بازی The Witcher: Enhanced Edition در فروشگاه GOG رایگان شد - گیمفا
بازی The Witcher: Enhanced Edition در فروشگاه GOG رایگان شد - گیمفا
بازی The Witcher: Enhanced Edition در فروشگاه GOG رایگان شد - گیمفا
بازی The Witcher: Enhanced Edition در فروشگاه GOG رایگان شد - گیمفا

بازی The Witcher: Enhanced Edition در فروشگاه GOG رایگان شد

آرین مرادی
۱۵:۰۰ ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
بازی The Witcher: Enhanced Edition در فروشگاه GOG رایگان شد - گیمفا

شرکت سازنده‌ی بازی The Witcher: Enhanced Edition، آن را به صورت رایگان در فروشگاه GOG در دسترس همگان قرار داده است.

شاید بسیاری از بازی‌بازان، تنها نسخه‌ی The Witcher 3: Wild Hunt را تجربه کرده باشند و سری Witcher را با این نسخه در ذهن خود به یاد بیاورند. این بازی که در سال انتشار خود تقریبا تمام جوایز «بهترین بازی سال» را تصاحب کرد، به بهترین بازی عمر تعداد زیادی از بازی‌بازان نیز تبدیل شد. پس از ماجراجویی جذاب گرالت (Geralt) در پی یافتن سیری (Ciri) در داستان اصلی نسخه‌ی سوم، شاهد انتشار دو بسته‌ی الحاقی پرمحتوا و هیجان‌انگیز بودیم که هر کدام توانایی آن را داشتند که به عنوان یک بازی جداگانه عرضه شوند. همین موارد بود که The Witcher 3: Wild Hunt را به یکی از بهترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدئویی تبدیل کرد. اما همان‌طور که ذکر شد، شاید بسیاری از بازی‌بازان سفر خود را با گرالت از نسخه‌ی سوم آغاز کرده باشند، ولی در حقیقت آغاز ماجرا با The Witcher بود.

اگر بخواهیم کاملا دقیق باشیم، ماجراهای گرالت از رمان‌هایی شروع شد که بازی‌های آن براساس همین کتاب‌ها طراحی شده بود، ولی در دنیای بازی‌های ویدئویی نسخه‌ی The Witcher آغازگر راه طولانی و درازی بود که گرالت در طی سالیان متمادی پشت سر گذاشت. داستان نسخه‌ی ابتدایی، گرالتی را به نمایش می‌گذارد که فراموشی گرفته است و هیچ چیز از گذشته‌اش را به یاد نمی‌آورد. گروهی قدرتمند به قلعه‌ی اصلی ویچرها در کائر مورهن (Kaer Morhen) حمله می‌کنند و تعدادی از معجون‌های قدرت‌بخش آن‌ها را به سرقت می‌برند. هر یک از ویچر‌ها به نقطه‌ای از سرزمین خود می‌روند تا با کسب اطلاعات بتوانند این معجون‌ها را پس بگیرند و در این میان، شاهد ماجراهای جالب جذابی هستیم که سر راه گرالت قرار می‌گیرند.

اکنون، استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Project Red) نسخه‌ی The Witcher: Enhanced Edition را در فروشگاه اینترنتی GOG به صورت کاملا رایگان در دسترس بازی‌بازان قرار داده است. البته که نباید از این بازی انتظار کیفیتی همانند The Witcher 3: Wild Hunt را داشته باشید، ولی مطمئن باشید که تجربه‌ی اولین ماجراجویی قصاب بلاویکن می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد.

بازی Witcher 3 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی اصلی را در این نشانی، نقد بسته‌ی الحاقی اول را از اینجا و نقد و بررسی کامل بسته‌ی الحاقی سوم این بازی تحت عنوان بدرود گرگ سپید… بدرود | نقد و بررسی بسته الحاقی Blood and Wine بازی The witcher 3 را مطالعه کنید. همچنین نقد و بررسی ویدئویی این عنوان نیز برای شما آماده شده است که با نام ویدئو گیمفا: باشکوه ترین خداحافظی تاریخ | بررسی ویدئویی The Witcher 3: Wild Hunt می‌توانید آن را تماشا کنید.

