هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا

هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است

احسان دهشیری
۲۱:۳۰ ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا

همان‌طور که در جریان هستید، بازی Death Stranding در مراسم E3 سال ۲۰۱۶ معرفی شد و توجه‌ی افراد زیادی را به خود جلب کرد. اگرچه تیم سازنده تا به امروز اطلاعات زیادی از این بازی را منتشر نکرده ولی با این وجود، این عنوان به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است. سازنده‌ی این بازی، آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، مدتی است که تصاویری ناواضح و بحث برانگیز از این بازی را در دسترس قرار داده است که سوالات بسیاری را برای طرفاران ایجاد کرده‌اند.

اگر صفحه‌ی شخصی توییتر سازنده‌ی بازی Death Stranding یعنی آقای هیدئو کوجیما را دنبال کرده باشید، قطعا متوجه شده‌اید که او در چند هفته‌ی اخیر، تعدادی عکس منتشر کرده که به نوعی مربوط به این بازی هستند. به نظر می‌رسد این تصاویری به نوعی بعضی از قسمت‌های گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارند که البته، به جرات می‌توان گفت که اطلاعات زیادی از طریق این عکس‌ها در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار نمی‌گیرد.

اوایل ماه می، آقای کوجیما تصویری را در صفحه‌ی شخصی توییتر خود منتشر کرد که سوالات زیادی را در ذهن کاربران به وجود آورد. اولین سوالی که پس از مواجه شدن با این عکس برای هر بازی‌باز ایجاد می‌شود این است که آیا، تصویر پس زمینه‌ی نشان داده شده در مانیتور مربوط به عنوان Death Stranding است یا خیر. در واقع به درستی نمی‌توانیم بیان کنیم که چه چیزی در مانیتور نشان داده می‌شود اما لازم به ذکر است که تصویر به شدت محو و تا حدی بریده شده است. همچنین در مانیتور مذکور، شخصیتی ایستاده است که به نظر می‌رسد شخصیت اصلی بازی Death Stranding باشد.

هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا

عکس دوم، در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه امسال (۶ می ۲۰۱۹ میلادی) توسط کوجیما در توییتر آپلود شد. در این تصویر نیز به صورت ناواضح و در پشت تعدادی وسیله، بازی Death Stranding برروی یک تلویزیون نشان داده شده است. به جرات می‌توان گفت که دریافت اطلاعات از این تصاویر به شدت سخت و غیرممکن است و بسیاری از بازی‌بازان و کاربران همچنان در حال بررسی آن‌ها هستند.

هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا

سومین عکس که طی چند روز گذشته منتشر شده، به نوعی واضح‌تر شناخته می‌شود. آقای کوجیما در پایین این تصویر اعلام کرده بود که: «من و سم (Sam) در حال استراحت هستیم». با در نظر گرفته متن منتشر شده و همچنین تصاویر در دسترس قرار گرفته، می‌توان گفت که شخصیت نشان داده شده در تصویر که در میان علف‌ها و چمن‌ها قرار گرفته، شخصیت اصلی بازی یعنی سم است.

هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا

بسیاری از بازی‌‌بازان بر این امید هستند که در آینده‌ای نزدیک، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی منحصر به فرد و جذاب باشند چراکه، طبق گفته‌های سازنده‌ی این بازی، به نظر می‌رسد که در این ماه، جزئیاتی از این عنوان در دسترس قرار گیرد. بازی Death Stranding در حال حاضر در دست توسعه قرار داشته و در زمانی نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Y PS گفت:

    کیفیت عکسایی که گذاشتین پایینه!
    دوستان کیفیت اصلی رو ببینن متوجه پوشش گیاهی فوق العاده بازی میشن

    • Reza ss گفت:

      همه مونو اوسکل کرده
      فقط مونده استنلی کوبرک فقید از خاک بلند
      شه بگه : کوجی ناموسا بکش بیرون……

      • Emad-Martian گفت:

        بازی ۲۰۱۷ تازه مراحل ساختش شروع شده. فکر نکنم بازی آماده باشه و سونی از کوجیما خواسته بود تا اون تریلر ها رو بسازه.
        کوجیما تو Tribeca Talks گفت اگه اطلاعات بیشتری بده سونی ناراحت میشه. این یعنی سونی برای این بازی برنامه داره. شاید میخواد در زمان معرفی PS5 از گیم پلی رونمایی کنه و همه رو شگفت زده کنه.
        تقریبا ۲۰ سال پیش تو E3 2000 یه اتفاق مشابه افتاد. این تو مجله “بازی رایانه” نوشته شده:
        “بازار DreamCast تازه گرم شده بود که آن E3 تاریخی در سال ۲۰۰۰ از راه رسید. پخش یک دموی نسبتا طولانی از متال گیر سالید ۲، همه حاضران را میخکوب کرد. غوغایی در غرفه های سونی و کونامی برپا شد. خرید ۲ انحصاری موقتی در قالب آن بازی (MGS2) و GTA3، بدون شک گام بزرگی برای گسترش امپراطوری پلی استیشن بود.”
        البته چون ایندفعه خبری از کونامی نیست Death Stranding انحصاری سونی باقی میمونه.

