ساخت بازی Project Prelude Rune متوقف شد + تعطیلی استودیوی سازنده - گیمفا
ساخت بازی Project Prelude Rune متوقف شد + تعطیلی استودیوی سازنده - گیمفا
ساخت بازی Project Prelude Rune متوقف شد + تعطیلی استودیوی سازنده - گیمفا
ساخت بازی Project Prelude Rune متوقف شد + تعطیلی استودیوی سازنده - گیمفا

ساخت بازی Project Prelude Rune متوقف شد + تعطیلی استودیوی سازنده

آرین مرادی
۱۴:۳۰ ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
ساخت بازی Project Prelude Rune متوقف شد + تعطیلی استودیوی سازنده - گیمفا

دو سال پس از معرفی بازی Project Prelude Rune، امروز خبر دار شده‌ایم که این پروژه به کلی کنسل شده است.

متاسفانه باید اقرار کرد که در صنعت بازی‌های ویدئویی، اگر شرکت یا استودیویی نتواند به خوبی از عهده‌ی ساخت یک بازی بر بیاید یا نتواند به درستی بازی‌بازان را به سمت خود جذب کند، به طور حتم محکوم به فنا است. استودیوی ایستولیا (Istolia) که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ اسکوئر انیکس (Square Enix) محسوب می‌شد، به تازگی تمام فعالیت‌های خود را کنسل کرد و به اصطلاحی تعطیل شد.

این استودیو در حال کار برروی عنوانی با نام Project Prelude Rune بود. این بازی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و قرار بود که با الهام‌گیری از فانتزی‌های غربی و اساطیری، برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. پس از تعطیلی استودیوی سازنده، روند ساخت این بازی نیز به کلی کنسل شد و افراد مشغول در این استودیو به اجبار به دیگر زیرمجموعه‌های شرکت اسکوئر انیکس منتقل شده‌اند.

هیچ‌کس انتظار نداشت که شرکت سازنده، روند ساخت بازی را به صورت کامل کنسل کند. تصور بر این بود که پس از تعطیلی استودیوی اصلی، روند ساخت این بازی به یک استودیوی دیگر واگذار می‌شود و در آینده شاهد انتشار این بازی خواهیم بود. ولی متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد. البته هنوز هم امید وجود دارد که در آینده خبر اینکه روند ساخت بازی دوباره از سر گرفته شده است را از اسکوئر انیکس بشنویم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ساخت بازی Project Prelude Rune متوقف شد + تعطیلی استودیوی سازنده - گیمفا
ساخت بازی Project Prelude Rune متوقف شد + تعطیلی استودیوی سازنده - گیمفا
ساخت بازی Project Prelude Rune متوقف شد + تعطیلی استودیوی سازنده - گیمفا
ساخت بازی Project Prelude Rune متوقف شد + تعطیلی استودیوی سازنده - گیمفا
ساخت بازی Project Prelude Rune متوقف شد + تعطیلی استودیوی سازنده - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Reza ss گفت:

    ب نظرم این نسل ۸ بدترین نسلی بود ک تجربه کردم. راکستار با اون عظمت فقط یک بازی red dead 2 رو عرضه کرد مقایسه کنید با نسل ۷
    Gta iv و gta v و red deadو bullyو max payne3 و la noir و ….. رو عرضه کرد
    یا ناتی داگ انچارتد ۱و ۲ و ۳ و last of us و بسته الحاقی لفت بهایند……
    یا ایپک گیمز gears of war 1 و ۲ و ۳ وbullet strom رو عرضه کرد ولی الان شاپ زده و چسبیده فورتنایت …..
    خبری از کن لیوان و
    کلیف بی
    بروس استرلی
    شینجی میکامی
    هیدکی کامیا
    سم لیک
    نیس …..
    گند بزنه این نسلو ………..
    (نظر شخصی).

  • e h m گفت:

    نه عزیزم علت اینکه تعداد بازیا کم شده اینه که توسعه بازی های این نسل خیلی هزینه بر سنگین و زمان بر شده.این نسل رو با نسل قبل مقایسه نکنید.الان خیلی از پروژه ها رو میبینیم ۸ سال روند توسعه شون طول کشیده.و اوضاع بد تر هم میشه.شما یه مقایسه بکنی متوجه میشی سطح جزعیات تو بازی های این نسل خیلی فرق میکنه.در مورد ریمستر شدن بازیا من شدیدا موافق این قضیه هستم به چند دلیل
    ۱)شما اصلا فکر نکن پروژه های ریمستر یه استدیوی کامل رو درگیر ریمستر میکنه طوری که از ساخت پروژه جدید باز بمونن.پروژه ریمستر به یه گروه کوچیک واگذار میشه گروهی که انقدر کوچیکه که عملا نمیتونه یه پروژه بزرگ انجام بده پس ریمستر اسیبی به پروژه های نسل ۸ نمیزنه
    ۲)هیف نیست شاهکار های نسل قبل رو با گرافیک بهتر بازی نکنیم؟!

ساخت بازی Project Prelude Rune متوقف شد + تعطیلی استودیوی سازنده - گیمفا