اقدامات کپکام برای آینده مجموعه Devil May Cry | گیمفا
اقدامات کپکام برای آینده مجموعه Devil May Cry | گیمفا
اقدامات کپکام برای آینده مجموعه Devil May Cry | گیمفا
اقدامات کپکام برای آینده مجموعه Devil May Cry | گیمفا

کپکام می‌توانست Dragon’s Dogma 2 را پیش از Devil May Cry 5 تولید کند

مهرداد میرشاهی
۱۶:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اقدامات کپکام برای آینده مجموعه Devil May Cry | گیمفا

در مصاحبه اخیر هیده‌آکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، ظاهرا ساخت بازی Dragon’s Dogma 2 به Devil May Cry 5 ترجیح داده شده است.

ایتسونو کارگردان Dragon’s Dogma و مجموعه Devil May Cry، عنوان کرد در روزهای اول ساخت این بازی صحبت‌هایی با کنزو تسجوموتو (Kenzo Tsujimoto) موسس کپکام صورت گرفت و زمانی که از او سوال شد که Dragon’s Dogma 2 یا Devil May Cry 5 را تولید کنیم، او گفت:« هرکاری را که می‌خواهید انجام دهید.» و ما هم Devil May Cry 5 را انتخاب و آن را تولید کردیم.

بر کسی پوشیده نیست که هواداران بازی Dragon’s Dogma منتظر شنیدن خبرهایی از سوی سازندگان این بازی در رابطه با ساخت نسخه بعدی هستند. به‌نظر می‌رسد که این شرکت توانسته تا تولید این بازی محبوب و پر طرفدار را تا نسخه Devil May Cry 5 ادامه دهد، اما در این نقطه دیگر داستان به پایان رسیده و احتمالا داستانی برای ساخت ادامه بازی وجود ندارد و این کارگردان قصد دارد تا Dragon’s Dogma 2 را با سری Devil May Cry جایگزین کند.

اما در حال حاضر بازی Devil May Cry 5 در حال آماده شدن برای عرضه است. ایتسونو در ادامه افزود

ایده‌های خوبی برای ساخت Dragon’s Dogma 2 داشتم. اما ما در نقطه پایان این پروژه و همچنین این بازی هستیم.

او با چهار عنوان مختلف شناخته شده و همیشه چهار عنوان مختلف را در ذهن خود دارد؛ اما باید همینجا اضافه کنیم این چهار عنوان تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با Devil May Cry 5 چیست؟ به نظر شما جایگزین کردن سری Devil May Cry با Dragon’s Dogma 2 موفقیت آمیز است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اقدامات کپکام برای آینده مجموعه Devil May Cry | گیمفا
اقدامات کپکام برای آینده مجموعه Devil May Cry | گیمفا
اقدامات کپکام برای آینده مجموعه Devil May Cry | گیمفا
اقدامات کپکام برای آینده مجموعه Devil May Cry | گیمفا
اقدامات کپکام برای آینده مجموعه Devil May Cry | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Jafar.Slayer گفت:

    بعدش دوتارو با هم بهشون گند میزد حداقل اینجوری ذره ذره گند میزنه.
    دموی دویل بگیرم تجربه کنم ببینم چی شده. برای دوستان هم یه نقد و بررسی مختصری میزارم و دید کلی مو نسبت به بازی اصلی هم میگم

  • Dragons dogma با رفع نواقصش میتونه از سلاطین نقش آفرینی بشه.
    محیط ها و دشمنان بازی اول خیلی جادویی و مسخ کننده بودن. نرمی و سرعت گیم پلی بازی هم عالی بود، عالی؛ ولی هوش مصنوعی دشمنان و یسری مشکلات و عدم توضیحات درست راجع به بعضی مراحل، از ارزش بازی کم کرده بود. در ضمن گرافیک هنری بازی بی نظیر ولی گرافیک فنی بازی بالا نبود.
    خیلی امیدوارم تو نسخه ی جدید با تجربه ی بیشتر، سازنده ها بتونن یه شاهکار خلق کنن.

  • AXEL STONE گفت:

    خوش امدین اقای حسین چوبین :rose: :heart: .
    اقای ایتسونو عزیزم حالا نکنه پشیمونی بابا والله خدایی پدرمون در اوردین تا این نسخه رو ساختین! وای خدا فرانچایز لامصبم کجا افتاد اخه بازم میخایین واس DMC کم لطفی کنین!؟ بعد از ۱۱ سال!!
    قبل از مدتی هم میخاستن بجای DMC اصلی برن نسخه DmCریبوت رو بسازن یعنی DmC2 خبرا ازار دهندن

  • کپکام انگاری کم خورده حق DMCرو |: با چه رویی این حرفارو میزنن حالا! :reallyangry: 11 ساله یعنی نصف عمرمه باع

  • بازی DD هم یکی از بهترین هایی که بازی کردم در زمان خودش چیز کمی نداشت ولی قبول دارم که یک ایرادات کوچیکی داشت 😉 :rose: :heart:

  • saeedgreat گفت:

    Dragons dogma رو من بزور تا اخرش رفتم.همراهای بازی اصلا شخصیت نداشتن کلا سیستم pawn رو انگار از رو تنبلی ساختن.میتونستن با شخصیت پردازی هم اینکارو انجام بدن.فقط از نظر مبارزات اونم واسه همون موقع خوب بود.نبود اسب و هیچ وسیله حمل و نقل و سیستم استامینای ضعیفم تو جهان نسبتا بزرگ بازی هم رو اعصاب بود

    • برای شما گیمر عزیز DR معلومه اخه دراگون اج خیلی عالیه 😀 ولی DD هم خیلی عالی بود درسته مشکالی داشت اما خوب عالی بود یجوری منو وارد جو خودش کرد 😉 :yes:
      الان انتقاد مکن داش انتقادت باید به جوری نسل ۷ باشه که مال اول اولای نسل ۷ بودش :yes:
      دراگون اج DR1 2 عشقه خیلی عاشقونم بخصوص نسخه ۲ که واقعا شاهکار بود گرافیکش زمان خودش دیونه کننده بود ولی یخورده از شخصیت اصلی مزکر هاوک راضی نبودم ولی موانثش خیلی خاستنی بود :inlove: و با نسخه ۳ نتونستم رابطه برقرار کنم نه این که اشکالی داره نه ولی واس خودم تو دلم نرفت

