کارگردان The Witcher 3 برروی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند - گیمفا
کارگردان The Witcher 3 برروی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند - گیمفا
کارگردان The Witcher 3 برروی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند - گیمفا
کارگردان The Witcher 3 برروی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند - گیمفا

کارگردان The Witcher 3 برروی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند

مهرداد میرشاهی
۰۸:۰۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
کارگردان The Witcher 3 برروی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند - گیمفا

اینطور که پیداست، مراحل ساخت و توسعه بازی Cyberpunk 2077 به خوبی پیش می‌رود چراکه به تازگی مشخص شده، کارگردان بازی The Witcher 3: Wild Hunt، یعنی آقای Konrad Tomaszkiewicz به تیم توسعه این عنوان مورد انتظار پیوسته است.

این اطلاعات از طریق حساب کاربری Tomaszkiewicz در شبکه اجتماعی لینکدین (منتشر شده توسط وب‌سایت ردیت) بدست آمده است؛ او بیش از ۱۵ سال است که در استودیوی بازیسازی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) کار می‌کند و کاملاً برروی سری بازی‌های محبوب The Witcher تمرکز داشته است. پس از کارگردانی سومین نسخه اصلی این سری و همچنین بسته‌های گسترش دهنده آن، ظاهراً او در حال کار برروی شهر نایت سیتی (Night City) و ریزه‌کاری‌های آن است.

آقای Tomaszkiewicz از ماه فوریه‌ی ۲۰۱۹ میلادی به عنوان طراح ارشد به تیم توسعه Cyberpunk 2077 پیوسته است. علاوه بر این، او به سمت مدیریت بخش توسعه بازی‌های سی‌دی پراجکت رد نیز منصوب شده است که یک ارتقای شغلی مهم به حساب می‌آید.

با این حال، مهم‌ترین نکته‌ای که طرفداران مایلند از آن بیشتر بدانند، میزان پیشرفت توسعه این بازی است. آیا Cyberpunk 2077 هنوز به مراحل پایانی توسعه‌ی خود نرسیده است؟ اگرچه می‌دانیم که در حال حاضر این بازی از ابتدا تا انتها قابل بازی است، اما هنوز زمان نسبتاً زیادی به عرضه‌ی آن باقی مانده است.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Cyberpunk 2077، به تازگی به صورت رسمی تائید شده است که این عنوان در نمایشگاه E3 2019 حضور خواهد داشت. همچنین گفته شده است که سی‌دی پراجکت رد، برنامه‌ای مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی برای این بازی ندارد. در خصوص توسعه این بازی نیز می‌توان گفت که در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر برروی آن کار می‌کنند که می‌توانید از این نشانی به اطلاعات بیشتری از آن دست یابید.

بازی Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. اما طبق شایعات، حداکثر تا سال آینده‌ی میلادی شاهد عرضه آن برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان The Witcher 3 برروی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند - گیمفا
کارگردان The Witcher 3 برروی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند - گیمفا
کارگردان The Witcher 3 برروی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند - گیمفا
کارگردان The Witcher 3 برروی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند - گیمفا
کارگردان The Witcher 3 برروی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ali117gamer-2 گفت:

    بالاخره سی دی پراجکت هم هرچی باشه مثل خیلی از شرکتای این صنعت کارش ساختن شاهکار و خودشو در این زمینه به همه ثابت کرده، به امید موفقیت سایبرپانک و سی دی پراجکت و بقیه شرکتای این صنعت

  • PERSIAN NAZI گفت:

    بی چون و چرا داره میگه بیاید بازی رو بخرید چون شاهکاری فراموش نشدنی رو داریم عرضه میکنیم
    به امید روز عرضه این بازی و لذت بردن ما از این عنوان

  • در جواب اون دوستانی که میگن اگه لست با سایبر توی یک سال بیفتن،سایبرپانک برنده میشه(هرچند خودم جوایز برام مهم نیست،به خصوص گوتی)باید بگم که اصلا توان رقابت با لست نداره،
    درسته من با ویچر خیلی حال کردمو واقعا برای این ساخته پراجکت رد احترام زیادی قائل هستم،ولی واقعا مقایسه لست با سایبرکار مسخره ای هستش(چون واقعا در حدواندازه لست نیست)،لست اف س یه حریف قدر میخواد مثل gta جدید(اگه این نسل بدنش)تا انتقام نسل قبل رو از راکستار بگیره،وگرنه به غیر از ساخته جدید راکستار هیچ بازی حریف لست نیست توی این نسل،

