فروش Anthem انتظارات شرکت الکترونیک آرتس را برآورده نکرده است
به گفتهی مسئولین شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، عنوان Anthem از لحاظ فروش موفق به برآورده کردن نیازهای سازنده و ناشر خود نشده است.
عنوان Anthem با وجود تمام مشکلاتی که داشت با استقبال نسبتا خوبی از بازیبازان روبرو شد. اما منتقدین نظر مثبتی نسبت به این بازی نداشتند و این مورد باعث شد تا نمرات کلی آن کاهش یابد. اما از آن زمان شرکت الکترونیک آرتس سعی کرده است تا با انتشار بهروزرسانهای متعددی برای این بازی، مشکلات آن را کاهش دهد تا کاربران را راضی نگه دارد. حال اما مسئولین این شرکت در جلسهای که روز گذشته برگزار کردند، از میزان فروش این عنوان صحبت کردهاند.
طبق آماری که شرکت الکترونیک آرتس به اشتراک گذاشته است، بازیبازان بیش از ۱۵۰ میلیون ساعت در Anthem سپری کردهاند که به خودی خود بد به نظر نمیرسد. اما این عنوان از لحاظ فروش در بازار، انتظارات الکترونیک آرتس را برآورده نکرده و مطابق انتظار آنها فروش نداشته است. به صورت کلی ۴۹ درصد از فروش عناوین الکترونیک آرتس برروی دو پلتفرم ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ به صورت دیجیتالی بوده که البته عنوان Anthem، با وجود بازیهایی همچون Battlefield V و Apex Legends، بیشترین سهم را در میان آنها داشته است.
بازی Anthem در حال حاضر برای پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی در دسترس است. شما میتوانید نقد و بررسی این عنوان را از اینجا مطالعه نمایید. اگر میخواهید بیشتر با این بازی آشنا شوید، پیشنهاد میکنم تا هایلایت آن را از اینجا مشاهده نمایید. تحلیل فنی این عنوان نیز برای شما آماده شده است که از اینجا میتوانید به تماشای آن بنشینید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
معلومه دیگه با اون مشکلاتش همین میشه دیگه :smug:
اون تریلر اولیش چی بود خوده بازیش چی شد
شیطونه میگه دهنمو وا کنم به EA فحش بدم
اخه لامصب مالیدی با این بازیت چی انتظار داشتیم چی شد اون از اندرومدا اینم ازین بعد انتظار فروشتم براورده نکرده؟ انتظار فروشم اصن داری؟
ماشالا رو
هه :loser: گیمرارو چی فرض کردین؟!!فکر کردین هر بازی ناقص و سسشری بسازین با کله میخرن؟!!هرچی میکشین حقتونه بدبختای پول ندیده :no:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes: :yes: :yes:
EA واقعا خیلی پررو هست :reallypissed: :reallypissed:
فک کنم انتظار داشتن با این متا و جو مسموم رسانه ای که علیه این بازی بود اندازه کال اف دیوتی فروش داشته باشه.
دومین بازی پرفروش تاریخ استودیو بایوور و سال ۲۰۱۹ شد, دقیقا چی میخواستن؟
Battlefield V هم تو ۲ ماه اول عرضه ۷٫۵ فروخت بعد گفتن کمتر از انتظار ما بوده.
فک کنم هزینه زیادی واس ساختش کردن ولی همون موقع که گفتن میخان بازی آنلاین ارائه بدن فهمیدم چیز خوبی از آب در نمیاد
اکثر بازیای AAA , تک نفره داستان محوره افلاین موفق میشنو میترکونن
اتصال دایم به اینترنت = به احتمال ۹۰درصد شکست
بلایی که سر این بازی اومد به احتمال زیاد سر beyond good and evil 2 هم میاد و حال ببین کی گفتم
EA تقریبا تو همه بازیای معروفش غیر Dragon Age افت کرده.یک زمانی EA پدر همه شرکت های بازیسازی بود.
الان دیگه عمه هم نیست
راستی بهمون نگفتی ها ، آخر با حجم دیزگان و MK11 کنار اومدی یا نه؟؟ دارن التماس میکنن ها! اگه یه وقت ورشکسته بشن تو باید جوابگو باشی ها :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
اشتباه گرفتی .اون فرد جعلی بوده.
آره آره تو راس میگی :rotfl: :rotfl:
وقتی میام دموی بازی و دانلود میکنم و با کلی هیجان بازی رو اجرا میکنم میبینم سرور اجازه نمیده وارد بازی شم خوب جواب ( های ) هویی :teeth:
بجز التیمت ادیشن فیفا هیچ چیزی انتظارات EA رو براورده نمیکنه :laugh:
طمع پول چه میکنه
بازم جا داره بگیم پول نوش جون راکستار و استدیو هایی که بازی درجه یک میسازن
بالاخره این اتصال های دایم به اینترنت کار دست ea داد اخرشم تصمیم گرفت یه بازی داستان محور افلاین بسازه تا ببینه چی میشه star wars jedi fallen order
میخواد امتحانش کنه تا ببینه اگه نتیجه میده بزنه تو خط بازی های داستان محور چون بازی هاش دیگه دارن شکست میخورن
یکی از دلایل موفقیت بازی ها در نسل هفتم، داستان محور بودن آنها بود، چیزی که در نسل هشتم کمتر دیده شد.