استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا

استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2

سعید حلاجیان
۱۷:۴۵ ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا

آقای رویی ویرِزوریا (Ru Weerasuriya)، مدیر عامل و مدیر نوآوری استودیوی ردی ات داون (Ready at Dawn)، اخیرا و طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت VentureBeat به این نکته اشاره کرد که این استودیو در کنار پروژه‌های دیگر خود، بر‌روی ساخت یک بازی معرفی نشده‌ی AAA برای کنسول‌ها کار می‌کند.

استودیوی رِدی ات داون (Ready at Dawn) به دلیل ساخت بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ یعنی The Order 1886 در میان بازی‌بازان بسیار شناخته شده است. پس از عرضه‌ی بازی The Order 1886، این استودیو در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که بر‌روی پروژه‌ی معرفی نشده‌ی جدیدی کار می‌کند که تا به حال نیز در ارتباط با این پروژه و جزئیات آن سکوت اختیار کرده است.

آقای رویی ویرِزوریا (Ru Weerasuriya)، مدیر عامل و مدیر نوآوری استودیوی رِدی ات داون، اخیراً طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که این استودیو درس‌های زیادی از پروژه‌های قبلی خود نظیر بازی‌های واقعیت مجازی آموخته و قصد دارد تا در ساخت پروژه‌ی بزرگ بعدی خود از این تجربیات استفاده کند. آقای ویرِزوریا همچنین تایید کرد که پروژه‌ی معرفی نشده، همچنان در دست ساخت قرار داد اما این استودیو در حال حاضر آماده‌ی معرفی و رونمایی از این بازی نیست زیرا پروژه‌ی مورد نظر هنوز در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد:

نه، هنوز خیر. این پروژه هنوز در حد یک نمونه‌ی اولیه است که ما باید چیزهای زیادی را درون آن توسعه دهیم. در حال حاضر ما از بودجه‌ی داخلی خود برای ساخت این پروژه استفاده می‌کنیم. بسیار جالب بود که تجربیات و درس‌های بسیاری  از پروژه‌های قبلی خود آموخته‌ایم که حال باید از آن‌ها در پروژه‌های بعدی خود استفاده کرده و نقاط ضعف خود را برطرف سازیم

همان طور که انتظار می‌رفت، وب‌سایت VentureBeat در بخشی از مصاحبه‌ی خود در ارتباط با بازی The Order 2 سوالی را مطرح کرد؛ عنوانی که این روزها شایعات بسیاری در مورد ساخت آن به گوش می‌رسد. آقای ویرِزوریا در رابطه با این پرسش که آیا بازی The Order 2 ساخته می‌شود یا خیر پاسخ داد:

این سوال بزرگ‌تری است. امیدوارم که به زودی بتوانیم در ارتباط با این موضوع بیشتر صحبت کنیم. همان طور که می‌دانید این سوالی است که به دفعات از ما پرسیده می‌شود

این طور به نظر می‌رسد که نسخه‌ی بعدی بازی The Order 1886 قطعاً ساخته خواهد شد اما از آن‌جایی که این استودیو در حال حاضر مشغول ساخت یک پروژه‌ی معرفی نشده‌ی دیگر بوده و ممکن است ساخت این پروژه زمان زیادی را به خود اختصاص دهد، بنابراین استودیوی رِدی ات داون نمی‌خواهد فعلا با معرفی نسخه‌ی جدید سری The Order ریسک کند.

آقای ویرزوریا همچنین اذعان داشت که استودیوی رِدی ات داون به زودی و در قالب دو تیم مجزای واقعیت مجازی و کنسول‌ها به کار خود ادامه خواهد داد. از این روی می‌توان انتظار داشت که با تقسیم صورت گرفته، این استودیو بازی‌های بیشتری را برای کنسول‌ها عرضه کند.

شخصاً برای تجربه‌ی بازی جدید AAA استودیوی Ready at Dawn بسیار مشتاق هستم؛ به خصوص اگر این پروژه بازی The Order 2 باشد. زیرا The Order حداقل از لحاظ بصری، تجربه‌ای شگفت انگیز بود و بسیار جالب است که ببینیم استودیوی رِدی ات داون دیگر قادر به انجام چه کارهایی است تا پروژه‌ی بعدی آن‌ها نیز تحسین بازی‌بازان را در پی داشته باشد. این طور به نظر می‌رسد که تا آغاز نسل بعدی کنسول‌ها، قادر به تجربه‌ی پروژه‌ی جدید این استودیو نخواهیم بود. البته استودیوی رِدی ات داون باید این نکته را نیز در نظر بگیرد که بازی بعدی آن‌ها باید طولانی‌تر از The Order 1886 باشد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا
استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • devilgodes گفت:

    من که با اوردر خیلی حال کردم امیدوارم نسخه ۲ هم سریع ساخته بشه

  • پلی استیشن ۵ نیاز به یک نماینده داره که قدرت سخت افزاری کنسول رو به نمایش بگذاره و چی بهتر از The Order 2 میتونه باشه، خود بنده اولین بازی که برای پلی استیشن ۴ خریداری کردم عنوان The Order:1886 بود که حقیقتا گرافیک بصری بازی فوق العاده بود و بنده رو میخ کوب تلویزیون کرده بود یه چند ماه پیش هم یک بار دیگه بازی رو از اول تا اخر به پایان رساندم و حقیقتا بازی شاهکاریه تنها ایرادی که داره وجود کات سین های طولانی هستش به غیر از این همه‌چیز بی‌نقص هستش، اما قطعا The Order 2 عنوان فوق العاده برای انتشار بر روی پلی استیشن ۵ خواهد بود…

  • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

    نسخه اول نشون داد که یه گیم می تونه در حد فیلم سینمایی ساخته باشه. نسخه دوم رو اگه گیم پلی بهبود پیدا کنه و یه سری از ایرادا برطرف بسه یه شاهکارر می شه خدا کنه بسازن :inlove:

  • Sackboy گفت:

    اوردر خیلی اتمسفر خوبی داشت. واقعا حیف شد که از تمام پتانسیل هاش استفاده نشد. امیدوارم نسخه ی بعدیش زودتر بیاد و این سری بترکونه!

  • تا ps4 اون موقع فروختم این اومد گفتم تو کلوپ حتما میزنمش اقا رفتم ۲ ساعت فیلم بود نیم ساعت بازی انصافا گرافیکش نسل نهمی بود انگار به جای کلوپ رفتن بازی کنی میرفتی سینما فیلم میدیدی فقط بااین تفاوت سینما تنها نمیرفتیو تاریک بودو کاری میکردی کسی متوجه نمیشد :yes: 😉

  • M.C گفت:

    ذی اوردر ۱۸۸۶ بعد از کرایسیس ۳ گرافیکی‌ترین بازی‌ای بود که تموم کردم. :yes: :yes: :yes:

  • Hala madrid گفت:

    از تجربیات The order درس بگیر خواهشا.بازی فوق العاده بود ولی واقعا کوتاه بود و خطی.red dead 2 هم همین بود لامصب خیلی دست گیمر رو تو سبکی که میخواد ارائه بده کوتاه میکرد.میگفت باید اینکارو بکنی امکان نداشت بتونی جوری که میخوای بازی کنی واقعا مسخره بود این مسئله برعکس کلیت بازی

    • red dead 2 مسخره بود؟
      دستت کوتاه بود تو سبکش؟بازی از نژاد اسب تا تمیز کردن اسلحه مو به مو همه چیز پرداخته شده بود بعد تو سبک خودش محدود بود؟
      #نوب

    • AliEM گفت:

      Aradkeshvari
      درود دوست عزیز آراد جان
      میدونی چی این قضیه رو تشدید میکرد؟
      ۱. طولانی بودن زیاد بازی
      ۲.تعداد واقعا زیاد دشمنا تو هر مرحله و طولانی شدن مراحل
      ۳.نبود تنوع به دلیل برهه زمانی بازی
      میدونی کلا متاسفانه همه بازی های راکستار این مشکل رو داشتن ولی این قضیه توی رد دد ۲ خیلی تو چشم میزد به دلایل بالا. ولی مثلا gta v با اینکه مراحلش کاملا محدود و خطی و اسکریپت شده بودن ولی اصلا این قضیه حس نمیشد چون سه نکته بالا رو نداشت. حتی رد دد ۱ هم با وجود این قضیه وحتی وجود نکته سوم بازم تو چشم نبود و حس نمیشد. به نظرم راکستار باید تو بازیاش آزادی عمل بیشتری بده به گیمر. دقیقا همین مشکل رو آنچارتدها هم داشتن. با اینکه آنچارتد ۴ از این لحاظ بهتر بود ولی بازم مراحل جوری طراحی شده بود که بهترین راه زدن تو دل دشمن بود و میخواست زوری اکشن به خورد ملت بده! و طراحی مراحل و چینش دشمنا مخفی کاری رو سخت میکرد. حتی هوش مصنوعی سم هم اذیت میکرد. یادم نمیره یه بار دوتا دشمن کنار هم بودن من یکی رو مخفیانه کشتم سم نیومد کمک و الکی ایستاده بود منو نگاه میکرد ?:-) :-/ اون یکی هم فهمید دیگه همون اول قضیه خراب شد.
      مثلا لست و هیتمن و اساسین تو این قضیه عالین و خدای آزادی عملن به خصوص هیتمن که اول آزادی عمل داشته و بعد بازی شده! توم ریدر هم تو این قضیه بدک نیست البته هوش مصنوعیش و آزادی عملش درحد سه تای بالایی نیست. البته هوش مصنوعی اساسین هم تعریفی نداره ولی به نظر شخصیه من از توم ریدر بهتره. ولی خدایی حیف شد رد دد ۲ خیلی پتانسیل آزادی عمل داشت. نمونش اون مرحله فرار از دست اگه اشتباه نکنم اوردیسکول ها یادته؟ تنها مرحله ای از بازی بود که آزادی عمل داشت و من دوبار پشت سر هم رفتمش یک بار با مخفی کاری بار بعدی با جنگ و میشد از چند مسیر حرکت کنی و فرار کنی. اون چاقوهای پرتابی هم باحال بودن. رد دد میتونست اون روشی رو که مد نظرش بود بذاره برای مدال طلا گرفتن مثلا همین مرحله مخفی کاری جزو مدال طلا بود ولی زوری نبود
      موفق باشی دوست عزیز :heart: :rose:

      • Hala madrid گفت:

        کاملا موافقم :yes: حالا آنچارتد کمتر چون که میشد خیلی از مراحل رو فقط با مخفی کاری رفت فقط مهارت و دقت و صبر نیاز داشت ولی رد دد اصلا نمیزاره کاری که میخوای بکنی.حتی من یه بار یادمه تو یکی از مراحل باید با واگن میرفتم یه جایی از مسیری که مشخص شده بود تو مپ نرفتم چون طولانی بود.خواستم میانبر بزنم وسط راه یه دفعه نوشته خطا اومد و مجبور شدم دفعه دوم کل اون مسیر خسته کننده ای که تعیین کرده بود رو برم 😐
        شما هم موفق باشی داداش:heart::rose:

  • Y PS گفت:

    کاش سونی از این استودیو حمایت میکرد برای The Order 2

  • saman47122 گفت:

    the order ناقص تموم شد که یعنی حتما حتما ادامه داره.اگه قراره مثه نسخه قبلش بسازنش مسلما باید قیمت ۳۰ دلاری بذارن واسش چون کسایی که بازی کردن میدونن گان پلی بازی هرچقدر هم عالی بود اما واسه بیشتر از ۸ ساعت کاملا تکراری میشد دیگه.دیگه میشد یه فیلم سینمایی اصن اگه میخوان یه بازی بزرگتر ازش دربیارن باید از خطی درش بیارن و گمپلیشو دچار تغییرات بدن که با توجه به اتمسفر جذابی که داشت نمیدون مخوب میشه یا نه.امیدوارم نسخه بعدی قوی تر و جذاب تر از نسخه یکش بیاد چون واقعا از داستان و روایتش لذت بردم ولی بدموقع تموم شد

    • Sackboy گفت:

      ببخشید ولی فکر می‌کنم اصلا مشکلات بازی رو به درستی اشاره نکردی! گان پلی و سیستم کاور گیری بازی که حرف نداشت! یکی به من توضیح بده چجوری تکراری می‌شد؟!!
      بازی رو از خطی در بیارن؟!!! 😮
      تازه مثبتم گرفتی!!!!
      همه می‌دونن مشکلات بازی اینا نبود!
      اولا بخش سینماتیکش زیاد بود که کاملا درست اشاره کردی.
      دوماً صلاح های خفنی که بازی داشت رو خیلی کم می‌ذاشت ازش استفاده کنیم. و پیشرفت صلاح ها دست تو نبود بلکه به انتخاب روایت بازی بود. کلا پتانسیل بسیار بالای صلاح های بازی رو کمی هدر دادن.
      رفتار گرگ ها یه جاهایی کاملا loop و قابل پیش‌بینی بود و کلا حضورشون بعد از یه مدت تکراری می‌شد.
      بخش مخفی‌کاری بازی خیلی مشکل داشت و هوش مصنوعی تو این بخش ضعف زیاد داشت.
      فعلا اینا رو یادمه. ولی همینا هم تو نسخه ی بعد درست شه می‌ترکونه به نظرم.