    • AXEL STONE گفت:

      اروم باش عباس جان :lashes: راکستار نمیتونه حریف CDPR باشه! همون طوری که گفته بودم GOW بیگ وینر میشه :rose: :heart: وشد کسیم لب تر نمیکرد من بودم که میگفتم برنده میشه ( این حرفای من پز نیست اصلا ناچیزه ولی راکستار نمیتونه حریفی باشه برای CD Projekt Red کبیر راکستار فقط با اسمش حالت مقدسی گرفته ) سایبرپانک مطمئن باش امسال نمیاد ۱۰۰ گفتم امسال نمیادش سال اینده میاد
      _____________________________________________________________________________
      الان هم CD Projekt Red داره روی بخش انلاین سایبرپانک کار میکنه و اینش برای بازی به بزرگ به بزرگیه سایبرپانک حد اقل یک سال و نیم طول میکشه تا تموم بشه :rose: :heart:
      _____________________________________________________________________________
      راستش هم قرار نیست هر شرکتی باید همیشه برد گوتی و بیگ وینر رو بزنه در اصل اینا به لذت گیم ربطی نداره اینا اول به محبوبیت مربوط میشه و بعد به لذت گیم با گرافیک بالا ! CDPR یک برد تاریخی داره با TW دیگه نیازی به باز دوباره بیگ وینر نداره و با این بازی جدیدش این بیگ وینر و گوتی بعید هم نیست سایبرپانک یک بازی بزرگیه فروشی که میده هم رکورد میزنه برای چند نسل :rose: :heart:

      • Max.level گفت:

        داداش گلم حالا بحث ها سر هر چی که هست از شما خواهش میکنم نگو راکستار هاله مقدس داره باور کن این جمله ی همونایی که همیشه رد دد رو میکوبیدن و این لقب رو بهش میدادن خودت داری میگی دادا اینا لذت گیمر بودن یه چیز دیگه هست و نباید اصلا با این مسائل قاطیش کرد داداش صنعت گیم خیلی به راکستار مدیونه اگه الان اپن ورد تا این حد به کمال خودش رسیده همه و همه از راکستار و بتسدا بوده :yes: :yes:
        الان شاید واقعا رد دد رو بیشتریا ازش متنفر باشن ولی خوب اینم جزو اون دسته بازی هایی که در آینده به بزرگی کار راکستار پی خواهند برد اون زمانی که بازی های اپن وردی در نسل های بعد ساخته بشن که بازم از نظر محتوا و گرافیک و هر المان دیگه در حد ساخته نسل ۸ راکستار نباشن اونوقت همه میفهمن راکستار چه گوهری رو برای این صنعت به جا گذاشت
        والا داداش گلم اینا هیچکدوم رقیب هم نیستن یعنی این ما هستیم که اینا رو رقیب هم تصور میکنیم و به خودمون به اجبار میخوایم بگیم که مثلا راکستار با سانتا مونیکا و سی دی پراجکت با ناتی داگ و در کل هر کدوم دشمن هم دیگه هستن در حالی که واقعا اینطور نیست این عرصه برای این پابرجاست که در هر دوره زمانی یه توسعه دهنده هایی دست به ساخت عناوینی زدند و اسم خودشون رو در این بین جا کردن شاید در آینده ای نه چندان دور شاهد رقابت تنگاتنگ تری بین توسعه دهنده ها باشیم و اونا هم به اندازه مثلا راکستار پیشرفت کنند این به نفع همه ی ماست که گیمریم و تنها چیزی که باید انتظارشو داشته باشیم و انتظارشو بکشیم وجود بازی های شاهکار در سبک های گوناگون هست :yes: :yes:
        واقعا نباید چه من چه شما و چه هر دوست عزیز دیگه ای سر بحثی رو باز کنیم که باز هم خدایی ناکرده باعث رنجش و بهم ریختن اعصاب کسی بشه :yes: :yes:
        الان رد دد ۲ نه گوتی شد و نه بیگ وینر اما همچنان ذره ای از عشق من نسبت بهش کم نشد و هنوزم‌ بهترین بازی زندگیمه و بعد از اون ویچر ۳ که هم گوتی شد هم بیگ وینر از نوع پر افتخار ترین تاریخ، یعنی منظورم اینه که من ویچر دوست دارم نه به این خاطر که به این عناوین مهم دست پیدا کرده بلکه به این خاطر که واقعا تجربه لذت بخشی رو برام داشت و هیمنطور هم رد دد و هر بازی دیگه ای که از محبوبیت خاصی برام برخورداره :yes: :yes:
        موفق‌ باشی داداش گلم یه وقت سوء تفاهم نشه دادا دمت گرم :rose: :rose: :heart: :heart:

        • AXEL STONE گفت:

          سلام بر هم فن عزیزم
          داش والله این چیزیه که حقیقت داره! منم یادم نمیره به چه توان و رویی ویچر TW کبیرو میکوبیدن میگفتن که RDR2 قرار لقب TW3 رو بگیره چیزی نداشتم جز خندیدن و بیخیال شدن اگرم توضیح میدادم بهشون محال بود که قانع بشن!
          __________________________________________________
          کاری هم به المان هاش و فرمان هاش ندارم دوست من. من میگم CDPR بردش رو میزنه حتا اگرم راکستار حریفش باشه نظر منه که نظر خیلی ها هم هست! که انقدر هی راکستار راکستار خالی نکنید میدونیم یبازی زیبایی ساخت درست اما چیزی که لازمه برای برنده شدنش و بهترین شدن در این جوایز نداشت مگه دروغه؟ شماها بعد مدتها فهمیدید که دلیل کوتی شدن GOW حقشه! و همه داد میزدید RDR .من راجب GOW از اول میدونستم کارش اصلا تا حالا نشده گفتم واسم مهم نیست فقط نظر شخصیم بوده و با دلایلی این نظر رو ثبت کردم در گیمفا وگرنه عاشق چهره کریتوس نبودم که براش طرف داری کنم عاشق کاراش بودم که واقعا با اصوله!
          __________________________________________________
          از شما بعید که به دنبال عناوین بزرگ هستی داش گلم مگه عنوان باید گنده باشه تا بشه بهترین فرنچایز خودت!؟
          اتفاقا درستش اول ویچره TW و نه چون که برنده این عناوین مزخرفه اینا فقط دهن بند تورلیاست من اگه دوستش دارم بخاطر عظمتش هست که همه چیزش به بهترین شکل در اومده فقط شخصیت گرالت امروز ارزوی خیلی از شرکت هاست! دیگه بقیش رو لازم نیس توضیح بدم.
          اونیم که داد میزنه بیگ وینر و بیگ وینر همین امسال و پارسال فهمیده اصلا چنین چیزی هست! ((اون سایت بیگ وینر هم اگه- واقعا! کارش اصولی بود! از اولین روزای گیم میبود واسه این کارا اگر هم واقعا اصولی بود! حد اقل DMC1 رو در حالا در زمان خودش با عناوین دیگه سال ۲۰۰۱ میذاشت و قضاوتش میکرد! و بعد بیگ وینرش میکرد که در اون سال ۲۰۰۱ اصلا هک اند اسلش یک جمله مسخره ای بود! الانم دیر نیست ولی عمرا اون سایت این کارو بکنه!))
          بعد تجربت از RDR حتما دوباره سر بزن به TW شاید از یادت رفته باشه چه شاهکاریه.
          __________________________________________________
          راستی TW بهترین فرنچایزم نیست اگه راجبش میگم فقط دوست ندارم فکت بدم دادا. ویچر یکی از بزرگترین فرنچایز زندگیمه! در کنار شاهکار کپکام DMC بزرگ! که فقطله عشق من بین این دو فرنچایزها ۱ در ۱۰۰ هست یعی DMC/100 و TW/99 هست.
          همچنین موفق باشی هم فن عزیزم :rose: :heart:

      • NFrealmusic گفت:

        داداش شما چطور میگی راکستار با “اسمش “حالت مقدسی گرفته؟!!!
        یعنی رد دد ۲ شاهکار نبود؟شخصیت پردازی عالی نبود؟گرافیک بالاترین حد ممکن نبود؟داستان و روایت مشکلی داشت؟تا حالا پویا ترو پرجزییات تر از دنیای rdr2 داشتیم؟
        اره داداشم راکستار حالت مقدسی گرفته ولی نه به خاطر اسمش بلکه به خاطر خلق شاهکار های بی همتا
        داداش اون موقعه که cdpr فقط یه اسم بود,راکستار با gta sa چهارستون صنعت گیمو به لرزه دراورد و تعریف جدیدی از این سبک رو ارائه داد
        سایبرپانک هم هر وقت اومد, انشاءالله به چیزی که حقشه برسه :yes:
        CDPR ثابت کرده تو داستان و شخصیت پردازی و تصمیمات تاثیر گذار رو دست نداره