      • saeedgreat گفت:

        دقیقا منم نسخه دومو با این که خیلی بد گفتن ازش دوست داشنم ولی اصلا نتوستم با نسخه سوم dragon age ارتباط برقرار کنم داستانش اصلا در حد قبلیا نبود و بیشتر شبیه یه بازی mmo بود ماموریتاش.کلا یکی از ناامیدی های بزرگ عمر گیمریم بعد انجام نسخه سوم بود. 🙂

        • داش اصلا مهم نیست مردم چی میگن مهم اینه که ادم خودش حال کنه با بازی من کمه با نسخه دوم DR 2 زندگی کردم هنوزم بعضی وقتا دلم تنگ میشه واسش میرمو بازیش میکنم DR1 هم عالی ولی DR2 یجوری بود که وقتی بازی کردم اولین بار چنین تجربه ای بهم داد یک تجربه شاخ و خاصی بود جوری خاص بود که شبیه هیچ بازی دیگه ای نبود و این حس خیلی خوبیه از یک بازی.
          دنیاش و طراحی مراحلش و کاملا زندگی کردن در داخل اون بازی یچیز بسیار نابو خاصی بود وقتی میرفتی توی زیرزمینا و غارها دیدن کریستالهای ابی و قرمز کرماهای شبتاب در اماکن نیمه تاریک خیلی خاص و منحصر به فردی بود از بس که زیبا بود باهم یک پدیدرو تشکیل میدادن در غارها

  • AXEL STONE گفت:

    دیگه کی کامنتامون تایید میشن؟ عید؟

  • aiHan گفت:

    نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با Devil May Cry 5 چیست؟ به نظر شما جایگزین کردن سری Devil May Cry با Dragon’s Dogma 2 موفقیت آمیز است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
    ==================================================
    والا نظرما کاربران عزیزتون اینه! اولا کامنتای مارو پاک نکنید و زود مثل سایتای دیگه تایید کنید که واقعا کار غیر مئدبانه ایه میزنید به راحتی کامنتم رو پاک میکنید. ما کلی منتظر میمیونیم کامنت که کی تایید یشه یعد اخرش میزنید دلیتش میکنین که هیچ کامنتای ترولیارو تایید میکنید.
    اینو هم بدونید این خبر مال چند روز پیشه اصلا ما دل خوشیمون فقط به این چنتا عنوان از دنیای گیم هست پس مارو دل زده نکنید

  • s.a.m گفت:

    سلام به همه
    قرار بود یه نقد کوتاه خودمونی از بازی بذارم
    خب صبح Demo رو ۴ بار بازی کردم و یه چند تا نکته ازش اینجا مینویسم که همه نظر شخصیمه
    ___________
    ۱- همین که دمو رو شروع کردم یه شور و شوق عجیبی داشتم (بالاخره بعد چند سال یه نسخه جدید از این بازی اومده و مطمئناََ اگه طرفدار این سری باشید این حس طبیعیه) و با نمایش Nero گفتم ایول DMC جدید :laugh:
    ___________
    ۲- با انجام دادن این بازی حس میکنید بالاخره قراره یه رقیب جدی برای نسخه ی ۳ باشه (هر چند هنوز نسخه ی ۳ برای من بهترین نسخه ی سری هست و خواهد بود تا ابد)
    ___________
    ۳- اولین چیزی که با شروع دمو برای من ضد حال بود دوربین بازی بود که به شدت افتضاح بود .. اما اما اما .. زمانی که چند دقیقه گذشت و به دوربین بازی عادت کردم فوق العاده راحت بودم باهاش تا حدی که به نظرم اگه بشه بهش نمره داد بهش ۹٫۵ از ۱۰ میدم
    ___________
    ۴- توی بازی یه نوآوری های خیلی جالبی هست که شخصا فکر نمیکردم دیگه تا این حد بشه از این کارا هم کرد ولی
    تیم سازنده انجام دادن : مثلا ایستگاه های تلفن یا راه هایی که برای عبور از بعضی مسیر ها قرار داده شده و خیلی چیزای دیگه عالی بود
    ___________
    ۵- گیم پلی بازی از نظر من بی نقص هست (حتی کم نقص هم نه ،کاملا بی نقصه) و فوق العاده لذت بخش و درجه یک
    البته یه نکته رو بگم که گیمپلی حتی با وجود تکراری بودن در خیلی از ضمینه ها ، کاملا نوآوری داره و شخصا با بعضی هاش خیلی حال کردم (مثلا دست های Nero که عوض میشه و قابلیت های فوق العاده جذابی داره)
    ___________
    ۶- گرافیک بازی خیلی راضی کننده هست و عالیه (ولی جزء بهترین ها نیست به هیچ وجه ) یعنی مثلا بخوام نمره بدم ۹از ۱۰ میگیره که عالیه ولی بازی با گرافیک بیشتر از این خیلی داریم .
    __________
    ۷-شاید براتون جالب باشه که تنها نسخه ای هست که دشمناش منو یاد DMC 3 انداخت (دشمنانی که داس دستشونه رو با Mission 1 از DMC 3 مقایسه کنید خودتون متوجه میشین)
    در کل تنوع دشمن ها توی این دمو خوب بود با وجود مدت زمان کمش
    __________
    ۸- صداگذاری و موسیقی توی این سری کلا همیشه عالی بوده و هست و این بازی هم از این قضیه جدا نیست
    موسیقی و صدا گذاری لیاقت نمره ی ۱۰ از ۱۰ رو داره
    __________
    ۹-با این که خیلی امیدی به باس فایت هاش نداشتم ، باس فایت این دمو منو به شدت راضی کرد
    یعنی یه تعادل خاصی تو بازی هست که نه میذاره خیلی گلابی و آبکی بشه و نه میذاره خیلی سخت و غیر منطقی باشه
    مهم ترین چیزی که این دمو داشت اینه که تعادل بسیار بالایی در بازی حاکمه .
    __________
    ۱۰ -هیجان بازی خوبه ولی اصلا منو راضی نکرد .. شخصا انتظار هیجان بسیار بالایی از این عنوان دارم ولی تو شروع کار که نتونست توجه منو جلب کنه . نمره ی من به هیجان این دمو ۸از ۱۰ بود.
    __________
    نمره ی من به این بازی با توجه به دمو ۹ از ۱۰ هست
    و این بازیو به شما توصیه میکنم که تجربه کنید اگه تونستید
    ________________________________________________________________________________________
    امروز فهمیدم که نسخه ی ۳ دیگه تکرار نمیشه
    هر چه قدر هم که DMC 5 عالی باشه ، DMC 3 یه چیز دیگه بود
    فراتر از خیلی از بازی های نسل ۸ هست همین الان ( از نظر من )
    اون بازیو فقط باید ریمیک کنن تا به حق خودش برسه وگرنه تا هزار سال دیگه اینا نمیتونن یه بازی اونطوری بسازن
    _______________________________________________________________________________________
    با تشکر از همه ی دوستانی که وقت گذاشتن و مطالعه کردن این متنو
    من این متنو توی پست های بعدی DMC هم میذارم تا ببینم نظر دوستان درباره ش چیه
    لطفا هر کس نظری داره زیر همین کامنت با من و بقیه دوستان به اشتراک بذاره

