تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice جزییات جدیدی از مبارزات بازی را به نمایش میگذارد
تنها کمتر از یک هفته تا انتشار جدیدترین اثر هیدتاکا میازاکی، Sekiro: Shadows Die Twice، مانده است و فرام سافتور قصد دارد تا پیش از انتشار، جزییات بیشتری از گیمپلی بازی خود به نمایش بگذارد.
تریلر منتشر شده، طی پنج دقیقه مباحث مختلفی را درباره این بازی به نمایش میگذارد. در اولین بخش، این ویدیو از نحوه روایت و درباره مکانهای بازی میگوید. این بخش از تریلر حتی به این موضوع میپردازد که شخصیت اصلی بازی چطور دست مکانیکی خود را به دست آورده است. اگر میخواهید با چشمان بسته و با حداقل اطلاعات ممکن مشغول تجربه بازی شوید، شاید بهتر باشد این ویدیو را نبینید زیرا که این تریلر شروع بازی را نشان میدهد.
بخش دوم تریلر بیشتر به گیمپلی و مکانیکهای مبارزات میپردازد. از دادن جزییات ریز و درشت از مبارزات و نمایش چگونگی استفاده از سیستمهای دفاعی بازی گرفته تا اطلاعاتی درباره دشمنان بازی، همه و همه در این ویدیو موجود هستند. در ادامه این تریلر به سیستم پیشرفت بازی نیز اشارههایی میکند، که به طور کلی با ساختههای پیشین فرام سافتور متفاوت است. به طور کلی، این تریلر بخشهایی از بازی را به نمایش میگذارد که تا پیش از این ندیده بودیم. اگر با عنوان Sekiro: Shadows Die Twice آشنایی ندارید و یا به دنبال دیدن جزییات بیشتری از این بازی هستید، پیشنهاد میکنم به تماشای این ویدیو بنشینید.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲ فروردین ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این عنوان میتوانید مصاحبه اختصاصی گیمفا با خالق این اثر را از اینجا مطالعه کنید.
دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
SEKIRO:Controller die twice :laugh: :laugh:
من از سری سولزبورن تا اینجای کار بیشتر خوشم اومده تا این
همین حس رو به MK 11 هم دارم نصف کارکترهای قدیمی و باارزش گیم تو این نسخه نیستشون و طراحی منو اش هم مسخرست واقعا
نمود شکوفایی و تو قله بودن سری مورتال کمبت بدون شک نسخه ۹ Komplete editeه و بس
وای وای پسررر
وقتشه واسه ۲ ماه با دنیای بیرون قطع رابطه کنیم =))
فکر نکنم بازی خوبی بشه
دیگه خیلی جدی گرفتنش
اصلا بازی نیست که دیگه
کسی هم که تو فیلم بازی می کنه همش شکست می خوره
قدیما اگه یه باسی سخت بود به خاطر روش عجیب بازیش برای شکست دادن باس بود تو این که یه نابرابری واقعیه
همه چیم که توش حکم باس داره.
درسته که این سبک طرفدار های خودشو پیدا کرده ولی چون دیگه خیلی جدیش کرده آسیب میبینه.مثلا برید زلدا با ویچر مقایسه کنید.زلدا برای همه یه بازی عالیه اما ویچر کمی به علت شلوغ کاری ضربه خورده.سختی بازی باید همراه با سادگی بازی همراه باشه تا لذت بخش بشه شما درجه سختی خیلی از بازی هارو بالا ببری یه همچین بازی داری.اولش گرافیک بازی (ریزش برگ ها) و سیستم پرش بازی به نظرم جذاب اومد اما با دیدن یه چنتا تریلر جذابیتش هم رفت.بحث زلدا شد به همه پیشنهاد می کنم بازی کنید ارزش تکرار اگه داشت خودم چند بار بازیش می کردم ولی فقط یه بار می شه بازیش کرد البته dlc هم داره
“سختی بازی باید همراه با سادگی بازی همراه باشه تا لذت بخش بشه شما درجه سختی خیلی از بازی هارو بالا ببری یه همچین بازی داری.”
حالا بگذریم که جمله ی اولت پارادوکس داره! ولی به عنوان طرفدار این بازی میگم حرفت کاملا اشتباهه. سختی بازیهای آقای میازاکی اصلا بی حساب و کتاب نیست. شما مثلا درجه سختی یه بازی شوتر رو زیاد کنی نهایتش اینه که با یکی دو تیر میمیری و اینو هیچ کاریش نمیتونی کنی که این میتونه ناعادلانه باشه. ولی تو بازیهای استاد میازاکی هر دشمن و باسی تو بازی یه نقطه ضعفی داره که بعد از فهمیدن اون، میتونی بازی رو واسه خودت راحت تر کنی. در ضمن آیتم های بسیار متنوع و لول زدن هم هست که میتونه باعث بشه یه دشمن که در ابتدا کشتنش محال بنظر میرسیده به مرور مثل آب خوردن توسط شما کشته بشه، این جادوی بازیهای استاده که تو درکش نکردی.
در کل جیگر شیر نداری سفر عشق نرو، ولی رو بازیهای استاد عیب الکی نذار.