        • AXEL STONE گفت:

          بله راکستار اسمش حالت مقدسی گرفته هرچی بسازه و گفتن شاهکار
          حتا اگه تکرار هست یا تکرار نیست هم مهم نیست هرچی بده میگن شاهکار! RDR2 بله شاهکار بود همه میدونیم ولی متایی که گرفت جوکی از جوک های سال بود! بعضیا هم زجه و داد میزدن که لقب ویچر رو از دستش میگیره! — مگه یادم رفت!؟!؟
          یک شاهکار دقیقی بود چیز جدیدی نداشت فقط یک بازیه که بیشتر روش کار کردن و به شکل قول بزرگی در اومد!
          اگه این کار واست خیلی مهمه منم بهت میگم کپکام دنیای گیم رو از نو ساخت! ولی شانص خابالوش اسمش راکستار نیست اخه! –اگه واست تعریف کنم شاید مغزت سوت بکشه–
          بگذریم حالا راجب سایبرپانک
          سایبرپانک هر وقت که بیاد اولین مرحلش همسبک هاش رو قورت میده!!!
          شرکت کبیر CD Projekt Red کارش تک فرنچایزیه! همیشه مسلط بر یک فرنچایزه کاش همه شرکتا اینطوری باشن دیگه لازم به تعریف نیست یک شرکتیه که دستش به همه پلاتفرما بازه من اون رو بهترین الماس میبینم. راستش من هم خیلی کپکام رو دوست دارم اما قبول دارم CDPR کارش درستره واسه اینه که اخترام عجیبی داره به فرنچایزش!
          –واسه همینه دوستش دارم و نه واس چیز دیگه– :rose: :heart:

          • NFrealmusic گفت:

            قبولت دارم برادر :yes:
            قطعا تو کار درستی cdpr شکی نیست و میتونه با سایبرپانک دوباره به بالاترین حد جوایز و متابرسه
            اما درمورد rdr2
            اصلی ترین دلیلی که گوتی نشد,داستانش بود نه اینکه داستانش بد باشه یا روایت مشکل دار بلکه به واسطه داستان نسخه اول همه تقریبا داستان بازیو میدونستیم (یا آرتور میمیره یا گنگو ول میکنه ) که بعد از چپتر ۵ بازی به یقین رسیدیم شاید اگه rdr2 به عنوان یه ip جدید عرضه میشد و خبری از RDR1 نبود؛ شانس بیشتری برای گوتی داشت (شااااید )
            منتقدا با توجه به سبک بازی نقد میکنن مثلا از FH4 به خاطر عدم داشتن داستان و شخصیت پردازی نمره کم نمیکنن
            در عناوین جهان باز هم یکی از حیاتی ترین عوامل بازی دنیای بازی هست,وقتی RDR2 چنین دنیای سطح بالا و کم سابقه ای ارائه داده چرا نمرش جکه؟باقی موارد هم تو بالاترین سطح هستن
            تو کدوم بازی NPC ها حافظه دارن؟ شما وقتی وارد یکی از مغازه ها واسه بار دوم بشی با برخورد و دیالوگ متفاوت تری نسبت به بار اول روبه‌رو میشید,فروشنده ها شما رو به یاد میارن و درمورد کاری که دفع قبل تو شهر انجام دادید نظر میدن
            کدوم بازی سیستم تجزیه داره؟جنازه ها غیب نمیشن به مرور زمان تجزیه میشن
            راکستار از همون اول قول یک بازی واقع گرایانه رو داده بود,به نحو احسن این کلمه رو تو گیمپلی پیاده سازی کرد از گان پلی بگیر تا غذا خوردن برای حفظ سلامتی!یا پوشیدن لباس گرم در مناطق کوهستانی و سرد
            موسیقی بازی هم در رابطه با یک عنوان وسترنی انصافا حرف نداره با اتمسفر و بسیار هماهنگه
            گرافیک هم غیر قابل توصیف !
            دنیای خلق شده تو rdr2 یک نسل از سایر عناوین جهان باز تا به امروز منتشر شده (نسل ۸ ) جلوتره!
            درمورد کار بزرگی که راکستار تو شخصیت پردازی و داستان انجام داده پیشنهاد میکنم این مقاله رو مطالعه کنید :