    • با این کارات مارو هم ناواضح کردی دادا کوجی :laugh:

  • Hala madrid گفت:

    زبان قاصره از مرموز بودن و کرم داشتن این بشر 😐
    #عجبا 😉

  • SoroushAghaee گفت:

    مرده شورشو ببرن
    ما رو چی فرض کردی مردک ؟!

  • OXONE گفت:

    دوستان ی احساس اشنایی بهم میگه عکس دوم از گیمپلیه 😯 :yes: البته امیدوارم

  • dj eric گفت:

    عجیبه عاشقانه منتظر چیزی باشی که اصلا نمیدونی چی هست !

  • ashkandlv گفت:

    عاشق خود شیفته بودنشم آدم باید اینطوری با خودش حال کنه

  • عکس ها مات هستن کیفیت پایین نیست
    خیلی مغروره که از خودش اکشن فیگور میسازه
    حالا اکشن فیگور شخصیت های بازیها یه چیزی دیگه خود سازنده نوبره :dazed:

  • Mr Hill93 گفت:

    واتا *۰*** ایز گوینگ آن ؟
    اینم دیگه ایستگاه همه رو گرفته فقط ی شرلوک هولمز لازمه چرت و پرتای این و رمز گشایی کنه موندم چطوری ی عده سبک مغز به این میگن استاد با این مسخره بازیاش باو ی تریلر گیم پلی درست حسابی بدید ببینیم با چی طرفیم هورور سورویوال ار پی جی جی ار پی جی اکشن ادونچر اف پی اس ترد پی اس ام ام او ار پی جی 😐 😐 😐 😐

  • کاری به کامنتای بد راجع به کوجیما ندارم، چون درک میکنم بعضی گیمرا خسته شدن و…
    ولی این فرهنگ بدی شده تو ایران که انقدر وحشتناک درگیر غرور و تواضع یه آدم دیگه نسبت به خودش هستیم. والا اگه هر کسی مثلا کوجیما بیاد از خودش یا کارش تعریف کنه هیچی از ما کم نمیشه که اینجور به خودمون اجازه ی توهین میدیم!
    مهم اینه که بازیش بیاد و خوب باشه که اگه نبود اون موقع میشه نقدش کرد (بازم توهین نه)

    البته بازم میگم حرف من کلی هست. اینکه با این فرهنگ زشت به کسایی که توانایی دارن اجازه نمیدیم خودشون رو نشون بدن مبادا که برچسب مغرور بهشون بخوره. ازونور بی عرضه ترین آدم ها به اسم اینکه تواضع دارن بدون دادن هیچ توضیحی از تخصصی که دارن میان میشن مسئولان محترم کشور…

    • چرا میکامی که بازیساز بزرگتری هست از خودش تعریف نمیکنه؟ان بزرگترین بازیساز تاریخ هست و تقریبا هیچ کس را نمیشه باهاش مقایسه کرد

      یک چیزایی میگین مرغ پخته خندش میگیره

      • والا بیشتر تعریفا از کوجیما توسط سایر سازندگان و اشخاص انجام شده، مثل میکامی که بچه های ناتی داگ بهش گفتن خدا.
        بعدم حالا یعنی اگه میکامی چارتا اکشن فیگور از خودش میذاشت و یکم بیشتر خودش رو کانون توجهات قرار میداد دیگه رزیدنت اویل شاهکار نبود!؟ دیگه استاد میکامی خدماتش به صنعت گیم از بین میرفت!؟!
        نه.
        دلیل برتری میکامی بر کوجیما (اگه برتر با‌شه) صد در صد کارهای بزرگ و بیشماری هست که تو طول این سال‌ها ساخته یا تو ساختشون همکاری داشته. وگرنه حق میکامی هم هست که اگه خواست مثل کوجیما هرچی بیشتر خودشو به طرفداراش نشون بده و مطمئنا بازخوردش عشق از طرف گیمرای دنیاست مگر چار نفر تو ایران که این طرز تفکر مسموم رو دارن.