    • AXEL STONE گفت:

      داش عزیزم نمیشه از یک دمو برای همه چیزش نقد بنویسی عزیزم :rose: :heart:
      درباره گزینه – ۳ شما – خودت داری میگی بهش عادت کردم پس فکر نکنم مشکلی داشته باشه این دوربین ثابت هک اند اسلش هست که بهترینه
      درباره گزینه – ۶ شما – ببخشید ولی نمیتونم شمارو باور کنم! گرافیک DMC5 به بهترین شکل ممکن در اومده و هیچ عنوان هک اند اسلشی تا حالا به این درجه از گرافیک گرایانه نرسیده! (تازه این نسخه دومه معلومه فقط موقتی ساخته شده)
      درباره گزینه – ۱۰ شما – هیجان داداش اشتباه نکن DMC اصلا بازی به طرف هیجانی نیست چون که شخصیتی دانته یک مخلوق فول پاور هر NPC رو بزنه له و لورده میکنه اما باس ها خیلی عالی و نفس گیر هستن که واقعا هیجان دهنده هستن این از تمام منتقدا هم تایید شده.
      (با این که نمره دادن چیز اشتباهی در پست های DMC ولی خوب عزیزی DMC3 فعلا تا امروز بهترینه ولی یک مدت دیگه دوستان DMC فن گیمفا این قرارو میگیرن که کدام نسخه صاحب اولین مقام باشه)

      • s.a.m گفت:

        داش الیاس ممنون که وقت گذاشتی و کامنتمو خوندی
        خب منم که درباره ی همه چیز ننوشتم
        مثلا من چطور درباره ی داستان و ارزش تکرار و تنوع و خیلی چیزای دیگه بنویسم وقتی یه دمو دستمه !!
        واقعا خیلی چیزا رو نمیشه الان گفت ولی چیزی که از الان مشخصه اینه که این بازی بینهایت تر و تمیز و عالی از کار در اومده و مطمئنا فروش خوبی خواهد داشت
        ولی من نظرم درباره ی DMC 3 عوض نمیشه ..
        اون یه شاهکار بود که دیگه امکان نداره تکرار بشه

        • AXEL STONE گفت:

          خاهش میکنم عزیزم اشنالله که فروش خوبی بگیره در حدی که تیم کپکام برای نسخه بعدی بهتر و بهتر سعیش رو بکنه.
          راجب DMC3 داش نظرت این نظر خیلی هاست ولی باید صبر کرد
          امروز از این پست خیلی ناراحت شدم بخاطر حرفای رئیس شرکت کپکام متوجه شدم اصلا خودش در عالم گیم نیست!
          “ایتسونو کارگردان Dragon’s Dogma و مجموعه Devil May Cry، عنوان کرد در روزهای اول ساخت این بازی صحبت‌هایی با کنزو تسجوموتو (Kenzo Tsujimoto) موسس کپکام صورت گرفت و زمانی که از او سوال شد که Dragon’s Dogma 2 یا Devil May Cry 5 را تولید کنیم، او گفت:« هرکاری را که می‌خواهید انجام دهید.» و ما هم Devil May Cry 5 را انتخاب و آن را تولید کردیم.”
          متئسفم برای چنین فردی مهمی شدیدا ناراحتم میکنه این بیاعتناییها برای این فرنچایز بزرگ از همین حرفای سرد ریشه میگیرن!
          متئسفم
          متئسفم
          متئسفم
          الان قدر کامیارو بیشتر میدونم که با یک موتور گرافیکیه خنده دار یک بازی شاهکاری ساخت
          https://gamefa.com/532736/take-a-tour-of-platinumgames-stunning-headquarters-in-osaka-japan/
          پلاتینیوم گیمز رو ببین همش با سلیقه ی کمیا ساخته شده واقعا این مرد از یک چوب کبریت خونه میسازه یک فردیه که واقعا شرکتشو کاملا مدیریت میکنه.

