ایدوس مونترال از عملکرد بازی Shadow of the Tomb Raider راضی است
در ابتدای عرضه، سازندگان بازی Shadow of the Tomb Raider قبول کردند که ساختهی آنان عملکرد خوبی نداشته است. ولی اکنون بیان کردهاند که از فروش و عملکرد این بازی کاملا راضی هستند.
پس از فروش معمولی بازی Shadow of the Tomb Raider در زمان عرضه، امروز شرکت ایدوس مونترال (Eidos Montreal) اعلام کرده که از عملکرد این بازی چه در حیطهی نقدها و چه در حیطهی فروش، بسیار راضی است. تهیهکنندهی این بازی در رابطه با این موضوع چنین گفته است:
ما فوقالعاده خوشحال هستیم از نتیجهای که بازی Shadow of the Tomb Raider بدست آورده است؛ چه در فروش و چه در جلب نظر منتقدین. دقیقا همین امر است که باعث شد ما به فکر ساخت یک بستهی الحاقی برای این بازی بیوفتیم، چون همه چیز خیلی خوب پیش رفت.
همچنین این تهیهکننده در رابطه با همکاری با استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) که وظیفهی ساخت نسخههای قبلی این مجموعه را داشت صحبت کرد. به گفتهی ایشان، همکاری با این استودیو همانند سوار شدن بر یک ترن هوایی بود و بالا و پایینهای بسیاری داشت.
ما برای ساخت این مجموعه باید همکاری با بسیاری از استودیوها را یاد میگرفتیم و در این میان با استودیو کریستال داینامیکس رابطهی خوبی داشتیم. خوشبختانه این رابطه با وجود تمام بالا و پایینهایش، به خوبی جواب داده است و قصد داریم تا آن را محکمتر از پیش ادامه دهیم. به همراه داشتن افراد مختلف با ایدههای جذاب و جدید در کنارتان برای ساخت یک بازی، نکتهی مثبت بسیار بزرگی است.
زمانی که در رابطه با بخش مورد علاقهی ایشان در بازی Shadow of the Tomb Raider سوال شد، بیان شد که پازلها و معماهای بازی بخش مورد علاقهی او بوده است:
من واقعا با مکانیزم معماها و پازلهای بازی ارتباط برقرار کردم و خوشحال هستم از نحوی که توانستیم آنها را پیشرفتهتر کنیم. ما مکانیزمی متغیر ساختیم که به واسطهی آن نسبت به درجهی سختی بازی، شما با چالشهای متفاوتی نیز برخورد میکردید.
در این ماه محتویات جدیدی برای بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که نسخهی بعدی این سری ساخته میشود یا نه ولی تهیهکنندهی این بازی بیان کرده است که اگر شاهد نسخهی جدیدی برای این مجموعه نباشیم، بسیار عجیب خواهد بود.
بازی Shadow of the Tomb Raider هماکنون برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی مخصوص به این بازی تحت عنوان «سایه لارا کرافت… | نقد و بررسی بازی Shadow of the Tomb Raider» که به قلم محمد آریامقدم است را نیز مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
من هم ازتون راضیم یه تومب رایدر فوق العاده ساختین دمتون گرم. این سری هرگز افت نکرده حتی ضعیف ترین عناوینشم تموم کردنش هیجان انگیز بوده . بانو لارا کرافت با اینکه بانو هست ولی یه ماجراجوگر واقعیه و یه کاراکتر شکل گرفته بسیار جدی هست از دنیای ویدیو گیم , اهل مزه پرونی به شکل هالیوودی برای جلب مخاطب در تمام سنین و قشر ها نیست . لارا کرافت سلطان ماجراجویه و بعد از بیشتر از ۲۰ سال همچنان پادشاهه سبک خودشه دم سازنده ها گرم که اینو همواره درک کردن .
بزارید نکات مثبتی که دیدم رو بگم
۱_ گرافیک فک برانداز
۲_ جزئیات بسیار بالا
۳_ طراحی دقیق مدلها
۴_ بی باگ بودن خوب بازی
۵_ جا گیری عالی ایتمها که میشه در هرجا یه چیز باحال بدست اورد
۶_ داستان عالی بازی
۷_ بهینه بودن بازی که با سخت افزار پائین هم میشه کیفیتی نسبتا دلچسب رو بدست اورد
بریم بسراغ نکات منفی بازی
۱_ در بعضی جاها گیم پلی اشتباهه و اونی که انجام دادید نمیشه و میمیرید
۲_ نمیشه یه کله بازی کرد و بعد از ۲ یا ۳ ساعت خسته میشید
۳ _ لارا منطقی شده و اون دختر کله شق و یه دنده همیشه گی نیست
۴_ ضعف موسیقی که مثل همیشه بیداد میکنه
۵_ بسته الحاقی که چیزی بجز پول دوشی نیست
یه سری نکاتی هم هست که در عین بد بودن چیزها جالبی هم داره
۱_ ماموریتهای فرعی که اصلا ربطی به داستان نداره ولی در اخر با سنتهای قبایل اشنا میشید
۲_ مقبره ها زیادی کسل کنندست ولی با فنون معماری باستانی اشنا میشید
۳_ تله ها زیادی ضایست ولی نکات جالبی از تله گذاری باستانی رو نشون میده
در کل من بازی رو به همه دوستان توصیه میکنم چون ارزش تکرار چند باره رو داره
واقعا بازی خیلی خوبی هست
بازیشو تموم کردم و باید بگم واقعا بازی چه از لحاظ داستانی و چه از لحاظ گیم پلی سردرگم بود یعنی داستان در مقایسه با دو نسخه قبل افت واقعی کرده بود گیم پلی هم بین مخفی کاری و اکشن بالانس نداشت هوش دشمنا افتضاح بود گرافیک خوب بود ولی افت فریم روی کنسول های پایه اذیت میکرد در کل یه بازی خوب که در مقایسه با نسخه های قبلش افت زیادی کرده بود از هر لحاظ و میتونستن یه جور دیگه به این سه گانه پایان بدن
من راضی بودم از بازی
۳ گانه ای که در نسل هشت از لارا دیدیم فراز و نشیب در هر قسمت داشتن ولی در مجموع عالی بودن
اینم تقدیم به طرفدارای بانو لارا که دیگه پشت بانو لارا بد نگن 😀
http://uupload.ir/files/ddx5_100.gif
چه عجب محمدرضا مدتها بود ازت خبری نبود. :laugh:
سعادت نداشتیم داش حسین
شما چه خبر خوب هستی؟
ای میگذرونیم. 😉
به به فقط اگه میشه داداش یه عکس هم بفرست که کسی جلوش هم حرف نزنه 😀 😉 😛
دیگه اونو بذارم سایت فیلتر میشه :rotfl: :rotfl: 😀
:rotfl: :laugh:
خوشحالم که سازندهاش راضی بودن از فروشش و از نقدهاش این میتونه تضمین ساخت نسخه های بعدیش بیشتر شه
سری تام رایدر همیشه سرگرم کنندست من که از تمام نسخه هاش لذت بردم ولی rise of tomb raider بیشتر بهم چسبید کاش زودتر نسخه بعدیش معرفی بشه
این سه گانه عالی بود مخصوصا قسمت دومش ولی هر سه عالی بودن گرافیکش عالی موسیقیش عالی گیم پلی عالی داستان عالی
ولی این قسمت سوم نسبت به قبلی ها افت کرد