      • PERSIAN NAZI گفت:

        درسته که میکامی و کوجیما از یجا میان اما اخلاقهاشون کاملا متفاوته
        میکامی در خلوت کارهاشو انجام میده و در سایه ها وقتشو سپری میکنه اما کوجیما هنوز کار انجام نداده رو به مطبوعات میسپره تا زیادی بزرگترش کنن و مدام هندوانه بزنن زیر غلش
        بنظر من اصلا درست نیست این ۲ با هم مقایسه بشن چون احترام و ارزش استاد شینجی میکامی پائین میاد و کوجیما بالاتر میره
        خداوکیلی درست نیست انسانی فروتن رو با کوجیما مقایسه کرد
        کوجیما ۱ سال بعد از تریلر تازه بازی رو ساخت و روندش خیلی ادامه داره چون باید در چشم باشه و بره با بازیگران هالیوودی عکس بگیره و تبدیل به سلبریتی بشه و تازه گفتن که تو مهمانی کارداشیانها هم رفته تا اونجا هم کسب اعتبار کنه
        اگه بازی ناموفق بشه میگه سونی خرابش کرد و اگه موفق بشه میگه به تنهائی بازی رو به اینجا رسوندم و در اون طرف هم میکامی تقریبا ۲ ساله داره رو اویل ۸ کار میکنه و اصلا اهمیتی به مطبوعات نمیده و کاملا پشت پرده داره کارهاشو انجام میده و اهمیتی به شهرت نمیده
        میکامی همه چیز داره و نیازی به چیزی نداره اما کوجیما هیچ چیز نیست و سعی داره بگه خیلی با استعداده
        میدونم به خیلیها بر میخوره ولی خداوکیلی میشه عاشق چیزی که نمیدونی چیه باشی ؟ چطور برای چیز وجود نداشته اعتبار میدیم ؟

        • @SatanasNightmare گفت:

          جواب فقط یک کلمه هست و اونم اسم و رسمه.بیشتریایی که اینقد دارن از بازی تعریف میکنن صرفا به خاطر اسم کوجیما ازش تعریف میکنن و تمام.این افراد(از دانیال نوروزی گرفته تا گیمرای معمولی)فقط یک چیزو بهت میگن و اونم اینه که چون کوجیما کارگردانه پس بازی قطعا شاهکار خواهد شد بعد اگه یک حرفی بزنی اقای نوروی قیافه میگیره که چرا دارین به کوجیما توهین میکنین. من کوجیما رو دوست دارم ولی دوست دارم این بازی کمتر از اون چیزی که باید بشه در بیاد تا این افراد بفهمن نه خیر اسم و رسم ملاک خوب بودن یک بازی نیست

        • داداش نظر شما الآن خیلی دیگه شخصی و سلیقه ای هست.
          وگرنه دیگه کوجیما با این همه افتخاراتی مثل انتخاب شدن به عنوان نماد صنعت گیم و این همه تعریفایی که سازندگان بزرگ و هوادارانش ازش کردن، اصلا خنده داره که بگیم “هیچ چیز نیست!!” فقط دنبال اینه که بگه استعداد داره!
          بعدم بازم میگم میکامی اصن بازیساز بزرگتر و عشق تر، ولی این اصن ربطی به اینکه تو کانون توجهات باشه یا نه نداره.
          اینکه اگه مثلا میکامی هم بیاد بیشتر از خودش و بازیاش پست بذاره و با افراد مشهور رابطه داشته باشه باعث بشه ما کارها ی درخشانش رو زیر سئوال ببریم،،، چیزی هست که نمیدونم از کجا وارد فرهنگ ما ایرانیا شده!؟! واقعا نمیفهمم اینش چه ربطی به ما داره و دلیل ناراحتی ما چیه این وسط! ؟!
          تنها چیزی که میدونم آسیب هایی هست که این طرز تفکر به جامعه زده.
          فلان خواننده که اصن خودشو به کسی نشون نمیده میشه شاخ و فروتن، اونی که میاد میون هوادارش و باهاشون عشق میکنه میشه خودنما و جلف و بی دلیل فحش میخوره.

        • dj eric گفت:

          آره دوست عزیز عاشق چیزیم که نمیدونم چیه
          اتفاقا عاشق همین مرموز بودنش شدم کدوم بازی تا این حد از تریلرهاش تیوری درست شده؟
          این کارای که کوجیما انجام میده نوع جدیدی از بازاریابیه و یادت نره که همین آقا سالها قبل شاهکاری به نام متال گیر رو ساخت که با روایت سینمایی و ساختار شکنش باعث شد دید بالا به پایین سینما دوستان نسبت به مدیوم بازی از بین بره.