Lonesome guy

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی The Witcher: Enhanced Edition در فروشگاه GOG رایگان شد - گیمفا
بازی The Witcher: Enhanced Edition در فروشگاه GOG رایگان شد - گیمفا
بازی The Witcher: Enhanced Edition در فروشگاه GOG رایگان شد - گیمفا
بازی The Witcher: Enhanced Edition در فروشگاه GOG رایگان شد - گیمفا
بازی The Witcher: Enhanced Edition در فروشگاه GOG رایگان شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AL1K1NG گفت:

    الحق و والانصاف ک پلتفرم رایگانه :inlove:
    پ.ن:این بازی انحصاریه

  • Nima.1371 گفت:

    هر ۳ نسخه رو همون ابتدای عرضه بازی کردم
    نسخه ی ۲ توی نسل قبل عالی بود اما خیلی به چشم نیومد متاسفانه.تو این ۳ گانه نسخه ی سوم یک شاهکار شد.نسخه ی ۱ به نظرم متوسط و نسخه ی ۲ عالی بود.حتما بازی کنید نسخه ی ۲ رو اگه تاحالا بازی نکردید.بازی اصلا بهینه نیس متاسفانه.من نسل قبل پیسی قدرتمندی داشتم که بازی هارو فول اچ دی و الترا و با فریم بالای ۱۵۰ اجرا میکرد.اما تو. این بازی فاجعه بود.المان هارو میذاشم رو مدیوم باز فریم ۳۰ ۴۰ بود کلی هم افت داشت.اما خود بازی جدا از بهینه سازی عالیه.مخصوصا باس کایران.

  • MANS77R گفت:

    برای همیشه رایگانه؟میشه لینکشو بفرستین؟

  • devilgodes گفت:

    از نظر تکنیکی قبلا هم رایگان بود فقط باید gwent رو دانلود میکردید خود فروشگاه بهتون میدادش.
    این بازی از لحاظ جزییات به طرز دیوانه کننده ای خوبه و جزییات خیلی بالایی داره و همینطور اگه کتاب های ویچر رو هم خونده باشید خیلی خیلی لذت میبرید چون اشاره های ریز و درشتی به داستان بازی داره و همینطور کلی جزییات جالب دیگه که تو ویچر ۳ نیستن.
    ولی اگر انتظار گیمپلی یا گرافیک خوب دارین اصلا سمت این بازی نیاید که ناامید میشید همونطور که میدونید بازی بسیار قدیمیه و حتی زمانی هم که اومد حرف چندانی برای گفتن نداشت الان که دیگه جای خود.
    فقط درصورتی که دنبال یه داستان ناب و یه ماجراجویی بسیار زیبا تو دنیای ویچر هستید بیاید سمت این بازی.من حتی یه رفیق دارم اینو تو استیم بیشتر از ۲۰۰ ساعت بازی کرده فقط بخاطر اینکه ته و توی داستان رو دربیاره.ناگته نماند که ماموریت ها برعکس ویچر ۳ خیلیاشون اصلا راهنمایی چیزی ندارن و باید براساس گفتگوها با npc بفهمید کجا برید و چیکار کنید.

  • generalD4 گفت:

    بفرما حالا سهام دارای سونی بیاید از انحصاری انحصاری بگید و سونیه گداسفت، همین بازی اگر روی psn بود میزد ۲۰ دلار قیمتش سونیه پول پرسته خسیس.
    witcher 1 رو کامل رایگان کرده البته نیازی ندارند pc باز ها چون راحت تا قبل از این هم بازیش میتونستن کنن :rotfl: :rotfl:
    نسل ۹ چه شود با سونی گداسفته هخخخخخ.

