Sekiro: Shadows Die Twice در کمتر از ۱۰ روز به فروش دو میلیون نسخهای رسید
ظاهراً جدیدترین ساختهی فرام سافتور (From Software) علاوه بر دریافت نقدها و نمرات درخشان، عملکرد فوق العادهای را از نظر فروش نیز داشته است. شرکت اکتیویژن (Activision) به تازگی در طی یک بیانیهی خبری اعلام کرد که Sekiro: Shadows Die Twice در کمتر از ۱۰ روز به فروش ۲ میلیون نسخهی دست پیدا کرده است.
خانم میشل فونسکا (Michelle Fonseca)، معاون بخش مدیریت محصولات اکتیویژن، اعلام کرد:
Sekiro; Shadows Die Twice یک چیز بسیار خاص و منحصر به فرد را به لیست بازیهای اکتیویژن آورده است. کمک کردن به فرام سافتور برای معرفی یک مجموعهی جدید به بازیبازان سراسر جهان یک افتخار برای ما محسوب میشود.
طرفداران، Sekiro; Shadows Die Twice را به یکی از بهترین بازیهای سال ۲۰۱۹ از نظر عملکرد در ماه عرضه تبدیل کردهاند. بازی برروی تمام پلتفرمها از جمله رایانههای شخصی به خوبی عمل کرده است و ما همچنان از حمایت بازیبازان و منتقدین هیجان زدهایم. مشاهدهی لذتی که طرفداران پس از عبور از چالشها کسب میکنند بسیار راضی کننده بوده است.
با اینکه در ابتدا مشاهدهی ساختهی هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) و فرام سافتور در لیست عناوین شرکت اکتیویژن کمی عجیب بود، اما حالا میدانیم که نتیجهی همکاری این دو شرکت سبب شد تا شاهد یکی از بهترین بازیهای سال ۲۰۱۹ میلادی باشیم. Sekiro: Shadow Die Twice هماکنون لقب سریعترین فروش را در میان عناوین این استودیوی ژاپنی در اختیار دارد.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با ویژگیهای این عنوان، پیشنهاد میکنیم نقد و بررسی آقای مصطفی زاهدی با عنوان دوباره میازاکی، دوباره شاهکار… | نقد و بررسی Sekiro: Shadows Die Twice را مطالعه کنید. همچنین وبسایت گیمفا مصاحبهای جدید با آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی، را منتشر کرده است که قطعاً برای طرفداران این کارگردان و استودیوی فرام سافتور جذاب خواهد بود. البته اگر هماکنون بازی را خریداری کردهاید و به دنبال یک راهنما برای آموزش مفاهیم اولیه و مکانیکهای گیمپلی آن هستید، این مقالهی اختصاصی گیمفا همان چیزی است که به دنبال آن میگردید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
یادی کنیم از فرمایش گرانبهای استاد اسپنسر…”بازی های داستان محور تاثیر سابق را ندارند”
در تایید فرمایشات استاد اسپنسر –
پردانلودترین بازیهای پلیاستیشن ۴ در ماه مارس:
رتبه اول Tom Clancy’s The Division 2
رتبه سوم Sekiro: Shadows Die Twice
رتبه چهارم Devil May Cry 5
ماه قبل هم Anthem تونست Metro Exodus ، Resident Evil 2 و Farcry New Down رو شکست بده و صدر نشین بشه.
گیم فوق العاده ای بود…به شدت چالشی به طوری که در هر لحظه از بازی ضربان به شدت می زنه…البته تمام محصولات هنری استاد به این شکل هستن اما سکیرو سختی رو کاملا رو میکنه اما خوب با شناخت بازی و روندش میشه غلبه کرد و این که گیمر هم باید حرفه ای باشه و به چم و خم سبک بازی های استاد میازاکی آگاه باشه…خسته نباشید و تبریک
خیلی خوبه این بازی . هرچی بفروشه حقشه امیدوارم بازی های بعدی استاد هم همین نوع گیمپلی سریعو داشته باشن :inlove: :inlove: :inlove:
دم میازاکی گرم از معدود بازی سازایی هست که به گیمپلی اهمیت میده و به مفهوم مرگ تو بازیاش توجه میکنه
ساین شدم که بگم بازی های میازاکی داستان خاص و پیچیده ای نداره بیشتر بر گیم پلی و سختی بازی استوار هست تو هر پست بازیهای میازاکی هی میگن داستان محور به احتمال زیاد سری Metal Gear Solid رو اصلا بازی نکردن واقعا داستان روایتی جذاب و میخ کوب کننده و با محتوای غنی بیش از حد و سنگین و بشدت سیاسی و فلسفی خود لازمه که تمام دیالوگ ها و دمو های سینماتیک و نوارها رو با دقت گوش کرد :yes:
سلام خدمت دوست عزیز بنظرم شاید حرف شما برای این بازی استاد میازاکی درست باشه چون منم کامل تجربش کردم و داستان عمیقی نداشت ولی با شما درباره کل بازیاشون اصلا موافق نیستم و بنظرم بازی بلادبورن یکی از عمیق ترین و جذاب ترین و فلسفی ترین داستان های توی تمام بازیا رو داشت هنوز هم بعد از چند سال بعضیا چیزای جدیدی درباره دستان اون ابرشاهکار کشف میکنن ! با بازی کردن رد دد ۲ و گاد اف وار و سکیرو ولی هنوز هم BLOODBORNE بهترین بازی کل عمر منه بدون شک !