      • saman47122 گفت:

        برادر عزیز شما فک کنم غیر خطی بودنو با اوپن وردی اشتباه گرفتی.منظورم من اینه که دستتو باز بذاره واسه انجام کارایی که خودت میخوای یا خلاقیت بخرج بدی.گیمپلیش خیلی هم خوبه اما قبول کن که این بازیش صرفا بزن و دررو هست.اوردر بیشتر به واسطه داستانو نحوه روایتش بازیکنو میخکوب میکرد شوتینگش بعد ۸ ساعت تکراری میشه دیگه.فقط کاور بگیر بزن و برو جلو.مشکلاتی هم که اشاره کردی بماند.بازی نیاز به توسعه بیشتری داره باید نوآوری بیشتری نسبت به نسخه قبلش بیاره.تقریبا بعد ۱۰ سال تجربه گیمم دیگه به جایی رسیدم که شوتینگا بیشتر تکراری شدن واسم.دیگه اصن نمیتونم بازیی تموم کنم چند ساعت اولیه فقط بعدش دیگه تو سیستمم خاک میخوره دلمم نمیاد پاکش کنم نه فقط شوتر بلکه مبارزه ای یا شمشیری هم.شاید باور نکنی اما من از دویل می کرای خوشم نیومد با اینکه از PS2 دارم نسخه هاشو بازی میکنم چون جذابیتی دیگه واسم نداشت.حالا این مولتی پلتفرم بوده هیچ اما اوردر انحصاریه پس من انتظارات دو چندانی از انحصاریا دارم با توجه به وقتو هزینه ای که میکنم واسش.موفق باشی

      • AL1K1NG گفت:

        سلاح درسته و جمعش میشه اسلحه
        صلاح ب معنی بهتر و پسندیده تر هستش

  • وای
    مطمئنم بی خیال اوردر نمیشه سونی
    بجز کوتاه بودن و پایان بندی ناقص، بازی فوقالعاده ای از هر نظر دیگه بود.

  • Godofwar0385 گفت:

    یکی از بهترین بازیهایی که این نسل بازی کردم اوردر بود سه بار تمومش کردم بازی معرکس بارها هم قبلا گفته بودم تنها عیبش فقط و فقط فیلمهاشه که واقعا طولانیه

  • Cell گفت:

    The Order تجریش برای تمام گیمر ها لازم هست این عنوان که Ready at dawn ساخته Santa Monica هم کمکشون کرده :yes: برای همین این گرافیک شگفت انگیز و سطح بالا رو داشت به شخصا هنوز گرافیک رو دست Order ندیدم
    بازی جزئیات زیادی داره و بعضی لوکیشن ها با واقعیت واقعا فرقی نداره
    Tesla دانشمند هم در بازی حضور داره و جالبه :yes:
    فیزیک اسلحه و اشیاء موقع چک کردن واقعا حس می‌کنی
    حتی دویدن گالاهام و سنگینی اون رو حس می‌کنی
    جزییات واقعا دیوانه کننده هست :yes:
    امیدوارم ادامه این عنوان ساخته بشه
    از اون عناوین هست که وقتی تموم میشه میگی چه حیف تموم شد و عجب گرافیکی داشت :yes:

  • AMIR.GOW گفت:

    اوردر بازی خوبی بود فقط خیلی کوتاه بود من که با زیاد بودن کات سین مشکلی نداشتم فقط خیلی کوتاه بود

  • Be taraf گفت:

    با توجه به شکست نسخه اولش چرا میخوان ادامش بدن :dazed:
    باید به نسخه اولش جایزه اسکار سینمایی میدادن اینقدر که اصلا رنگ و بوی یک بازی رو نداشت بیشتر فیلم بود
    تو هیچ نقشی نداشتی
    اگه میخوان بسازن باید از نسخه قبلی درس بزرگی گرفته باشن وگرنه شکستش حتمیه :yes:

  • آقا بیخود جو ندین من خودم یه ps فنم اما خداییش اردر بجز گرافیک خارق العاده هیچی نداشت گیم پلی کوتاه و خطی و کسل کننده ، شخصیت پردازی ضعیف و روابط بین کاراکترها در حد باقالی….ایده داستانی زیبا اما هدر رفته

  • ehsan M گفت:

    با قسمت اول خیلی حال کردم امیدوارم قسمت دومش برای نسل بعد ساخته بشه

  • انحصاری چرا ?:-)
    این جدیدشم گفته برا کنسول ها یعنی xbox و ps یعنی pc نیست این دیگه نوبرشه راک استار اونور با ما اینکارو میکنه اینم اینور با ما اینکارو میکنه :reallyangry:

استودیوی Ready at Dawn بر‌روی ساخت یک پروژه‌ی AAA معرفی نشده کار می‌کند | احتمال ساخت The Order 2 - گیمفا