  • M2Cian گفت:

    سلام . من الان رفتم تو gog دیدم بازی قیمتش ۸٫۸۹ بوده که با تخفیف شده ۱٫۳ ، داستان چیه ؟

  • Dioxe گفت:

    دوستان برای گرفتن بازی اول برنامه gog رو دانلود کنید تقریبا ۲۱۵ مگ هستش بعدش ثبت نام کنید و بازی gwent و سرچ و اد کنید (رایگان هستش) و بزارید چند مگ دانلود کنه تا کاملا اد شود و با اکانت خودتون وارد این لینک https://www.gog.com/gwent-welcome-bonus بشوید و بازی ویچر ۱ رو با تخفیف ۱۰۰ درصد بگیرید برای همیشه.

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    یادش بخیر من که خیلی حال کردم با این نسخه

  • من هر سه رو بازی کردمش ۱ و ۲ رو بیش از ۲ بار ولی ۳ رو خیلی بازی کردم ۴ بار تازه هر سه رو یبار دیگه هم بازی میکنم موقعی که به انتشار the witcher 4 نزدیک بشیم (حتی با این حال که میدونم یه داستان جدیده یا شایدم ادامه داستان همون گرالت خودمون باشه) حدودا یکی دو ماه ماه قبل انتشار اما کو تاریخ انتشار قسمت چهارم
    با استعداد ترین بازیسازان تاریخ و بهترین شرکت بازیسازی به نظرم cdpr . وقتی the witcher 3 رو بازی میکنی به همراه dlc هاش با خودت میگی قسمت چهارمش قراره چی بشه گرافیکش . داستانش . جهانش . موسیقی هاش . شخصیت هاش و خلاصه
    فقط میتونم بگم دمت گرم cdpr
    اگه این سه گانه شاهکارو بازی نکنید نصف عمرتون به فنا رفته.

    • AXEL STONE گفت:

      نه ببین ویچر TW4 هنوز در رویداها هست. کو تا تاریخ انتشار تاریخ انتشاری نداره چونکه هنوز هنوزه بعد انتشار CP2077 موضوع ساختنش اول باز میشه بعد کم کم شروع میکنن به ساختن و اخبار دادن از توسعه ی بازی خیلی وقت میخاد. احتمال زیاد شده که برای TW4 سیری در کنار گرالت باشه

    • این ویچر یه سه گانه بود
      طبق گفته خود سازنده ها
      و کارشون با گرالت تموم شده و ویچر ۴ در کار نیس
      مگر این که با اسم جدید و شخصیت جدید بیان
      کارشون با گرالت تموم شده ولی با دنیای ویچر تموم نشده و حالا حالا ها کار دارن

      • AXEL STONE گفت:

        داش برای CDPR اسونه ادامه دادن من به نظرم ادامه دادن کاری نمیخاد

      • احسنت منم همینو میگم ولی دوستمون axel stone نمیخواد بپیذیره هر چی باشه یه طرفدار پر و پا قرص the witcher هست مثل خودم منم اصلا نمیخوام که داستان گرالت تموم بشه ولی چه کنیم دیگه. اما با شناختی که از cdpr دارم کاملا از تصمیمشون اطمینان کامل دارم اصلا فکر کردن بهش تن ادمو به لرزه در میاره منظورم اینه شخصیت گرالتو همه میشناسن که چجوری بود و چقدر با ابهت و در کل عالی بود این شخصیت جدیدی که میخوان بیارن قراره چی بشه.

  • AXEL STONE گفت:

    دارمش بازهم مرسی ایول شاهکار CDPR یادش بخیر خیلی عالیه روزای خیلی خوبی باهاش داشتم و دارم :rose: :heart:

  • javad گفت:

    من هر ۳ تا ویچر رو بازی کردم و بهترین بازی های عمرم بودن و واقعا از پیشرفت CD PROJECT شگفت زده شدم که از ویچر ۱ به شاهکارهای ویچر ۲ و ۳ رسیدن البته ویچر ۱ هم زمان خودش خیلی خوب بوده ولی الان از نظر داستانی بیشتر قشنگه تا کیفیت و سیستم مبارزش ولی با این حال از اون هم بسیار لذت بردم و سرگرمم کرد

بازی The Witcher: Enhanced Edition در فروشگاه GOG رایگان شد - گیمفا