تریلر جدید The Division 2، ویژگی‌های اختصاصی کارت گرافیک‌های AMD در این بازی را نشان می‌دهد - گیمفا
تریلر جدید The Division 2، ویژگی‌های اختصاصی کارت گرافیک‌های AMD در این بازی را نشان می‌دهد - گیمفا
تریلر جدید The Division 2، ویژگی‌های اختصاصی کارت گرافیک‌های AMD در این بازی را نشان می‌دهد - گیمفا
تریلر جدید The Division 2، ویژگی‌های اختصاصی کارت گرافیک‌های AMD در این بازی را نشان می‌دهد - گیمفا

تریلر جدید The Division 2، ویژگی‌های اختصاصی کارت گرافیک‌های AMD در این بازی را نشان می‌دهد

حمید عسکری
۱۱:۳۰ ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
تریلر جدید The Division 2، ویژگی‌های اختصاصی کارت گرافیک‌های AMD در این بازی را نشان می‌دهد - گیمفا

بازی The Division 2 که به تازگی توسط یوبی‌سافت (Ubisoft) عرضه شده یک غول گرافیکی به تمام معنا است. یوبی‌سافت با انتشار تریلری به ما نشان می‌دهد که این بازی از لحاظ بصری تا چه حد می‌تواند زیبا باشد.   یوبی‌سافت در روند توسعه The Division 2 با شرکت AMD همکاری داشت و آن‌ها این بازی را برای کارت گرافیک‌های ساخت AMD بهینه سازی کردند.

در جدیدترین تریلری که از این بازی منتشر شده و شما می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید شاهد اجرای بازی برروی رایانه‌های شخصی و با کارت گرافیک AMD هستیم. این بازی از ویژگی‌های اختصاصی کارت‌گرافیک‌های AMD نیز پشتیبانی می‌کند. تجربه‌ی The Division 2 با ترکیبی از پردازنده و کارت گرافیک‌های AMD فوق العاده به نظر می‌رسد.

دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۴K

بازی The Division 2 در روز جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس‌وان عرضه شد. شما می‌توانید ۳۰ دقیقه ابتدایی The Divition 2 را از اینجا تماشا کنید و بیش‌تر با این بازی آشنا شوید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر جدید The Division 2، ویژگی‌های اختصاصی کارت گرافیک‌های AMD در این بازی را نشان می‌دهد - گیمفا
تریلر جدید The Division 2، ویژگی‌های اختصاصی کارت گرافیک‌های AMD در این بازی را نشان می‌دهد - گیمفا
تریلر جدید The Division 2، ویژگی‌های اختصاصی کارت گرافیک‌های AMD در این بازی را نشان می‌دهد - گیمفا
تریلر جدید The Division 2، ویژگی‌های اختصاصی کارت گرافیک‌های AMD در این بازی را نشان می‌دهد - گیمفا
تریلر جدید The Division 2، ویژگی‌های اختصاصی کارت گرافیک‌های AMD در این بازی را نشان می‌دهد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • aet گفت:

    انویدیا با این همه دبدبه و کبکبش هنوز نتونسته Async computing رو رو معماری هاش پیاده سازی کنه. حداقل تا Pascal نتونسته بود. Turing هم که تقریبا همون پاسکاله. به همین علته که کارت گرافیک های amd با vulkan و dx12 خیلی بهتر عمل میکنند درحالی که کارت گرافیک های nvidia گاها حتی کاهش فریم ریت دارند.
    امیدوارم amd بتونه با این پول هایی که از ryzen گیر آورده بخش تحقیق و توسعه اش رو تو کارت گرافیک دوباره فعال کنه تا دوباره شاهد یه رقابت باشیم. از انویدیا متنفرم.

    • bushwhack گفت:

      دقیقا داداش… اگه ای ام دی نبود… انویدیا همون کاری رو می‌کرد که اینتل سالها با پردازنده های CORE i کرد… چندین سال هیچ ارتقایی رو پردازنده هاش نداد و با قیمت خیلی گزاف به پاچه ملت می‌کرد… اینی هم که میبینی انویدیا خیلی کارت هاش رو ارتقا میده چون AMD تو کارت گرافیک تونسته باهاش رقابت کنه وگرنه انویدیا کم گرون فروش نیست…
      در ضمن مشکل دیگه هم بازی سازا هستن که از فناوری‌ای اختصاصی انویدیا استفاده میکنن و راندمان کارتهای انویدیا رو به طور مصنوعی بالا نگه میدارن وگرنه تو DX12 و پردازش های نا همگام AMD کاملا برتره!
      اگه یه نگاه به کنسول ها بندازیم متوجه قدرت و مقرون به صرفه بودن معماری AMD میشیم چون بازی تا حد نهایت بهینه سازی میشن(مثه گرافیک فورزا و کوانتوم بریک تو اکس باکس و گاد آو وار و انچارتد تو پلی استیشن)