          • الیاس جان عزیزم اصلاً من چیزی در باره این پست نگفتم واسه اینه که حرفی ندارم نه این که حرفی برای گفتن ندارم! نه خدایی دارم خیلی خوب هم برای گفتن دارم! اما فکر میکردم گفتنش خوب نیست برای همین مختار سکوت شدم.
            با دیدن و خوندن کامنتت میبینم واقعاً قشنگ و زیبا حرفای دل منو و خیلی از ماهارو زدی. واقعاً ببین شخصیت و داستان ریشه دار دوست داشتنی یعنی همون DMC ماها به دست کی و کجا! افتاده خوبه که استاد ایتسونو کارگردان DMC مونده و یجوری به DMC علاقه ی خاصی داره وگرنه فردی به جز ایتسونو سان عشق ماهارو تبدیل به اشغال و زباله میکرد.
            ادمای عاقل و فاهم این قاعده رو دانان هستن که هر ادمی بر روی هر چیزی که عشقشه کار کنه بدون شک اون رو تبدیل به بهترین میسازه! هر قسمتی بهینه کاری بشه در هر زمینه ی یک فرانچایز (داستان) (گیم پلی) (گرافیک) (شحصیت سازی) (شخصیت پردازی) (صداگذاری) (بخش سینماتیکی) و غیره… تک تک قسمت ها اگه روشون با عشق و محبت کار کنن بهینه کاری کنن اون وقت و با این حال بدون شک حتی یک بازی خیلی ضعیفی رو هم به الاهی بازی ها تبدیل میکنن!
            حالا اگه اینارو دارم میگم و گفتم واسه این که این جاش برای من بسیار جالبه! بازی جدید کپکام ۲۰۱۸ MHW چون که بهترین RPG سال شد! و چون که از مرز ۱۱ میلیون نسخه فروش رو عبور کرد نام تجاری Capcomرو به نام همین فرانچایز جدید نامگذاری کردن ((بازی MHW یک بازی بسیار خوب و ممتعی هست قبول اما یک بازی دارای داستان بی ریشه ای هست و هر اعتباری که داره بخاطر اینه که با اکثر شخصیت های مهم عالم بزرگ گیم کراس اوری زده.
            پس از این جاش ریشه میگیره مثل امروز اپدیت جدیدش گرالت عزیز و سیری واقعاً زیبا و هایپ کننده بود مطمئن باش که اگه این شخصیت های بزرگ و زیبا نبودن هیچ فردی رو هم به طرف خودش جذب نمیکرد این بازی تک خاصیتی فقط یک حاصیت ار خودش داره اون هم اینه که فقط هیولاهای غول پیکر رو با چند نفر به فنا بدی دیگه چیز دیگه ای تا حالا ندیدم توش داشته باشه))
            خوب روی این بازی کار و بهینه کاری کردن یجوری بیشتر بهش رسیدگی کردن که این شد وگرنه نسخه اول این فرنچایز اصلاً! به چشم نبود.

            • AXEL STONE گفت:

              درود بر شما داداش بنی اصلا من از قبل گفته بودم حرفام از شما و داداش ایهان ریشه گرفت یبار نوشتین و خوندم دیدم واقعا حرف راستیه هممون میدونیم حقیقت همیشه حقیقت میمونه
              منم الان بخدا همینارو دارم میگم همین کامیا با یک موتور گرافیکی خیلی ضعیف همون موتور گرافیک ابتدایی پلاتینیوم گیمز خیلی رنگ پردازیش ضعیف بود که تکسچرا زورکی شکل گرفته بودن اخرش فرنچایز بایونتا رو ساخت واقعا از هیچی یچیزی ساخت!
              ما این رئیس بیشخصیت کپکام که بهترین تیم رو داشت استاد بزگوار کینگ شینجی میکامی که کینگه و ایتسونو سان و کامیا رود داش اگه واقعا اصالتی بود نمیپاشید تیمش رو اگه واقعا خرفت نبود جم میکرد تیمشرو اگه با شخصیت بود درخاست های بزرگان گیم رو قبول میکردم کامیا ۱۰۰ بار دخاست داد با این که خالق پلاتینیوم گیم هست بازم دوست داره بیاد کپکام و کار کنه اما واس جبه گرفتن! خوب اینم از ضعف و بیشخصیتی رئیس کپکام عزیزمون عشقی که به نام کپکام داریم و کپگاد میگیم فقط بخاطر DMC هست و بعد RE همین
              بیشتر ناراحتی من از این مرد خرفت بخاطر اینکه جواب مزخرفاتیکی داده کاش میگفت DMC خیلی اباهتی تر میبود واسه شخصیتش. بخدا هرچی بگم دلم خالی نمیشه هخ :rose: :heart:

              • هم چنین درود بر شما الیاس جان گلم اره میدونم تفکر و فکر کردن به مشاکل بی اعتنایی کپکام و کم لطفی کپکام و نرسیدن کپکام به DMC اصلاً تمامی و استادگی نداره هر چه بگی کمه!
                اره ما هم راستش دلمون میخاد دانته بهترین باشه که واقعا حس خوبیه هر طور که بخای بهش فکر کنی دانته بزرگترین شخصیت عالم گیم هست که اگه نباشه برای من و خیلی از ماها بزرگترین شخصیت عالم گیم هست اگرم اینطور نباشه پس حتما یکی از اولیت شخصیت های عالم گیم هست. ولی…
                (ولی راستش من عاقلانه دارم این حرفا رو میزنم! که دانته بزرگترین شخصیت عالم گیم هست اون فن هک اند اسلشی! که وجود اورد صنعت گیم رو چندین سر و گردن بالا کشید)
                الان کامیا داره سعی میکنه که تک فرانچایزش رو بزرگترین اکشن سال تبدیل اتی میلادی کنه که عمراً کپکام به این فکر به کلش بخوره!
                خودتو ناراحت نکن دانته هر طور که بگی دانته.ست همه جوره عشقه

                • بدون شک شخصیت و مواصفات شخصیت حضرت دانته کبیر یک دنیاییه 😀 شخصیت دانته با ریشه کبیر داستانش که نوع شخصیتش و احتبارشو تشکیل میده این بهترین موجود عالم گیم هست. عشقه که :inlove:
                  یادمون نره خود دانته برای عالم بزرگ گیمم کم نبوده 😀 :inlove:

                • AXEL STONE گفت:

                  Dante.son.of.sparda
                  مرسی داداش
                  اره داداش دقیقا همینطوره من هم جملت ور ادامه میدم:
                  (ولی راستش من عاقلانه دارم این حرفا رو میزنم! که دانته بزرگترین شخصیت عالم گیم هست اون فن هک اند اسلشی! که وجود اورد صنعت گیم رو چندین سر و گردن بالا کشید) که برای تمامی عناوین فن فنسینگ تا امروز الگوی بزرگی شد :rose: :heart:
                  اره کاملا داره بایونتا۳ میسازه :yes:
                  ناراحت نیستم که بقول خودت “دانته هر طور که بگی دانته.ست همه جوره عشقه” اره همه جوره عشقه :rose: :heart:
                  Geralt age
                  اره عزیزم درود بر تو که خدایی کاملا درست گفتی :rose: :heart:

                • Geralt age اره یاسین جانم دقیقا حرفات درست و کامله.
                  AXEL STONE الیاس جانم کاملاً باهات موافق هستم.
                  موفق باشید

  • بسیار خوب عـالیه عـــالی فن DEVIL MAY CRY :sun: بودن که افتخاره برای همین افتخاره ماها شده!❤️
    کپکام کبیر جنونش به هم زده دوستان یه چیزی خیلی جالب دیدم (گریفون) با (شادو) با هم مندنج میشن یعنی یکی میشن و با هم دیگه یک کمبوی خیلی قوی بر دشمن میزنن میزنن واقعا عالی بود.
    (Griffon & Shadow)
    اگه فردی گریفون رو نمیشناسه و هیچ اشنایی باهاش نداره گریفون همون پرندی ابی رنگی که همراه ویV هست
    اگه فردی شادو رو نمیشناسه و هیچ اشنایی باهاش نداره شادو همون گربه ی سیاه رنگی که همراه ویV هست

    • Oracle گفت:

      گریفون و شادو و نایتمر هر سه تاشون تو dmc 1 بودن.

      • بله کاملاً درسته ولی گفتم که برای بعضی از عزیزان تازه وارد عالم DMC شدن باید بدونن

        • Oracle گفت:

          داستان وی خیلی شبیه تریش نسخه قبل هست،من حس میکنم این نسخه دو غول منداوس و urizen با هم در افتادن.
          حدس میزنم همونطور که منداوس تریش رو ساخته بود وی هم ساخته که بیاد سراغ دانته.

          • اره ویV شبیه به تریش هست هم داستانش و هم وجودش. موندس که زمین نیست داره جهنم اب خنک میخوره نمیتونه بیاد کنار دانته اما شایدم خبری شد معلوم نیست این به خود روایت ربط داره. حدس که نه همونه دیگه.
            من فقط توی این موندم چرا ایتسونوسان ابلیس رو توی داستان نمیذاره! ابلیس با یک شکل خاص برادر کوچکتری برای موندس خیلی قسمت نابی برای DMC و دنیای DMC میشه اوفـــ اوفـــــ اینطوری همگی یجور دیگه ای موریز میشن.
            خبری از اگنی و رودرا AGNI AND RUDRA نشد این یعنی داستان بعد DMC5 بازم ادامه داره یعنی باید منتظر DMC6 بمونیم ولی خیلی دلم میخاست توی این DMC اگنی و رودرارو داشته باشیم با یک سینماتیکی عجیب اصلاً چندین پله نام و افتحار این فصل رو بالا میکشید اخه یک بازیه قهرمان مگه توی چی قرمانی میکنه توی محتوای داخلیشه.
            اگه دارم اینارو میگم اولاً من به کار های ایتسونو سان کبیر احترام قائل هستم اما برا این میگم مردم خیلی با DMC فاصله خیلی زیادی دارن که هیچ جیل و نسل جدید گیمرا عوض شد و برای همین حس میکنم بودن (اگنی و رودرا) لازمه اینطوری مردم درک میکنن که DMC چی هست و چی بوده و چی شده. بله! هر جور که بگی الان DMC کامله ولی میتونه کاملتر از این هم باشه که کوبنده و هیتر های عزیز محو بشن در خیال و تخیولات خودشون که همین جاش برای من مهمه
            انتظار دارم DMC گوتی بشه برای دنیا و عالم بزرگ گیم که واقعاً این چیز حق لازمشه

            • Oracle گفت:

              آره تو یه مصاحبه دیدم که DLC هایی واسه بازی صد در صد وجود دارن که یکیش رایگان معرفی شد اما dlc های داستانی بعدی به مرور زمان بعد از بازی مشخص میشن چین که اینارو ایکابی گفت.
              خیلی از اسامی، المان ها و اسلحه نسخه های قبلی تو این بازی به شکل دیگه یا همون شکل گنجونده شده و من حتم دارم با توجه به بازخوردا اگنی و رودرا هم تو بازی میبینم حالا چه نسخه اصلی چه بصورت dlc .
              منداوس حتما حضور داره و حتی ورجیل چون یه جا که نیکو گفت که دنیای جهنم باز شده و نرو گفت yamato did this ینی یاماتو باعثش شده که بدست ورجیل صورت گرفته.
              راجب گوتی هم نظری ندارم همین الانش ایتسونو خیلی زودتر از موعد بازی رو به منتقدا فرستاده،آقایون گویا بازی واسشون دلچسب نبوده و ایرادات بنی اسرائیلی از بازی گرفتن،البته من مصاحبه هاشونو دیدم روی گیمپلی که گفتن بازی رو بصورت کامل رفتن،خصوصا گیم اسپات و گیمر اینفورمر ایراد گرفتن نسبت به بازی خلاصه یه چی پیداکنن یه نمره هفت هشتی بدنو و بازیو بکوبن.

              • AXEL STONE گفت:

                ((باور کن یدونه از منتقدا یذره یمثقال راستی هم تو دلش نیست))

                • Oracle گفت:

                  نمیدونم والا حالا تو پستای بعد لینک یوتیوبشم پیدا میکنم میذارم،انگلیسی حوصله میخاد زیرنویسم نداشت،اما من اونطور که با دقت گوش کردم یکی gamespot یکی هم gameinformers سر هر موضوع که مجری میگفت مزخرف میگفتن،از کمبو میپرسید هی آومم ommm آی تینگ….یا سر مبارزات وی ادای دسته رو با انگشتاش درمیاورد که X و A رو خیلی سخته باید فشار بدم تا گریفون و شادو یه حرکت بزنه،حیف که ایران نبود وگرنه خفش میکردم.
                  حالا یه منتقد دیگه ام ویدیو گذاشته بود بسیار تمجید میکرد از تک تک قسمتای بازی نفهمیدم واسه کدوم سایت بود.