      • ashkandlv گفت:

        داداشم هرکی یه شخصیتی داره بازی ساز رو دست کوجیما زیاد هست و خودش هم مطمعا میدونه کلا بهترین نداریم تو این صنعت هرکسی با کار خودش و تویه سبک خودش بهترینه حالا این که این آقا با خودش حال میکنه و به اولین مهم زندگی رسیده (دوست داشتن خودش) بد نیست از خودش و کارش راضیه و بیانش میکنه بدون ترس ..منو شما هم نمیتونیم چیزی بگیم چون همچین کاری نکردیم و اگه کرده هم باشیم مثله این آقا نکردیم

  • mehrdadPS گفت:

    ناموسا بازی سازی به روانی بودن این کوجی نه دیدم نه فکر کنم خواهم دید.
    خوب می میری ۲ تا عکس با کیفیت بزاری خدایش یکی این گوشی تلفنو از این بگیره ۶ ماهه بازی ساختش تمومه

  • shayanchayjan گفت:

    عکس دوم سم نیست؟ یه چیو کول کرده

  • PERSIAN NAZI گفت:

    باشه جلب توجه کردی :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

  • PcPlayBox گفت:

    ۴ساله داره مسخره بازی درمیاره! باو گیم پلی بازیرو منتشر کن آخه این ع.ن بازیا چیه درمیاری! مرد باشو نشون بده که با پولای سونی چه کردی.

  • Mohammad گفت:

    به نظرم طرفداران سونی این حق رو دارند که گیم پلی بیشتری از این بازی بزرگ ببینند. ولی کوجیما ظاهران قصد داره همه رو کنجکاو نگه داره، در نهایت امیدوارم هر چه زودتر این بازی منتشر بشه.

  • yazdan azizi گفت:

    در تصویر اول،چیزی که خیلی جالب است پوستر های پایین تصویر است که مشخص است برای death stranding است و یک رنگ قرمز و سیاه جالبی دارد و در تصویر هم نورهایی را می بینیم که یا مربوط به لباس سم است یا به چیزی که حمل می کند،در پس زمینه به نظر من دارد رو سنگ یا سنگ فرش راه می رود که شاید سم وارد اون شهری که لیاسیدو گفته بود شده است.تصویر دوم به من اطلاعات قابل فهمی نداد.تصویر سوم ولی با جمله زیرش من را به یاد یک تئوری انداخت که می گفت«death stranding بازی است که در آن شاهد عناصر بقا مثل تشنگی و مواردی از این دست هستیم»پس شاید شخصیت ما در بازی دچار خستگی شود و نیاز به استراحت داشته باشد.در ارتباط با نمایش بازی سه حالت وجود دارد یا در state of play 2 نمایش می دهد یا در state of play 3 در نزدیکی E3 و یا در games com 2019 که احتمال آخری از همه بیشتر است چون جف کیلی که یکی از دوستان کوجیما است در این مراسم مجری است و شاید برایتان جالب باشد که عجیب ترین حرکات کوجیما در gamescom بوده است،از معرفی Pt و جمله معروف مجری برنامه(پی تی اسمی تازه است از استودیویی تازه) و سال بعد که metal gear solid v:the phantom pain را معرفی کرد و روی بازوی اسنیک و در مادر بیس نوشته بود pt،اینها نشان می دهند که احتمال نمایش تریلری جدید از death stranding در gamescom بیشتر است.

  • MASOUd 1000 گفت:

    از نظر من کوجیما دیگه اون نابغه سابق نیست و به یه ادم بی استعداد و توخالی تبدیل شده
    من از همون نسخه اول سری متالگیر رو دنبال کردم و هر نسخه شاهد پیشرفت خیلی زیاد داستان بازی بودم تا جایی که توی نسخه چهارم دیگه باورم نمیشد این یه بازی باشه چون همه ی عناصر داستانی یعنی جنگ و پیامد هاش و مساعل نظامی و سیاست و عشق و انتقام و رستگاری رو توی خودش جا داده بود که حتی سریال های صد قسمته هم نمیتونن به این عمق برسن
    برای همین فکر میکردم فانتوم پین دیگه قراره کاری کنه که داستانش تا سالها ذهن ادم رو درگیر خودش کنه و همچنین از لحاظ گیم پلی سبک مخفی کاری رو به مرحله جدیدی برسونه ولی بجای یه متالگیر با یه بازی خیلی ضعیف و بی سر ته مواجع شدم که توی همه زمینه ها از بدترین بازی هایی بود که تابحال انجام دادم که اگه بخوام راجب ضعف هاش بنویسم چندین کتاب میشه ولی به ۵ تاش بسنده میکنم
    ۱ تخلیلی بودن بیش از حدش از اصلی ترین ضعف هاش بود واقعا نمیدونم چرا باید توی بازی نظامی مرد اتشی و روح و موجود زامبی مانند باشه حتی شرور اصلی هم یه استخون بود که از همه لحاظ بدرد انیمه و کارتون میخورد نه یه بازی بزرگسالانه
    ۲ شخصیت پردازی ها واقعا سطحی بود مثلا توی بازی فرق میلر با یه مجسمه رو نمیشد تشخیص داد فقط یکم مظطرب بود که بازم باعث نشده بود شخصیت پردازی خوبی داشته باشه و خود ونوم اسنیک هم که چند کلمه بزور حرف میزد و تیپ شخصیتی بقیه هم تقلید از روی شخصیت های فیلم های جاسوسی دیگه بود مثل اسلات که چنین شخصیتی تقریبا توی همه ی فیلم و سریال های که توی این مضامین هستن وجود داره
    ۳ کنترل های بازی خیلی بد غیر استاندارد بود مثل دویدن اسب با مربع که همیشه این کار ضربدر انجام میشه و اعصاب خورد کن ترین کنترلرش هم مربوط به دویدن خود شخصیت اصلی بود که با نگه داشتن L3 انجام میشد
    اینجور دویدن برای بازی های شوتر اول شخص مناسبه نه بازی ای که کل نقشه رو بیابون تشکیل داده و مدام درحال دویدن هستیم این باعث شده بود تا هم دسته بازی به فنا بره و هم دست ما خسته بشه که اگه برین تو ردیت میبینین که همه ناراضی ان و حتی برای عوض کردن دکمه دویدن توی سایت مختلف امضا هم جمع شده
    ۴ داستان سعی داشت خودشو قوی نشون بده در صورتی که اینطور نبود و کوجیما با صحنه های گنگ و نامفهوم و اتفاق های غیر منطقی می خواست داستانش رو پیچیده جلوه بده که اصلا اینطور نبود و هسته ی داستان بسیار کم عمق بود و حتی پایان بندی هم نداشت
    منطق داستان هم کامالا غیر حرفه ای و کودکانه بود مثل اون مرحله ی که ونوم اسنیک باید با چند تا بچه ی کلاش بدست میجنگید معلومه کوجیما تاحالا تفنگ دستش نگرفته و ده ها نفری که رو بازی کار میکردن هم همینطور شایدم بخاطر دیکتاتور بازی های کوجیما بوده
    تیراندازی با اسلحه ی جنگی برای یه مرد بالغ هم کار راحتی نیست برای همینه که اسلحه رو روی سنگر میزارن و بعد شلیک میکنن حالا توی این بازی یه بچه براحتی با سلاح که از خودش بزرگتره هنگام حرکت تیراندازی میکنه که برای من واقعا خنده دار بود
    ۵ و اخرین ایراد هم بی محتوا بودن بازیه که هم تو طراحی مراحل و هم توی طراحی محیط به چشم میخورد و معلوم کوچکترین زحمتی براشون کشیده نشده که چون به این مشکل اشاره کردن دیگه نمیخوام راجبش صحبت کنم
    در کل من بعد از متالگیر فانتوم پین فهمیدم کوجیما دیگه استعداد سابق رو نداره و غرور و تکبر کل نبوغ و هوشش رو از بین برده برای همین به بازی جدیدش هم کوچکترین امیدی ندارم

    • داداش حرفات خیلیاش درسته ولی اینم درنظر بگیر که ی تصادف دو نفر نیاز داره،
      درسته هممون از کوجیما ناراحتیم، کنسل شدن PT و Silent Hills، مسخره بازی بنام GZ، بازی بی سروتهی مثل TPP کنسل شدن Lords of Shadows 3 و… ولی من بخاطر حرمت MGS 3-2-4-1، رایزینگ، متال گیر و دیوید بویی هنوز امیدم رو به این بازی از دست ندادم، صبر کن ببینیم چی میشه این همه هابپ به کجا میرسه آخر

    • ashkandlv گفت:

      یادت رفته داداشم تویه Metal Gear Solid چجور باس هایی داشتیم؟ این بازی از اول هم با تخییل در هم آمیخته شده بود حالا بگذریم که من اصلا حال نمیکنم باهاش ولی نمیشه شماره ۱ ت رو مشکل فرض کرد

  • behzadandgame گفت:

    کوجیما کنار موس و کیبورد
    کوجیما کنار دسته پلی استیشن
    pc & PS4???? ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)

هیدئو کوجیما تصاویر ناواضحی از بازی Death Stranding منتشر کرده است - گیمفا