            https://bazimag.com/article/10783-how-rdr-2-protagonist-changed-video-game-rules
            ________________
            TW3 هم رو دست نداره, نداشته و نخواهد داشت!
            شاید تنها شرکتی که بتونه لقب پرافتخار ترین بازیه تاریخو از این عنوان بگیره خود cdpr باشه با سایبرپانک

            • اتفاقا یکی از بزرگترین نکات مثبت rdr2 همین داستانش بود
              هیچ مشکلی توی روایت و ساختمان بندی داستان وجود نداره
              تمام کسایی که از بازی ایراد گرفتن یه چیز رو میگفتن :
              بازی به شدت واقعیه
              و کاملا هم درسته … بعضی مواقع از حالت ” بازی ” خارج میشه و بیشتر به “شبیه ساز غرب وحشی ” شباهت پیدا میکنه
              بحث گوتی شدن هم جداعه اصلا ربطی نداره کدوم بازی متای بالاتری کرفته و یا اینکه دلیل اینکه rdr2 گوتی نشد داستاش بود و ……نداره
              gow وقتش بود گوتی بشه و شد …تموم شد رفت دیگه حقشم بود …
              در بقیه ی موارد با شما موافقم
              در مورد داستان هم اینکه شما اخر داستان رو متوجه بشید نقص به حساب نمیاد
              خیلی از فیلم ها ، کتاب ها و بازی ها پایانشون قابل پیشبینیه و جایزه های بزرگی گرفتن …
              در کل میخوام در تایید بگم rdr2 اگه بهترین بازی نسل نباشه قطعا توی ۵ تا برتر هست و اگر کسی با بازی حال نکرده اون به سلیقه ی خودش برمیگرده !
              rdr2 بدون شک واقعی ترین بازی محسوب میشه …
              بازی که شما رو به طور کاملا منطقی مثل سریال west world درون یک دنیا قرار میده …
              آرتور بازتابی از شخصیت خود ماست آیینه ایی که بتونیم بفهمیم اگه قدرت داشتیم شرافت رو انتخاب میکردیم یا نه !

              • AXEL STONE گفت:

                امیر جان منم نظرم اینه مشکلی در داستانش نداره بازی هیچ اشکالی نداره امیر جا یک بازی کاملا کاملیه و هر چیزی که کمشه خیلی از بازی ها این کم بودارو دارن که RDR خیلی دقیقتره اما میگم که مشکل اینه! (حریفش قوی بود با اییدی هایی جدید برای دنیای گیم)
                __________________________________________
                اونی که میگه بازی به شدت واقعیه این دیگه چه فکر اشغالی داره خدایی گیمر نیستن اینا! حتما GOW بازی نکردن! که چنین چیزی میگن!
                ( دادا ترور خدا تو دیگه این حرف بیخود رو تایید نکن امیر جان اخه چه حرفیه که میگه بازی شبه حقیقته!؟ شما هم تاییدش میکنی شاید یروزی برسه گرافیک دوربین های سینمارو عقب بذاره چه ایرادی داره!؟ ) حرفاتو همیشه قبول دارم امیر جان مثل همیشه ولی این جمله رو نه :rose: :heart:
                امیر این ناتوان هارو قبول نکن که اکثرا فکرشون اشتباه! :rose: :heart:

              • NFrealmusic گفت:

                تک تک حرفای شما کاملا درسته :yes:
                درود بر شما

            • AXEL STONE گفت:

              فدات عزیزم بله میدونم بازیش کردم. رابطی به داستانش نداره RDR روایت احساسی خوبی داشت با گرافیک بسیار بالا برا همین نتونست در جوایز موفق بشه
              گفتم و بازم میگم GOW حقش بود که اون درس جدیدی و مهمتری داد به بازی سازان. برات توضیح میدم: بازی GOW تونست ریبوت رو معنی دار کنه (احساسات جدیدی به دنیای گیم داد! کریتوس در ریبوت خودش به گذشتش فکر میکنه!) فکر کن ساختنش چقد هوش ندانست!
              RDR گرافیکش خیلی بالا بود با گرافیکش! جوایزی که گرفت حق گرافیکش بود!
              نمرش اگه ۹۷ نمره ویچر ۱۰۰ با این همه اختلاف زمانی دوتا بازی گنده با سبک های مختلف (چون ویچر ساخت امریکا نیست نمرش ۹۳ با یوزر اسکور ۹۴ ! شد و گرنه حقش بود ۹۹ بگیره این این منتقدان بیجا) :rose: :heart:
              چیزایی که میگی همشون به گرافیک و هوش مصنوعی ربط داره. همین تجزیه جنازها به گرافیک و هوش مصنوعی ربط داره. خیلی از بازیا اینطوری حقشون خورده شد نه فقط RDR ولی RDR هم به حقش رسید.
              ____________________________________________________
              با این که بازی رو با رفیقم رفتم و تموم کردم مرسی برای این لینک دوست عزیزم شما و و امیر جان خیلی گلین خدایی :rose: :heart: انشالله همیشه در وب سایت گیمفا در کتاره م باشید و باشیم.

      • الیاس جان راکستار به خاطر اسمش حالت مقدسی نگرفته …
        سلطان open world کل صنعت گیم همین راکستار هست !
        RDR2 به خاطر واقعیت گراییش گوتی نشد وگرنه از هر نظر که بخوای من حاضرم باهات در برابر بازی محبوب خودم یعنی GOW بحث کنم و بگم که این دو تا بازی توی موردی نیست که ضعف داشته باشن!
        راکستار برای تمام شرکت ها یه غول هست …
        حتی کوری بارلوگ هم خودش در مصاحبش گفت که نمی خواسته بازیش با RDR باشه و اینا !
        راکستار جزء معدود شرکت های بازی سازی هست که صنعت گیم رو هر سال یه قدم به جلو میبره .
        همین الان همRDR2 استاندارد های جدیدی برای سبک OPEN WORLD تعریف کرده …
        توی دنیا هیچ بازی بی نقصی وجود نداره … ویچر هم بی نقص نبود همونطور که RDR بی نقص نیست منتها مقایسه ی CD PROJECT RED با ROCKSTAR به شدت مسخرس …
        راکستار یکی از بزرگترین شرکت های بازی سازی هست که با عناوین GTA و RDR داره روی تخت بازی های OPEN WORLD پادشاهی میکنه و چندین ساله که بازی هاش همیشه لقب شاهکار میگیرند و متا های بالا و تحسین منتقدین …
        بعضی منتقدا شاید چیزی حالیشون نباشه اما خیلی از منتقدا هم حرفه ایی هستن …
        نمیتونیم بگیم نه متا الکیه ، متا مهم نیست ، گوتی مهم نیست !
        همه ی این ها مهمه همین گوتی هم برای راکستار مهم بود که به GOW داده شد .
        نظر ما یه فکت نیست ولی متا که توسط این همه منتقد داده شده یه فکت هست …
        انکار کردن متای ۹۷ RDR2 به معنی انکار کردن تمام واقعیت های صنعت گیمه !
        متای ۹۷ که سهله اگه به RDR2 متای ۱۰۰ هم می دادن حقش بود …
        در خیلی از زمینه ها بی نقص ترین بازی نسله
        ——————
        عباس جان سایبرپانک با TLOU چه نسبتی داره که مقایسه میکنید اخه ؟
        سایبر یه بازی RPG OPEN WORLD با یه بازی خطی مثل TLOU چطوری میشه مقایسه کرد ؟ بعد جفت بازی ها منتشر نشدن …
        OVERWATCH مگه گوتی نشد ؟
        مگه GOW نتونست گوتی بشه RDR 2 رو کنار بزنه ؟
        این صنعت گیم هیچ چیزش قابل پیشبیتی تیست درست مثل فوتبال

    • NFrealmusic گفت:

      “باید بگم که اصلا توان رقابت با لست نداره”
      این حرفو درمورد uc4 هم میزدن نتیجشو دیدیم!
      درمورد rdr2 هم میزدن ولی باز نتجش بر عکس شد!
      درمورد TW3 هم میگفتن رقیب بازیه استاد و سلطان نقش افرینی ساز نمیشه ولی همه دیدیم که شد!چجورم شد
      چیزی که مشخصه اینه که مراسم کاملا غیرقابل پیشبینی شده و نمیشه قضاوت کرد
      ND دقیقا میخواد انتقام چیو از راکستار بگیره?سال ۲۰۱۳ لست گوتی شد,هم بیگ وینر شد و هم تو بیشتر مراسما به غیر از VGX گوتی شد