                • AXEL STONE گفت:

                  ETH : Oracie
                  اینارو بیخیال بازی از داخل کشور توسط مجله فامیتسو داره کوبیده میشه چه باس فکر کرد اخه
                  اونو دیدم داداش بنی لینکش رو گذاشته بود. میگه V خیلی گیم پلی سردی داره ولی دروغ میگه گیم پلیش لذت بخشه اهنگش هم با گیم پلیش خیلی به هم میان. امیدوارم یچیز بشه بازی پایین نیفته
                  من دیگه نمیدونم گرافیک چیه با دیدن DMC بهترین گرافیک زندگیم شد.

              • احتمال زیاد با این نسخه میفهمیم چطوری یوماتو رسیده به اورد!
                یک حسی بهم میگه این DMC اخرین جزء جدید نیست! اخه توی DMC4 ورجیل زنده بوده شمشیرم سالم دستشه گرچه من داستان SE رو حساب نمیکنم. الان واست توضیح میدم
                “داری میگی یوماتو دروازه جهنم رو باز میکنه”
                البته این اگنوس مسخره رفت دروازه رو باز کرد و شیاطین وارد دنیا شدن حتما ورجیل هم با اونا بود یا شایدم ورجیل در این قسمت توی جهنم نبوده واسه اینه که شمشیر اینجا دست اگنوس بود
                پس ورجیل با یوماتوی خودش از جهنم خارج شده و اومده زمین
                —————————————————————–
                ((توی این DMC5 ورجیل تازه به شمشیرش میرسه!)) اما دقت کن عجیب نیست?!؟ حالا یا SE چرت و پرته که ۹۰/۱۰۰ فکر میکنم چرت و پرته یا داستان DMC5 ادامه DMC2 نیست! ((عجیبش هم اینجاشه که مشمشیر یوماتو توی اورد چکار میکنه اون هم شکسته)) یه جوابی! هست: اینه شاید ورجیل این کارو کرده تا بتونه دست دویل برینگر نرو رو از جا بکنه اخه دست نرو کله ساویور رو محو کرد که هیچ ربلیون هم جلوی درست نرو با یکی قویترین کمبوی های دانته چیزیش نشد! هدف ورجیل اینه بوده و (داستان SE چرت میباشد)
                —————————————————————–
                اینا اعصاب خورد کنن فقط برای اعصاب خورد کردن ادم وجود دارن حالا ببینم ایراد چیه امیدوارم ایراد خوبی باشه و دروغی نباشه
                اشکال نداره RDR که نمرش رو ۱۰۰ اِلآ ۳ کردن یعنی ۹۷ اخرش گوتی نشد! ببینیم چی میشه
                من که نمیتونم باور کنم DMC4 در سال ۲۰۰۸ عناوین دیگه عالم گیم جلوش هزیون هم نبودن اخرش بهش ۸۴ دادن! DMC4 کمتر از DMC3 نبود گرافیکش هم ۱۰ برابر DMC3 بود که هیچ هر ادمی به کیفیتش نگاه میکرد با PC اصلاً خیره میموند به تصویر عجیبش
                بعد DMC3 که ۱۰۰ باز از DMC1 خالصتر بود اخرش چی بهش دادن ۸۷ و DMC2 که اصلا هیچ مشکلی نداشت فقط مشکل کمبود کمبو و تنوع اسلحه داشت که حتی اصلاً برای کسی این قسمتش مهم نبوده! اخر بهش ۶۷ دادن نمرش هر چی باشه اما ۶۷ نیست!
                من هنوزم میگم تمامی نسخه ها جای خاص خودشون رو دارا دستن و میباشن که خیلی از بازیا از DMC درس ساخت فن هک اند اسلش H&S میگرفتن یعنی کاملاً الگویی برای تمامی! عناوین فن فنسینگ بود و هست.
                ولی من قبول دارم و نمیدونم چرا که کپکام هر طور که شده همشه عشقش اینه که یک گوه مبارک قشنگ و خوش رنگی بزنه به DMC مثلاً همینی که شاهدش هستی رئیس لامصب کپکام چه جوابی داده به ایتسونو سان احساس میکنم که قشنگ مالید به سر کل فرانچایز بزرگ DMC بعد میخان موفق بشه.
                من اگه فن DMC هستم اگه اساس کردم افتخاره فقط بخاطر اینه که دانته و ریشه داستانیش که بزرگترین ریشه داستانیه! یه جوری اینه ریشه داستانی روایت شده که نزدیک به حقیقته!
                خیلی بدم میاد یکی یچیزی اصالتی رو در دید نگیره مثل همین DMC که همیشه کپکام واسش کم لطفی که هیچ نامردی هم کرد! دانته باید با شیاطین بزرگ مثل پدرش و موندس و غیره سینماتیک بزرگی داشته باشه کپکام تو فکر پرفروشترین بازیش مونده!

                • aiHan گفت:

                  داداش بنی جلو این کشور فن بوی بابا چطرو DMC موفیست خودشرو بگیره؟ با این حال و اوضاع از زمین ایراد در میارن و توش میذارن و ترسیم به اعبارشون ندارن که علتش اینه اساس کار اشکل داره با خیال راحت نمره ضعیف به بازی میدن. اینم لینک
                  https://gamefa.com/533334/final-fantasy-7-remake-tops-latest-famitsu-most-wanted-charts-once-again/
                  اخه این Animal Crossing دیگه چیه از کجا در اومد بزن گوگل Animal Crossing تو گوگل سرچش کن ببین چیه اصلا ته خندس من کاری به سلیقه اینا ندارم سلیقشون به درک اصلا! ولی این چیه که مورد انتظارترین لیست شده

                • aiHan گفت:

                  اون فینال فانترزی چیه که اصلا حتا تاریخ انتشار نداره اونو گذاشتن در صدر جدول! کینگدام هارتز اول بود گفتیم چون نزدیک به انتشاره رفت بالا بعد اون DMC میاد بالا این مزخرف اومده بجای اون کینگدام هارتز ببین تا این حد فن بوی بازی. اخه این بازیای نزخرف دیگه چیه چیشون خوبه که صدر جدولو بخان بگیرن؟ یکی بهم بگه چی دارن که DMC نداره اخه اون دومیه چیه دیگه؟!!؟

                • Oracle گفت:

                  اینا کمر به کشتن بازی زدن با این ایراداشون.مجری میگه گرافیک بازی چجوره؟گیم اسپات:نات هیوج not huge بات but…..مسخره کردن خودشونو.
                  ورجیلم با نظر شما موافقم خودش از جهنم بالا اومده که قبلا هم تو نسخه یک بازی اصن بیرون اومده بود و ربطی به نسخه سوم نداره.منتها من گفتم حوادث بازی طوریه که ردپای مندواس به صورت جدا شنیده میشه شایدم داره با urizen همکاری میکنه.نمیدونم حدسی گفتم.

