجوری هنوز کره زمین مکانی برای زندگی هست) بعد از این اتفاق لایه اوزون از بین میره و حتی جاذبه زمین نیز تغییر میکنه فقط تعد کمی باقی خواهند ماند ( کسایی که آمادگی برای این انفجار رو داشتن) دود سیاه اسمان رو فرا میگیره و دیدن خورشید تا ده ها اتفاق نمیفته اگه توی بازی خورشید دیدید مطمعا باشید در بازی این جمله را خاهید دید ۲۰Years Later بارش باران سیاه که براحتی مردم باقی مانده رو میکشه مردم سر آب و غذا با هم جنگ دارن مثل همین بازهای زامبی محور و اخر زمانی نیروی جریان مغناطیسی عجیبی باعث میشه هیچ وصیله الکتریکی کار نکنه مهمترین اتفاق تصفیه نشدن آب هست و نبودش باعث نابودی میشه همانطور که توی تریلر بازی هم دیدین دوباره رمین جان میگیره و رشد میکنه و زندگی ادامه داره! جایی بحث زیادی داره ولی توی یه کامنت نمیشه توضیح بیشتری داد راستی اون بچه توی شیشه اونم رحم مصنوعی هست چون در اون شرایت هیچ بچهای نمیتونی باقی بمونه لباس مخصوص ماسک و … توی تریلر اول یه عروسک بود توی جوی اگه میخواین بدونین چیه بهم بگین تا بیشتر صحبت کنم 😀

  • واقعا حیف بازیهای کوجیما هست که انحصاری بشه. باید همه گیمرها هدفش میبود و قبول به انحصاری شدنش نمیکرد.

    • mahdi.r گفت:

      سونی زیر بال و پر کوجیما رو گرفت که تونست تین بازی رو بسازه حتی موتور بازی سازی فرست پارتی سونی و کل ساختمونو جاه جلال استودیو کوجیما هم سونی براش آماده کرده پس اگر سونی نمیبود امکان نداشت اصن این بازی ساخته بشه چون خود کوجیما هم گفته بود میخواد بازی های کوچیک بسازه بعد جدا شدنش که سونی راضیش میکنه باهم یه بازی بزرگ بسازن

  • shayanchayjan گفت:

    من دیشب اون تحلیل های سایتای همسایه رو خوندم. پشمام ریخته

  • Clara گفت:

    چیزی که تا الان قابل برداشت بوده با یه انقلاب در زمینه داستان سرایی مواجه خواهیم بود مثل کاری که با snake eater و guns of the Patriot انجام داد

  • بازی به شدت مرموزه خیلی دوست دارم بدونم گیمپلی چطورن ?:-) ?:-)

  • Senatorbigy گفت:

    خوب الان واقعا دیگه کسی نمیدونه قراره امسال Tlou عرضه شه یا DS ولی خوب به احتمال زیاد Tlou امسال میاد و اوایل سال بعد DS که زیاوم دور از ذهن نیست 😉 راجع به داستانم باید بگم که چیز خاص و کمیابی هست و اگه خوب پیاده بشه چیز جالبی از آب در می آد 😉 :inlove: tnxXx

  • آدم یاد فیلم‌های نولان میوفته :inlove:

  • داستانش جالب و عجیب و البته هیجانی هست ببینیم نمایش امروز چی هست.

  • توجه کردید با برداشتن بعضی حروف bridges کلمه ی big باقی میمونه.
    احتمالا منظور از اتصال، وصل شدن به افراد دیگه چه تو زمان آینده و چه گذشته، در مکان ثابت هست، چیزی که تو تریلر ها هم میشه بهش پی برد.
    من احساس میکنم تو موقعیت های مختلف میتونی با فشردن یکی از کلید های دسته، زمان رو به عقب یا جلو ببری تا بازی رو از طریق فردی که تو اون مکان بهش اتصال داری ادامه بدی.
    اون‌جنین هم رو میشه با توجه به داستان متال گیر و نحوه ی به دنیا اومدن فرزندان بیگ باس بهتر درک کرد.

  • pc and ps4 گفت:

    نمی دونم چرا یهو هایپم رفت رو صد

  • Armin215 گفت:

    توی تیتر یجوری نوشتین “داستان ds فاش شد” پیش خودم گفتم تمام جزییاتش لو رفته انگار. بعد اومدم ک بخونم… باید بگم ک هیچ چیز جدیدی نداشت این خبر. جهان تغییر کرده. ما بچه حمل میکنیم. و سعی داریم یه غلطی بکنیم. وای چقدر داستانش لو رفت

  • Amir_HosseinR گفت:

    به نظرم امشب ی گیم پلی از بازی نشون میدن. شاید تاریخ انتشار بازی هم مشخص شه
    http://uupload.ir/files/alui_img-20190529-wa0005.jpg

  • navid313714 گفت:

    پس قراره گیم پلی نشون بدن :-))

  • ghoolkosh گفت:

    این کارگردان خود بازی هست صنعت گیم با این کارگردان ها زندست

  • کوجی داداچ یکم سریعتر باش حوصلمون سر رفته اینجا 🙁

داستان بازی Death Stranding فاش شد - گیمفا