      • AXEL STONE گفت:

        حرفات درسته بیشتر کامنت های شمارو خیلی قبول دارم چون واقعا راست و بدون فکت هست. خیلی ها فکر میکردن RDR لقب TWرو ازش میگیره! ولی دیدیم در اخر اصلا تا ربعشم نرسید و نخاهد رسید هرکی هم بخاد ناراحت بشه از حرفام این دیگه مشکل من نیست چیزیه که حقیقت داره!
        نکات خیلی مهم!:
        دوما دوستان عزیزم قرار نیست بازی باید گوتی بشه! تا اسمش بازی بشه اخه این چیه دیگه!؟ چه حرفیه دیگه اخه!؟ خدایی با همتون هستم تموم کنید این گفتگوهای خالی رو اخه بازی یک بازی دو بعدی اگه روش بشینی باهاش بهترین خاطرات رو باهاش رقم میزنی و میزنیم
        حتا اگرم بازی پیکسلی باشه
        ((شماها هم چیزی نمیبینید جز چیزی که میخاد بیگ وینر بشه خدایی یک سری به بازی های دیگه بزنید خدایی اصلا شاخ در میارید که من الان مرور کردم!))

    • pc and ps4 گفت:

      نه داداش به نظر من سخت ترین رقیبی که میتونه لست داشته باشه سایبرپانک و ds هستن به خاطر اینکه :
      ۱:اولن که gta تو این نسل رو فراموش کن و اگر ترامپ بازم انتخاب بشه با توجه به گفته ریس هایه راکستار کلان باید حالا حالا ها فراموشش کنیم
      ۲:بازی قبلی سیدی پراجکت بیگ وینر شد و قبل اون لست و بازی کوجیما نیز قبلا بیگ وینر شده پس اینا با هم بیفتن رقابت تا حد مرگ میره البته خیلی خوب میشد که gta میمود با لست چون دوباره شاهد نبردشون بودیم و میدیدیم ایا gta در جوایز موفق به انتقام میشه یا بازم لست بیگ وینر میشه

    • @SatanasNightmare گفت:

      اتفاقا توان مقابله داره و شانسم زیاده که لست ۲ رو شکست بده.دلیل هم بخوای بهت میگم

    • دوست عزیز
      خیلی اشتباه گفتی
      سایبرپانک در حد اتدازه لست ۲ نیست؟؟؟؟
      اگر قرار بود رقیب نباشه مقدار جوایزی که ویچر بدست اورد اندازه لست ۱ نبود پس نتیجه میگیریم که دست بالای دست زیاده
      راستی اینم داشت یادم میرفت بگم چند وقت پیش گیم اسپات یه نظر سنجی گذاشته بود تا داخلش برترین بازی از نظر کاربرا انتخاب بشه که رتبه اول مال ساخته سیدی پراجکت رد یعنی ویچر سه بود و لست زیر ویچر در رتبه دوم قرار داشت

    • mbox گفت:

      محض اطلاعت کله ساخته های ناتی داگ از روز اول تاسیسش تا ده سال اینده تو ویچر یک جا میشه بقیه اش بماند

  • اگه دث استرنیگ tlou2 و cyberpunk با هم تو یه سال منتشر بشن فکر کنم سنگین ترین رقابت تاریخ گیم برای گوتی اتفاق میافته

  • morteza543 گفت:

    از این خبر خوشحالم احتمالا شاهد حضور گرالت یا سیری توی دنیای سایبرپانک باشیم.سیری یا گرالت از یه پرتال پرت میشن تو اون دنیا.کی میای لعنتی؟؟؟

  • AXEL STONE گفت:

    انشالله موفق باشی CD Projekt Red با Cyberpunk بترکون که با The Witcher بیای و بازم بترکونی :rose: :heart:

  • z for zack گفت:

    برای من مقایسه این بازی و لست ۲ غیر ممکن هست چون هر کدوم یه جوری دیگر به آدم حال می‌دهند……
    امیدوارم تو این وضع خراب همگی بتونیم تجربش ن کنیم

کارگردان The Witcher 3 برروی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند - گیمفا