توسعه دهندهی The Division 2 قصد ندارد درجهی سختی Raid را برروی کنسولها کاهش دهد
از همان زمان انتشار Raid بازی The Division 2 در اوایل ماه جاری، بسیاری از بازیبازان کنسولها به درجهی سختی بالای این Raid اعتراض کرده بودند. در زمان نوشتن این خبر، تاکنون هزاران تیم توانستهاند تا این بخش را برروی رایانههای شخصی به اتمام برسانند. این در حالی است که تعداد تیمهای موفق نسخهی کنسولی بسیار کمتر است.
به همین خاطر، بسیاری از بازیبازان از توسعه دهندگان میخواستند تا این بخش را برروی کنسولها نیز متعادل کنند، اما استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) در طی بیانیهای اعلام کرده است که درجهی سختی Raid تغییر نخواهد کرد. همانطور که انتظار میرفت، این خبر، واکنش شدید و منفی بازیبازان را در پی داشت؛ چراکه هماکنون بسیاری از کاربران در حال دیسلایک کردن استریمهای «State of the Game» بازی The Division 2 هستند.
برخلاف تمام این اتفاقات، آقای کریس گنسلر (Chris Gansler) در طی جدیدترین استریم بازی اعلام کرد:
ما شایعاتی را مبنی بر تغییر سختی Raid شنیدهایم. در حال حاضر برنامهای برای انجام این کار وجود ندارد. میدانیم که Raid برروی کنسولها سختتر است، اما ما از این شرایط راضی هستیم.
ما همیشه تغییرات را در نظر میگیریم. اگر بازیبازان به ما بگویند که چیزی مطابق سلیقهی آنها نیست، ما از تغییر دادن آن ترسی نداریم. اما در حال حاضر و مخصوصاً برای این Raid، ما قصد نداریم تغییراتی را در تعادل آن اعمال کنیم.
البته لازم به ذکر است که توسعه دهندگان قصد دارند تا یک باگ به خصوص که برروی رفتار هوش مصنوعی تاثیر میگذارد را برطرف کنند. باگ مذکور میتواند یکی از دلایل سخت بودن Raid محسوب شود؛ پس شاید با رفع آن شاهد تجربهای متعادلتر باشیم.
بازی Tom Clancy’s The Division 2 هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. جهت آشنایی بیشتر با این عنوان، پیشنهاد میکنیم تا علاوه بر مشاهدهی نقد و بررسی ویدئویی و هایلایت بازی، نقد و بررسی متنی آقای محمد آریامقدم تحت عنوان «شکوه فراموش شده، ابرقدرت سقوط کرده» را نیز مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
حیف این بازی های عالی و بیشمار و پشتیبانی کم نظیر یوبی سافت ک امثال شما بازیش کنن
حیف که داره بازی های جدیدش تمام انلاین میکنه یوبی سافت مخصوصا گوست ریکون جدید که خیلی جذاب بود
البته دلیل اصلی کراس پلی نشدن گیم ها دقیقا چیزیه که میفرمایید
با دسته میشه پلیری که موس و کیبورد داره رو زد چون کنسول گیمرا حرفه ای ترن
کاملا صحیح، حرف شما متین 😐 😐
حالا نمیخام فن بوی بازی در بیارم ولی این حرف اصلا مسخره نیس کافیه بتونی از دسته استفاده کنی ی شخصی تو بازی فورتنایت هست به اسم گوست آیدن که رو ps4 با دسته بازی میکنه و خیلی از پی سی پلیرایی که فورت میزدن و راحت شکست داده تو مسابقات فورتنایت پس فک نکن کار عجیب یا غیر ممکنی باشه فقط طرف باید پلیر باشه تا بتونه بازیکنایی که با موس و کیبورد بازی میکنن و بتونه بزنه
تو فورتنایت رو شوتر حساب کردی؟؟؟
همین شخصی که میگی بیاد شوتر های خوب ببینم چی میکنه ؟!( هیچی فقط زرتی میمیره!))
بیاد کانتر و کالاف
یا اصلا با همین رینبو سیکس
ببینم با دسته میتونید یه راند زنده بمونی؟
یجوری میگی انگار خیلی میدونی
امثال شما زیادی حرفه ای هستید و به نوب جماعتی همچون ما رحمی نمیکنید
فقط یه کلمه بگم که
PC پلتفرم برتر هست بوده میماند و جایش بر میان اسمانهاست
امثال شما چون پول خریدش را ندارند به ان میکوبند تا شاید خاموش شود
شما با انچارتد پرو شدین یا لست اف اس شایدم پس یا فیفا؟
بشینین بازی های خطیتونو دور هم بزنین راجب اون دسته که ۱۰ سال پیش لپتاپاشونو با لن به هم وصل میکردن که کانتر شبکه بزنن نظر ندین. راستی پای بازیهاتون اجیل فراموش نشه
هنوز دارن میگن اسونترش کنید و اونا هم اهمیتی نمیدن از یوبی بعیده