تبلیغات در سایت گیمفا

تبلیغات در سایت گیمفا - گیمفا

برای دریافت قیمت ها و سفارش تبلیغات لطفاً به تلگرام آی دی gamefa89@ و یا واتس اپ شماره ۰۹۱۲۹۲۴۶۴۹۹  پیام ارسال کنید.

کد A: تبلیغ بنری در سایز ۶۰۰ در ۵۰ پیکسل
کد B: تبلیغ بنری در سایز ۶۰۰ در ۵۰ پیکسل
کد C: تبلیغ بنری در سایز ۶۰۰ در ۵۰ پیکسل
کد D: تبلیغ بنری در سایز ۲۵۰ در ۷۰ پیکسل
کد E: تبلیغ بنری در سایز ۲۵۰ در ۱۴۰ پیکسل
کد F: تبلیغ بنری در سایز ۲۵۰ در ۲۵۰ پیکسل
کد G: تبلیغ بنری در سایز ۶۰۰ در ۵۰ پیکسل
کد H: تبلیغات شناور پایین سایت و نمایش بر روی تمامی صفحات
کد I: تبلیغات در شبکه های اجتماعی گیمفا (تلگرام ، اینستاگرام ، فیس بوک) 

سفارش رپرتاژ آگهی فقط از طریق وب سایت تریبون

   =============================================

قبل از سفارش آگهی به قوانین زیر توجه کنید:
  • تمام آگهی ها به مدت یک ماه و ۱۰۰ درصد نمایش در موبایل و کامپیوتر قرار می گیرند.
  • حجم همه بنر های ( فلش و gif ) باید کمتر از ۸۰ کیلو بایت باشد.
  • سفارشات مربوط به طراحی بنر پذیرفته می شود.  ( برای دریافت هزینه طراحی ایمیل بزنید )
  • این قیمت ها ثابت نیستند و هر زمان که مدیریت تصمیم به تغییر آن بگیرد تعرفه جدید از طریق همین صفحه اعلام می شود.
  • سایت گیمفا هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارائه خدمات یا محصولاتی که تبلیغ آنها در سایت قرار می گیرد نخواهد داشت.
  • وب سایت گیمفا هر موقع تصمیم بگیرد می تواند تبلیغ سفارش دهنده را حذف کند و مبلغ باقیمانده از تبلیغات به حساب مشتری واریز شود.
  • در صورت وجود هر گونه مشکل از طرف مشتریان مبلغ پرداختی برگشت داده نخواهد شد.
  • مقالات ارسال شده توسط بازی سازهای ایرانی به صورت کاملاً رایگان بر روی سایت قرار می گیرد.
  • در صورت سفارش به صورت سه ماهه و شش ماهه تخفیف ویژه شامل تبلیغات خواهد شد.

 

سفارش تبلیغ در سایت گیمفا

برای پرداخت هزینه تبلیغات می توانید از شماره حساب زیر استفاده کنید و سپس با تلگرام آی دی gamefa89@ و یا واتس اپ شماره ۰۹۱۲۹۲۴۶۴۹۹ (کسری نراقی) ارتباط برقرار کنید و اطلاعات بیشتری هم که خواهان آن هستید را از این طریق دریافت کنید.

اطلاعات پرداخت
————————————————————————————

شماره حساب بانک صادرات
۰۲۱۲۶۱۳۶۲۵۰۰۶
شماره کارت بانک صادرات
۶۰۳۷۶۹۷۵۷۱۳۹۱۳۶۳
شماره شبا بانک صادرات
IR510190000000212613625006
به نام کسری نراقی

لطفاً بعد از واریز وجه شماره پیگیری آن را یادداشت کرده و بوسیله تلگرام ارسال کنید.

————————————————————————————

=============================================


تبلیغات در گیمفا (توضیحات تکمیلی)

 اینترنت و جوامع مجازی در این سالها تبدیل به منابعی سودمند برای سرمایه گذاران و فروشندگان محصولات متنوع به واسه ی وجود هزاران و میلیونها کاربر اینترنتی شده است.در بین این جوامع و وب سایتهای بیشمار اینترنتی،گیمفا به عنوان یکی از شناخته شده ترین وبگاه های خبری/تحلیلی بازیهای ویدئویی و بروزترین مرکز خبری این صنعت در ایران و خاورمیانه،تبدیل به محل مناسبی برای تبلیغات و سرمایه گذاری شده است.در ادامه مزایای ویژه و فرصت های فوق العاده ی تبلیغات درگیمفا را خواهید دید.