                • King aiHan ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ در ۱۳:۰۸
                  این بازی Animal Crossing بلانسبت یک دلایلی چرتی برای داره که اگه در مورد دیلایل اول بودنش بدونی شاید بسار خنده دار و مسخره باشه واسه شما اما خوب دلیل دیگه دلیل میونه و نمیشه کاریش کرد.
                  ناراحت نباش DMC فاصله زیادی با دنیای گیم داشته یعنی از یاد رفته وقتی DMC5 بیاد انشالله ریشه محبوبیت خودش رو از اول به دست میاره.
                  ناراحت نباش ایتسونو سان عشقه هدف اصلی DMC برای دنیای گیم اینه که همه چیز مثل ریشه داستانیش نزدیک به حقیقت باشه مثل همین گریفون مخلوقی از استاد ایتسونوسان که شکل زیباش طبیعی و نزدیک به حقیقته یه جوری میتونه وجود داشته باشه واسه این که دیزاین زیباش کاملاً طبیعیه.
                  شادو هم باورت نمیشه کاملاً اسلخه شخصیه ویV هست یادم POP4 داستان از الیکا به هنوان یک اسلحه فتاکی استفاده میکرد اما این باز DMC برای ویV شادو با فرمان ویV کار میکنه مثل یک اسلحه ای برای تدمیر و تخریب. گریفون هم خیلی عالیه یک شخصیتی همراه که کاملاً اختیار خودش رو داره فرمان هم از ویV میگره. گریفون همراهی فرمان گیر و مدافع به عنوان یک دوست
                  شادو همراهی فرمان گیر و مدافع به عنوان یک سلاح شخصی
                  https://www.youtube.com/watch?v=8pccxNpZVZA
                  المان های ایتسونو سان هم واضح هست که از ورجیل DMC4 برای ویV استفاده کرده خیلی عالیه.
                  توی هایپ خودمون میمونیم و خاهیم ماند واسه اینه که همه چیز DMC مثل ریشه داستانیش هم نزدیک به حقیقت هست افتخار جدیدی برای عالم گیم میمونه.

                • ETH ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ در ۱۴:۰۸
                  گیم سپات همیشه اینطوریه اهمیت نده خودش با خودش هم مشکل داره به بازی GOW 2018 بازی به این خوبی الکی احمقانه ۹۰ داد! احمق واقعاً احمقه.
                  توی هایپ خودمون میمونیم و خاهیم ماند واسه اینه که همه چیز DMC مثل ریشه داستانیش هم نزدیک به حقیقت هست افتخار جدیدی برای عالم گیم میمونه.

  • بسیار خوب عـالیه عـــالی فن DEVIL MAY CRY :sun: بودن که افتخاره برای همین افتخاره ماها شده!❤️
    کپکام کبیر جنونش به هم زده دوستان یه چیزی خیلی جالب دیدم (گریفون) با (شادو) با هم مندنج میشن یعنی یکی میشن و با هم دیگه یک کمبوی خیلی قوی بر دشمن میزنن میزنن واقعا عالی بود.
    (Griffon & Shadow)
    اگه فردی گریفون رو نمیشناسه و هیچ اشنایی باهاش نداره گریفون همون پرندی ابی رنگی که همراه ویV هست
    اگه فردی شادو رو نمیشناسه و هیچ اشنایی باهاش نداره شادو همون گربه ی سیاه رنگی که همراه ویV هست

    • https://www.youtube.com/watch?v=Twvrwcijkd4
      این هم تریلر ۱۰ دقیقه از گیم پلی و مبارزات ویV با NPCها کاملاً عالیه
      https://www.youtube.com/watch?v=ewiPHnGRanc
      الان سایت گیم سپات داره یه چیزایی در مورد DEVIL MAY CRY میگه
      https://www.youtube.com/watch?v=n1zCZd4KQBw
      گیمر دموی نرو به این میگن گیمر که واقعاً داره با روش خودش به خوبی DMC5 رو بازی میکنه نشون میده هم محیط DMC کاملاً محیط پر محتوای و مرموزی هست
      https://www.youtube.com/watch?v=tz7UC21mSBE
      مراحل فرعی بسیار زیبا برای فول پاور شدن قسمت HP دمج و قسمت DEVIL پاور که بازم نشون میشده DMC محیط دارای کاملاً محیط پر محتوای و مرموزی هست. همراه یه قسمتی از طعنه های دانته Dante و Nero و ویV. یک باس هم داره که دم ماهی داره خیلی شکل زیبا و خوفناکی داره واقعاً واقعاً طراحش شاهکار بزریگه

      • AXEL STONE گفت:

        داداش تریلر ۱۰ دقیقه ای خیلی قشنگه فقط دم ایتسونو سان تیمش گرم خدایی دمشون گرم
        این V خیلی خیلی عجیبه داره واه خودش کف دست میزنه مردم تو فاز راک و گیتارن این واسه خودش ویالون میزنه با نمکه.
        https://www.youtube.com/watch?v=pUKHZNeaP5Y
        اینو ببین گفته شد که دارن کله ی Vرو گنده میکنن موقعی که V میخاد دانته رو بزنه دانته بیدار میشه شمشیر اسپاردا هم به سرش نمیخوره با بیدار شدنش سور میخوره به زمین

      • Oracle گفت:

        https://m.youtube.com/watch?v=r-tzO4t55HI
        اینو حتما ببینین.

