میزان فروش نسخهی دیجیتالی Sekiro: Shadows Die Twice در ماه مارس
بازی Sekiro: Shadows Die Twice، محصول جدید و منحصر به فرد استودیوی بازیسازی فرام سافتور (From Software)، از زمان عرضهی رسمی خود با بازخوردهای بسیار خوبی از سوی کاربران و منتقدین رو به رو شد و توانست در کمتر از ۱۰ روز بیش از دو میلیون نسخه به فروش برساند. حال به تازگی اخبار و گزارشهایی از میزان فروش نسخهی دیجیتالی این عنوان در دسترس قرار گرفته که از موفقیت بی حد و حصر آن حکایت میکنند.
به جرات میتوان گفت که یکی از بهترین عناوین شرکت اکتیویزن (Activision)، بازی Sekiro: Shadows Die Twice شناخته میشود که عملکرد فوقالعادهای را از خود به نمایش گذاشته است. این بازی عنوانی در سبک اکشنِ ماجراجویی است که با استقبال خوب منتقدان و بازیبازان نیز رو به رو شد. این بازی، داستان یک شینوبی (Shinobi) به نام سکیرو را دنبال میکند که پس از حوادث روی داده بر او و ارباب سابقش، باید از فردی حفاظت کند و در این راه، مسیر سخت و پرتلاطمی را پشت سر خواهد گذاشت.
اگرچه بازی Sekiro: Shadows Die Twice نتوانست در جایگاه اول در جدول پرفروشترین بازیهای ماه مارس ایالات متحده آمریکا قرار گیرد اما همچنان افراد زیادی را به خود جذب کرده و عملکرد بسیار خوبی داشته است. حال به تازگی استودیوی بازیسازی فرام سافتور گزارشهایی از میزان فروش نسخهی دیجیتالی این عنوان منتشر کرده است. طبق اخبار و اطلاعاتی که در دسترس قرار گرفته، نسخهی دیجیتالی بازی Sekiro: Shadows Die Twice موفق شده تا در ماه مارس، حدود ۱٫۴ میلیون نسخه به فروش برساند.
به نظر میرسد که این مقدار فروش نسخهی دیجیتالی در ماه مارس، یکی از موفقترین و بیشترین فروشها در ماه گذشته بوده است. بازی Sekiro: Shadows Die Twice هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با ویژگیهای این عنوان، پیشنهاد میکنیم نقد و بررسی آقای مصطفی زاهدی با عنوان دوباره میازاکی، دوباره شاهکار… | نقد و بررسی Sekiro: Shadows Die Twice را مطالعه کنید.
همچنین وبسایت گیمفا مصاحبهای جدید با آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی، را منتشر کرده است که قطعاً برای طرفداران این کارگردان و استودیوی فرام سافتور جذاب خواهد بود. شما میتوانید مصاحبهی مذکور را از طریق این صفحه مطالعه کنید. شایان ذکر است که اگر هنوز این بازی خاص را خریداری کردهاید و به دنبال یک راهنما برای آموزش مفاهیم اولیه و مکانیکهای گیمپلی آن هستید، این مقالهی اختصاصی گیمفا همان چیزی است که برای شما بسیار کارآمد خواهد بود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان Horizon Forbidden West روی PC حدود ۵۰ درصد کمتر از نسخه قبلی است
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- ویدیو: تریلر جدید بازی Hellblade 2 را مشاهده کنید
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- تاریخ عرضه و قیمت کنترلر جدید Xbox فاش شد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
نظرات
فقط یه هارد کور باز که عاشق دنیای فانتزی ژاپنی هاس میتونه درک کنه من چه حسی به sekiro دارم...
داداش من درکت میکنم….اکانتو ساختم بگم ک تنها نیستی من درکت میکنم.
با این که بازی شباهتی نه به سری Souls و نه BB داره ولی بیشتر از نظر من به BB نزدیکه و باس های بازی با اینکه ابتدا بسیار سخت به نظر می رسن ولی واقعا یه راه مشخص و ساده برای شکستشون وجود داره.
من که واقعا از بازیش لذت بردم و منتظرم تو E3 امسال اولین بسته الحاقیش معرفی بشه 🙂
بهترین بازی فرام سافتور ب نظرم از داستان زیباش بگیر از ساخت مکانیک خفن بازی از دست مصنوعی های واقعا خفن که بدجوری به دردتون میخوره از محیط های واقعا قشنگ و عالی ک از دیدنش سیر نمیشید از طراحی باس فایت هاش که واقعا بعضی هاش سخت ولی بعد از کشتنش براتون شیرین میشه این بازی زندگیه واقعا … هر چی بفروشه حقشه