 گیمفا بروزترین و پرمخاطبترین وب سایت خبری/تحلیلی بازیهای ویدئویی فارسی زبان :

گیمفا درحالی که دو سال از فعالیتش گذشته بود توانست به جمع ۵۰۰ سایت برتر ایرانی و رتبه ی ۲۰ هزار در دنیا بپیوندد و رسیدن به این هدف تنها در عرض دو سال نشان دهنده ی فعالیت مستمر و استثنائی این مجموعه و همچنین کاربران بیشمار آن است.

در این میان،وب سایت گیمفا با میانگین بازدید رسمی ۱۰۰ هزار در روزهای معمولی و در مواقع خاص مانند فستیوال های بین المللی بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار بازدید و داشتن انجمنی با نزدیک به ۱۸هزار نفر عضو یکی از پرمخاطبترین وب سایت های حال حاضر خبری/تحلیلی بازیهای ویدئویی ایران است.کاربران وب سایت نیز به شکل بسیار گسترده در اخبار و مقالات تخصصی سایت شرکت دارند و به نوعی ما شاهد یک سایت کاملا پویا با کاربرانی همیشه در صحنه هستیم.

اگر به دنیال جایی هستید تا کاربران فعال و بازدیدی بالا داشته باشد و محصولات مرتبط با دنیای بازی های ویدئویی خود را بهتر و بیش از پیش معرفی  کنید،گیمفا بهترین و بروزترین سایت بازیهای ویدئویی فارسی زبان برای این کار است.

اطلاعات لحظه ای وب سایت گیمفا در Alexa

snapshot 2014 01 24 104033

تا تاریخ ۴ بهمن ۹۲

 گیمفا،حامی واقعی صنعت بازی سازی ایران :

در اینکه مجموعه ی گیمفا بیشتر از همه ی مجموعه ها و وب سایت های دیگر از صنعت بازی سازی ایران و بازی های ایرانی حمایت میکند هیچ شکی نیست.گیمفا برای اولین بار در تاریخ صنعت بازی سازی ایران اقدام به انتشار بزرگترین مجله ی الکترونیکی تخصصی بازی های ایرانی کرد که در نوع خود بزرگترین رخداد مطبوعاتی این صنعت به شمار میاید.علاوه بر آن گیمفا رابطه ی متقابل و بسیار خوبی با بیشتر استودیو های بازی سازی داخلی دارد و در مجمع ها و جلسات تشکل های بازی سازی همیشه حضوری فعال دارد.بازی سازان ایرانی به سبب اعتماد سازیی که گیمفا برایشان ایجاد کرده،اولین اخبار از بازیهایشان را سعی دارند در گیمفا به معرض دید عموم قرار دهند.برای نمونه میتوانید به دو شماره از مجله ی گیمفاپلاس ایرانی مراجعه کنید تا استقبالی که بازی سازان ایرانی از ما کرده اند و اطلاعات اختصاصی که در اختیار ما قرار دادند را مشاهده کنید.

بزرگترین رخداد مطبوعاتی صنعت بازی سازی ایران

 گیمفا،مجموعه ای نو و تازه در جوامع جهانی :

با اینکه مجموعه ی گیمفا متشکل از افرادی جوان است ولی قدمهایی که این مجموعه نه تنها در ایران بلکه بیش از ایران برداشته اند بسیار بزرگ بوده است.گیمفا علاوه بر اینکه با بازی سازان و صنعت بازی سازی ایران بیشتر از هر مرکز خبرگزاری دیگری تعامل و همکاری دارد،با بازی سازان و استودیوهای خارجی نیز در تعامل است.برای مثال گیمفا موفق به ارتباط و مصاحبه با عواملی از شرکت یوبیسافت و EA Games نیز شده است که بازتاب گسترده ای داشت.همچنین این همکاری ها تا معرفی و نمایش محصولات خارجی به خواسته ی آنان نیز بوده است.این موفقیت های گیمفا باعث جذب هرچه بیشتر مخاطبین و بالا رفتن اعتبار این مجموعه نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی میشود.همچنین به زودی شاهد حضور خبرهای گیمفا در وبگاه مطرح N4G و بازتاب جهانی اخبار ما خواهید بود.

april fool

n4g

گیمفا،فعال در شبکه های اجتماعی :

مجموعه ی گیمفا نه تنها در داخل سایت بلکه در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت مستمر دارد.برای مثال در شبکه ی فیس بوک صفحه ی اختصاصی Gamefa به عنوان پرمخاطبترین صفحه ی اجتماعی مجله و وب سایت خبری/تحلیلی بالاتر از رقیبان قرار دارد و فوق العاده فعال هم است.شاید این محل نیز در آینده ای نه چندان دور تبدیل به مرکزی برای تبلیغات محصولات مشتریان بشود.