    • میدونی Async Compute عملاً به چه دردی میخوره؟ در عمل بدرد این میخوره که UnderUtilisation یک GPU رو رفع کنه، یعنی حتی اینکه AMD بیشتر از این مورد بهره میبره هم در وهله‌ی اول به ضعف معماری و طراحی تاریخ مصرف گذشته‌ش برمیگرده 😀

      “تیورینگ هم که تقریباً همون پاسکاله”

      تفاوت Turing با Pascal از تفاوت جدیدترین معماری AMD با اولین کارت مبتنی بر GCN خودش که بیش از پنج سال قبل عرضه شده بیشتره. تفاوت Turing و Pascal حتی از کپلر نسبت به مکسول هم بیشتره.

      • Star1 گفت:

        “تفاوت Turing با Pascal از تفاوت جدیدترین معماری AMD با اولین کارت مبتنی بر GCN خودش که بیش از پنج سال قبل عرضه شده بیشتره. تفاوت Turing و Pascal حتی از کپلر نسبت به مکسول هم بیشتره”
        برا همین کارایی ۱۰۸۰ با ۲۰۷۰ برابره با همون قیمت؟ یا کارایی ۲۰۸۰ با ۱۰۸۰ti تو یه حده با قیمت بیشتر؟
        خودتونو گول نزنید، AMD الان یه تکنولوژی ۷ نانومتر رسیده در حالی که انویدیا تازه ۱۲ نانومتر داده.
        همچین کافیه کارایی گرافیک تازه معرفی شده RADEON VII با وجود فعال بودن HDR و تو رزولشن ۴K با ۱۰۸۰ti و ۲۰۸۰ مقایسه کنید تا قدرت حافظه های فوق سریع ۲ HBM رو درک کنید.
        اگه همچین گرافیکی تو PS5 قرار بگیره دیگه هیچکس نمیتونه تو گرافیک باش رقابت کنه.

        • :rotfl: :rotfl:

          آخه تفاوت معماری چه ربطی به قیمت داره مرد مومن! اینکه ۲۰۸۰ با ۶۴۰تا واحد سایه‌زن کمتر و ۸ درصد پهنای باند حافظه‌ی کمتر از ۱۰۸۰Ti کمی بهتر عمل میکنه یعنی تفاوت! تفاوت به قیمت نیست، تفاوت در عمق طراحیه، از درجه‌یک ترین سازنده‌ها مدرک دارم که میگن تازه هنوز از خیلی از ویژگی‌های Turing استفاده نشده و در آینده که این اتفاق بیفته اختلاف این نسل با نسل پیشین بیشتر خواهد شد. استفاده از حافظه‌ی GDDR6 هم هیچ برتری‌ای به ۲۰۸۰ نسبت به ۱۰۸۰Ti نمیده چون عرض باس حافظه‌ش کمتره و در نهایت پهنای باند حافظه‌ش کمتره.

          “ای‌ام‌دی به تکنولوژی ۷ نانومتر رسیده”

          انویدیا هر موقع اراده کنه میتونه از فناوری ۷ نانومتری استفاده کنه و اختلاف عملکرد رو از این هم بیشتر کنه. هر طراح چیپی تو دنیا اراده کنه میتونه از پردازش هفت نانومتری استفاده کنه، AMD هیچ هنری نکرده و صرفاً بخاطر عقب‌موندگیش در عملکرد سعی کرد زودتر به این فناوری مهاجرت کنه که باز هم پاسخگو نیست و قوی‌ترین کارت دسکتاپ انویدیا که Titan RTX باشه مثل آب خوردن RVII رو لِه میکنه. بحث قیمت رو وسط نکش که اینجا موضوع قیمت نیست.

          تفاوت‌های Pascal و Turing رو بخوام برات لیست کنم خیلی طولانی خواهد بود فایده‌ای هم نداره چون نهایتاً چیزی متوجه نخواهی شد و حرف خودتو خواهی زد.

