کمپین Mortal Kombat 11 «طولانیترین بخش داستانی ساخته شده» توسط ندررلم است
در میان استودیوهای متعددی که برروی عناوین مبارزهای کار میکنند، استودیوی ندررلم (NetherRealm) یکی از معدود توسعه کنندگانی است که اهمیت ویژهای به بخش داستانی بازیهای خود میدهد. آخرین محصولات این استودیو در بازار یعنی دو بازی Mortal Kombat X و Injustice 2 گواهی بر این موضوع هستند. البته شما اگر به سراغ عناوین گذشتهی این استودیو نیز بروید، همچنان با یک بخش داستانی خوب در همهی آنها روبهرو خواهید شد.
با نزدیک شدن به زمان انتشار جدیدترین نسخه از سری Mortal Kombat، استودیوی ندررلم اطلاعات جدیدی از این بازی را با هواداران به اشتراک گذاشته است. دستیار تهیه کنندهی بازی یعنی آقای مت برک (Matt Burke) در جدیدترین مصاحبهی خود از بخش کمپین جدیدترین ساختهی استودیوی ندررلم به عنوان «بزرگترین بخش داستانی ساخته شده در استودیو» یاد کرده است:
از نظر مدت زمان و طولانی بودن، این به طور حتم بزرگترین بخش داستانی است که ما تا به حال برروی آن کار کردهایم. بخش داستانی بازی بسیار طولانی بوده و من بیصبرانه منتظرم تا همه بتوانند آن را تجربه کنند. شخصیت Kronika یک باس و شخصیت منفی عالی است. تمامی ما در استودیو نسبت به این موضوع بسیار هیجانزده هستیم.
براساس صحبتهای آقای برک، برخورد زمان گذشته و حال در خط داستانی این عنوان لحظات و صحنههای بسیار جالبی را در بخش کمپین بازی خلق کرده است.
ترکیب شدن زمان حال و گذشته با یکدیگر و برخورد Lui Kang با نسخهی شیطانی خود آن هم در حالی که هر دوی آنها خود را فرد بهتر میدانند تنها نمونهای از این موضوع هستند. ما لحظات و صحنههای بسیاری شبیه به این خواهیم داشت.
یکی دیگر از اعضای تیم سازندهی بازی پیش از این نیز بیان کرده بود که برای اتمام بخش داستانی بازی Mortal Kombat 11 به حدود ۸ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. استودیوی ندررلم در جدیدترین ویدئوی منتشر شده از بازی، مبارزهی دو شخصیت Kitana و D’Vorah را به نمایش گذاشته است. شخصیت Shao Kahn در جریان آخرین قسمت از مجموعهی Kombat Kast که یک روز پیش از انتشار بازی پخش میشود، به صورت رسمی معرفی خواهد شد. با توجه به شایعههای منتشر شده، آخرین شخصیت معرفی نشدهی این بازی Frost است که احتمالا در همین برنامه معرفی خواهد شد.
بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سهشنبه ۳ اردیبهشت ماه سال جاری (۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی)، برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. شما میتوانید پیشنمایش این بازی تحت عنوان سمفونی استخوانهای شکسته که به قلم آریا مقدم است را نیز مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
نظرات
به غیر از این که بخش داستانی فوق العاده مفصل و طولانی داره چندین پایان متفاوت هم داره که ارزش تجربه دوباره رو به شدت بالا میبره
تریلر شائو کان منتشر شد لطفا پوشش بدید
در بخش داستانی دو شخصیت محبوب با یه ری دیزاین خفن بصورت npc قرار دارن که امیدوارم قابل بازی باشن
دوستانی که Mortal Kombat باز هستن یکم راجب بخش آنلاین توضیح بدن این بخش مثل بخش داستانی هیجان انگیز و جالب هستش؟
فوق العادس منتهی باید کنترل رو اعصابت داشته باشی چون ممکنه به حریف های ناجوری بخوری
منظورت سایراکس و سکتوره 😀
البته بخش داستانی یا کمیپن بازی بیشتر وقت ها به خاطر درجه سختی بیشتر هم میشه، البته هیچ وقت نتونستم روی اخرین درجه سختی مورتال بازی کنم، لامصب جوری هوش مصنوعی باهات بازی میکنه که فرصت حمله نمیده. نمیدونم شما تونستید روی اخرین درجه سختی ببرید؟
من تو این سبک یجوری بازی میکنم که نورمال هارم بِ زور میبرم :rotfl: tnxXx
هر چی باشه بازیش مثل بازی سکیرو سخت نباشه اونقدر سخت که حال به هم زن شه
به سکیرو میگی سخت؟
برو ds2 بازی کن
مینی نوب!! زیبایی بازی به سخت بودنشه 😐
چه خوب. اما به نظرم طولانی ترین بخش کمپین بیش از ۸ ساعت مربوط به نسخه مورتال کامبت نیرنگ هستش که سال ۲۰۰۴ میدوی ساخته بود. یادش بخیر ماجراجویی شوجینکو از کودکی تا پیری.