توضیحات کارگردان بازی Spider-Man در رابطه با قسمتهای پایانی این عنوان
بازی Spider-Man یکی از شگفتیهای سال ۲۰۱۸ بود. در طی مصاحبهای، کارگردان خلاق و قهار این بازی اذعان داشته که قسمتهای پایانی بازی قرار بود بسیار طولانیتر باشند. برای اطلاع از جزئیات خبر با گیمفا همراه باشید.
بازی Spider-Man جزو معدود عناوینی بود که در تمامی حیطههای مختلف به خوبی عمل کرد. بخش داستانسرایی نیز از این قاعده خارج نیست. در طول این بازی شاهد یک داستان بسیار خوب و پیچشهای به موقع بودیم. اوج مهارت نویسندگان این بازی در قسمتهای پایانی بازی نمایش داده میشود. امروز مطلع شدیم که این قسمتها از ابتدا به این خوبی از آب در نیامده بودند و قرار بود که بسیار طولانیتر باشند. در قسمت زیر صحبتهای کارگردان این بازی یعنی آقای برایان اینتیهار (Bryan Intihar) در رابطه با این موضوع را مشاهده میکنید.
از ماموریت Raft تا قسمت (Act) سوم بازی، ما مشاهده کردیم که از لحاظ کیفی دچار مشکل شدهایم. این بخشها قرار بود که بسیار طولانیتر باشند ولی برای ارتقای کیفیت داستان و بازی، با خود گفتیم: «خب… وقتشه قسمتهایی از بازی را حذف کنیم». برای مثال، مبارزهی بین مرد عنکبوتی، والچر و الکترو اصلا قرار نبود تنها به یک صحنه ختم شود. در اصل، قرار بود که شما در دو ماموریت کاملا مجزا و به صورت تک به تک با هر یک از این شخصیتها مبارزه کنید.
بعد از تصمیم به حذف برخی از قسمتهای بازی، یکی از توسعهدهندگان این ایده را مطرح کرد که مبارزه با دو شخصیت والچر و الکترو را با یکدیگر قاطی کرده و یک مبارزهی هواییتر و به اصطلاح پرتحرکتر را به بازیبازان ارائه دهیم. اینجور مواقع است که آدم به خود میگوید «برای همین است که باید به اعضای تیمی که داری اعتماد کنی». دیگران ایدهای در سر دارند، شما هم به آنان زمان و امکانات میدهی که خود را اثبات کنند. توسعهدهندگان خیلی سریع نسخهای از مبارزه با این دو شخصیت را در فضایی که درون بازی مشاهده کردید، آماده کردند و از همان روز متوجه شدیم که اینطوری خیلی بهتر است. بعد از صداگذاری، بهبود گرافیکی و عوامل دیگر، مبارزه حتی بهتر از چیزی شد که انتظار میرفت. جالب است که بدانید ما از اول هم میخواستیم مبارزه با شخصیتهای اسکورپیون و راینو، به صورت همزمان صورت گیرد.
او همچنین کمی در رابطه با سیستم تاراندازی بازی صحبت کرد. او اعتقاد دارد که این سیستم امری ضروری برای شخصیت مردعنکبوتی محسوب میشود و ساخت مکانیزم تاراندازی به صورتی که در بازی میبینیم بسیار سخت و دشوار بود:
خیلی سخت است که کاری کنیم این مکانیزم به صورتی که الان مشاهده میکنید لذتبخش از آب در بیاید. یکی از بزرگترین دستآوردهای من و تیم سازنده در این بازی، البته به نظر من، آن بود که به واسطهی این سیستم توانستیم کاری کنیم که بازیباز بلافاصله بعد از شروع بازی احساس کند که مرد عنکبوتی است. میخواهید چگونه در شهر سفر کنید؟ میخواهید در چه ارتفاعی پرواز کنید؟ چه کاری را میخواهید انجام دهید که نمیتوانید؟ این مسائل همگی چالشهای پیش روی ما بودند.
بازی Spider-Man هماکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس است. شما میتوانید نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان تارهای اسپایدی چسبناکتر از همیشه | نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man را مطالعه کنید. در صورت کمبود وقت، نقد ویدئویی این بازی نیز برای شما به نام ویدئو گیمفا: تارهای چسبنده اسپایدی و اینسامنیاک به قلب گیمرها! | بررسی ویدئویی بازی Spider-Man آماده شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
یک DLC رایگان میداد
بیشتر لذت ببریم
واقعا دم سونی گرم انقدر دست بازی سازا رو باز میذاره چون میدونه خود استودیو سازنده از همه بهتر میدونه چی بهتره
مبارزه والچر و الکترو هم نمیدونم اگه جدا جدا بود چی میشد ( دو مرحله مختلف) ولی مطمئنم کار درست رو کردن
اینسومنیاک شاهکاری درس کرد ک دنیا لذت برد ولی واسه طرفدار های قدیمیه اسپایدی این بازی مقدسه
مرسی اینسومنیاک :heart:
خیلی ظلم شد در حقش…
در مقابل بتمن تنها نقطه ضعفش عمیق نبودن داستانش بود ولی در موارد دیگه سر تر بود.
سرتر بود؟!?! :-/
بزار یه ۲ نسخه بده بعد مقایسه کن
اولا که مقایسه این دوعنوان کار اشتباهیه ولی از اونجایی که بحثو باز کردید مجاب شدم جوابتون رو بدم
نسخه اول بتمن یعنی تیمارستان ارخام تونست رو x360 با ۷۸ تا نقد متای ۹۲ رو کسب کنه تو همون سال استدیوی راکستدی به خاطر ساخت این عنوان, جایزه بهترین استدیو سال رو دریافت کرد
نسخه دوم هم که اوج این فرنچایز بود با وجود رقبای گردن کلفت تو سال ۲۰۱۱ تونست بهترین بازی اکشن_ماجراجویی سال بشه و با کسب متای فوقالعاده درخشان ۹۴ به کار خودش پایان داد
نسخه آخر هم که از نظر طرفدارا از ضعیفترین نسخه بین سه گانس متای خیلی خوب ۸۷ رو از سوی منتقدین دریافت کنه که همتراز با marvel spiderman هست
حالا شما بفرمایید بر چه اساس این عنوان رو از بتمن سرتر میدونید ?:-)
آقا دلیل نوشتم چرا بنظر من اسپایدرمن از نسخه اول بتمن بهتر بود و چرا بنظر من آینده درخشان تری داره پاک شد اگ واقعا جواب میخواین بگین بنویسم چون طولانی بود و خارج از حوصله
اسپایدرمن عالیه و اصلا شکی درش نیست اما بتمن واقعا تو این سبک از بالاترین سطح برخورداره نمیدونم شما سه گانه arkham رو بازی کردید یا نه اما من خودم میگم بتمن در این سبک کاملترین بازیه از نحوه کامبت بازی بگیر تا اون فضاسازی که خوب درسته که اصلا این فضاسازی مختص بتمنه اما گیرا تره به هر حال
بتمن و اسپایدرمن هر عالی هستن و برای منم ارزشمندن اما در مقایسه کلی و یا شاید منطقی بشه گفت این دوتا از برترین های این سبک و با اختلاف کمی نسبت به هم قرار دارن و نظر شما هم محترمه قطعا بلاخره سلایق افراد متفاوته و باز هم قابل احترام :yes: :yes:
موفق باشید
بر عکس بازیش dlc هاش خیلی خوب از آب در نیومدن به غیر از dlc آخری silver lining