 گیمفا،فعال در زمینه ی انجمن

فروم یکی از اجزای جدا نشدنی گیمفا است و حضور نزدیک به ۱۸ هزار نفر عضو،تعامل شدیدی را بین کاربران ایجاد کرده است و محل بسیار مناسبی برای به اشتراک گذاری مطالب کاربران شده است.این تعامل و فعالیت کاربران سبب شده تا فروم گیمفا نیز مسیر رو به رشدی طی کند و باعث افزایش بازدید این محل شده است.بدون شک تبلیغات در فروم گیمفا میتواند برای محصول شما بسیار سودمند باشد.

 مجلات الکترونیکی گیمفا دیجیتال : تحولی نو در مطبوعات الکترونیکی

یکی از دستآورد های گیمفا تاسیس سلسله مجلات الکترونیکی گیمفا دیجیتال بوده است.اولین شماره از مجله ی گیمفا در آبان ۸۸ به عنوان ویژه نامه ی بازی های ایرانی منتشر شد که مورد استقبال بی شماری قرار گرفت.پس از آن بنا بر رایزنی ها و تصمیماتی که گرفته شد،ماهنامه ی الکترونیکی گیمفا : دیجیتال با هدف پوشش دهی بازی های روز دنیا تاسیس شد که در حال حاضر به یکی از برترین و پرمخاطبترین مجلات الکترونیکی ایران در زمینه ی بازی های ویدئویی تبدیل شده است.طراحی بی نظیر با توجه به استانداردهای جهانی،هایپ های اختصاصی در کنار مصاحبه با بازیسازان خارجی،تحریریه ی حرفه ای و پشتیبانی عالی از مشخصات فنی و حرفه ای این مجله است. مجلات گیمفاپلاس با داشتن مخاطبینی بالای ۵۰هزار نفر و پخش در سراسر فضای مجازی اینترنت،بعد از وب سایت گیمفا بیشترین نما را در اختیار دارد و فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری و تبلیغات محسوب میشود.

untitled 1

با توجه به صحبتهای بالا و اطلاعاتی که ثابت کننده ی جایگاه گیمفا در بین رسانه ها است،تعرفه های بسیار خوب و مناسبی نیز برای تبلیغات در نظر داریم که به شرح زیر خواهد بود :

==============================

review recovered

نمونه تبلیغات اسپانسرینگ

تبلیغات اسپانسرینگ مطالب سایت گیمفا

توضیح : در این نوع تبلیغ ،برند شما اسپانسر یکی از مقالات سایت خواهد شد و به این شکل خواهد بود :

۱- درج لوگوی شما بر روی تصویر اصلی مطلب که به صورت اسلاید شو در صفحه اصلی قرار میگیرد. ۲- درج لوگو محصول شما در انتهای مطلب ۳- درج لوگو شما بر روی تمامی تصاویری که در آن مطلب موجود میباشد

توجه داشته باشید که لوگوی شما برای همیشه بر روی این موارد خواهد ماند

==============================

Untitled-1

==============================

ویدئوهای اختصاصی گیمفا: بستری مناسب برای تبلیغات شما

ویدئوهای اختصاصی گیمفا، بستری مناسب برای تبلیغات شما
این روزها ویدئوهای تبلیغاتی از جذابیت بالایی برخوردارند و تاثیر زیادی بر روی بیننده می‌گذارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به بهترین شکل ممکن، مهم‌ترین ویژگی‌های یک محصول / کسب و کار را با طرحی جذاب به مخاطب خود ارائه دهید.
مدتی ا‌ست که وب‌سایت خبری تحلیلی گیمفا، آیتم‌های ویدئویی اختصاصی متعددی نظیر «ویدئو گیمفا»، «خبرنامه»، «نقد و بررسی اختصاصی» و «تحلیل فنی» منتشر می‌کند که توانسته‌اند جایگاه خاصی نزد مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت بدست آورند. این ویدئوهای اختصاصی از بازدید بسیار بالایی برخوردارند و با توجه به اهمیت و جذابیتی که برای کاربران این وب‌سایت دارند، بهترین بستر ممکن حال حاضر، برای تبلیغ و معرفی محصول یا کسب و کار شما محسوب می‌گردند. می‌توانید در ویدئوهای اختصاصی گیمفا، به شیوه‌ای کاملاً جذاب و با بهره‌گیری از المان‌های تصویری و صوتی، کسب و کار خود را معرفی و مخاطب بیشتری بدست آورید.
گیمفا آماده قرار دادن تبلیغات ویدئویی شما در آیتم‌های ویدئویی اختصاصی و جذاب متعددش است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید

 

سفارش تبلیغ در سایت گیمفا

برای دریافت قیمت ها و سفارش تبلیغات لطفاً به تلگرام آی دی gamefa89@ و یا واتس اپ شماره ۰۹۱۲۹۲۴۶۴۹۹  پیام ارسال کنید.

ایمیل : gamefa89@gmail.com

مطالب مرتبط