          • Star1 گفت:

            اینایی که گفتی برا مصرف کننده اهمیتی نداره، کسی که ۱۰۸۰ti داره هیچوقت نمیاد به ۲۰۸۰ ارتقاء بده بخاطر اینکه با واحد سایه‌زن کمتر و ۸ درصد پهنای باند همون کارایی رو ارائه‌ میده. تازه حجم حافظه هم کمتر شده.
            تازه افزایش کارایی هم بخاطر ۱۶۰۰ میلیون ترانزیستور بیشتره که به واسطه فناوری ساخت کوچکتر بدست اومده، پس انویدیا شاهکار نکرده.
            افزایش کارایی که بعد از ۲ سال از انویدیا انتظار میرفت این بود با همون قیمت ۵۰ درصد قدرت بیشتری به مشتری بده.

            همچنین Radeon Vii با رو با RTX Titan مقایسه کردی و گفتی لهش میکنه.
            RTX TITAN با ۱۸۶۰۰ میلیون ترانزیستور و ۴۶۰۸ هسته CUDA هست همچنین ۹۶ واحد ROPs داره، خب برادر من AMD هم میتونه گرافیک با همچین مشخصاتی معرفی کنه و به این کارایی برسه ولی سیاستش اینه که تو اون رده قیمتی فعالیت نکنه چون مشتری زیاد نداره، کی میاد ۲۵۰۰ دلار برا یه کارت گرافیک گیمینگ هزینه کنه؟

  • GameWorld گفت:

    به نظر بازی خیلی خوبی هستش
    گیم اسپات از ۱۰ داده ۹
    و خیلی از سایت ها هم تعریف کردن ازش
    مهم تر از اون یوزر اسکور هم تا الان بالای ۸ بوده که خیلی خوب و بالاست

  • mehrdad65 گفت:

    اینام پول میگیرن تبلیغ میکنن
    یوبی تو دیگه چرا

    • اره دقیقا مثل battlefield v که رو rtx خیلی مانور داد و آخرش هم هیچ چی فقط و فقط میخواستن سری جدید کارت های انویدیا زیاد فروش کنه که به خواسته شون نرسیدن و همین طور metro exodux که فیلم مقایسه بازی در موقعی که rtx فعال بود و یا نبود رو وقتی ببینی کاملا حس میکنی موقعی که rtx رو فعال میکنید کیفیت تکسچر ها از موقعی که rtx خاموشه کمتر میشه افت کیفیت پیدا میکنه حالا اون بحث افت شدید فرم‌ریت‌ هم به کنار اومدن دست رو درست کنن زدن دماغش هم شکستن
      به نظرم ray tracing خیلی راه مونده براش و خیلی کار داره تا کامل بشه دلیل این همه عجله انویدیا رو برای عرضه یک تکنولوژی نصفه و نیمه و تکامل نیافته رو بعد از شاهکاری به نام پاسکال رو اصلا درک نمیکنم از انویدیا بعید بود.

  • alireza69 گفت:

    Hello
    I text you from iran
    Are access to the division game is banned because of Amazon servers

    And the game has a lot of fan in here
    Can you inform your management team about it maybe tehy help us with it?

    اینو واسه پشتیبانیش بفرستین

  • Lord-Sega گفت:

    ارزش هر کشوری برابر است با ارزش حکومتش،وقتی ملت یاد گرفتن که چطور حکومت بهتری رو بر خوردش حاکم کنند،اونا هم برای شما ارزش قائل می شن و نه تنها از تحریم یوبی سافت و هر شرکت بازی سازی دیگه ای خارج می شیم بلکه از تحریم تمام دنیا هم خلاص می شیم و ارزشمون بالا میره، وقتی خودمون برای خودمون ارزش قائل نیستیم شما توقع داری اجنبی برای شما ارزش قائل بشه؟!!!؟؟

    • AXEL STONE گفت:

      تو چی میگی هر وقت این فیکی یک کامنت بذاره تو میای روش ریپلی میکنی نکنه خودتی؟

    • AmiRmsD گفت:

      دوست عزیز شما با این کامنتت ثابت کردی چیز زیادی از سیاست نمیدونی.
      اولا من میخوام از شما بپرسم مگه یه شرکت مثل یوبیسافت مرض داره یهو یک یا چند کشور رو تحریم کنه تا تعداد پلیر های بازیش کاهش پیدا کنه؟ این قطعا بخاطر سیاست های یه کشور قدرتمنده که این شرکت رو مجبور کرده تا اقدام به تحریم کنه. البته شاید اینو باور نداشته باشی و فکر کنی یوبیسافت با میل خودش مارو تحریم کرده. خب حالا اینجا یه سوال پیش میاد. ایا این شرکت یا این کشور قدرتمند دلشون به حال ما سوخته که دارای همچین حکومت بی ارزشی هستیم؟؟ ایا واقعا اونقدر انسان دوستن که بیان خودشون بندازن تو زحمت و کلی هزینه کنن تا ما ایرانیا هم راحت شیم و اخرش بریم the division 2 بازی کنیم؟؟ اگه بری تاریخ بخونی میفهمی کشور های قدرتمند چقدر ایران براشون اهمیت داشته و چطوری داشتن از ایران تغذیه میکردن و هیچ اهمیتی هم برای ملت قائل نبودن. اینکه میگی اونا بخاطر اینکه ما دولت بی ارزشی داریم نمیذارن بازی کنیم چرت و پرته چون بازی هیچ ربطی به سیاست نداره و این کارشون فقط باعث عصبانیت گیمرا میشه تا با بی فکری کاری کنن تا راه مثل قبل برای کشور های قدرتمند هموار بشه. بله، این حکومت هم مشکلات زیادی داره اما یه ویژگی مثبت داره و اونم اینه که سدّیه در برابر دست درازی ها. و دلیل این همه هزینه و تحریم ها شکستن این سدّه.

  • omidpava گفت:

    یه دوستی نوشته بود که خوشحالم بعضیا نمیتونن وی پی ان شیر کنن رو کنسول
    لووووول 🙂
    روش شیر کردن هیتلر شکن روی کنسول ps4 از طریق گوشی
    این نکته رو یادتون باشه که گوشیتون باید روت شده باشه و هر هیتلر شکنی شیر نمیشه رو کنسول
    پیشنهاد من ایزی وی پی ان هستش
    ۱.ایزی وی پی ان رو از پلی استور دان میکنید و با لاکی پچر ، پچ میکنید و محدودیت هاش برداشته میشه
    ۲.vpn tethering رو از پلی استور نصب میکنید
    ۳.فعلا هیچ کدوم از این دو برنامه رو باز نمیکنید و به صورت عادی کنسول رو به نت گوشی وصل میکنید
    ۴. بعد از وصل شدن کنسول به نت گوشی برنامه دومی که گفتم رو باز میکنید و وسطش یه کلیک میکنید تا فعال بشه
    ۵.هیتلر شکن رو باز میکنید و رو شادو س.اکس میزارید و یه سرور انتخاب میکنید که پیشنهاد من سرور ترکیه هستش و روی کانکت میزنید
    ۶. برای اطمینان از شیر شدن وی پی ان روی کنسول مرورگر کنسول رو باز میکنید و یه سایت هیتلر شده رو سرچ کنید و نتیجه رو ببینید
    چندتا نکته :
    ۱.من خودم همیشه از این روش برای دانلود بازیهام استفاده میکنم و کاملا و صد درصد تست شده و جای هیچ شکی نیست.
    ۲.این هیتلر شکنی که گفتم تو پلی استور سرچ کنید چندتا مشابه و هم اسمش میاد دقت کنید که برنامه مد نظر ایکونش آبیه با یه چیز توپ مانند سفید وسطش
    ۳.کم و زیاد بودن سرعت اینترنت توی کنسول کاملا بع هیتلر شکن بستگی داره
    ۴. میتونید از هیتلر شکنای دگ هم استفاده کنید و تست بگیرید ولی من بهتر از این پیدا نکردم
    ۵. همه فلفل شکنا رو نمیشه با این روش شیر کرد
    ولی تقریبا ۹۰ درصدشون رو میشه

  • omidpava گفت:

    روش بعدی روش شیر کردن فلفل شکن رو کنسول از طریق وایفای خونه هستش
    چون مدل های مختلف مودم و روتر تنظیماتشون با هم فرق داره پس نمیتونم اموزش دقیق رو بنویسم ولی چندتا راهنمایی میکنم خودتون تطبیق بدید و کار خیلی اسونیه و هیچ پیچیدگی نداره
    ۱. اولین قدم ببینید رو مودموتون میشه هیتلر شکن نصب کرد یا نه میتونید از جایی که اشتراک اینترنت گرفتید سوال کنید یا افراد با اطلاع یا هر طور دگ ای
    ۱.یه سرویس وی پی ان خوب پیدا کنید سایتهای ایرانی زیادی هستن که vp.n میفروشن من خودم نمیدونم کدوم بهتره حقیقتش ولی یه تحقیق بکنید
    ۳. اگه شد که روی مودمتون قیلتر شکن نصب کنید و یه سایت خوب پیدا کردید و v.pn خریدید
    به شما یه یوزر نیم و پسورد میده
    ۴. از همون سایتی که خرید کردید بگردید ادرس سرور های وی پی ان رو پیدا کنید که معمولا تو اینجور سایتها بسیار بسیار ساده و مشخص هست پیدا کردنشون
    ۵. اخرین قدم اینه که وارد تنظیمات مودم بشید
    پشت مودم یه ادرسی هست که شما رو به اونجا هدایت میکنه برای مثال برای من ۱۹۲٫۱۶۸٫۰٫۱
    هستش یا یه همچین چیزی باز هم اگه نتونستید پیداش کنید با کسی که اطلاع داره یا جایی که اشتراک اینترنت گرفتید تماس بگیرید
    ۶. ادرس رو که پیدا کردید وارد مرورگر گوشی یا پی سی میکنید و برای ورود به تنظیمات مودم از شما یوزرنیم و پسورد میخواد که معمولا هردو این کلمه هستن admin
    برای هر دو این رو وارد کنید اگه نشد باز هم با یه ادم کار بلد تماس بگیرید
    ۷. بعد از اینکه وارد تنظیمات مودم شدید
    واسه هر مودمی تفاوت داره که مشخصات وی پی ان خردیاری شده رو وارد کنید ولی من برای مودم خودم مینویسم خودتون تطبیق بدید یه سوال کنید و پیدا کنید این جای مورد نظر رو

