ماه آینده منتظر مانگایی از عنوان Sekiro: Shadows Die Twice باشید
شرکت فرامسافتور (FromSoftware)، سازنده عنوان Sekiro: Shadows Die Twice، اعلام کرد که بهزودی مانگایی از این بازی با نام Sekiro Side Story: Hanbei the Undying و با تمرکز بر یکی از شخصیتهای فرعی آن یعنی هانبی (Hanbei) منتشر خواهد شد.
داستان این مانگا توسط استودیوی فرامسافتور نوشته شده و توسط هنرمندی به نام شین یاماموتو (Shin Yamamoto) به تصویر کشیده شده است. البته این اولین تجربهی آقای یاماموتو در زمینه مانگاهای مرتبط با بازیهای ویدیویی نیست و ایشان پیشتر سابقهی کار برروی مانگایی از سری Monster Hunter با نام Monster Hunter: Flash Hunter را نیز در کارنامهی خود دارد.
در حال حاضر یک شرکت ناشر به نام ینپرس (Yen Press) اعلام کرده است که حق انتشار این عنوان در آمریکا را بر عهده دارد؛ گرچه هنوز تاریخی برای انتشار این عنوان در این کشور اعلام نکرده است. البته شما میتوانید بخشی از این مانگا که توسط این ناشر به اشتراک گذاشته شده را در اینجا مشاهده کنید :
عنوان Sekiro: Shadows Die Twice ساختهی استودیو فرامسافتور در حال حاضر برای پلتفرمهای رایانهی شخصی، پلی استیشن ۴ و همچنین ایکس باکس وان در دسترس است. شما میتوانید نقد این عنوان را به قلم مصطفی زاهدی که با نام دوباره میازاکی، دوباره شاهکار… | نقد و بررسی Sekiro: Shadows Die Twice در گیمفا منتشر شده را مطالعه کنید. علاوه بر این، پیشتر میزان فروش نسخهی دیجیتالی Sekiro: Shadows Die Twice در ماه مارس نیز اعلام شد که از عملکرد خوب این عنوان در بازار خبر میداد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بنظر مقدمه ای میخواد باشه واس dlc بازی
آقا بده دی ال سی هاشو جون مادرت.
تو توئیج دارن بازی رو شخم میزنن.مسابقه میدن کی زودتر تمومش کنه.
با اینکه درجه یکه بازیش ولی به شدت نسبت به بقیه بازیا فرام سافتور کوتاه و از اونجایی که قابلیت شخصی سازی و تغییر اسلحه نداره بعد دوسه بار تموم کردنش لذت بازی کم میشه کاش حداقل با دی ال سی ها کمی محتویات بازی رو بیشتر کنن
من این بازیرو شصت و خورده ای ساعت طول کشید تموم کنم کوتاه کدومه .البته تموم زیرو بمشو دراوردم.سری سولز حالا ده بیست ساعت بیشتر ازین واسم طول میکشید ولی شصت ساعتم خیلیه.
داداش منم به خدا بازی رو پلات کردم یه بازی رو میشه تو ۵۰۰ ساعتم تموم کرد ولی کلا میگم تنوع گیم پلی بواسطه ی عدم شخصی سازی و همچنین کوتاه بودن داستان بازی ارزش تکرار دو عنوان قبلی رو نداره وگرنه همینم ۵ بار تموم کردم پاورم ۶۷
من که هنوز بازی نکردم ینی وایسادم با دایزگان و مورتال کمبت نصبش کنم.
سبک هورد کور اونم با فضای ژاپنی و استاد میزاکی و تیم فرام سافت وار …
ینی دوس دارم مسئولینو یکی یکی مث wolf فینیشی بزنم و بخاطر این گرونی های غیر قابل باور از صفحه روزگار محو کنم