ما یه داستان داریم یه پیش زمینه داستانی… حالا به خاطر تم سیاسی، همیشه کارهای کوجیما سنگین تر به نظر میرسن
ولی از حیث پیش زمینه داستانی و Lore یه چیز هیولاییه کارهای میازاکی. این که چطوری تاریخچه عمیق یه دنیا رو بدون فرو کردنش تو چشمات به وسیله های مختلف برات تعریف می کنه کاری ـه که از معدود نویسنده/کارگردان های حال حاضر صنعت گیم برمیاد.
و این که یهو از همون اول میپری با متال گیر سالید مقایسه می کنی. خب متال گیر سالید یکی از قله های داستان نویسی صنعت ـه… معلومه از چندین جهت ضعف داره کارهای میازاکی نسبت بهشون از حیث داستان.
دید غیر قیاسی رو برداریم و تک محور Subjective نیگاه کنیم داستان هایی که فرام سافتور میگه واقعاً محشره.
من جفتشو رفتم و فکر کنم شمایی که فقط متال رفتی یا کلا از داستان بازی های میازاکی بی خبری ،بحث هایی که سر فلسفه و داستان بازی های میازاکی هست بخاطر مباحث الهیات خیلی پیچیده تره تا سیاست البته احتمالا دث استرندینگ هم توی همین مباحث باشه من خودم متال رفتم و واقعا شاهکار بود مخصوصا از لحاظ گیم پلی ولی از لحاظ داستان یکی هستن با بازی های میازاکی چون داستان متال توی نوار ها و فلسفه و تفکره و سولزبورن هم توی توضیح ایتم و حتی توی یک مجسمه و یه حرف کوچیکه و خیلی از فلسفش حول وجود و خدا و زندگی و مرگه هر جفتش عالین وگرنه اینقدر ستایش نمیشدن البته داستان متال پنج اشغال بود فقط جمش کردن چون کارگردان نداشتن ولی همین که بعد از سال ها درباره حتی دارک سولز یک تعوری داستانی میدن نشون میده که چقدر فلسفی تر و عمیقتر کار شده
باشه
ساین شدم که بگم یکم از بالا خونه کار بکش و برو سراغ داستان سری سولزبورن بد نیس
ساین شدم بگم طرف اومد بگه منم میدونم چی ب چیه ولی هیچی نمیدونه از داستان سولز و بلاد برن و حتی سک.یرو ک داستان پیچیده ای دارن
اصلا درش شکی نبود میازاکی از قبل معروف تر شده بوده و گیمر های بیشتری خودش و بازی هاشو میشناختن
حالا هم که sekiro نمره های عالی هم که گرفته بود پس شکی درش نبوده
اگه واقعا فکر میکنید هیچ بازی نمیتونه شما رو به چالش بکشه یا دوست دارید به چالش کشیده بشید پیشنهاد میکنم اینو بازی کنید پشیمون نمیشید
ولی کسایی که اعصاب ندارن رو بهشون پیشنهاد نمیکنم یوقت میزنید دسته یا کیبورد خودتون رو خورد و خمیر میکنید
البته من خودم اولش برام سخت بود ولی جلوی عصبانیت خودمو میگرفتم تا اینکه رفته رفته پیشرفت کردم و حالا خیلی راحت بازیش میکنم
به نظرم شاهکار بعدی بلادبورن ۲ …
امیدوارم ۱۰ میلیونی بشه…