صحبتهای رمدی دربارهی گیمپلی دینامیک و محیطهای پویای بازی Control
استودیوی رمدی در جدیدترین قسمت از مجموعهی Developers Diary، اطلاعات جدید از تاثیر المانهای غیرخطی در داستان بازی Control را با هواداران به اشتراک گذاشته است.
اکثر هواداران بازیهای ویدئویی، استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) را به خاطر ساخت عناوین داستان محور باکیفیت میشناسند. با این حال، جدیدترین ساختهی این استودیو یعنی Control نسبت به بازیهای گذشتهی این استودی متفاوت به نظر میرسد. این بازی اکشن و ماجراجویی کمتر از گذشته بازیبازان را محدود کرده و چندین پایان متفاوت را در اختیار کاربران قرار میدهد. با این اوصاف، به نظر میرسد بازیبازان باید انتظار یک تجربهی کاملا جدید و متفاوت را از آخرین ساختهی استودیوی رمدی داشته باشند.
در جدیدترین قسمت Developer Diary، اعضای تیم سازندهی بازی Control دربارهی نحوهی تاثیر داستان و المانهای غیرخطی آن در این عنوان صحبت کردهاند. به گفتهی تیم سازنده، همانند ساختههای گذشتهی استودیوی رمدی، بازی Control نیز تمرکز ویژهای برروی داستان و طراحی شخصیتهای خود خواهد داشت. با این حال، تیم سازنده تلاش کرده است تا با تاثیر دادن تصمیمات کاربران در روند داستان و توجه بیشتر به موضوع گشت و گذار در محیط، پایانهای متفاوتی را در اختیار بازیبازان قرار دهد. با توجه به این که شما مدت زمان زیادی از وقت خود در بازی Control را در Oldest House میگذرانید، تیم سازنده به صحبت دربارهی این مکان نیز پرداخته است. به گفتهی آنها، بازیبازان قرار است در این منقطه از بازی با محیطی کاملا پویا و دینامیک روبهرو شوند.
جدیدترین ویدئوی منتشر شده از بازی Control، در کنار ارائهی اطلاعات جدید از بازی، بخشهایی از گیمپلی آن را نیز به نمایش گذاشته است. شما میتوانید این ویدئو را در انتهای این خبر مشاهده کنید. بازی Control در تاریخ سه شنبه ۵ شهریور ماه سال جاری (۲۷ آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. شما میتوانید دیگر اخبار مربوط به این بازی را از طریق وبسایت خبری گیمفا دنبال کنید.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
از رمدی فقط بازیای شاهکار و بیرقیب و پیشتاز تو صنعت گیم منتشر شده.
بدون شک یکی دیگه تو راهه
به تازگی مکس پین ۲ رو یک بار دیگه تموم کردم. میشه گفت سنگین ترین و ماندگارتربن دیالوگ های تاریخ رو تو این بازی داریم. بازی جدید رمدی خیلی خوب به نظر میرسه ولی به نظر من هیچ چیز مکس پین با اون تم سنگین و موسیقی شاهکار و صدای بم و گرفته مکس نمیشه.
کاش بعد از انتشار این بازی بیان مکس پین ۱ و ۲ رو ریمیک کنند یا یک اسپین آف (دنباله نسازن بهتره) در خور دو نسخه اول بسازن.
دیگه چیزی نمیتونه برا مکس پین رمدی بسازه چون بازی مال راکستاره
الن ویک رو هم حتما بازی کن از مکس پین بنظرم بهتره و بهترین بازی رمدیه
خیلی به این بازی امیدوارم .
و انتظارها هم خیلی بالاست.
تنها نکته ای ک میمونه اینکه بازی تو محیط های شبیه به هم و فضاهای تاریک اتفاق میفته و با توجه به خطی بودن داستان امیدوارم خسته کننده و تکراری نشه
اینم وضعیتش مثل کوانتوم بریک میشه واقعا چرا نمیره تنها شاهکارش(الن ویک) رو احیا کنه و یه ریمیک از نسخه اول یا کلا نسخه دوم رو بسازه.مکس پین هم که دیگه نمی تونه بسازه مگه این که نسخه چهارم رو راکستار دستش بده و بسازه. تو فقط الن ویک بساز سریالش هم قرار بود با تهیه کنندگی سم لیک ساخته بشه که هنوز خبری ازش نیومده