        • خیلی ممنون بله دیدم ویدئوی بسیار ممتازی بود خیلی زیبا ظاهر شده. عجیب و باحال اینه که کل هیکل گریفون بزرگ و کوچیک میشه! :party: فقط یک ماه مونده تا DMC :sun: برسهـ

          • Oracle گفت:

            گریفون تو نسخه اول که با دانته مبارزه میکرد خیلی جثه بزرگی داشت.
            شادو اما تو سکرت میشن بود که دقیقا مثل یه مایع تو زمین پخش میشد و حرکت میکرد.
            البته من خودم عاشق گریفون شدم،تو ایرانم یه پرنده اسطوره ای مثل سیمرغ به حساب میاد که البته تو ایرانی بهش “شیردال”میگن که دوران هخامنشی و ساسانی توی معماری ها بوده.

            • اره دقیقاً پرنده گریفون توی DMC1 هیکل خیلی بزرگی با رنگ خاکی داشت.
              گربه شادو اصلاً کلان تاریکیه و از تاریکی تشکل شده! که از دست ویV فرمان میگیره و تماماً با دست ویV این تاریکی تشکیل و جمع شده خود ویV هم کاملاً یه ویچره خالصی حساب میشه.
              اگه من گریفون رو دوست دارم از اینه که وقتی ویV میخاست دانته.رو بزنه خیلی مخالف بود و فکر میکنم بهترین و مفهید ترین و عجیبترین همراه در عالمه گیم هم حساب میشه.
              گریفون در خیال و تخیولات یک نوعی فونیکس Phoenix = Griffon حساب میشه که این هم اسم اصلی و فصیح (Gryphon) گریفون هست. و…
              https://pm1.narvii.com/6948/031a14a4223e3f61e4c7bdb674481226da5c9253r1-800-572v2_hq.jpg
              این لینک عکس شکل اصلی و اصلتی گریفون رو (Gryphon) نشون میده.
              گریفون حقیقی در حقیقت مجودی نادر در اصل نام یک نوع لاشخوری هست دارای یه تنه حجیم با رنگ قهوی ای هست که یک منقار سیاه رنگ بزرگی هم داره.
              گریفون خودمون یعنی Griffon DMC5 یک کله شاخدار! به طور متحرک! که شاخ های متحرکش از منقارش کشیده به بالای کلش و سه۳تا دم پر هم داره یکیش که طبق معمول مثل تمامی پرندگان پشتش قرار گرفته و دوتای دیگه از رون پاهاش تا ساغ پاهاش کشیده شده دوتا چنگال عقاب و دوتا بال بزرگ شبتاب هم به تن داره.
              خیلی جالبه! خدایی موجود زیبا و جالبی هست.
              حتماً یک سر به پرنده ایرانی هُمآ هم سر بزن که خیلی با هما! شباهت داره حتی خود هما هم یک نوع لاشخور هست که شباهت عجیبی به عقاب داره

              • Oracle گفت:

                آره گریفون یه پرنده ای که حتی تو اساطیر ایران هم بوده خیلی هام میگن هما همون گریفون هستش که تو سرستون های تخت جمشیده حتی تو آثار ساسانی روی بشقاب هاشون دقیقا مثل همون تصویری که گذاشتی حکاکی کردن.
                گریفون رو تو نسخه اول بازی خود منداوس کشتش.

                • اره پاسارگاد تاریخی ایران رو میگی.
                  http://images.hamshahrionline.ir/images/upload/news/pose/8708/homa-bird-az-400.jpg
                  اما Gryphon DMC کپی این گریفون هست فقط شاخ نداره
                  خدایی DMC خیلی عالیه یک رواییه که همه چیزش شبیه به حقیقته یعنی زیاد تخیولی نیست میتونه حقیقت داشته باشه!
                  کسی به این نکتش توجه نکرده بود مثلاً الات گریفون کاملا شکلش حقیقیه

                • Oracle گفت:

                  آره احسنت

        • AXEL STONE گفت:

          توی پست قبلی جوایتو دادم ببخشید ندیدم هم سرم شلوغ شد و هم یهویی بارو اخبار DMC شروع شد دیگه نتونستم ببینم :rose: :heart:

  • AXEL STONE گفت:

    King aiHan
    این Animal Crossing دیگه چه کفتیه!؟ وای داداش ایهان بخدا اینا ادم فضایین! بخدا فضایی! اخه این چیه دیگــــه!!! من تازه دیدم الا توی همون پست کامنتد گذاشتم ینفرم بهم جواب ندادو گفت بازی خیلی خوبیه یعنی الکی الکی اسمشو بالا بردن
    اینا اگه گیمر بودن واقعا عاقلانه منتظر SOR4 میموندن که بعد سالیان سال برگشته درسته RPG نست دسته دوبعدیه درسته ۳ بعدی نیست درسته بازی بزرگی نیست درسته انیمه ایه که خوش گرافیه اما باش زندگی کردیم یجور دیگه ای باید مورد انتظار باشه اگه واقعا مورد انتضار بود و اسمش بالای اسم DMC میبود میتونستم قبول کنم
    برای بازی GOW هم همین کارو کردن ولی GOW بازی کشور ژاپن نیست اگه از ژاپن کوبیده بشه چیزش نمیشه ولی وقتی ژاپن محصول خوبش رو بزنه بکوبه این دیگه نامردی به فرنچایزه
    واقعا ناراحت کننده و باعث تئسف شدیدمه

    • خیلی مسخرسا باو حتا از مسخرم بیشتره :rotfl: :rotfl: :rotfl: خیلی مزخرفه
      اخه این بازی نماد بازیاس داداش :laugh: نمادی برای صنعت گیم هست خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بازی مهمیه اگه این نباشه و نبوده الان هنوز داریم اتاری ماریو بازی میکنیم این تنها بازی :laugh: که صنعت گیمو چرخوند

اقدامات کپکام برای آینده مجموعه Devil May Cry | گیمفا