    مودل مودم من تی پی لینک tp link
    tl- wr840n
    هست
    ۸. برای این مودم قسمت مورد نظر اینجا هستش
    network-wan
    کانکشن تایپ رو میزارید روی pptp
    یورنیم و پسورد وی پی ان رو وارد میکنید
    و server ip address/name
    رو با یکی از ادرس های سرورهای وی.پی.ان. که خریدید پر میکنید
    و در اخر روی save کلیک میکنید

  • واقعا واسم دردناکه که از بهترین تفریح زندگیم کم کم دست بکشم چون که تحریمیم :weep:

  • NRG-souls گفت:

    اسم NVIDIA و AMD میاد نا خودآگاه یاد سایپا و ایران خودرو می افتم
    یعنی چم شده؟

  • PC-Gamer گفت:

    یه سریا من نمیدونم چه پدر کشته گشی دارن با انویدیا
    چون توان خرید کارت های انویدیا رو ندارید دلیل نمیشه که بکوبید
    اونی که میاد اینجا از amd دفاع میکنه باید بهش بگم که هر چی باشه ما دو تا پیراهن بیشتر پاره کردیم توی این عرصه
    زمانی که من amd یا بهتر بگم کارت های ati استفاده میکردم فکر کنم شما هنوز نمیدونستید گرافیک یعنی چی
    دو روزه وارد این داستانا شدید احساس پروفسور بودن بهتون دست نده خواهشا
    یه دوره ای ati خوب بود و این خوب بودنش هم باز برمیگشت به قیمت بهترش نسبت به انویدیا و اون زمان یعنی بین سالهای ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ که به اندازه الان انویدیا تکنلوژی های انحصاری نداشت که کفه برتری از هر لحاظ رو سنگین تر کنه ….که بعد از خریده شدن توسط amd این قضیه خیلی تغییر کرد و عملا تا همین ۳ سال پیش هم ادامه داشت
    اون زمان هم اگر قیمت بهتر ati نبود هیچ احدی نمیرفت سمت این کارتهای ati چون به شدت با مشکلات دما و همینطور مشکل بد درایوری داشت ولی چون باز هم پرفرمنس خولی داشتن و هم قیمت خوبی همچنان قایل خرید بودن
    من آخرین کارتی ک ati داشتم مدل ۷۹۷۰ ۳گیگ بود و بسیار هم کارت خوبی بود ولی عملا در مقابل با حریف خودش حرفی برای گفتن نداشت چون هم دمای بالایی داشت و هم طول عمر کمتری و هم پشتیبانی نکردن از تکنلوژی های خاصی که توی بازی ها استفده میشد
    الان هم اگر قرار باشه که قیمت مثلا دو کارت rtx 2060 و vega 54 یکی باشه و شما پول خرید داشته باشید بین این دو کارت کدوم یکی رو انتخاب میکنید؟؟؟؟؟؟بعید میدونم کسی بیاد vega 54 رو انتخاب کنه و اینو خوده شرکت amd خیلی خوب میدونه و الا مغز خر نخورده بودن که بخوان یه یک باره قیمت کارت vega 54 رو ۳۰ درصد کم کنن که البته کارت خیلی خوبیه و بهترین انتخاب هست ولی از نظر طول عمر مفید و همینطور تکنلوژی اصلا قابل مقایسه نیستن به نظر من

تریلر جدید The Division 2، ویژگی‌های اختصاصی کارت گرافیک‌های AMD در این بازی را نشان می‌دهد - گیمفا